Sow, oggendhumeur?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef mr-green het volgende:
hoi![]()
(niemand heeft zin vandaag volgens mij)
Ik was er al 5:00 uur uit, niet zeuren jij !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef mr-green het volgende:
hoi![]()
(niemand heeft zin vandaag volgens mij)
puur uit verveling eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
waarom jezelf helemaal bezatten steeds?
tja het is maar waar je zin in hebt steeds... (je reacties laten ook echt zien dat het je goed doet...)quote:
Ja, je voelt je er ook zo gelukkig onder. Man, ga hulp zoeken.quote:
Donnerwetter, een beste hengst. Vader van Donnerhall, een van de beste verervers ter wereldquote:
Net zo als gister dat ik goed heb zitten tanken dan is er niks aan de hand. Alleen jah na zo'n sloot alcohol ben ik dag 2 a 3 nogal neerslachtig. En als ik weer beetje vrolijk ben ga ik weer veel zuipen en zo herhaalt dat zich hele tijd zeg maar. Best sneu iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
tja het is maar waar je zin in hebt steeds... (je reacties laten ook echt zien dat het je goed doet...)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Donnerwetter, een beste hengst. Vader van Donnerhall, een van de beste verervers ter wereld
Wat Samzz zegt. Ga hulp zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Net zo als gister dat ik goed heb zitten tanken dan is er niks aan de hand. Alleen jah na zo'n sloot alcohol ben ik dag 2 a 3 nogal neerslachtig. En als ik weer beetje vrolijk ben ga ik weer veel zuipen en zo herhaalt dat zich hele tijd zeg maar. Best sneu idd
Achjah het probleem lost zich vanzelf wel op. Is gewoon kwestie van tijd voordat ik helemaal door draaiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt. Ga hulp zoeken
Er zijn zoveel mogelijkheden: vrijwilligerswerk, uwv, solliciteren, een hobby zoeken etc etc
En dat wil je niet voorkomen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah het probleem lost zich vanzelf wel op. Is gewoon kwestie van tijd voordat ik helemaal door draai
Ey man!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
Zo ben ik ook weer ff
Inmiddels aardig donker hier
Nee, vind mn leven toch al 1 grote faal en denk dat er ook niet veel vooruitgang meer in zit. Dus min of meer heb ik het eigenlijk al opgegevenquote:
Voor veel alcoholisten moet er eerst iets ergs gebeuren voor ze het licht zien.quote:
Sounds like me, maar ik ben er nu eindelijk aan aan het werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee, vind mn leven toch al 1 grote faal en denk dat er ook niet veel vooruitgang meer in zit. Dus min of meer heb ik het eigenlijk al opgegeven
Het is dan ook geen paardrijden, maar fokkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ikke geen verstand heb van knolskeur'n....
Waarom zal ik nog gaan investeren in deze wereld. Het gaat op den duur toch allemaal naar de klote. Niks zo destructief dan de mens zelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sounds like me, maar ik ben er nu eindelijk aan aan het werken.
Hbe ik nog minder verstand van!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen paardrijden, maar fokken
Als ik jou was zou ik mezelf dood zuipenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom zal ik nog gaan investeren in deze wereld. Het gaat op den duur toch allemaal naar de klote. Niks zo destructief dan de mens zelf
Achjah geloof wat je wil geloven, op den duur stort ons mooie beschaafde wereldje als een kaarten toren in elkaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mezelf dood zuipenDan kom je wel tot het besef dat je 't flink verneukt hebt.
Dat doet het ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah geloof wat je wil geloven, op den duur stort ons mooie beschaafde wereldje als een kaarten toren in elkaar
Je zou ook gewoon blij mogen zijn dat iemand je de kans heeft gegeven om te kunnen leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah geloof wat je wil geloven, op den duur stort ons mooie beschaafde wereldje als een kaarten toren in elkaar
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:34 schreef _Fanta het volgende:
Geen zin in drank vandaag, ik ga wat op bed liggen
laterzz
watjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:34 schreef _Fanta het volgende:
Geen zin in drank vandaag, ik ga wat op bed liggen
laterzz
Hij moet zichzelf die kans geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon blij mogen zijn dat iemand je de kans heeft gegeven om te kunnen leven.
Stel je niet zo aan, moppiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef Stokstaart het volgende:
Hij moet lekker oprotten uit ONZ met die shit.
Ik zit echt niet te wachten op een compleet liveverslag van iemand die zich doodzuipt.
Volgende keer maak ik een TR.
Wel heel toepasselijk met onweer en zulksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dit, geen ACDC - Thunderstuck?!
Of je zegt gewoon eerst tegen hem dat je dat liever niet meer leest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op een compleet liveverslag van iemand die zich doodzuipt.
Nee, niks.quote:
Hmm ik heb ook het idee dat hij er mee te koop loopt en het stoer vindt etcquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef Stokstaart het volgende:
Da's inderdaad een groot gemis. Stuur me even een PM met de titel, voeg ik 'm vanavond toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is dit, geen ACDC - Thunderstuck?!
Ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, niks.
Is al 10x gezegd en hij blijft dat doen.
Ik hoop het voor hem, het zou sneu voor hem zijn als dat niet het geval isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoorMaar ik denk dat ie een beetje loopt te trollen hier.
of hij heeft gewoon echt een probleemquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoorMaar ik denk dat ie een beetje loopt te trollen hier.
In topics waar mensen het hebben over zelfdoding, of zelfs dergelijke gevoelens komt een slotje en een linkje naar de GGD.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook het idee dat hij er mee te koop loopt en het stoer vindt etc
Maar ja, het is niet verboden om dat te posten heh
Topic Report. Normaliter vrij NSB maar dit is aanstootgevend.quote:
Aah ik heb al 10x gezegd dat hij dom bezig is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:48 schreef robdriessen het volgende:
We kunnen Fanta altijd doorsturen naar
Depressie & Angst #7
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of hij heeft gewoon echt een probleem
En is dit een schreeuw om hulp
Je weet het niet
Goedemorgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje wat is het benauwd buiten pfff
Dat is de goden verzoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
Zo, even wat toepasselijke plaatjes in de lijst. Strakjes Lightning plaatje en Thunder plaatje
En 'kale' slaat vast niet op het hoofd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi hier staat foute uurtje op![]()
Wil sex met die kale![]()
Morguhh stokkiequote:
Ach, de vier ruiters van de apocalypse kwamen zojuist ook al voorbij gegaloppeerdquote:
Ik hoop het niet want die kale vent die werd wel heel enthousiast van het nummer hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En 'kale' slaat vast niet op het hoofd?
Ja allemaal wel best, maar iedereen geeft aan dat hij moet nokken met dat lullen over dat gezuip...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel sneu, Fanta is een leuk joch.
Ja daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook.Maar van iemand die geen hulp aan wil nemen trek ik mijn handen af.
![]()
Ik heb hem al heel vaak aangegeven dat hij hulp moet zoeken, of hoe hij kan gaan minderen. Een keer houdt het op.
Dus met een TR wordt hij gebanned van ONZ en krijgt hij linkjes naar de GG&GD?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja allemaal wel best, maar iedereen geeft aan dat hij moet nokken met dat lullen over dat gezuip...
Prima dat hij zichzelf kapot zuipt, maar dat hoeft de hele reeks niet te weten toch ?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken een neger die echt Stokkie heet heh
Grote piemel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken een neger die echt Stokkie heet heh
Is ook zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja allemaal wel best, maar iedereen geeft aan dat hij moet nokken met dat lullen over dat gezuip...
Prima dat hij zichzelf kapot zuipt, maar dat hoeft de hele reeks niet te weten toch ?
quote:
Dan zou het wel stok zijn tochquote:
Heb het ook ff in ONZ FB aangegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo.Het hoort hier ook niet thuis, maar ik kan me wel voorstellen waarom hij het hier post.
Oh, toch niet serieus hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Er was iemand vanmorgen vroeg die had een topic over ongedierte.
Ja zegt die: Een "Vibra" tor. Heb ik zitten Googlen naar hoe zo'n beest eruit ziet
Ja, zielig he. Had daarna echtquote:
Nee, met een topicreport krijgt een admin of mod een berichtje met de vraag of hij naar het topic wil kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus met een TR wordt hij gebanned van ONZ en krijgt hij linkjes naar de GG&GD?
Ik kan het me ook wel voorstellen dat hij het hier neerzet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo.Het hoort hier ook niet thuis, maar ik kan me wel voorstellen waarom hij het hier post.
De meeste vormen van destructief gedrag en zelfmoordpogingen zijn ook maar halfslachtig, veel geschreeuw en weinig wol. Mensen willen niet echt dood, maar kunnen niet om hulp vragen dus blijven ze de aandacht vestigen op hun eigen gedrag. Maar goed, vrolijkere onderwerpen nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja hij wil blijkbaar geen hulp, dus ik vraag me af waarom hij het dan wel doet...
Kroegbaasquote:
Hoi hoiquote:
Hier schijnt nog volop de zonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef robdriessen het volgende:
Toepasselijk plaatje 1
LIGHTNING crashes
De programmeur. Er stond ook thunder inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft dit zeiknummer aangevraagd dan ??
Zo'n opvouwbare tentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:18 schreef robdriessen het volgende:
Oh shit, ik heb nog 3 dagen om een tent te vinden/kopen die ik met twee linkerhanden kan opzetten.
Ja idd, in 2 seconde op te zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n opvouwbare tentJe gooit 'm in de lucht en hij staat als ie neerkomt
For The Horde! :pquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
Godver, wat faal ik hier keihard.
Ik kom net zo terug hier, ik zet mijn koptelefoon op en unmute de boel hier. Ik zie die Ella fitzgerald en het klinkt wat muffig, dus ik denk: ach, een oude opname.
Nu die Dave Brubeck, klinkt die wéér zo dof. Kijk ik goed, staan mijn speakers te spelen en mijn koptelefoon niet.
B! L! O! N! T!quote:
NOObquote:
Ga weg, ik zit in het hoekje van de kamer met een kaasschaaf te spelenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ga weg, ik zit in het hoekje van de kamer met een kaasschaaf te spelen
Hier niet.quote:
Runescape.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben net member van Runescape geworden!
Wat hebbie dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik begin vermoedelijk ziek te worden
Oh crap dat had je dan ook al bij je op de meet en nu heeft iedereen dat ook bij zich!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
verkouden... en hoofdpijn vermoedelijk beetje verhoging
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een bacterieaanval van restanten van mergpijpjes en negerzoenen!
Ik ben verliefd op zijn katerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef robdriessen het volgende:
Knetter en Outpost alweer onder 1 dak? Moeten we jullie onderhand een koppeltje gaan noemen?
Laat hem dus meer zuipen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op zijn kater(knetter)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, gewoon haar een liter breezah gevoerd gister.
Ik heb niks aangevraagd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik hoopte dat dit aangevraagd was door Samzz
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoor ik ben er nog, maar dat komt alleen door jou
Denk ut.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]Hoezo? Vanwege wat er in de FB is gezet?
Dat had ik hier dus ook... Het is inm al weer droog en komt waarschijnlijk niets meer over..... Al was t net wel even herrie en gingen ze foto's maken buiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
Maar echt hè, het "ergste" volgens buienradar komt nu overwaaien (karmijnrood en purper) en meer dat een paar druppels is 't niet geweest.
facebook of fotoboek?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]Hoezo? Vanwege wat er in de FB is gezet?
Jemig, waarom moeten mensen altijd zo dubbelzinnige taal uitslaan?!quote:
Is een normale Fok term hoor!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig, waarom moeten mensen altijd zo dubbelzinnige taal uitslaan?!
Ik zit dus al uren in FB te zoeken. Klopt het dat je ONZ FB bedoelt?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit dus al uren in FB te zoeken. Klopt het dat je ONZ FB bedoelt?
Nou, je krijgt een 5,8 van mij voor deze reactieketting. Volgende keer wat duidelijker zijn in één keer, bijvoorbeeld door een directe link naar de desbetreffende post te geven.quote:
Tja ehhh....iedereen weet wat FB is, normaal gesproken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, je krijgt een 5,8 van mij voor deze reactieketting. Volgende keer wat duidelijker zijn in één keer, bijvoorbeeld door een directe link naar de desbetreffende post te geven.
Pics van de leuke zusje van jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Snuf. het volgende:
WAT EEN DAG HET IS CAPSLOCKDAY HEERLIJK TOCH EINDELIJK KAN IK MIJN OUDE GEWOONTE WEER OPPAKKEN
je mag wel tegen mij aankruipen als je bang wordquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
Oi, het gaat hier rommelen en het is niet mijn maag
Jij bent helemaal niet in de buurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Viro het volgende:
[..]
je mag wel tegen mij aankruipen als je bang word
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gelezen. Even overleggen hoe dit aan te pakken, dank voor het melden!
welke oude gewoontequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Snuf. het volgende:
WAT EEN DAG HET IS CAPSLOCKDAY HEERLIJK TOCH EINDELIJK KAN IK MIJN OUDE GEWOONTE WEER OPPAKKEN
Oh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik lees trouwens dat we een interventie gaan houden foor Fanta?
Oh God!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie een Radio49 alarmschijf aankomen in de verte.....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie een Radio49 alarmschijf aankomen in de verte.....
Tja, Barbie gaat trouwen, dus die krijg je niet meerquote:
Verzoekjes voor Gup VIA PM naar mij, dan probeer ik ze er vanavond in te zetten.quote:
Toen zag ik alleen die foto's, nu een foto gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook en toen lachte je me uit
Zie je wel dat ik een bazensmaak hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen zag ik alleen die foto's, nu een foto gezien
Met downloadlink of heb je hem zelf?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verzoekjes voor Gup VIA PM naar mij, dan probeer ik ze er vanavond in te zetten.
Ik doe wel een tapdansjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie maakt mij weer vrolijk?
Economie is een onmeunig kutvak, ik zeg het je.
*whatsapp checkt*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben booooooooooooooooooooooooooooooooos
Yo ToTquote:
Downloadlink mag, anders weet ik 'm zelf wel te vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met downloadlink of heb je hem zelf?
Probeer eens UB 40 (met spatie)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:55 schreef gewoonfaye het volgende:
EN OOK GEEN UB40 IN GUP, WAT IS DAT NOU?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, mensen, de zoekfunctie van Gup is verbeterd, als je nu zoekt op bijvoorbeeld Blues Brothers, krijg je ook echt alleen de Blues Brothers en niet ook alles met Blues of met Brothers.
Hehe mijn ex loopt in die clip op 0:23, die voorste die voorbij loopt met het donkere haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom staan Pip & Ruud er niet in?
Clip is in Hoorn
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo m'n mic maar even van beneden claimen en even de stad in
Stom nummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh op 0:37 langer beeldde slet
__
Hij zingt "Bringin' it down"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bring me down klinkt niet als iets vrolijks
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Adele is gewoon een zeikwijf, klaar.
Inderdaad, dikke zeug met d'r negatieve tyfusteksten...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar ze is wel overschat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry stokkie, maar kommop, 'dont forget me, I beg' alsof een vaas in der reet gedrukt krijgt en omvalt van de pijn.quote:
en doodgedraaid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar ze is wel overschat.
Heb jij geen ziel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry stokkie, maar kommop, 'dont forget me, I beg' alsof een vaas in der reet gedrukt krijgt en omvalt van de pijn.
En daar heb ik zo mijn redenen voor, maar sinds wanneer moet ik kusjekroel doen over een liedje als het gewoon een dikke zeug met liefdesverdriet is?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faye heeft geen zin lief te doen vandaag?
Vandaag niet neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij geen ziel?![]()
Haten op Adele is zo niet cool
Je bent gewoon jaloers omdat haar stem 100x beter klinkt dan die van Naatjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En daar heb ik zo mijn redenen voor, maar sinds wanneer moet ik kusjekroel doen over een liedje als het gewoon een dikke zeug met liefdesverdriet is?!En dat niet 1 nummer, neeeee, 2 albums vol met die sentimentele bagger. Zo jammer.
Ja gaaf he!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT Mic ziet er nog best pro uit![]()
Morgen testen denk ik
Ik ben niet eens aan het bitchen, trek het je niet aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mij ging het niet over het numnmer Faye..
Maar goed, als je zelfs op mij gaat bitchen moet het wel heel goed mis zijn..
Betrapt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat haar stem 100x beter klinkt dan die van Naatje.
Linkje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT Mic ziet er nog best pro uit![]()
Morgen testen denk ik
Dezelfde?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik heb er gister één gekocht bij dealextreme
Hehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Fijn, nu moet ik daar ook weer aan denken
Airco manquote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehejij moet langer wachten dan ik
[..]
Airco man
Ik sta droog, boehoehoequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehejij moet langer wachten dan ik
[..]
Airco man
Ah, nu werkt iequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Probleem is bekend bij skype, ze zijn ermee bezig. Ligt aan hun, niet aan jou
Duuhhhhquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh lekker, ik hoor niets door m'n speaker omdat m'n mic in de USB zit.. whut..
ToT hoe los ik dat op?
Dat komt doordat de microfoon als een speakerset gezien wordt. Moet je ff in windows geluidsinstellingen veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh lekker, ik hoor niets door m'n speaker omdat m'n mic in de USB zit.. whut..
ToT hoe los ik dat op?
Ik snap dus niet hoe..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat komt doordat de microfoon als een speakerset gezien wordt. Moet je ff in windows geluidsinstellingen veranderen.
Via dat taakbalk icoontje ja.. Of moet ik via config?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, je zit in de Windows geluidsinstellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |