quote:TM, liever te koud dan te warm. Als Saar het koud krijgt, leg je gewoon een dekentje over haar heen. Maar met dit weer gok ik liever op te koud qua aankleden.
gedaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sugarsnap zou je Puck uit het lijstje willen halen? Dank je wel
Nu is t net of er geen februari-baby's zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sugarsnap zou je Puck uit het lijstje willen halen? Dank je wel
Omdat ik me daar beter bij voel.quote:
Fijn dat het zo beter gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik me daar beter bij voel.
Wissel je de zijkanten af met dat kussen TM? Heeft ze een voorkeur of afplatting dat jullie het gebruiken?
Mignonne, je moet dat kind ook niet in de droger stoppen en dan weer uitrekken als je haar aan de lijn hangt![]()
![]()
Maak je je nog zorgen om het lijntje van haar gewicht?
N.a.v. de dagindelingen hier ben ik Puck veel vaker op bed gaan gooien. Ik had het idee dat hij ouder werd en verplicht langer op moest blijven maar nu ik hem na ongeveer twee uur wakker weer op bed leg, als hij begint te jammeren of in zijn oogjes te wrijven, gaat het inslapen echt heel goed!
Zo doen wij het ook met Sofie. Sommige dagen ligt ze zo ongeveer de hele dag in bed, en sommige dagen ligt ze amper in bed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik me daar beter bij voel.
Wissel je de zijkanten af met dat kussen TM? Heeft ze een voorkeur of afplatting dat jullie het gebruiken?
Mignonne, je moet dat kind ook niet in de droger stoppen en dan weer uitrekken als je haar aan de lijn hangt![]()
![]()
Maak je je nog zorgen om het lijntje van haar gewicht?
N.a.v. de dagindelingen hier ben ik Puck veel vaker op bed gaan gooien. Ik had het idee dat hij ouder werd en verplicht langer op moest blijven maar nu ik hem na ongeveer twee uur wakker weer op bed leg, als hij begint te jammeren of in zijn oogjes te wrijven, gaat het inslapen echt heel goed!
Zijn buikspieren zijn trouwens beter dan de mijneHij probeert voortdurend omhoog te komen als hij ligt.
Er ligt een bumbo klaar voor hem bij een vriendin. Dat gaat hij geweldig vinden![]()
De rede was dat ze wat door leek te schieten in haar curve! maar het is gewoon een lekker spekkie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, goed dat je je eigen plan hebt getrokken! Puck kreeg trouwens op die leeftijd al 5x 180/6 en dat vond het cb prima. Rare verschillende adviezen krijg je toch soms daar.
Mignonne, je laat dus nu ook soja staan?
10uur er tussen met dit weer is wel veel inderdaad! Ze weigert dus af en toe nog wel?
Ik probeerde Puck gister ook wat water te geven omdat hij zo zweette en dus veel vocht verliest. Hij proefde eens en keek me aan alsof ik een grapje maakte![]()
Toen heb ik maar wat extra water in zijn reguliere fles gedaan.
Het enige dat Puck nu nog moet leren is zonder pacco slapen. Dan zou hij op het kdv ook meer slaap krijgen. Gister had hij in totaal maar 1,5 uur geslapen terwijl hij dat bij mij al in één slaapje pakt.
Die speeltjes had je nog niet laten zien. Ik ga daar eens naar kijken! Maar ik moet eerst nog een play tray aanschaffen ook. Deze komt van mp en is zonder tafeltje.
We hebben zowel boven als beneden een kw bak staan. Ze slaapt nu ook gewoon met alleen losjes een lakentje over haar heen dus ik denk nog even na over het inbakeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze slaapt nu in de kinderwagenbak beneden? 's Nachts ging het wel goed hè?
Als ze het altijd zou hebben zou je denken dat de geborgenheid van de bak het is maar nu... pfff die gebruiksaanwijzingen mogen ze er best bij doen![]()
Ga je de inbaker manier van Vicky nog proberen als het minder warm is?
Ik zou bij ean nog even afwachten. Die is nog zo klein en als ze zichzelf niet wakker houdt door maaien verder is er nu geen reden toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
We hebben zowel boven als beneden een kw bak staan. Ze slaapt nu ook gewoon met alleen losjes een lakentje over haar heen dus ik denk nog even na over het inbakeren.
Ja ze slaapt nu in de kinderwagenbak, maar dat kan nog evne en dan ploft ze eruitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze slaapt nu in de kinderwagenbak beneden? 's Nachts ging het wel goed hè?
Als ze het altijd zou hebben zou je denken dat de geborgenheid van de bak het is maar nu... pfff die gebruiksaanwijzingen mogen ze er best bij doen![]()
Ga je de inbaker manier van Vicky nog proberen als het minder warm is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |