Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ergens rond 15:00 of 16:00 vermoedelijk.
Heeft geen zin, na vanmiddag is er geen zuiden meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef dewshine het volgende:
moet vanavond misschien naar t zuiden. hellup
Ik moet straks naar een gesprek in Amsterdam. Moet daar om 14.30 wezen vanuit Lelystad. Daarna moet ik ook weer terug. Gaat leuk worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja klopt vanaf 12:00 uur. Maar mijn baas ziet mij al aankomen ja ik ga nu vast weg....(terwijl er feitelijk nog niets aan de hand is). Houd het wel in de gaten.
Als er iets bij Weesp misgaat (inslag) dan hang ik...gisteren ook 1 grote puinhoop.
Mijn auto, wat doe je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin steeds meer te vrezen voor m'n auto.
Kan ik mooi mee terug rijden :-)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik moet straks naar een gesprek in Amsterdam. Moet daar om 14.30 wezen vanuit Lelystad. Daarna moet ik ook weer terug. Gaat leuk worden.
NIET ZO RECALCITRANT YVONNE.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou gewoon thuisgebleven was ja, de NS waarschuwt niet voor niets?!
Stelletje eigenwijzen!
hoe durven zequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heeft geen zin, na vanmiddag is er geen zuiden meer
als het een mooie chase word waar ik aan het eind nog rokende haren van heb wel ja!quote:
Dat is hier al geweest. Zo meteen kun je lekker in de zon zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef yvonne het volgende:
Het regent weer in Dordrecht. Met wat licht gerommel.
Het is een dag vol wonderen
wacht maar, wacht maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Piles het volgende:
Hier in Zeeland probeert de zon gewoon weer door te komen
JIJ DURFT!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij gaat het best meevallen. Vooral hier in het noorden. Elke keer als heel Nederland dood gaat, komen de buien hier in afgestorven vorm aan. Dit is dus echt elke keer zo hier. Echt heel apart.
Extreem onweer is gewoon zeldzaam in mijn gebied.
ik ga bier chasenquote:
ruilen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij gaat het best meevallen. Vooral hier in het noorden. Elke keer als heel Nederland dood gaat, komen de buien hier in afgestorven vorm aan. Dit is dus echt elke keer zo hier. Echt heel apart.
Extreem onweer is gewoon zeldzaam in mijn gebied.
Met de trein? Vast wel! Als je d'r tenminste bij past.quote:
Zal wel op KLB letten dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
als het een mooie chase word waar ik aan het eind nog rokende haren van heb wel ja!
als we niet verder komen dan een donkere lucht, dan kan je hem terugvinden in klbdat ik dan 2week naar deze dag heb "toegeleefd" en dat het dan niets geworden is.
dan13lv moet even reageren op de dm, want ik ga niet wachten op mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |