Ze is inderdaad 7,5 week!
Overdag slaapt ze beneden en dus in het daglicht. Ik vind het wel belangrijk om het onderscheid te maken tussen dag en nacht, dus houden we erin. Ik zou kunnen kijken of het schemerlampje uit kan, zolang de speen maar in haar mond komt i.p.v. in haar neus
Aan de ene kant ben ik ook blij hoor, dat ze tussendoor in de nacht zich niet meldt, ik weet dat we echt niet te klagen hebben.
Het lukt helaas niet altijd om zelf weer terug naar bed te gaan, Mijn vriend werkt onregelmatig en daar moeten we ook een beetje omheen werken. Is hij vrij dan hebben we hier ploegendiensten, maar nu heeft hij bijvoorbeeld de nacht en dan is hij om 22.00 de deur uit. Houdt dus in dat ik de laatste fles geef en haar op bed leg, maar ook dat ik eruit moet als ze wakker wordt. Daarmee worden mijn nachten wel een stukje korter. Maar ach, het zijn max. 4 diensten achter elkaar en daarna kan ik weer even bijtanken.
Gistermiddag toen hij wakker werd, ben ik ook nog even naar bed gegaan.
Misschien willen we ook wel te snel te veel van haar en dat is ook niet goed. Ik ga me er gewoon bij neerleggen en meegaan in haar ritme.
Eén aanvullende vraag: hoe hou je zo'n wurmpje wakker
Hele andere vraag: ze moet straks voor haar eerste prikken

ZIjn er nog dingen waar ik op moet letten/rekening mee moet houden?