idd want zelfs al walsen ze je pakketje tot schroot, dan nog zijn ze niet aansprakelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....
Heb ik ook een keer gehad, maar dan al meteen na de eerste poging tot bezorgen. Bij mij op het kaartje stond gedrukt dat je dit voor op dezelfde dag voor 22:00 uur moest doorgeven, anders werd er de volgende dag nog een normale poging gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.
Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.
Kijk je in de brievenbus.
"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"
"3e bezorging, maak een afspraak"
"4e bezorging, op ander adres"
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou ik had hem ook voor de deur staan om zijn excuses aan te bieden, maar ja dan sta je toch ook wel raar te kijken; hij kwam met een heel verhaal over hoe druk hij het wel niet had, en hoe de straten in de buurt wel niet op elkaar leken... Echt ik kon er vrij weinig mee... Had liever een brief van de TNT zelf gehad, maar ze kiezen duidelijk voor de makkelijke methode door gewoon een zondebok langs te sturen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt geweldig
Direct met lul schelden.... knap hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?
Duurt nog jaren voordat TNT uit het straatbeeld is verdwenen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het opgedoekt/failliet of weer overgenomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
Het is eigenlijk een zwarte doos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef das_phantom het volgende:
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt echt aan de bezorger. Ik heb 1 mannetje, ik denk een Turk, in een gewoon wit bestelbusje, die ons en onze werktijden nu kent. Zijn wij niet thuis, dan levert hij het bij onze buren af en ziet hij mijn fiets staan, dan klopt hij aan.
Er is nog een ander bezorgertje actief die pakjes zonder kennisgeving dumpt bij de buren waardoor ik maar moet raden dat er iets is. Of het wordt gewoon naast onze voordeur, in het zicht, gedropt. 1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Als je de hele dag thuis kan wachten op een pakketje, dan kan je toch ook wel naar een winkel om het zelf te gaan halen? Bespaard je een hoop gezeikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".
Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...
Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.
Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat
Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
Maar het is nu eenmaal een hoog tarief, en daar mag service bij verwacht worden en dat is nu niet het geval. Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden om wat meer te betalen als de service er maar naar was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Als de NS nu de treinkaartjes omhooggooit, alle stoelen uit hun coupes dondert en dan toch met nog meer vertraging gaat rijden, vind jij dat ook normaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.
Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
DHL heeft het ook, gewoon ophalen bij een praxis die tot 8 uur open isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.
Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.
Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Die bezorgers spreken af met TNT dat ze het gaan doen voor een bepaalde prijs. De bezorgers zakken dus zelf met de prijs tot het bijna onmogelijk is om dat vol te houden, gewoon om het contract te krijgen. Dat zouden ze niet meer moeten doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef klipper het volgende:
Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
Als voormalig TNT Post zo doorgaat wel, er gaan steeds meer mensen zoeken naar alternatieven door het gekloot met pakjes. Hun dienstverlening: "brief of pakje van A naar B bezorgen" gaat steeds vaker mis. En of dat nu aan bezorgers ligt of de dollars in de ogen van d managers doet er even niet toe. Als bedrijf ga je kapot als je veel negativiteit krijgt. Dat kun je je alleen veroorloven als je een monopolie hebt, zoals kabelboeren UPC en Casema. De post is een open markt geworden en TNT Post zal dit merken. Het is over met lekker slapen, ze mogen wel eens wakker worden dat mensen service willen hebben in plaats van ja, wat bieden ze eigenlijk nog op dit moment?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef R2cksson het volgende:
[PICS!] J. Rutten Pakketservice (nu nog in opdracht van TNT)
Ik zou hem naar tros-radar sturen ipv dat tokkie programma.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef Holy_Goat het volgende:
op verzoek van een user ergens op de FP of hierzo op forum
Hart van nederland
Beste heer, mevrouw.
Graag zou ik u willen attenderen op het volgende.Wellicht zou dit een mooi nieuwsitem zijn?
Zoals ook te lezen is op TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ( TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ) gaf een der users (surveillance-fiets) aan dat dit keer een pakket wel op een heel rare plaats afgeleverd werd. Namelijk in zijn vuilnisemmer met hondenpoep.
Hoewel de bezorger wellicht dacht dat dit een mooie onopvallende plaats was om zijn waren te dumpen, lijkt mij dit geenszins de bedoeling. En dit incident staat niet op zichzelf. Op internet zijn op talloze fora ramp verhalen te lezen, en ook ikzelf wordt zeer regelmatig geconfronteerd met de irritaties die TNT teweeg brengt. Als voorbeeld: probeer maar eens een kostbaar pakket terug te vinden in een flat met 500 bewoners, terwijl je geen briefje in de bus hebt en de TNT bij hoog en laag beweert dat het is geaccepteerd op jouw eigen huisnummer.
Het zou maar eens afgelopen moeten zijn met ongekwalificeerd (en dus goedkoop) personeel / subcontractors op pad sturen. Want ja, goedkoper dus meer winst! Maar door de monopoliepositie van dit bedrijf is de burger de dupe. Kijk ook maar eens een keer in zo een wit busje, 'wij rijden voor TNT'. Op mijn werk zie ik het wekelijks. Alles op een grote hoop, los in de wagen gegooid. Dat pakketten uberhaupt heel blijven is ook maar de vraag. Nee dan UPS,
alles staat net in de wagen, op rekken, met vriendelijk en bekwaam personeel dat zelfs adviezen geeft als er iets met het pakje aan de hand is.
De TNT pakketbezorging. Sure we can, but we don't
sja, het was een user die de suggestie bood. Het staat je vrij deze email te kopieren en naar welke instantie dan ook te spammen, mits je evt antwoorden hier maar weer post. Aandacht moeten we hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou hem naar tros-radar sturen ipv dat tokkie programma.
En werd die wel correct bezorgd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef Boreel het volgende:
Ik heb dus exact hetzelfde gehad, Ik had een waardevolle antieke tinnen schaal gekocht in Duitsland en liet deze opsturen. Geen probleem en verzending met einschreiben(aangetekend). Dus op een dag kom ik thuis en vind ik een handgeschreven briefje: "Pakket in bak"
Ik denk pakket bak? Tijdens het eten realiseerde ik me dat hij misschien de kliko bedoelde die in de poort staat. En ja hoor, tussen de vuilnis lag het pakket welke aangetekend verzonden was maar waar niemand voor getekend had??
Uiteraard op hoge poten verhaal gaan halen bij tnt 0900 bla bla. Maar nee ze zouden me een klachtenformulier toezenden. Te gek voor woorden. Ik heb later naar diverse vestigingen een mail gestuurd en de eerste de beste keer dat ik de pakketbezorger zag in zijn busje hem staande gehouden en ermee geconfronteerd. Dit bleek een Medelander te zijn, en die vond er niets vreemds aan dat het was gebeurt. Mogenlijk dus vaker gebeurt?
Na 2 maanden kreeg ik eindelijk een excuus brief van TNT
Ja datwel, alleen heb ik een haatverhouding met tnt, ze zijn ook al eens een pakketje van em kwijtgeraakt hier in nederland, onderzoek naar gedaan, nooit meer iets van gevonden?schadevergoeding??dan had je het maar in zon sealbag verhoogd aansprakelijk moeten verzenden, stelletje faalhazen daar!quote:
Een beetje rustig jij!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:14 schreef Spezza19 het volgende:
TNT/PostNL is sowieso een bedrijf waar alleen maar debielen werken. Maar ja, als je peanuts betaald krijg je monkeys hè? Heb al genoeg klachten ingediend bij die hufters.
Er komt een dag dat ik er 1 op z'n bek timmer
En je bent nooit eens naar je leidinggevende gestapt om dit aan te kaarten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Een beetje rustig jij!!!
Ik werk momenteel bij tnt om rond te komen terwijl ik op zoek ben naar een normale baan.
zoek eerst maar uit welke bezorger alles fout doet en sla die op zijn muil.
ik heb al vaak genoeg boze mensen op mijn dak gehad voor dingen die andere bezorgers flikken.
Dit dus.... Ik heb ook middels een duidelijke brief aangegeven dat ik niks meer bij Bol.com bestel, zolang zij via TNT bezorgen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als voormalig TNT Post zo doorgaat wel, er gaan steeds meer mensen zoeken naar alternatieven door het gekloot met pakjes. Hun dienstverlening: "brief of pakje van A naar B bezorgen" gaat steeds vaker mis. En of dat nu aan bezorgers ligt of de dollars in de ogen van d managers doet er even niet toe. Als bedrijf ga je kapot als je veel negativiteit krijgt. Dat kun je je alleen veroorloven als je een monopolie hebt, zoals kabelboeren UPC en Casema. De post is een open markt geworden en TNT Post zal dit merken. Het is over met lekker slapen, ze mogen wel eens wakker worden dat mensen service willen hebben in plaats van ja, wat bieden ze eigenlijk nog op dit moment?
Als ze mijn pakketje ook niet gauw terugvinden zijn ze mij ook kwijt, als ze dat niet al zijn. Ik ga de volgende keer gewoon naar het DHL servicepunt hier in dorp en verstuur daar mijn pakketje wel, is nog goedkoper ook. Ze zeggen die pakketten de volgende dag nog te bezorgen, nou my ass.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef Boreel het volgende:
Ja datwel, alleen heb ik een haatverhouding met tnt, ze zijn ook al eens een pakketje van em kwijtgeraakt hier in nederland, onderzoek naar gedaan, nooit meer iets van gevonden?schadevergoeding??dan had je het maar in zon sealbag verhoogd aansprakelijk moeten verzenden, stelletje faalhazen daar!
Doet die dan ook nog pakketjes?quote:
Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef BasOne het volgende:
Ben ik de enige die het juist slim vind?
De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?
Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.
Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?
Juist, in de vuilnisbak.
Slimme oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |