abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:12:25 #1
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98760250
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 21

08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79
16 juni 2011: 'Liv', dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugarsnap op 28-06-2011 12:30:09 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:14:18 #2
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98760327
Ik gooide hem dicht met:

quote:
TM, liever te koud dan te warm. Als Saar het koud krijgt, leg je gewoon een dekentje over haar heen. Maar met dit weer gok ik liever op te koud qua aankleden.
pi_98760593
Sugarsnap zou je Puck uit het lijstje willen halen? Dank je wel :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:32:13 #4
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98761029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
gedaan!
pi_98762119
Wrom is Puck er uit? -O-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:59:19 #6
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98762122
Inderdaad Sugarsnap, ik heb haar uiteindelijk ook een romper met korte mouwen aangetrokken en alleen een lakentje over. Ze slaapt anders veel onrustiger. Ze heeft een heerlijke rustige nacht gehad tot bijna 6u vanmorgen. Ze heeft nu een romper met korte pijpjes en spaghettibandjes aan.

De Pacco gebruiken wij niet meer sinds we het zij-ligkussen gebruiken. Geen idee dus hoe dat bij deze temperaturen zou zijn voor haar. Geloof dat ik er meer last van zou hebben dan zij zelf :D.
pi_98762229
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu is t net of er geen februari-baby's zijn :D

Ik gok ook eerder op te fris dan op te warm met dit weer. Ik heb wel altijd iets van een dun vestje ofzo bij me (ook voor oudste) zodat als het weer omslaat het makkelijk is om de outfit van de dames wat warmer te maken :)

We zijn weer goedgekeurd op t cb, was gezellig met de wvk c_/
en de lengte-curve is hilarisch :') haal ze strakjes weer weg.
beide metingen zijn keurig correct uitgevoerd, ik heb er bij allebei naast gestaan en meegekeken. De bak die in t ziekenhuis is gebruikt (de hoge meting ;) ) is alleen veel nieuwer, de bak in t cb is volgens mij opgegraven ergens :+ Overigens als ik haar zelf meet kom ik ook aan 65 cm en niet aan de 62 van het cb. Daarnaast zou 62 cm suggereren dat ze haar maat 62 nog zou passen maar de rompers 62-68 beweren anders :')

:)
pi_98762700
Je dochter is gekrompen
Er zit idd wel verschil tussen de verschillende aparaten maar super dat jullie weer goed gekeurd zijn
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:19:02 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98762967
Ook bij metingen met dezelfde bak krijg je wel eens zo'n rare meting tussendoor... Snap nog steeds niet hoe dat kan, hoewel ik die keer met Soneal wel wist dat het niet klopte, en we zelfs 2 keer gemeten hebben, bij het volgende bezoek was het wel weer normaal volgens de lijn op de curve.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:19:27 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98762995
Whaha, meetfout!
pi_98763130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:59 schreef Oognip het volgende:
Wrom is Puck er uit? -O-
Omdat ik me daar beter bij voel.

Wissel je de zijkanten af met dat kussen TM? Heeft ze een voorkeur of afplatting dat jullie het gebruiken?

Mignonne, je moet dat kind ook niet in de droger stoppen en dan weer uitrekken als je haar aan de lijn hangt :N :P
Maak je je nog zorgen om het lijntje van haar gewicht?

N.a.v. de dagindelingen hier ben ik Puck veel vaker op bed gaan gooien. Ik had het idee dat hij ouder werd en verplicht langer op moest blijven maar nu ik hem na ongeveer twee uur wakker weer op bed leg, als hij begint te jammeren of in zijn oogjes te wrijven, gaat het inslapen echt heel goed!

Zijn buikspieren zijn trouwens beter dan de mijne :') Hij probeert voortdurend omhoog te komen als hij ligt.
Er staat een bumbo klaar voor hem bij een vriendin. Dat gaat hij geweldig vinden :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 28-06-2011 13:28:23 ]
The way you rock'n'roll
pi_98763257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wissel je de zijkanten af met dat kussen TM? Heeft ze een voorkeur of afplatting dat jullie het gebruiken?

Mignonne, je moet dat kind ook niet in de droger stoppen en dan weer uitrekken als je haar aan de lijn hangt :N :P

N.a.v. de dagindelingen hier ben ik Puck veel vaker op bed gaan gooien. Ik had het idee dat hij ouder werd en verplicht langer op moest blijven maar nu ik hem na ongeveer twee uur wakker weer op bed leg, als hij begint te jammeren of in zijn oogjes te wrijven, gaat het inslapen echt heel goed!
Fijn dat het zo beter gaat.
Ean ligt ook relatief veel in haar "bedje" (nog steeds de reiswieg). In de box gaat ze huilen in een wippertje past ze nog niet. En op mijn buik wil ze de ene keer wel en de andere keer niet.
pi_98763449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zijn buikspieren zijn trouwens beter dan de mijne :') Hij probeert voortdurend omhoog te komen als hij ligt.
Er ligt een bumbo klaar voor hem bij een vriendin. Dat gaat hij geweldig vinden :Y
Zo doen wij het ook met Sofie. Sommige dagen ligt ze zo ongeveer de hele dag in bed, en sommige dagen ligt ze amper in bed.

Mignonne zijn nou de lagere punten op de curve de metingen op het cb? Heb je het nog gehad over de allergieën?
*poef* nu is het weg
pi_98763471
Tankgirl deze mobile hebben wij, je kan hem an de box hangen aan het bed maar ook aan de maxi cosi en bij ons kan hij ook aan de kap van de wagenbak :)

Nathan mooie curve *O*

Mignonne, die van jou heeft ook een mooie gewichtslijntje en een bijzonder lengtegroeilijntje *O*

Sarah doet het nog steeds goed op 4x 180/6 op een dag, het lijkt erop dat we het probleem van slecht slapen en veel huilen dus hebben gevonden. Wat kan het dan simpel zijn zeg! We hebben een totaal ander meisje nu. Ze slaapt meer overdag, lacht veel en zit gewoon duidelijk lekker in haar velletje! (alleen wil ze nog niet in bed slapen overdag, maar goed ze slaapt dat in bed slapen komt wel).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98763530
MP, ik heb even gemist wat je hier eerst gaf aan hoeveelheid dan? Kreeg ze teveel binnen of juist te weinig waar ze chagrijnig van werd?
The way you rock'n'roll
pi_98763677
Ze kreeg te veel, ze kreeg 2x 180/6 3x 150/5 en vaak nog 90/3 ergens tussendoor... Blijkbaar raakte ze van die 150 niet verzadigd en bleef dus zeuren en jammeren. Nu is ze na een fles gewoon verzadigd en komt pas na een uur of 5 weer :)
Ze kreeg dus meer in totaal over een dag waar ze denk ik last vna heeft gehad en te kleine hoevelheden waardoor ze meer wilde en weer last kreeg, vicieuze cirkel he!
Maar het CB zei dat we neit meer in de flesjes mochten gaan doen omdat ze al veel kreeg. Ik heb zaterdag de knoop doorgehakt en gezegd dat ik alleen nog mar 180/6 flessen ging geven en sindsdien komt ze minder vaak en is ze tevredener :)
pi_98763784
Wat fijn zeg DML! Hopelijk zet die trend zich door zodat Puck strakjes lekker zelf in slaap valt en er wat ritme in zijn doen en laten te vinden is, geeft vast een prettig gerust gevoel met het oog op het kdv strakjes weer :)
En ik ben heel benieuwd hoe hij die bumbo vindt strakjes, het zag er zo schetig uit :D wij hebben er trouwens van die speeltjes bij die je met een zuignap op dat blad vast plakt, had ik je die nou laten zien?

Ik maak me op zich geen zorgen meer, maar we hebben het wel even uitgebreid besproken. Op zich ziet het eruit alsof ze dit voortzet als haar eigen lijn dus dat is fijn. De wvk/lk was het wel met me eens dat het nu wel even genoeg was geweest qua provoceren. Als ik het niet te belastend vond qua dieet raadde ze me aan om het voorlopig gewoon lekker te laten rusten. Dat waren we al van plan en dat gaan we lekker doen dus :Y

Ze schrok wel van de adviezen die ik gekregen had van de dietiste en daar ging ze zeker contact over opnemen want dat was niet de bedoeling. En ik heb gevraagd in hoeverre jongste wellicht baat kon hebben bij de anti-histamine die ik zelf slik. Ik weet dat het veilig is om te gebruiken bij borstvoeding maar ik vroeg me af of het niet zo kon zijn dat zij er stiekem ook voordeel van had omdat het over gaat in de moedermelk en zij het dus ook wel binnen krijgt.
Ze had geen idee maar ging voor me haar literatuur nakijken erop, maar ze vond het wel de moeite waard om het aan de kinderarts voor te leggen en ze was benieuwd naar het antwoord.

Verder heb ik nagevraagd hoe het zat met water bijgeven. In principe leg ik gewoon nog een keertje aan als het zo warm is, maar dan moet ze wel drinken en niet zo'n weigering hebben :X als ze er 10 uur tussen laat zitten op zo\n dag als gister bijvoorbeeld dan word ik toch wat nerveus. Advies was om dan gewoon een fles water naar behoefte te geven, dus gewoon 200 cc te vullen en te laten drinken hoeveel ze wil en later wel weer gewoon aanleggen.
pi_98763799
MP wat ontzettend fijn!!
De oplossing is wel vaker simpel maarja, kom dr maar ns achter :{ fijn hoor!
pi_98764183
MP, goed dat je je eigen plan hebt getrokken! Puck kreeg trouwens op die leeftijd al 5x 180/6 en dat vond het cb prima. Rare verschillende adviezen krijg je toch soms daar.

Mignonne, je laat dus nu ook soja staan?
10uur er tussen met dit weer is wel veel inderdaad! Ze weigert dus af en toe nog wel?

Ik probeerde Puck gister ook wat water te geven omdat hij zo zweette en dus veel vocht verliest. Hij proefde eens en keek me aan alsof ik een grapje maakte :')
Toen heb ik maar wat extra water in zijn reguliere fles gedaan.

Het enige dat Puck nu nog moet leren is zonder pacco slapen. Dan zou hij op het kdv ook meer slaap krijgen. Gister had hij in totaal maar 1,5 uur geslapen terwijl hij dat bij mij al in één slaapje pakt.

Die speeltjes had je nog niet laten zien. Ik ga daar eens naar kijken! Maar ik moet eerst nog een play tray aanschaffen ook. Deze komt van mp en is zonder tafeltje.
The way you rock'n'roll
pi_98764454
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, goed dat je je eigen plan hebt getrokken! Puck kreeg trouwens op die leeftijd al 5x 180/6 en dat vond het cb prima. Rare verschillende adviezen krijg je toch soms daar.
Mignonne, je laat dus nu ook soja staan?
10uur er tussen met dit weer is wel veel inderdaad! Ze weigert dus af en toe nog wel?

Ik probeerde Puck gister ook wat water te geven omdat hij zo zweette en dus veel vocht verliest. Hij proefde eens en keek me aan alsof ik een grapje maakte :')
Toen heb ik maar wat extra water in zijn reguliere fles gedaan.

Het enige dat Puck nu nog moet leren is zonder pacco slapen. Dan zou hij op het kdv ook meer slaap krijgen. Gister had hij in totaal maar 1,5 uur geslapen terwijl hij dat bij mij al in één slaapje pakt.

Die speeltjes had je nog niet laten zien. Ik ga daar eens naar kijken! Maar ik moet eerst nog een play tray aanschaffen ook. Deze komt van mp en is zonder tafeltje.
De rede was dat ze wat door leek te schieten in haar curve! maar het is gewoon een lekker spekkie!
En over dat extra vocht wij doen dat ook in de fles geven nu dus 185 a 190 met 6 schepjes :)

Wat fijn dat Puck zo goed gaat slapen, hopelijk dat dat op het kdv ook gauw gebeurt :) Ik zie uit naar de tijd dat Sarah ook boven in haar bedje gat slapen, ik blijf stug proberen en er komt vanzelf een dag!
pi_98764613
@MP

Ze slaapt nu in de kinderwagenbak beneden? 's Nachts ging het wel goed hè?
Als ze het altijd zou hebben zou je denken dat de geborgenheid van de bak het is maar nu... pfff die gebruiksaanwijzingen mogen ze er best bij doen :7
Ga je de inbaker manier van Vicky nog proberen als het minder warm is?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 28-06-2011 14:05:48 ]
The way you rock'n'roll
pi_98765053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ze het altijd zou hebben zou je denken dat de geborgenheid van de bak het is maar nu... pfff die gebruiksaanwijzingen mogen ze er best bij doen :7
We hebben zowel boven als beneden een kw bak staan. Ze slaapt nu ook gewoon met alleen losjes een lakentje over haar heen dus ik denk nog even na over het inbakeren.
pi_98765148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

We hebben zowel boven als beneden een kw bak staan. Ze slaapt nu ook gewoon met alleen losjes een lakentje over haar heen dus ik denk nog even na over het inbakeren.
Ik zou bij ean nog even afwachten. Die is nog zo klein en als ze zichzelf niet wakker houdt door maaien verder is er nu geen reden toe.
Puck sliep op die leeftijd ook 's nachts bovenop mij.
Als ze over een tijdje haar eigen bedje te groot blijft vinden zou je een puckababy kunnen overwegen puur voor de geborgenheid. Dan heeft ze ook gewoon bewegingsvrijheid voor haar armpjes.

Die post die jij quote was naar MP gericht trouwens ;)
The way you rock'n'roll
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:07:13 #24
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98765278
Lientje slaapt 's nachts tussen onze hoofdkussens in, op haar eigen matrasje. Overdag ligt ze in de kinderwagen te slapen. Ik heb de babyfoon al wel aangsloten, dus ze kan in principe in haar bedje op haar eigen kamer slapen. Maar ik vind het nog wel handig zo en ik mag niet enorm veel traplopen ivm de KS, dus heen en weer om een speentje terug te ploppen is vragen om problemen.

Vandaag wil ze iedere anderhalf uur wel drinken, vannacht ook om de drie uur...en ze heeft krampjes, dus wil als ze wakker is tegen mij aangeplakt liggen. Zo zielig, maar ook zo warm...
En gisteren het aankleedkussen onder gepoept, vandaag uit de luier, tegen haar rug omhoog in de romper. Haar kleertjes en rompers worden in ieder geval goed gebruikt.

Ik heb haar overigens nu alleen een omslag romper aan, met korte mouwen, en in de wagen heeft ze een dun dekentje over, zo'n omslagdoek.

's nachts heeft ze een dunne romper aan, met lange mouwen en een zelfde dekentje als overdag. Ze was telkens lekker warm, alleen trapt ze haar dekentje van zich af, vnvnd dus maar in een slaapzakje ipv dekentje.
pi_98765305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ze slaapt nu in de kinderwagenbak, maar dat kan nog evne en dan ploft ze eruit :P
En ja 's nachts gaat het wel goed raar he! Ik snap er niets van. En als ze in haar bedje ligt overdag en ik zit er naast is er ook weinig aan de hand, maar ze blijft maar wakker en ik ben echt niet van plan daar een uur te blijven zitten... Maar zo gauw ik dus wegloop gaat ze krijsen en dan denk ik laat maar even gaan ze valt wel in slaap, maar dat krijsen gaat van kwaad tot erger!!!

Dat inbakeren heb ik vorige week geprobeert, maar ik doe iets fout of zij is te sterk.. Voor ik het allemaal vast had, had zij haar handen er al uit weten te friemelen... Maar uieindelijk wint de aanhouder toch, dat is zij nu nog evne maar uiteindelijk ben ik dat geloof ik als het goed is :+
pi_98765416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Juud79 het volgende:
Lientje slaapt 's nachts tussen onze hoofdkussens in, op haar eigen matrasje. Overdag ligt ze in de kinderwagen te slapen. Ik heb de babyfoon al wel aangsloten, dus ze kan in principe in haar bedje op haar eigen kamer slapen. Maar ik vind het nog wel handig zo en ik mag niet enorm veel traplopen ivm de KS, dus heen en weer om een speentje terug te ploppen is vragen om problemen. Vandaag wil ze iedere anderhalf uur wel drinken, vannacht ook om de drie uur...en ze heeft krampjes, dus wil als ze wakker is tegen mij aangeplakt liggen. Zo zielig, maar ook zo warm...
En gisteren het aankleedkussen onder gepoept, vandaag uit de luier, tegen haar rug omhoog in de romper. Haar kleertjes en rompers worden in ieder geval goed gebruikt.

Ik heb haar overigens nu alleen een omslag romper aan, met korte mouwen, en in de wagen heeft ze een dun dekentje over, zo'n omslagdoek.

's nachts heeft ze een dunne romper aan, met lange mouwen en een zelfde dekentje als overdag. Ze was telkens lekker warm, alleen trapt ze haar dekentje van zich af, vnvnd dus maar in een slaapzakje ipv dekentje.
Dat was ook hier de rede van slapen in de wagenbak, maar ja nu moet ze het afleren:P

En je hebt een lekker poepie zo te lezen :)
pi_98766424
Tankgirl: wij hebben deze http://www.daffodille.nl/(...)59003945-p-9418.html
Maar dan de jungleversie, dan hangt er een giraffe, een aapje en een struisvogel aan blaadjes boven hun hoofd.
Die afstandsbediening is alleen onzin, maar oké.
Mocht je er eentje gaan kopen, let dan op de afmetingen van de lat waar hij aan de bevestigd moet worden. Dat was voor ons een ramp en deze was de enige uit de winkel die paste.
pi_98767031
Jongste sliep ook tussen onze hoofdkussens in op een eigen matras, later toen ze steeds groter werd en slechter op het kussen paste hebben we een bedje verbouwd tot co-sleeper en daar slaapt ze nog steeds. Gaat helemaal prima, ze kan inmiddels makkelijk naar haar eigen kamer maar ik vind het veel te gezellig zo :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:04:10 #29
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98767954
Alexa heeft ook tot 7 maanden op haar eigen kamer gelegen. Ik vond dat zo heerlijk he. Seth ligt inmiddels wel op zijn eigen kamer, maar meer omdat hij onrustiger sliep en ik werd ook van elk piepje wakker.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98768423
Sofie sliep bij hevige onrust tussen ons in op een aankleedkussen. Nu hoef ik dat niet meer te proberen. Ze speelt graag voor tandarts, gaat graag op onderzoek uit hoe ogen precies werken, en haren zijn ook echt niet meer veilig.
Ze krijgt nu ook tussendoor een tuitbeker met water/roosvicee laxo of met wat diksap. De ene keer drinkt ze veel tussendoor, en de andere keer amper.
Vanmorgen liet ze 60 cc melk staan. Ze begon te spelen met de speen. Toen ik de fles met handvatten aan haar gaf, heeft ze hem zo leeggedronken. Hoezo mevrouw wil graag zelf de regie hebben.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:26:46 #31
100412 mefke79
komt goed!
pi_98769015
Driekus hebben we na 3 nachten naar zijn eigen slaapkamer gedaan omdat we allemaal niet meer sliepen. Tienus heeft pas 1 nachtje op zijn eigen kamer doorgebracht, hij ligt nu in de kinderwagenbak naast ons bed en dat bevalt prima. Hij maakt gewoon minder herrie ofzo.
Ik heb em wel overdag gewoon in zijn eigen wieg op zijn eigen kamer. Gisteren had ik em meer beneden enzo, maar dan slaapt ie minder goed, dus vandaag maar weer gewoon een strak ritme en op de eigen kamer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98769714
Jelle is vandaag 6 maanden! Hij slaapt nog steeds bij ons op de kamer, naast mijn bed. Bedoeling was dat als we verhuisd zijn (over 3 weken) hij naar z'n eigen kamer zou gaan, maar we kijken de benauwdheid dan even aan. Als hij nog wel bij ons blijft slapen dan niet meer naast het bed maar aan de andere kant van de kamer, richting z'n eigen kamer.
Ik vind het supergezellig en handig en fijn. Gisteren z'n bedje 1 stand omlaag gezet en nu liggen we op gelijke hoogte, dat is wel erg grappig :)
Lotte had maar een paar dagen naast ons geslapen, daar werden we toen wakker van maar inmiddels zijn we blijkbaar meer gewend (en nu ook geen kamer over)
pi_98770060
Ik had ean gisteren ook gewoon water gegeven ze kwam net als mij een beetje oververhit uit de auto. Ze begon heel enthousiast om het na een paar slokken op het gillen te zetten. Dat was toch niet wat ze wilde.
pi_98770133
Wat gaan jullie toch mega-snel zeg! Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar reageren gaat niet altijd. Bientje heeft hier 2 nachten naast ons geslapen en toen is ze naar haar eigen kamer gegaan, rust voor ons alle drie!

Mefke, hoe gaat het nu met tienus?

Mignonne, dat lijntje :o en succes met je dieet, klinkt zwaar! Rolt Elin nog steeds alle kanten op?

Jelle, alweer zes maanden *O*

Hehe Puck, probeerde je moeder een grap met je uit te halen. Hopelijk slaapt ie snel beter dml!

En ean houdt ook niet van water!

