bedoel je mij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pm patrick nogwattes ´s, heeft hier ook regelmatig gepost.
Dat schijn je niet te mogen vragenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat schijn je niet te mogen vragen
WANT DE VOORSPELLINGEN EN DE NS HEBBEN ALTIJD GELIJK EN WE KRIJGEN IN DE HOEKSE WAARD NOG FLINK NOODWEER
EN JE MOET EENS TERUGLEZEN JIJ!!!!!
Jou bedoelde ik, ja. Ik zat nog even met ´´Gizart´´ in mijn hoofd maar ik wist dat dat kon kloppen, en aangezien ik ook wist dat jij ging chasen.. 1+1=3 natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
bedoel je mij?
vanmiddag met 4man? afzakken naar flevopolder!
laat het maar komen! daarvandaan kunnen we mooi aantal richtingen op!
(ik heb op 0-0 het topic "wie gaat waar chasen" geopend!)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat schijn je niet te mogen vragen
WANT DE VOORSPELLINGEN EN DE NS HEBBEN ALTIJD GELIJK EN WE KRIJGEN IN DE HOEKSE WAARD NOG FLINK NOODWEER
EN JE MOET EENS TERUGLEZEN JIJ!!!!!
Daar gaan de klappen vallen jonguhquote:
QFTquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Waarbij zij opgemerkt dat de NS een faalbedrijf is..
good morningquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Doe je ook hier verslag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
bedoel je mij?
vanmiddag met 4man? afzakken naar flevopolder!
laat het maar komen! daarvandaan kunnen we mooi aantal richtingen op!
(ik heb op 0-0 het topic "wie gaat waar chasen" geopend!)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Nee hoor Putten....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Het is de onzelieve vrouwentoren te A'foort.
Schooierbedrijf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef MaLo het volgende:
Hier bij Hardenberg is het vrij benauwd. Of dat komt omdat ik in een kantoor zonder airco zit
Edit: en sluierbewolking.
Kun je nu niet alvast gaan? NS liet vanmorgen al weten minder treinen te laten rijden i.v.m. verwacht noodweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam momenteel heerlijk aan het afkoelen en een lekker briesje. Kan elk moment komen als ik buienrader mag geloven.
Hoe laat komt het 2e front vanmiddag ongeveer? Dit omdat ik vanaf Amsterdam met de trein naar Almere moet. ()
Ergens rond 15:00 of 16:00 vermoedelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam momenteel heerlijk aan het afkoelen en een lekker briesje. Kan elk moment komen als ik buienrader mag geloven.
Hoe laat komt het 2e front vanmiddag ongeveer? Dit omdat ik vanaf Amsterdam met de trein naar Almere moet. ()
Ja klopt vanaf 12:00 uur. Maar mijn baas ziet mij al aankomen ja ik ga nu vast weg....(terwijl er feitelijk nog niets aan de hand is). Houd het wel in de gaten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Kun je nu niet alvast gaan? NS liet vanmorgen al weten minder treinen te laten rijden i.v.m. verwacht noodweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |