Het gaat om de inhoud, niet om de vormquote:
In dit geval is de vorm de inhoudquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud, niet om de vorm
Mwah.. ik heb wel wat filmpjes gezien van PVV kamerleden (niet GW) waarbij ik twijfelde of ze überhaupt wel naar de middelbare (welk niveau dan ook) zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, de laatste tijd lijkt het echt een voorwaarde te zijn als je politicus wil worden, achterlijkheid. Elke partij heeft echt mongolen rondlopen.
Maar de PVDA wint nog steeds hoor.
Wil jij ontkennen dat het klimaat verandert?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, het KNMI mag ook wel ophouden met dat "klimaatsverandering" sprookje wat mij betreft.....
Het hoeft van mij niet opgeheven te worden..
Het klimaat verandert al zo lang als de aarde oud is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil jij ontkennen dat het klimaat verandert?
Nee, maar het is een sprookje dat het allemaal door de mens komt.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil jij ontkennen dat het klimaat verandert?
Precies, dus de KNMI heeft gewoon gelijk als het zegt dat het klimaat verandert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het klimaat verandert al zo lang als de aarde oud is.
En dat zegt de KNMI dus nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar het is een sprookje dat het allemaal door de mens komt.....
Plaatje van de KNMI sitequote:
Wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
De witte sportsokken komen toch voornamelijk omdat ze in slippers!! werden gedragen
Ik denk sandalen dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
De witte sportsokken komen toch voornamelijk omdat ze in slippers!! werden gedragen
Hmm ok. Ik dacht dat ze daar wat minder in waren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Plaatje van de KNMI site
[ afbeelding ]
Bijbehorende tekst
Klimaatverandering en Broeikaseffect
Naar menselijke maat gemeten lijkt het klimaat een stabiele factor. Toch blijken er allerlei klimaatvariaties op te treden. Het klimaat verandert onder invloed van natuurlijke factoren en, sinds het midden van de 20e eeuw, mede onder invloed van de mens via het versterkte broeikaseffect. Wereldwijd en ook op het KNMI wordt veel onderzoek gedaan naar zowel de natuurlijke als de menselijke klimaatfactoren en naar de werking van het complexe klimaatsysteem. Begrip van het klimaatsysteem is belangrijk om uitspraken te kunnen doen over de ontwikkeling van het klimaat in de toekomst.
Oftewel, ze doen er rustig aan mee het sprookje te voeden....
De invloed van de mens op de veranderingen die wij nu meemaken zijn echt nihil!!
Bij dit soort VVD'ers ga ik ook twijfelen. Ik had meer van ze verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb wel wat filmpjes gezien van PVV kamerleden (niet GW) waarbij ik twijfelde of ze überhaupt wel naar de middelbare (welk niveau dan ook) zijn geweest.
Mja, en op National Geographic zie je genoeg wetenschappers die het tegenovergestelde zeggen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik dacht dat ze daar wat minder in waren.
Maar je laatste bewering... een overgroot gedeelte van de mensen die er verstand van hebben (wetenschappers) beweert anders.
Ach, ik ben altijd al groot voorstander geweest van een wereldbevolking onder de 3 miljard.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uiteindelijk hebben we lang genoeg op deze aardkloot gehad om er iets van te maken. Een grote schoonmaak van ´de mens´ zou alleen maar logisch zijn in de geschiedenis van de aarde.
Misschien mogen we het over doen! Laten we dan zorgen dat het geloof niet het grootste deel van onze geschiedenis ons beperkt in plaats verrijkt.
Inderdaad, fuck het milieuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
Gedoe over het klimaat
Dood gaan we toch dus die paar jaar eerder maakt ook niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |