West-Brabant zon, en de vogels hebben er blijkbaar geen weet van dat er noodweer op handen is...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Wut?
Midden/Noord Zeeland zeker? In het zuiden is het al een tijdje droog.
Die ambieert een tweede leven als poffertjeskraam.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is hier in Puttershoek nog steeds donker maar wel droog.
Zomaar even een poffertjeskraam...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die ambieert een tweede leven als poffertjeskraam.
Oh, zou het echt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die ambieert een tweede leven als poffertjeskraam.
En dan zijn er weer users die jou gaan vertellen dat het nog komt. Vanavond.quote:
Dat is, wat doet iemand anders ermee dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem gekocht dan mag ik ermee doen wat ik wil ook...
houdt er wel de herhaling inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan zijn er weer users die jou gaan vertellen dat het nog komt. Vanavond.
Leuk deze golven op een forum..
Het is friet.quote:
Binnen is het benauwd maar buiten is het lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef MaLo het volgende:
Hier bij Hardenberg is het vrij benauwd. Of dat komt omdat ik in een kantoor zonder airco zit
Edit: en sluierbewolking.
Laatste wat ik las (in dit topic) dat het eerder kwam dan gepland, en dat "dit" het weer was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan zijn er weer users die jou gaan vertellen dat het nog komt. Vanavond.
Leuk deze golven op een forum..
pm patrick nogwattes ´s, heeft hier ook regelmatig gepost.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef meteo-online het volgende:
Wij (onweer-online) zijn benaderd door de media en zoeken mensen uit Noord-Holland die daar vandaag een chase gaan doen. Als iemand interesse heeft graag even een PB. Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Correct!
Hemelsbreed km-etje of 10 van deze steen ongeveer.
[ afbeelding ]
Het is de onzelieve vrouwentoren te A'foort.quote:Het multifunctionele middelpunt van de Lindeboomsberg volgens Wigman: in een ver verleden was de lindeboom op de top (achter steen M) het middelpunt van rechtspraak. M was bovendien het middelpunt van de 'kalenderstenen' links (NO, noordoost, waar de zon opkomt op de langste dag), en rechts (ZO, zuidoost, waar de zon opkomt op de kortste dag). Later werd M het middelpunt van Nederland. Rondom was kale heide.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatste wat ik las (in dit topic) dat het eerder kwam dan gepland, en dat "dit" het weer was.
En in Zeeland zou de zon alweer schijnen. Geen nieuw front vanavond etc,
Had ik ook begrepen hoor, reageerde ook net als jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatste wat ik las (in dit topic) dat het eerder kwam dan gepland, en dat "dit" het weer was.
En in Zeeland zou de zon alweer schijnen. Geen nieuw front vanavond etc,
bedoel je mij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pm patrick nogwattes ´s, heeft hier ook regelmatig gepost.
Dat schijn je niet te mogen vragenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat schijn je niet te mogen vragen
WANT DE VOORSPELLINGEN EN DE NS HEBBEN ALTIJD GELIJK EN WE KRIJGEN IN DE HOEKSE WAARD NOG FLINK NOODWEER
EN JE MOET EENS TERUGLEZEN JIJ!!!!!
Jou bedoelde ik, ja. Ik zat nog even met ´´Gizart´´ in mijn hoofd maar ik wist dat dat kon kloppen, en aangezien ik ook wist dat jij ging chasen.. 1+1=3 natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
bedoel je mij?
vanmiddag met 4man? afzakken naar flevopolder!
laat het maar komen! daarvandaan kunnen we mooi aantal richtingen op!
(ik heb op 0-0 het topic "wie gaat waar chasen" geopend!)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat schijn je niet te mogen vragen
WANT DE VOORSPELLINGEN EN DE NS HEBBEN ALTIJD GELIJK EN WE KRIJGEN IN DE HOEKSE WAARD NOG FLINK NOODWEER
EN JE MOET EENS TERUGLEZEN JIJ!!!!!
Daar gaan de klappen vallen jonguhquote:
QFTquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Waarbij zij opgemerkt dat de NS een faalbedrijf is..
good morningquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Doe je ook hier verslag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
bedoel je mij?
vanmiddag met 4man? afzakken naar flevopolder!
laat het maar komen! daarvandaan kunnen we mooi aantal richtingen op!
(ik heb op 0-0 het topic "wie gaat waar chasen" geopend!)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
Nee hoor Putten....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Het is de onzelieve vrouwentoren te A'foort.
Schooierbedrijf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef MaLo het volgende:
Hier bij Hardenberg is het vrij benauwd. Of dat komt omdat ik in een kantoor zonder airco zit
Edit: en sluierbewolking.
Kun je nu niet alvast gaan? NS liet vanmorgen al weten minder treinen te laten rijden i.v.m. verwacht noodweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam momenteel heerlijk aan het afkoelen en een lekker briesje. Kan elk moment komen als ik buienrader mag geloven.
Hoe laat komt het 2e front vanmiddag ongeveer? Dit omdat ik vanaf Amsterdam met de trein naar Almere moet. ()
Ergens rond 15:00 of 16:00 vermoedelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam momenteel heerlijk aan het afkoelen en een lekker briesje. Kan elk moment komen als ik buienrader mag geloven.
Hoe laat komt het 2e front vanmiddag ongeveer? Dit omdat ik vanaf Amsterdam met de trein naar Almere moet. ()
Ja klopt vanaf 12:00 uur. Maar mijn baas ziet mij al aankomen ja ik ga nu vast weg....(terwijl er feitelijk nog niets aan de hand is). Houd het wel in de gaten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Kun je nu niet alvast gaan? NS liet vanmorgen al weten minder treinen te laten rijden i.v.m. verwacht noodweer.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ergens rond 15:00 of 16:00 vermoedelijk.
Heeft geen zin, na vanmiddag is er geen zuiden meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef dewshine het volgende:
moet vanavond misschien naar t zuiden. hellup
Ik moet straks naar een gesprek in Amsterdam. Moet daar om 14.30 wezen vanuit Lelystad. Daarna moet ik ook weer terug. Gaat leuk worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja klopt vanaf 12:00 uur. Maar mijn baas ziet mij al aankomen ja ik ga nu vast weg....(terwijl er feitelijk nog niets aan de hand is). Houd het wel in de gaten.
Als er iets bij Weesp misgaat (inslag) dan hang ik...gisteren ook 1 grote puinhoop.
Mijn auto, wat doe je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin steeds meer te vrezen voor m'n auto.
Kan ik mooi mee terug rijden :-)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik moet straks naar een gesprek in Amsterdam. Moet daar om 14.30 wezen vanuit Lelystad. Daarna moet ik ook weer terug. Gaat leuk worden.
NIET ZO RECALCITRANT YVONNE.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou gewoon thuisgebleven was ja, de NS waarschuwt niet voor niets?!
Stelletje eigenwijzen!
hoe durven zequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heeft geen zin, na vanmiddag is er geen zuiden meer
als het een mooie chase word waar ik aan het eind nog rokende haren van heb wel ja!quote:
Dat is hier al geweest. Zo meteen kun je lekker in de zon zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef yvonne het volgende:
Het regent weer in Dordrecht. Met wat licht gerommel.
Het is een dag vol wonderen
wacht maar, wacht maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Piles het volgende:
Hier in Zeeland probeert de zon gewoon weer door te komen
JIJ DURFT!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij gaat het best meevallen. Vooral hier in het noorden. Elke keer als heel Nederland dood gaat, komen de buien hier in afgestorven vorm aan. Dit is dus echt elke keer zo hier. Echt heel apart.
Extreem onweer is gewoon zeldzaam in mijn gebied.
ik ga bier chasenquote:
ruilen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij gaat het best meevallen. Vooral hier in het noorden. Elke keer als heel Nederland dood gaat, komen de buien hier in afgestorven vorm aan. Dit is dus echt elke keer zo hier. Echt heel apart.
Extreem onweer is gewoon zeldzaam in mijn gebied.
Met de trein? Vast wel! Als je d'r tenminste bij past.quote:
Zal wel op KLB letten dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
als het een mooie chase word waar ik aan het eind nog rokende haren van heb wel ja!
als we niet verder komen dan een donkere lucht, dan kan je hem terugvinden in klbdat ik dan 2week naar deze dag heb "toegeleefd" en dat het dan niets geworden is.
dan13lv moet even reageren op de dm, want ik ga niet wachten op mensen!
Spelen Ajax en Feyenoord vandaag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste speldenprik is geweest, nu gaan we voor het échte geweld!
Aha!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste speldenprik is geweest, nu gaan we voor het échte geweld!
twitter:EnidArienh twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 11:37:30Holy shit.. volgens mij is het gewoon een Alien invasie... http://t.co/hKp2acm #noodweer reageer retweet
soort rugquote:
moet toegeven.. die wolken zijn best indrukwekkendquote:
Waar heb je die vandaan?quote:
Momentjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Bronvermelding graag.
Dan zit jij in een ander midden dan ik, want hier heeft het wel al geregend in het midden van Nederlandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef Samael het volgende:
Nog geen druppel gevallen in het midden van NL
houten nog geen druppel....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zit jij in een ander midden dan ik, want hier heeft het wel al geregend in het midden van Nederland.
hier ook nog niks.. weet alleen niet of ik onder midden valquote:
Waar je natuurlijk een mooie foto van hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:44 schreef Burnie88 het volgende:
In Rotterdam was er een dikke shelfcloud.
Check de topic. Dit is een voorafje, hoofdgerecht wordt tweede helft van de middag geserveerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef dewshine het volgende:
http://buienradar.nl/
volgensmij valt het allemaal wel mee
Utrecht ook nog niets...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |