abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:07:07 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98760005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....
idd want zelfs al walsen ze je pakketje tot schroot, dan nog zijn ze niet aansprakelijk :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:18:29 #152
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98760513
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jezus, wat een mongolen bij TNT zeg.

Soberso moet de post wat gaan ontwikkelen. Ik vis altijd achter het net met pakketjes omdat ik overdag aan het werk ben.

Kijk je in de brievenbus.

"1e bezorging, niet thuis, morgen langs"

"2e bezorging, niet thuis, morgen langs"

"3e bezorging, maak een afspraak"

"4e bezorging, op ander adres"

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heb ik ook een keer gehad, maar dan al meteen na de eerste poging tot bezorgen. Bij mij op het kaartje stond gedrukt dat je dit voor op dezelfde dag voor 22:00 uur moest doorgeven, anders werd er de volgende dag nog een normale poging gedaan.
pi_98760651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer echt geweldig :D
Nou ik had hem ook voor de deur staan om zijn excuses aan te bieden, maar ja dan sta je toch ook wel raar te kijken; hij kwam met een heel verhaal over hoe druk hij het wel niet had, en hoe de straten in de buurt wel niet op elkaar leken... Echt ik kon er vrij weinig mee... Had liever een brief van de TNT zelf gehad, maar ze kiezen duidelijk voor de makkelijke methode door gewoon een zondebok langs te sturen...
pi_98760911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef ScreamforyourCream het volgende:

[..]

Het gaat om de fucking service en klantgerichtheid wat al die voslagen debielen van TNT totaal verloederen. Snap dat dan! Waar zijn je idealen lul?
Direct met lul schelden.... knap hoor.
Duidelijk te zien waar jouw idealen liggen :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:37:25 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98761220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
Duurt nog jaren voordat TNT uit het straatbeeld is verdwenen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het opgedoekt/failliet of weer overgenomen. :+
Hier werkt het personeel nog met de oldskool PTT post-fietstassen. O+
pi_98761249
legendarisch topic. tvp
pi_98761451
Meest bizar klb topic ooit?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_98761502
Nooit problemen gehad. Als het bij de buren kan doet die dat (wat ik ideaal vind, ik haat het om onnodig te moeten wachten) of hij komt de volgende dag. Wij hebben gewoon goed contact met de buren dus is het geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dat in wijken anders kan zijn. Zeker in een grotere stad in een flatgebouwd oid.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:50:12 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98761720
Bij ons in Schubbekutteveen zelfs al een keer gehad dat een pakje gewoon voor de deur stond, nou was dat een pakje met een niet heel erg waardevolle inhoud (¤ 25) maar als het had geregend in de tijd dat het voor de deur lag was het waarschijnlijk kapot geweest.
Tegenwoordig gaat het eigenlijk meestal goed (lees: het wordt bij de buren bezorgd).

Toppunt was wel dat een pakje van Kamera Express met een waarde van ¤ 1.800 bij een kennis in het buitengebied van Schubbekutteveen gewoon voor de deur gezet was :X

Bij m'n vriend thuis gaat het meestal goed, er wordt over het algemeen bij de buren bezorgd als er niemand thuis is, maar ik was verbijsterd toen ze aanbelden om te vragen of wij een flatscreen voor een van de buren in ontvangst konden nemen, dat vond ik een te waardevol artikel om zomaar bij een ander af te leveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98761724
Ik woon tegenover het postkantoor. Heb er zo'n ontzettende hekel aan als ze pakjes dumpen bij de buren. Altijd maar zoeken welke buren... Grr...

En postkantoor weet je tenminste wanneer die open zijn. Buren is maar afwachten of ze thuis zijn. Bah.
pi_98761747
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
pi_98761841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef das_phantom het volgende:
Vind het wel jammer dat als ik erotische artikelen bestel dat mijn witte doos altijd geopend is,
Het is eigenlijk een zwarte doos.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:58:52 #163
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98762105
Ik wacht met spanning op het resultaat van het telefoontje van TS!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:06:24 #164
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98762416
Hehehe, GLS heeft hier net een pakketje binnen gezet. Wij zaten buiten en toevallig hoorde een busje wegrijden. Binnen zag ik een pakketje in de gang staan.

Beetje raar dat ze het pakketje gewoon binnen zetten terwijl ze niet zijn binnen gelaten.
pi_98762767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt echt aan de bezorger. Ik heb 1 mannetje, ik denk een Turk, in een gewoon wit bestelbusje, die ons en onze werktijden nu kent. Zijn wij niet thuis, dan levert hij het bij onze buren af en ziet hij mijn fiets staan, dan klopt hij aan.
Er is nog een ander bezorgertje actief die pakjes zonder kennisgeving dumpt bij de buren waardoor ik maar moet raden dat er iets is. Of het wordt gewoon naast onze voordeur, in het zicht, gedropt. 1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Maar ligt dat aan de bezorger of aan zijn werkgever?
Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.

Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
pi_98762856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef zatoichi het volgende:
Tja TNT, had ooit een DTS dolbty surround systeem besteld. Ik thuis die boel trak n tracen, geduldig wachtend op het pakketje. Op een gegeven moment zie ik dat er staat "afgeleverd".

Ik bellen dat met TNT dat ik niets heb gekregen en de hele dag thuis erop heb zitten wachten. Zij beweren dat het gewoon is afgeleverd en zij hun taak gedaan hadden... Hoop gebitch natuurlijk (zij hadden mijn handtekening niet, dus konden niet beweren dat het bij mij afgeleverd...

Scheen het bij de buren afgeleverd te zijn. Ik navragen, maar ook zij hadden niets gekregen, dus ik wilde wel eens een afleverbewijs van TNT.

Komt de volgende dag iemand van een straat twee blokken verder dat ding in een keer afgeven. Was het afgeleverd bij de buren van het huis met hetzelfde huisnummer dat ik had, allen van een andere straat 8)7

Echt het is dat die mensen zo vriendelijk waren om het bij mij af te komen geven, want ik had dat nooit kunnen traceren, en ook bij TNT wisten ze niet waar het uiteindelijk afgeleverd was. En dat voor een pakket van een paar honderd euro...
Als je de hele dag thuis kan wachten op een pakketje, dan kan je toch ook wel naar een winkel om het zelf te gaan halen? Bespaard je een hoop gezeik
pi_98763421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef klipper het volgende:

[..]

Zij moeten gewoon zoveel mogelijk pakjes afleveren, een tweede keer langsgaan kost de bezorger alleen maar geld als hij per pakje betaalt wordt.

Aan de ene kant klagen we over te hoge tarieven maar aan de andere kant willen we wel een zeer hoge service.
Maar het is nu eenmaal een hoog tarief, en daar mag service bij verwacht worden en dat is nu niet het geval. Denk dat veel mensen het niet erg zouden vinden om wat meer te betalen als de service er maar naar was.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:40:30 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98763964
quote:

[..]

Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.

Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_98764163
quote:

[..]

Als de NS nu de treinkaartjes omhooggooit, alle stoelen uit hun coupes dondert en dan toch met nog meer vertraging gaat rijden, vind jij dat ook normaal?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:45:50 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98764196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als de tarieven dan omhoog gaan (en dat gaan ze, want ik heb recent nog zelf pakketpost verstuurd), dan verwacht ik ook een betere service, niet een nog erger verschraalde service. Ik wil gewoon weer dat als ik niet thuis ben, mijn pakketje op kunnen halen bij een postkantoor. Het lieftst teken ik er nog voor ook. Dan weet ik zeker dat niet 1 of andere randdebiel mijn pakketje in handen krijgt. Ik verbaasde me er laatst nog over dat ik gewoon mocht tekenen voor ontvangst voor een pakje voor mijn vriend. Ik ben tenslotte niet de geadresseerde, wie weet ben ik wel een kwaadwillende huisgenoot.

Steeds vaker zie ik naast TNT opties als Kiala, die ik dan liever verkies boven TNT. Kiala bezorgt je pakketje bij een afhaalpunt en je moet je kunnen legitimeren om je pakketje te krijgen. Vaak betaal je nog amper verzendkosten ook. Daar kan TNTreurig een puntje aan zuigen.

DHL heeft het ook, gewoon ophalen bij een praxis die tot 8 uur open is :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:49:19 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98764343
Ik mocht vorige week ook gewoon tekenen voor een pakje voor mijn vriend, maar dat verbaast me dan weer niet zo: ik kan me best voorstellen dat ze bij een normale eensgezinswoning niet moeilijk doen als mevr. X een pakje voor meneer Y op dat adres aanneemt, ik zou immers ook mevr. Y kunnen zijn die haar eigen naam is blijven gebruiken.

Het is echter ook wel eens gebeurd dat er niet alleen getekend maar ook geïdentificeerd moest worden (aflevering van een credit card) en die kon ik niet voor hem in ontvangst nemen, ook niet als ik wel mevr. Y was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_98764574
:') _O_
pi_98764751
TNT gaan vergelijken met Kiala is natuurlijk ook onzin, daar wordt het gewoon bij een afhaalpunt neergedonderd, natuurlijk is dat veel goedkoper dan thuisbezorgd krijgen.
Voor velen echter geen optie omdat ze te bedonderd zijn om het te gaan afhalen.

Als je kijkt wat de gemiddelde postbezorger verdient dan snap ik niet dat ze nog bezorgers kunnen vinden.
En ja vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen dat ze dan maar een betere baan moeten zoeken, maar veel bezorgers kunnen gewoon niet anders en zij hebben ook rekeningen te betalen.

Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
pi_98764869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurt 8)7
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:04:30 #175
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_98765121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef klipper het volgende:

Klagen moet je op TNT doen, niet op de bezorgers, als die beter betaalt zouden worden zouden zij het werk ook met meer plezier doen.
Die bezorgers spreken af met TNT dat ze het gaan doen voor een bepaalde prijs. De bezorgers zakken dus zelf met de prijs tot het bijna onmogelijk is om dat vol te houden, gewoon om het contract te krijgen. Dat zouden ze niet meer moeten doen.

Een klacht indienen zodat bij teveel klachten die bezorger zijn contract verliest zorgt vanzelf voor betere bezorging. Als je die slechte bezorging blijft pikken, dan wordt het alleen maar erger.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_98765238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef klipper het volgende:

[..]

Goh daar worden ze rijk van dat jij 1 pakje verstuurt 8)7
Als voormalig TNT Post zo doorgaat wel, er gaan steeds meer mensen zoeken naar alternatieven door het gekloot met pakjes. Hun dienstverlening: "brief of pakje van A naar B bezorgen" gaat steeds vaker mis. En of dat nu aan bezorgers ligt of de dollars in de ogen van d managers doet er even niet toe. Als bedrijf ga je kapot als je veel negativiteit krijgt. Dat kun je je alleen veroorloven als je een monopolie hebt, zoals kabelboeren UPC en Casema. De post is een open markt geworden en TNT Post zal dit merken. Het is over met lekker slapen, ze mogen wel eens wakker worden dat mensen service willen hebben in plaats van ja, wat bieden ze eigenlijk nog op dit moment?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:07:45 #177
322510 stan97
Boomstronk
pi_98765307
Hahaha
Wat een bazen.. _O_
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:08:28 #178
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_98765343
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:11:39 #179
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_98765510
quote:
:D Het is een lachsmilie maar dit is gewoon triest. Ik heb ook al de achterlijkste dingen meegemaakt met dat kut bedrijf. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:40:30 #180
322510 stan97
Boomstronk
pi_98766919
TtotaalNnietszeggendeTeringbezorgers
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:40:50 #181
322510 stan97
Boomstronk
pi_98766935
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef stan97 het volgende:
TotaalNietszeggendeTeringbezorgers
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:57:37 #182
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98767634
op verzoek van een user ergens op de FP of hierzo op forum

Hart van nederland
Beste heer, mevrouw.

Graag zou ik u willen attenderen op het volgende.Wellicht zou dit een mooi nieuwsitem zijn?
Zoals ook te lezen is op TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ( TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ) gaf een der users (surveillance-fiets) aan dat dit keer een pakket wel op een heel rare plaats afgeleverd werd. Namelijk in zijn vuilnisemmer met hondenpoep.

Hoewel de bezorger wellicht dacht dat dit een mooie onopvallende plaats was om zijn waren te dumpen, lijkt mij dit geenszins de bedoeling. En dit incident staat niet op zichzelf. Op internet zijn op talloze fora ramp verhalen te lezen, en ook ikzelf wordt zeer regelmatig geconfronteerd met de irritaties die TNT teweeg brengt. Als voorbeeld: probeer maar eens een kostbaar pakket terug te vinden in een flat met 500 bewoners, terwijl je geen briefje in de bus hebt en de TNT bij hoog en laag beweert dat het is geaccepteerd op jouw eigen huisnummer.

Het zou maar eens afgelopen moeten zijn met ongekwalificeerd (en dus goedkoop) personeel / subcontractors op pad sturen. Want ja, goedkoper dus meer winst! Maar door de monopoliepositie van dit bedrijf is de burger de dupe. Kijk ook maar eens een keer in zo een wit busje, 'wij rijden voor TNT'. Op mijn werk zie ik het wekelijks. Alles op een grote hoop, los in de wagen gegooid. Dat pakketten uberhaupt heel blijven is ook maar de vraag. Nee dan UPS,
alles staat net in de wagen, op rekken, met vriendelijk en bekwaam personeel dat zelfs adviezen geeft als er iets met het pakje aan de hand is.

De TNT pakketbezorging. Sure we can, but we don't
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:02:39 #183
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_98767873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef Holy_Goat het volgende:
op verzoek van een user ergens op de FP of hierzo op forum

Hart van nederland
Beste heer, mevrouw.

Graag zou ik u willen attenderen op het volgende.Wellicht zou dit een mooi nieuwsitem zijn?
Zoals ook te lezen is op TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ( TNT Post bezorgt pakketje in vuilnisemmer ) gaf een der users (surveillance-fiets) aan dat dit keer een pakket wel op een heel rare plaats afgeleverd werd. Namelijk in zijn vuilnisemmer met hondenpoep.

Hoewel de bezorger wellicht dacht dat dit een mooie onopvallende plaats was om zijn waren te dumpen, lijkt mij dit geenszins de bedoeling. En dit incident staat niet op zichzelf. Op internet zijn op talloze fora ramp verhalen te lezen, en ook ikzelf wordt zeer regelmatig geconfronteerd met de irritaties die TNT teweeg brengt. Als voorbeeld: probeer maar eens een kostbaar pakket terug te vinden in een flat met 500 bewoners, terwijl je geen briefje in de bus hebt en de TNT bij hoog en laag beweert dat het is geaccepteerd op jouw eigen huisnummer.

Het zou maar eens afgelopen moeten zijn met ongekwalificeerd (en dus goedkoop) personeel / subcontractors op pad sturen. Want ja, goedkoper dus meer winst! Maar door de monopoliepositie van dit bedrijf is de burger de dupe. Kijk ook maar eens een keer in zo een wit busje, 'wij rijden voor TNT'. Op mijn werk zie ik het wekelijks. Alles op een grote hoop, los in de wagen gegooid. Dat pakketten uberhaupt heel blijven is ook maar de vraag. Nee dan UPS,
alles staat net in de wagen, op rekken, met vriendelijk en bekwaam personeel dat zelfs adviezen geeft als er iets met het pakje aan de hand is.

De TNT pakketbezorging. Sure we can, but we don't

Ik zou hem naar tros-radar sturen ipv dat tokkie programma. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:07:59 #184
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98768141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik zou hem naar tros-radar sturen ipv dat tokkie programma. :Y
sja, het was een user die de suggestie bood. Het staat je vrij deze email te kopieren en naar welke instantie dan ook te spammen, mits je evt antwoorden hier maar weer post. Aandacht moeten we hebben.

hg
pi_98768190
Haha _O_
-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:18:00 #186
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98768621
Is dit echt? Dan is het geniaal.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_98768868
Serieus of?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:01:10 #188
295676 Boreel
Been there , Done that
pi_98773941
Ik heb dus exact hetzelfde gehad, Ik had een waardevolle antieke tinnen schaal gekocht in Duitsland en liet deze opsturen. Geen probleem en verzending met einschreiben(aangetekend). Dus op een dag kom ik thuis en vind ik een handgeschreven briefje: "Pakket in bak"

Ik denk pakket bak? Tijdens het eten realiseerde ik me dat hij misschien de kliko bedoelde die in de poort staat. En ja hoor, tussen de vuilnis lag het pakket welke aangetekend verzonden was maar waar niemand voor getekend had??

Uiteraard op hoge poten verhaal gaan halen bij tnt 0900 bla bla. Maar nee ze zouden me een klachtenformulier toezenden. Te gek voor woorden. Ik heb later naar diverse vestigingen een mail gestuurd en de eerste de beste keer dat ik de pakketbezorger zag in zijn busje hem staande gehouden en ermee geconfronteerd. Dit bleek een Medelander te zijn, en die vond er niets vreemds aan dat het was gebeurt. Mogenlijk dus vaker gebeurt?

Na 2 maanden kreeg ik eindelijk een excuus brief van TNT
pi_98775252
E
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef Boreel het volgende:
Ik heb dus exact hetzelfde gehad, Ik had een waardevolle antieke tinnen schaal gekocht in Duitsland en liet deze opsturen. Geen probleem en verzending met einschreiben(aangetekend). Dus op een dag kom ik thuis en vind ik een handgeschreven briefje: "Pakket in bak"

Ik denk pakket bak? Tijdens het eten realiseerde ik me dat hij misschien de kliko bedoelde die in de poort staat. En ja hoor, tussen de vuilnis lag het pakket welke aangetekend verzonden was maar waar niemand voor getekend had??

Uiteraard op hoge poten verhaal gaan halen bij tnt 0900 bla bla. Maar nee ze zouden me een klachtenformulier toezenden. Te gek voor woorden. Ik heb later naar diverse vestigingen een mail gestuurd en de eerste de beste keer dat ik de pakketbezorger zag in zijn busje hem staande gehouden en ermee geconfronteerd. Dit bleek een Medelander te zijn, en die vond er niets vreemds aan dat het was gebeurt. Mogenlijk dus vaker gebeurt?

Na 2 maanden kreeg ik eindelijk een excuus brief van TNT
En werd die wel correct bezorgd?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:54:17 #190
295676 Boreel
Been there , Done that
pi_98776272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef klipper het volgende:
E

[..]

En werd die wel correct bezorgd?
Ja datwel, alleen heb ik een haatverhouding met tnt, ze zijn ook al eens een pakketje van em kwijtgeraakt hier in nederland, onderzoek naar gedaan, nooit meer iets van gevonden?schadevergoeding??dan had je het maar in zon sealbag verhoogd aansprakelijk moeten verzenden, stelletje faalhazen daar!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:06:03 #191
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_98776855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:14 schreef Spezza19 het volgende:
TNT/PostNL is sowieso een bedrijf waar alleen maar debielen werken. Maar ja, als je peanuts betaald krijg je monkeys hè? Heb al genoeg klachten ingediend bij die hufters.

Er komt een dag dat ik er 1 op z'n bek timmer
Een beetje rustig jij!!!

Ik werk momenteel bij tnt om rond te komen terwijl ik op zoek ben naar een normale baan.
zoek eerst maar uit welke bezorger alles fout doet en sla die op zijn muil.
ik heb al vaak genoeg boze mensen op mijn dak gehad voor dingen die andere bezorgers flikken.
pi_98776965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Een beetje rustig jij!!!

Ik werk momenteel bij tnt om rond te komen terwijl ik op zoek ben naar een normale baan.
zoek eerst maar uit welke bezorger alles fout doet en sla die op zijn muil.
ik heb al vaak genoeg boze mensen op mijn dak gehad voor dingen die andere bezorgers flikken.
En je bent nooit eens naar je leidinggevende gestapt om dit aan te kaarten? :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98777065
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als voormalig TNT Post zo doorgaat wel, er gaan steeds meer mensen zoeken naar alternatieven door het gekloot met pakjes. Hun dienstverlening: "brief of pakje van A naar B bezorgen" gaat steeds vaker mis. En of dat nu aan bezorgers ligt of de dollars in de ogen van d managers doet er even niet toe. Als bedrijf ga je kapot als je veel negativiteit krijgt. Dat kun je je alleen veroorloven als je een monopolie hebt, zoals kabelboeren UPC en Casema. De post is een open markt geworden en TNT Post zal dit merken. Het is over met lekker slapen, ze mogen wel eens wakker worden dat mensen service willen hebben in plaats van ja, wat bieden ze eigenlijk nog op dit moment?
Dit dus.... Ik heb ook middels een duidelijke brief aangegeven dat ik niks meer bij Bol.com bestel, zolang zij via TNT bezorgen....
En ik was niet bepaald een kleine klant van Bol.com....

De kabelmarkt wordt binnenkort trouwens alsnog open gegooid....
Al moet ik zeggen dat UPC de laatste jaren echt flink verbeterd is en dat ze tegenwoordig echt wel serieus met klachten omgaan.... :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98777111
Hoax, het is nu PostNL
pi_98777337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef Boreel het volgende:
Ja datwel, alleen heb ik een haatverhouding met tnt, ze zijn ook al eens een pakketje van em kwijtgeraakt hier in nederland, onderzoek naar gedaan, nooit meer iets van gevonden?schadevergoeding??dan had je het maar in zon sealbag verhoogd aansprakelijk moeten verzenden, stelletje faalhazen daar!
Als ze mijn pakketje ook niet gauw terugvinden zijn ze mij ook kwijt, als ze dat niet al zijn. Ik ga de volgende keer gewoon naar het DHL servicepunt hier in dorp en verstuur daar mijn pakketje wel, is nog goedkoper ook. Ze zeggen die pakketten de volgende dag nog te bezorgen, nou my ass.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:26:39 #196
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_98777764
Vet topic. Ben benieuwd naar de reactie TS :)
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:19:13 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98780681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Rivalo het volgende:
Hoax, het is nu PostNL
Doet die dan ook nog pakketjes?
Het was toch opgesplitst in PostNL voor de brievenbusbezorgingen en TNT voor de pakketten?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:32:06 #198
75049 BasOne
Spaceship!
pi_98781480
Ben ik de enige die het juist slim vind?

De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?

Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.

Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?

Juist, in de vuilnisbak.

Slimme oplossing ^O^
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_98781632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef BasOne het volgende:
Ben ik de enige die het juist slim vind?

De beste man (TNT bezorger) weet niet wat voor relatie je hebt met de buren, jullie zouden voor hetzelfde geld elkaars bloed wel kunnen drinken, zou je dan willen dat een pakketje voor jou aan hem/haar word bezorgd?

Hij kan het voor de deur leggen... waar iedereen het kan zien en mee kan nemen.

Waar kijkt men niet of er iets te jatten valt?

Juist, in de vuilnisbak.

Slimme oplossing ^O^
Als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven aan de verzender, die kan dat dan aangeven bij het overhandingen aan TNT. Hij kan ook een briefje in de bus stoppen en de volgende dag een tweede bezorgpoging doen, dat lijkt me een slimmere oplossing.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:38:11 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98781884
De bezorger wordt betaald om het af te leveren, niet om het in de vuilnisbak te gooien.

Dat hij beroerd betaald wordt en nogal wat tijd wint, en dus geld bespaart, door het pakket in de vuilnisbak te doen wil niet zeggen dat het pakket ook fatsoenlijk is afgeleverd, dat zegt alleen maar dat het in de vuilnisbak ligt. En daar wordt de bezorger niet voor betaald.

Tenzij je een bordje "Pakketjes in de blauwe bak" aan je voordeur hebt hangen, maar dat zal een uitzondering zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')