Wij zijn een weekendje naar Brussel geweest. De jongedame heeft het geweldig gedaan! Helemaal klaar voor de reis naar Italie straks ;) Verder hier weinig te melden. Het gaat gewoon prima! Gisteren een fietsstoeltje op mijn fiets gemonteerd dus straks een stukje fietsen, ben benieuwd!
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:08:36 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98771086
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98771974
Hup aan de studie pessie. Al is het daar wel erg warm voor. Wat voor studie doe je?
Ik heb een plakbaby dat ze dat prettig vindt met dit weer
pi_98772385
hier ook een plakbaby, die ook vaker komt voor zijn voedingen...
pi_98774051
Amy heb ik gister om kwart voor 7 in bed gestopt. Toen mopperde ze nog wat, maar is gewoon gaan slapen. Man, wat is de avond dan lang :D Ze werd om 2 uur eens wakker. Lag ze op haar voeteneind, onder de deken gefrommeld. Lekker weer onder een dun lakentje en slapen tot 8 uur. Ik had eindelijk het idee dat ze weer uitgerust was. Vanochtend haalde ik haar uit bed, helemaal bezweet. Fles gegeven en echt zweetdruppels op haar voorhoofd. Toen heb ik haar lekker met een koude natte doek wat afgepoedeld. Ze genoot er gewoon van O+ Ze ging kusgeluidjes maken en als ik het terug deed dan ging haar mondje ook mee :D /einde mijnkindiszogeweldigpost :P
pi_98774076
Jelle alweer grote baby :o Wat gaat dat snel zeg! Gefeli *O*

Hoe was het fietsen Barba?

Ean, water is ook niet lekker. Melk dat is veel lekkerder ;) Amy lust juist alleen water (naast kv dan) daar krijg ik geen vruchtensapje in.
pi_98776109
Zo mijn kind kleurt echt lekker :o
Vandaag heeft ie lekker in t badje gezeten en in zn blootje rondgelopen O+
Heeft echt een kleurtje op zn gezicht en beentjes

Hij had de hele dag niet geslapen, dus ligt nu al op bed. Hij was helemaal moe O+

En drinken regelt ie gelukkig echt goed. Eerst wilde hij helemaal geen sap overdag, gisteren en vandaag heeft ie zn rietjesbeker zo goed als leeggedronken dus gaat genoeg vocht ib.
pi_98777856
Ik hoor ook in de OP te staan..

12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
pi_98781850
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef mrien het volgende:
Jelle is vandaag 6 maanden!
*O*

Waar blijft het foto-overzicht?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98781992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

*O*

Waar blijft het foto-overzicht?
idd! O+

Mrien wat ik steeds vergeet te zeggen, ik vind dat Jelle enorm op je lijkt O+
pi_98782135
Ja, dat vind ik ook!
pi_98785054
Lief om te horen O+ :* Vooral omdat ik met mijn familie niet zoveel (alleen 1 zus) contact heb en m'n schoon familie natuurlijk allemaal vinden dat hij sprekend op Sander & Lotte lijkt ;)

Foto overzicht..niet vanavond in ieder geval. Lotte is vandaag jarig en iedereen is net de deur uit en zij in bed. Bij Jelle ben ik alweer voor de 3e keer sinds hij in bed ligt geweest (te warm en te moe) en ik moet nog cakejes bakken voor het trakteren morgen. Owja..en bijkomen van de dag ;)
pi_98785655
Vooruit, morgen dan maar. :+ Nog gefeliciteerd met Lotte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:46 #47
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98788151
gefeliciteerd mrien!! *O*

ik kwam even een (in mijn ogen geniale) foto showen van Geert. Genomen tijdens de afscheidsmusical van m'n oudste ( O+) )

en vooruit ;) ook nog een normale foto: zo ligt hij nu in de box: (heb het dekentje nu helemaal over hem liggen overigens)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:12:57 #48
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_98793726
Wat ligt hij heerlijk DJMO!

Heb hier weinig tijd om te posten (heb heel veel topics 'gemist'), probeer nog wel mee te lezen.
Sinds de laatste keer dat ik hier gepost heb zijn we 2 tandjes rijker en heeft meneertje het al gepresteerd om zich van zitten op te trekken tot staan in de box (en nu maar de hele tijd proberen om dat weer voor elkaar te krijgen).
Tis weer ziekenboeg: de oudste oorontsteking, Mikai weer verkouden en benauwd en afgelopen weekend daar nog pseudokroep bij....
Zie hier - als ik goed gescand heb - dat er meer kindjes zijn die slecht willen drinken. Mikai is ook weer aan het spoken.
pi_98801321
Boh, iemand tips om ons pulkje eerder te gaan laten slapen? Ik heb haar fles nu vervroegd naar 23.00 maar ze is nu nog wakker :O
pi_98801678
Lastig Danic. Wiegen? Op schoot in slaap laten vallen? Muziekje? Heeft ze het misschien warm? Of juist fris? Gewoon in bed leggen of gaat ze dan huilen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')