Dat was ook hier de rede van slapen in de wagenbak, maar ja nu moet ze het afleren:Pquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Juud79 het volgende:
Lientje slaapt 's nachts tussen onze hoofdkussens in, op haar eigen matrasje. Overdag ligt ze in de kinderwagen te slapen. Ik heb de babyfoon al wel aangsloten, dus ze kan in principe in haar bedje op haar eigen kamer slapen. Maar ik vind het nog wel handig zo en ik mag niet enorm veel traplopen ivm de KS, dus heen en weer om een speentje terug te ploppen is vragen om problemen. Vandaag wil ze iedere anderhalf uur wel drinken, vannacht ook om de drie uur...en ze heeft krampjes, dus wil als ze wakker is tegen mij aangeplakt liggen. Zo zielig, maar ook zo warm...
En gisteren het aankleedkussen onder gepoept, vandaag uit de luier, tegen haar rug omhoog in de romper. Haar kleertjes en rompers worden in ieder geval goed gebruikt.
Ik heb haar overigens nu alleen een omslag romper aan, met korte mouwen, en in de wagen heeft ze een dun dekentje over, zo'n omslagdoek.
's nachts heeft ze een dunne romper aan, met lange mouwen en een zelfde dekentje als overdag. Ze was telkens lekker warm, alleen trapt ze haar dekentje van zich af, vnvnd dus maar in een slaapzakje ipv dekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |