Sow, oggendhumeur?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef mr-green het volgende:
hoi![]()
(niemand heeft zin vandaag volgens mij)
Ik was er al 5:00 uur uit, niet zeuren jij !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef mr-green het volgende:
hoi![]()
(niemand heeft zin vandaag volgens mij)
puur uit verveling eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
waarom jezelf helemaal bezatten steeds?
tja het is maar waar je zin in hebt steeds... (je reacties laten ook echt zien dat het je goed doet...)quote:
Ja, je voelt je er ook zo gelukkig onder. Man, ga hulp zoeken.quote:
Donnerwetter, een beste hengst. Vader van Donnerhall, een van de beste verervers ter wereldquote:
Net zo als gister dat ik goed heb zitten tanken dan is er niks aan de hand. Alleen jah na zo'n sloot alcohol ben ik dag 2 a 3 nogal neerslachtig. En als ik weer beetje vrolijk ben ga ik weer veel zuipen en zo herhaalt dat zich hele tijd zeg maar. Best sneu iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
tja het is maar waar je zin in hebt steeds... (je reacties laten ook echt zien dat het je goed doet...)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Donnerwetter, een beste hengst. Vader van Donnerhall, een van de beste verervers ter wereld
Wat Samzz zegt. Ga hulp zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Net zo als gister dat ik goed heb zitten tanken dan is er niks aan de hand. Alleen jah na zo'n sloot alcohol ben ik dag 2 a 3 nogal neerslachtig. En als ik weer beetje vrolijk ben ga ik weer veel zuipen en zo herhaalt dat zich hele tijd zeg maar. Best sneu idd
Achjah het probleem lost zich vanzelf wel op. Is gewoon kwestie van tijd voordat ik helemaal door draaiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt. Ga hulp zoeken
Er zijn zoveel mogelijkheden: vrijwilligerswerk, uwv, solliciteren, een hobby zoeken etc etc
En dat wil je niet voorkomen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah het probleem lost zich vanzelf wel op. Is gewoon kwestie van tijd voordat ik helemaal door draai
Ey man!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
Zo ben ik ook weer ff
Inmiddels aardig donker hier
Nee, vind mn leven toch al 1 grote faal en denk dat er ook niet veel vooruitgang meer in zit. Dus min of meer heb ik het eigenlijk al opgegevenquote:
Voor veel alcoholisten moet er eerst iets ergs gebeuren voor ze het licht zien.quote:
Sounds like me, maar ik ben er nu eindelijk aan aan het werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, vind mn leven toch al 1 grote faal en denk dat er ook niet veel vooruitgang meer in zit. Dus min of meer heb ik het eigenlijk al opgegeven
Het is dan ook geen paardrijden, maar fokkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ikke geen verstand heb van knolskeur'n....
Waarom zal ik nog gaan investeren in deze wereld. Het gaat op den duur toch allemaal naar de klote. Niks zo destructief dan de mens zelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sounds like me, maar ik ben er nu eindelijk aan aan het werken.
Hbe ik nog minder verstand van!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen paardrijden, maar fokken
Als ik jou was zou ik mezelf dood zuipenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom zal ik nog gaan investeren in deze wereld. Het gaat op den duur toch allemaal naar de klote. Niks zo destructief dan de mens zelf
Achjah geloof wat je wil geloven, op den duur stort ons mooie beschaafde wereldje als een kaarten toren in elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mezelf dood zuipenDan kom je wel tot het besef dat je 't flink verneukt hebt.
Dat doet het ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah geloof wat je wil geloven, op den duur stort ons mooie beschaafde wereldje als een kaarten toren in elkaar
Je zou ook gewoon blij mogen zijn dat iemand je de kans heeft gegeven om te kunnen leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah geloof wat je wil geloven, op den duur stort ons mooie beschaafde wereldje als een kaarten toren in elkaar
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:34 schreef _Fanta het volgende:
Geen zin in drank vandaag, ik ga wat op bed liggen
laterzz
watjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:34 schreef _Fanta het volgende:
Geen zin in drank vandaag, ik ga wat op bed liggen
laterzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |