Dit heb ik een keer gehad met UPS. Had mijn pakket onder de in de oprit staande auto gelegd (stond ook op het briefje). Echt gestoord. Heb toen gebeld met UPS en gezegd dat het pakket er niet te vinden was (iemand had vast gezien dat het werd geplaatst en heeft het toen weggepakt was mijn lezing) en dat het idioot is om zoiets buiten te leggen (harde schijf, nat weer).
Ben 5x gebeld door allerlei lui en heb de hele dag excuses aangeboden gekregen! Uiteindelijk mijn geld terug gehad van de webshop.
Of een bezorger die een LP bij de overburen doorgebroken door de brievenbus had gestoken... Echt absurd...
Altijd een klacht indienen en flink stennis maken, want zo'n bezorger moet eruit vliegen. Anders heb je volgende week weer hetzelfde gezeik.
Klantenservice TNT Post:
0900 0570 (¤ 0.45 per minuut).
Het
0900-Alternatief voor TNT Post is
058 2333333!
Ik heb ze al verschillende keren te pakken gehad, de klootzakken. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."