Ik ben ontmaskerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet je aardig voor zal je bedoelen!
Na regen komt zonneschijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op vreselijk weer, maar na een paar druppels schijnt gewoon alweer de zon.
Dat is waar..... maar het is de grootste onzin dat overheden roepen dat de klimaatsverandering door de mens komt. Want dat is niet zo. Die veranderingen hadden er toch wel geweest, want nogmaals, de aarde is onderhevig aan 3 cyclussen en deze 3 cyclussen (en dit is allemaal onderzocht en aantoonbaar) komen nu samen waardoor de aarde onderhevig is aan de veranderingen van 3 cyclussen, daar waar de aarde vaak maar last heeft van 1 cyclus en dus minder hevige veranderingen ondergaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nihil is nog altijd wat.Actie <-> reactie. Hoe klein het percentage ook is.
Vingeren en squirtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
Ik zit te wachten op vreselijk weer, maar na een paar druppels schijnt gewoon alweer de zon.
Nu durf ik weer naar buiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn.
gelukkig
We hadden afgesproken dat we die ongein achter de schermen zouden houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vingeren en squirten
Dat zal het laten regenen
dit is nog niet "het onweer" las ik net op een nieuwssite...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
Een rimpelloos zonnetje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch altijd zelf al het zonnetje?
Oh ik dacht alleen de foto'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef L-E het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat we die ongein achter de schermen zouden houden.
Deed jij wel mee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je hebt het wet t-shirt contest gemist
*zucht*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, NEE dus.... want vroeger had je bijvoorbeeld weer vulkanen die dat deden....
Ik wil je puntje en of je sterretje geheel niet zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht*
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL vroeger, had je een veel hogere CO2 waarde in de atmosfeer. Het was toen flink warmer en er waren veel meer planten. Heel veel van die planten zijn in de loop van honderden miljoenen jaren opgeslagen in de vorm van olie, gas en kolen. Toen is dus de totale hoeveelheid CO2 in de loop van honderden miljoenen jaren (let vooral op die tijdsduur) flink naar beneden gegaan. Nu zijn wij de laatste 150 jaar bezig om een flink deel van die olie, gas en kolen te verstoken (CxHxOx + O2 > CO2 + CO + H2O (maak zelf maar kloppend)).
Honderden miljoenen jaren <---> 150 jaar
See my point?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |