Zit nu alweer in een relatie.. die vorige relatie was vast echte liefde. Je komt nogal kinderlijk over.quote:
Ja lekker dit dusquote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Typisch geval van 'wow leuke jongen' en dan 'ownee toch niet'
Hmm moet ik dan een eeuwigheid rouwen omdat het uit is?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zit nu alweer in een relatie.. die vorige relatie was vast echte liefde. Je komt nogal kinderlijk over.
Je moet in elk geval ophouden met het zo verdomd persoonlijk te trekken. Weet je hoe klein de kans is dat het met iemand die je ontmoet klikt? Soms werkt het gewoon niet voor 1 van de partijen en meestal is er geen rationele reden voor, maar enkel een 'gevoel'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja lekker dit dus![]()
Ik denk zelf dat het inderdaad ook zo gaat, maar vraag me gewoon erg af waar het dan fout gaat... Ben niet autistisch oid, heb een relatie van 9 maanden achter de rug.. Niet super lang maar kennelijk kon ik die meid toch in ieder geval in de eerste maanden boeien...
Er gaat ergens iets verkeerd, maar ik vind het moeilijk om erachter te komen WAT precies... Ik denk dat ik er moeite mee heb om ''persoonlijk'' echt te klikken met een meid zeg maar...
Oppervlakkig vinden ze het denk ik best leuk, en zie er (al zeg ik het zelf) ook niet super lelijk uit dus idd misschien leuk voor even, maar echt zover komen dat er echt ''persoonlijk'' iets ontstaat dat lijk ik nooit voor elkaar te krijgen...
@ Mcchicken : Dat zou misschien handiger zijn ja, alleen de situatie om meiden te ontmoeten is toch vaak op feestjes enzo...
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hmm moet ik dan een eeuwigheid rouwen omdat het uit is?
Mwah, ligt eraan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..
Hoe bedoel je? ligt eraan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan.
@Snoepje5, hoe lang was het al uit met je ex voordat je een nieuwe relatie begon?
Ik wel, en op de een of andere manier blijven mijn ex en ik naar elkaar toe trekken...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedereen wilt hun ex wel terug nadat het uit is? Als de ander de relatie verbroken heeft.
Een week of 3.
Mijn ex heeft zich als een malloot gedragen door die andere meid belachelijk te maken bij mij en tegen haar direct. Feit dat ze nu iedere zaterdag dronken is, ambieer ik ook niet.
Ja, precies. Hij had echt 2 dagen liefdesverdriet ofzo en ze pasten zo goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..
Het zou kunnen, maar dan moet die liefde voor die ander er al langer zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij had echt 2 dagen liefdesverdriet ofzo en ze pasten zo goed bij elkaar.
Sorry als ik nu te ver ga, maar dat neem ik niet echt serieus als je dan vervolgens 3 weken later al een nieuwe hebt.
Tja. Op zich ontmoette mijn ex mij ook nadat het een maand uit was met de zijne.. maar toen gingen we nog niet officieel meteen en ik merktte ergens wel dat het nog pijnlijk was voor hem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar dan moet die liefde voor die ander er al langer zijn.
Tja, als ze darmee beginnen (en jij er last van hebt) moet je het gesprek gewoon afkappen, tenzij je haar misschien nog terug wil nemen. Maar daar zou ik nog wel even goed over nadenken als ik jou was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef Proximo het volgende:
Ex die mij opbelt met verhalen over spijt, missen en weet ik het allemaal...Net nu ik er min of meer wel redelijk vanaf was met mijn gedachten
![]()
Vrouwen
Mijn ex is er na 3,5 -4 jaar met een van mijn beste maten vandoor gegaan (terwijl we notabene vergevorderde plannen voor samenwonen hadden).quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Tja, als ze darmee beginnen (en jij er last van hebt) moet je het gesprek gewoon afkappen, tenzij je haar misschien nog terug wil nemen. Maar daar zou ik nog wel even goed over nadenken als ik jou was.
Tja, 3 weekjes is wel wat snel imho. Echte pure rauwe liefdesverdriet zorgt er (als ik dat zo ook bij andere lees en kijk bij mezelf) voor dat je totaal geen zin hebt in nieuwe relaties omdat je de oude nog niet kwijt had willen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedereen wilt hun ex wel terug nadat het uit is? Als de ander de relatie verbroken heeft.
Een week of 3.
Mijn ex heeft zich als een malloot gedragen door die andere meid belachelijk te maken bij mij en tegen haar direct. Feit dat ze nu iedere zaterdag dronken is, ambieer ik ook niet.
"'t Zaad van ne maat kan geen kwaad"... toch ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef goofy_goober het volgende:
Een echte vriend dus, die maat van je. Eerlijk zullen we alles delen.
Ik zal deze maar met een korreltje zout nemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef goofy_goober het volgende:
Een echte vriend dus, die maat van je. Eerlijk zullen we alles delen.
Hij zegt niet vaak iets.... maar als ie wat zegt..... BAM meteen raakquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Octagon het volgende:
[..]
"'t Zaad van ne maat kan geen kwaad"... toch ?
Lol. Spijtig genoeg kan ik de credits van deze uitspraak niet opeisen... het is een quote uit de (originele/Vlaamse versie van de) film Loftquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:45 schreef ennudan het volgende:
Hij zegt niet vaak iets.... maar als ie wat zegt..... BAM meteen raak
Ik heb dat ook, alleen dan met mijn eigen verjaardag. Ik ben zondag jarig en ik denk weer wat meer aan haar nu..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Octagon het volgende:
Nu haar verjaardag schrikwekkend snel dichterbij komt, ben ik er toch wel meer mee bezig als me lief is... [en dat is pijnlijk om aan mezelf toe te geven]
Ik was er toen meer mee bezig denk ik omdat ik het jaar daarvoor met hem samen mijn verjaardag vierde, hij toen heel mijn familie voor het eerst zagquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef missconfessions het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn jullie er meer mee bezig rondom verjaardagen?
Bij mij is het een heel 'stomme' reden : we hadden elkaar 2 weken niet meer gezien toen ik verjaarde, het contact verliep wat stroef, en zij wenste me een "gelukkige verjaardag" terwijl ze héél goed wist dat ik niet gelukkig was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef missconfessions het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn jullie er meer mee bezig rondom verjaardagen?
snap het dat je het niet passend vond, maar ik denk dat ze daar misschien helemaal niet zo bij heeft stil gestaan, maar je gewoon oprecht een gelukkige verjaardag wilde wensen, misschien, denk ik, weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ga ervan uit dat mensen het niet altijd slecht bedoelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Bij mij is het een heel 'stomme' reden : we hadden elkaar 2 weken niet meer gezien toen ik verjaarde, het contact verliep wat stroef, en zij wenste me een "gelukkige verjaardag" terwijl ze héél goed wist dat ik niet gelukkig was.
Zij vond het passend woordgebruik... ik niet.
Slecht zal ze het wel niet bedoeld hebben, het kon alleen anders (met andere woorden)... het was kwetsend, en als je daar niet bij stilstaat... tja, dat kon en kan niet voor mij in die situatie / de situatie waarin zij en ik ons op dat moment bevonden - eigenlijk komt het erop neer dat ik haar toen voor het eerst als egocentrisch/egoïstisch heb ervaren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef missconfessions het volgende:
snap het dat je het niet passend vond, maar ik denk dat ze daar misschien helemaal niet zo bij heeft stil gestaan, maar je gewoon oprecht een gelukkige verjaardag wilde wensen, misschien, denk ik, weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ga ervan uit dat mensen het niet altijd slecht bedoelen
Was jij hetquote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:17 schreef goofy_goober het volgende:
Elk mobiel nummer begint toch met 06?
Ik vind 'm wel grappig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Bij mij is het een heel 'stomme' reden : we hadden elkaar 2 weken niet meer gezien toen ik verjaarde, het contact verliep wat stroef, en zij wenste me een "gelukkige verjaardag" terwijl ze héél goed wist dat ik niet gelukkig was.
Zij vond het passend woordgebruik... ik niet.
Hoort bij de grap. omdat jij net zei dat je het niet leuk vond om gebeld te worden door een random nummer, om vervolgens geen reactie te krijgen, alsof iemand je stalkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waarom de sorry? Hij moet me met rust laten als dat het geval was.
Je jankt om niets... Ze wenst je een gelukkige verjaardag. Zou ze prettig of fijn hebben gezegd dan zou je daarover janken... Irritante mensen heb je toch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Octagon het volgende:
[..]
Slecht zal ze het wel niet bedoeld hebben, het kon alleen anders (met andere woorden)... het was kwetsend, en als je daar niet bij stilstaat... tja, dat kon en kan niet voor mij in die situatie / de situatie waarin zij en ik ons op dat moment bevonden - eigenlijk komt het erop neer dat ik haar toen voor het eerst als egocentrisch/egoïstisch heb ervaren.
Toen ik er haar over aansprak dat ik het woord "gelukkige" niet passend vond, kreeg ik als antwoord dat als ze me iets wenst voor mijn verjaardag daar het woord "gelukkig" bijhoort... tja, gemeenplaats zeker ?
Vandaar ook dat ik weet dat mijn motivatie om haar, na 6 maand stilte, te contacteren verkeerd is... alleen krijg ik het idee niet uit mijn hoofd.
Yup, inderdaad, je hebt irritante mensen... en laat jij er nu net eentje van zijn. Doei !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
Je jankt om niets... Ze wenst je een gelukkige verjaardag. Zou ze prettig of fijn hebben gezegd dan zou je daarover janken... Irritante mensen heb je toch...
oké, volgens mij ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt, vertel wat je echt dwars zit, je ex?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je jankt om niets... Ze wenst je een gelukkige verjaardag. Zou ze prettig of fijn hebben gezegd dan zou je daarover janken... Irritante mensen heb je toch...
Dit klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind in dit topic het gehalte ' zij zei zus en hij deed dit en zij denkt dat en hij moet wel bedoeld hebben dit' zo hoog. Ik snap ook niet waarom mensen zo zwelgen in dat ex-gebeuren.
Herhaling werkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dit klopt.
Voor de rest vind ik dat jij wel veel topics afgaat om erover te zeiken.
Mja, heeft iedereen gehad..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:14 schreef Goddelijker het volgende:
Ik weet soms echt niet wat ik er mee aan moet...
Het is verstand vs. gevoel.quote:
Zeker, ik ga niet ontkennen dat het voor je wel lang kan gaan duren om het te verwerken en om er weer aan te wennen zonder haar te legen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is verstand vs. gevoel.
Het is een break, maar aan de ene kant denk ik: Zonder haar kan ik ook best.
Maar als ik dan naar m'n gevoel luister, zegt die: Nee, dat gaat niet.
En na een relatie van 11 maanden en één van 10 maanden en al 7 jaar elkaars beste vrienden zijn, ligt het toch allemaal een beetje ingewikkeld...
En zeker omdat het nu gewoon nog steeds gezellig is als we elkaar spreken en/of zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zeker, ik ga niet ontkennen dat het voor je wel lang kan gaan duren om het te verwerken en om er weer aan te wennen zonder haar te legen.
Als ik dit zo lees snap ik niet wat er aan de hand is, of moet je haar persé bezitten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En zeker omdat het nu gewoon nog steeds gezellig is als we elkaar spreken en/of zien.
En zomaar al het contact verbreken gaat niet gebeuren, zowel van mijn kant als van haar kant niet.
Nee, maar het is lastig als je weet dat er nog een soort van aantrekkingskracht van 2 kanten is, maar dat het toch niet altijd even goed werkt. Maar dat je elkaar als vrienden niet kwijt wilt. En dat je je gevoelens op de een of andere manier toch aan de kant moet zetten, hoe lastig dat ook is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees snap ik niet wat er aan de hand is, of moet je haar persé bezitten?
Wordt samen dronken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar het is lastig als je weet dat er nog een soort van aantrekkingskracht van 2 kanten is, maar dat het toch niet altijd even goed werkt. Maar dat je elkaar als vrienden niet kwijt wilt. En dat je je gevoelens op de een of andere manier toch aan de kant moet zetten, hoe lastig dat ook is.
dit is 'ever lasting power'quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef DuracellPower het volgende:
Ex is een beetje ingestort, vond het al vreemd hoe cooltjes ze kon doen. Leuke dag (en nacht) met mij (als friends+) gehad, dan toch blijven roepen dat het beter is zo en zo goed met haar gaat. Werd soms bijna een beetje boos, dacht dat ik dan niet zo veel betekent had als ik dacht.Ze zit nu tijdelijk bij haar ouders, die zijn op vakantie gegaan. Blijkt ex alleen in grote huis paar dagen zitten huilen, en heeft het overal supermoeilijk mee
Goed gepraat (voor het eerst met zichtbare emoties van haar kant) Ik ga haar een beetje proberen te helpen, we bellen en zien elkaar weer vaker. Zodat ze niet in een hokje uren gaat zitten huilen. (Ex heeft mij ook door een hele moeilijke tijd geholpen)
Ik gun haar deze burnout niet, maar ben blij dat ik nu wel gehoord heb wat er echt in haar kopje rondgaat, begrijp het wat beter, en kan het wat beter plaatsen. Ook ben ik blij dat ik door er voor haar te zijn wat terug kan doen.
Lekker die paar weken je eigen dingen doen, uitzoeken wat je nou écht voor haar voelt of dat het alleen het samen zijn met haar is wat zo goed voelt, of dat er nog meer is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:54 schreef Kogeltje het volgende:
Zit in een moeilijke situatie met mijn ex-vriendin. Twee dagen geleden uitgemaakt na een jaar, de dag erna ging ze op vakantie voor 2 weken. Lekker afleiding voor haar dus, voor mij nog niet helaas.
Probleem is, mijn vriendin zal ik nog heel vaak gaan zien. Aangezien we samen in het bestuur zitten van een vereniging (i know, stupid). Samen zullen we nog heel veel gaan moeten regelen. Hoe moet ik hiermee omgaan?
Ik zit nu nog in de fase dat ik haar echt terug wil. Moet ik het gewoon op z'n beloop laten en zakelijk blijven? Kans bestaat dat ze mij ook terug wilt, maar er kan een hoop veranderen in 2 weken. Ik probeer het nu te verwerken en verder te gaan met m'n leven, maar dat wordt straks misschien helemaal overhoop gegooid als we elkaar weer zien...
How to deal with this?
snap niet hoe iemand aantrekkingskracht voelt met iemand die zichzelf Goddelijker noemt !quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar het is lastig als je weet dat er nog een soort van aantrekkingskracht van 2 kanten is, maar dat het toch niet altijd even goed werkt. Maar dat je elkaar als vrienden niet kwijt wilt. En dat je je gevoelens op de een of andere manier toch aan de kant moet zetten, hoe lastig dat ook is.
Dat heeft meer met mijn achternaam te maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef missconfessions het volgende:
[..]
snap niet hoe iemand aantrekkingskracht voelt met iemand die zichzelf Goddelijker noemt !
Dacht dat jullie weer bij elkaar zouden komen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef DuracellPower het volgende:
Ex is een beetje ingestort, vond het al vreemd hoe cooltjes ze kon doen. Leuke dag (en nacht) met mij (als friends+) gehad, dan toch blijven roepen dat het beter is zo en zo goed met haar gaat. Werd soms bijna een beetje boos, dacht dat ik dan niet zo veel betekent had als ik dacht.Ze zit nu tijdelijk bij haar ouders, die zijn op vakantie gegaan. Blijkt ex alleen in grote huis paar dagen zitten huilen, en heeft het overal supermoeilijk mee
Goed gepraat (voor het eerst met zichtbare emoties van haar kant) Ik ga haar een beetje proberen te helpen, we bellen en zien elkaar weer vaker. Zodat ze niet in een hokje uren gaat zitten huilen. (Ex heeft mij ook door een hele moeilijke tijd geholpen)
Ik gun haar deze burnout niet, maar ben blij dat ik nu wel gehoord heb wat er echt in haar kopje rondgaat, begrijp het wat beter, en kan het wat beter plaatsen. Ook ben ik blij dat ik door er voor haar te zijn wat terug kan doen.
Als in? heb ik nooit geroepen volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dacht dat jullie weer bij elkaar zouden komen?
Huh, ik dacht toch echt dat jij dat was.. 'dat het weer goed zou komen maar dat mensen hier dat niet zo leuk vonden..' en dat Joycie er nog tegen in ging ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Als in? heb ik nooit geroepen volgens mijMaar ik was wel laatst op haar verjaardag enzo als je dat bedoelt?
Geen idee of we bij elkaar komen...
En toen werd je wakker.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Huh, ik dacht toch echt dat jij dat was.. 'dat het weer goed zou komen maar dat mensen hier dat niet zo leuk vonden..' en dat Joycie er nog tegen in ging ofzo.
Misschien herriner ik het me fout.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef DuracellPower het volgende:
@ Proximo: Afstand bewaren hebben we al een tijd gedaangroeien nu (steeds) toch weer naar elkaar toe, en bij beide word het niet minder.
@ Joycie88: Het is meer dan uitgesproken, we zijn alle bij intens aan de gang geweest met onze "eigen"problemen. (en nog steeds) Dus ja, wel alle regels zijn gevolgd.
Dat ik zeg dat het not done is , is misschien wat overdreven, maar ik lees al een tijdje mee en verwacht toch van een aantal mensen wat negativiteit, denk ik..
Ik weet ook niet zeker of het goed komt, maar we zijn we goed bezig met elkaar zeg maar..
Contradictio in terminus...zolang je het over haar hebt en/of nadenkt over haar ben je per definitie niet klaar maar probeer je jezelf te overtuigenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik kan mooi tekenen.
Nee, durf nu met zekerheid te zeggen dat: ben over m'n ex heen.
Zeg je nu dat jij nooit meer aan één van je vorige relaties denkt ?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
Contradictio in terminus...zolang je het over haar hebt en/of nadenkt over haar ben je per definitie niet klaar maar probeer je jezelf te overtuigen
Ik zeg ook niet dat ik over m'n ex heen benquote:Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef Octagon het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jij nooit meer aan één van je vorige relaties denkt ?
Haha, tja - laten we het erop houden dat ik makkelijk m'n eigen leventje kan leiden zonder haar erbij te hebben en zonder dat ik er de hele tijd aan denk. Tuurlijk denk ik nog wel aan haar, anders zou ik de behoefte niet hebben hier op dit forum te komen, maar ik heb het een plekje weten te geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Contradictio in terminus...zolang je het over haar hebt en/of nadenkt over haar ben je per definitie niet klaar maar probeer je jezelf te overtuigen
Dat op mijn teentjes getrapt voelen ken ik wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef Bartinhoo het volgende:
Hmm dat heb ik gelukkig ook al een lange tijd...
Denk dat het vrij normaal is om af en toe eens terug te kijken, maar ik heb absoluut niet meer de wil om haar te zien ooit nog... Als ze contact met me opneemt kap ik het vriendelijk doch resoluut af (gebeurt ook amper, laatste keer bijna 2 maanden geleden ), mis haar niet en ben inmiddels ook blij dat het uit is want ik heb al veel lieve meiden ontmoet sindsdien...
Alleen dat ''gekwetste'' blijft toch nog wel... Als ik onverhoopt iets tegenkom van haar en haar vriend voel ik me toch nog altijd wel heel erg op mijn teentjes getrapt... Vraag me af of dat ooit weggaat, dat gevoel dat jij toch altijd de grote verliezer zult blijven ( uit die relatie dan)...
inderdaad niet leuk om te horen dat je ex meer tijd door brengt met haar nieuwe vriend, maar kan het niet te maken hebben met ervaring, ze is weer wat ouder, heeft met jou al een relatie gehad en doet het nu gewoon anders, dat hoeft toch helemaal niets te maken hebben met wat jullie hebben gehad. Probeer het positief te keren voor jezelf!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:44 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb weer even een kutmomentje...
Gelukkig post ik hier bij langena niet meer dagelijks dus wat dat betreft zit er in ieder geval verbetering in, maar ik merk wel dat als ik niets om handen heb, ik er toch weer wat vaker aan ga terugdenken..
Afgelopen weken volop gefocussed op 3 tentamens die ik moest halen om naar het volgende jaar te mogen, maar die tentamens zijn nu gemaakt en nu is het vakantie...
Het valt me steeds op dat de relatie tussen mijn ex en haar nieuwe vriend echt een stuk closer is dan die ik met haar had... Wij zagen elkaar alleen in het weekend en op donderdagavond, vaste prik.
Die 2 zien elkaar veel vaker en heel onregelmatig, maar als ze beiden vrij zijn, dan zijn ze bij elkaar.
Ook doen ze veel meer ''leuke dingen'' samen, in de 6 maanden die ze nu hebben zijn ze al 2 keer een weekendje weg geweest, en volgende week gaan ze samen 3(!) weken naar cyprus heb ik van iemand mogen vernemen...
Terwijl wij in 9 maanden tijd 1 keer een weekendje weg zijn geweest, ik opperde wel vaker iets maar daar bleef ze altijd heel wispelturig over...
Er wordt altijd wel gezegd dat je geen relaties moet vergelijken maar ik vind dit toch wel pijnlijk eigenlijk...
Heb dit verhaal ook al even voorgelegd aan een vriend, of het raar was dat ik daar mee zat. Hij probeerde mij te troosten met de woorden '' Ach soms passen mensen nu eenmaal beter bij elkaar en past er iemand anders beter bij jou'', maarja wel jammer dat ik telkens degene ben met wie het niet past...
Hou je haar in de gaten wat ze allemaal doet ofzo? Geen wonder dat je een kutmomentje hebt dan. Doe lekker je eigen ding man. Jullie zijn uit elkaar, dus het heeft geen nut om relaties te gaan vergelijken. Het zou zomaar kunnen dat zij ook heeft geleerd van de fouten die ze bij jou heeft gemaakt en het nu anders aanpakt bij haar nieuwe vlam..quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:44 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb weer even een kutmomentje...
Gelukkig post ik hier bij langena niet meer dagelijks dus wat dat betreft zit er in ieder geval verbetering in, maar ik merk wel dat als ik niets om handen heb, ik er toch weer wat vaker aan ga terugdenken..
Afgelopen weken volop gefocussed op 3 tentamens die ik moest halen om naar het volgende jaar te mogen, maar die tentamens zijn nu gemaakt en nu is het vakantie...
Het valt me steeds op dat de relatie tussen mijn ex en haar nieuwe vriend echt een stuk closer is dan die ik met haar had... Wij zagen elkaar alleen in het weekend en op donderdagavond, vaste prik.
Die 2 zien elkaar veel vaker en heel onregelmatig, maar als ze beiden vrij zijn, dan zijn ze bij elkaar.
Ook doen ze veel meer ''leuke dingen'' samen, in de 6 maanden die ze nu hebben zijn ze al 2 keer een weekendje weg geweest, en volgende week gaan ze samen 3(!) weken naar cyprus heb ik van iemand mogen vernemen...
Terwijl wij in 9 maanden tijd 1 keer een weekendje weg zijn geweest, ik opperde wel vaker iets maar daar bleef ze altijd heel wispelturig over...
Er wordt altijd wel gezegd dat je geen relaties moet vergelijken maar ik vind dit toch wel pijnlijk eigenlijk...
Heb dit verhaal ook al even voorgelegd aan een vriend, of het raar was dat ik daar mee zat. Hij probeerde mij te troosten met de woorden '' Ach soms passen mensen nu eenmaal beter bij elkaar en past er iemand anders beter bij jou'', maarja wel jammer dat ik telkens degene ben met wie het niet past...
wat een wijze praat voor een klein mannetje !quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef Goddelijker het volgende:
Zie het zo: Als je iemand vindt waarmee het helemaal klopt, dan weet je dat het beëindigen van de andere relaties alleen maar een groot voordeel heeft gehad!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wat een wijze praat voor een klein mannetje !
Daten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef bhm het volgende:
Ok de kunst van het loslaten van je ex heb ik aardig onder controle.
Bestaat er ook zoiets als de kunst om haar weer terug te krijgen na een x aantal jaar?
Dat ik daar niet aan heb gedacht, probleem opgelost.quote:
Maar vertel, hoe zit het in elkaar? Dan kan ik misschien wat gerichter antwoorden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef bhm het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan heb gedacht, probleem opgelost.
Slotje.
In het kort,quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe zit het in elkaar? Dan kan ik misschien wat gerichter antwoorden.
Ik zou gewoon eens afspreken als vrienden. En als dat goed bevalt nog een paar keer afspreken. Niet meteen gaan spreken over 'daten' of iets, gewoon zorgen dat er geen druk op komt en gewoon een beetje aftasten. En dan maar zien waar het schip strandt, en kijken of waardoor het toen mis ging, nu anders is...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef bhm het volgende:
[..]
In het kort,
Jaar relatie, nu bijna 2 jaar uit.
Contact tijdje nihil geweest, nooit geen ruzie gehad.
Nu is het contact weer aardig op dreef maar op 1 of andere manier vind ik dit een vreemde situatie.
Dat waar het is mis ging hebben we het aardig over gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens afspreken als vrienden. En als dat goed bevalt nog een paar keer afspreken. Niet meteen gaan spreken over 'daten' of iets, gewoon zorgen dat er geen druk op komt en gewoon een beetje aftasten. En dan maar zien waar het schip strandt, en kijken of waardoor het toen mis ging, nu anders is...
De meeste mensen (hier) roepen dat je niks met je ex moet beginnen, maar als het waardoor het toen mis ging, uitgepraat of weg is? Dan zie ik niet in waarom je het niet opnieuw zou kunnen proberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef bhm het volgende:
[..]
Dat waar het is mis ging hebben we het aardig over gehad.
Ik ben het met de meeste mensen eens in dat geval, en in de meeste situaties is het niet verstandig, maar in dit geval.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De meeste mensen (hier) roepen dat je niks met je ex moet beginnen, maar als het waardoor het toen mis ging, uitgepraat of weg is? Dan zie ik niet in waarom je het niet opnieuw zou kunnen proberen.
Je moet alleen zorgen dat je niet in dezelfde situatie terecht komt. En misschien moet je allebei een stapje harder zetten voor de relatie, of één van de twee als de inzet niet gelijk was.
Maar wie of wat houdt je tegen als alles goed zit en voelt?
Je moet het afspreken alleen niet forceren, als er meer in zit, gebeurd dat toch vanzelf wel.
Laat het gaan, laat het los en geniet er van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik ben het met de meeste mensen eens in dat geval, en in de meeste situaties is het niet verstandig, maar in dit geval.....
Ach we zien wel wat er gebeurd, ik hou mezelf vooral tegen omdat ik deze situatie vreemd vind
Heb ik hier nou gewoon een privé sessie voor het terug krijgen van een ex?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat het gaan, laat het los en geniet er van.
De rest is over zijn/haar ex heen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef bhm het volgende:
[..]
Heb ik hier nou gewoon een privé sessie voor het terug krijgen van een ex?
Waar is iedereen?
Jij niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De rest is over zijn/haar ex heen.
Voor 95%, die 5% is een leegte die ik nog niet heb weten op te vullen, denk aan het weekend, waar je normaal naar haar toe ging, wat nu ineens 'leeg' is.quote:
Was het maar waar.. Na een dag nergens aan denken en me weer goed voelen heb ik nu ik in bed lig toch een klein dipje.. Maar goed is lang geleden, en het gaat vanzelf weer over..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De rest is over zijn/haar ex heen.
Dat is dus de reden dat veel mensen een 'rebound' nemen als de relatie uit is, om die leegte op te vullen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Was het maar waar.. Na een dag nergens aan denken en me weer goed voelen heb ik nu ik in bed lig toch een klein dipje.. Maar goed is lang geleden, en het gaat vanzelf weer over..
Het is ook niet dat ik HEM mis, maar dat meer iemand mis..
Was bij mij dus precies andersom, eindelijk blij dat ik weer tijd had voor andere dingen. En vrijheid had. (andere ex trouwens)quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor 95%, die 5% is een leegte die ik nog niet heb weten op te vullen, denk aan het weekend, waar je normaal naar haar toe ging, wat nu ineens 'leeg' is.
Voor mij altijd een reden om andere dingen te gaan doen, om die "leegtes" op te vullen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Was het maar waar.. Na een dag nergens aan denken en me weer goed voelen heb ik nu ik in bed lig toch een klein dipje.. Maar goed is lang geleden, en het gaat vanzelf weer over..
Het is ook niet dat ik HEM mis, maar dat meer iemand mis..
En ook de leegtes idd, de lege weekenden.. De gebeurtenissen die ik nu alleen mee maak terwijl ik vorig jaar samen was.
Door die momenten komt het toch wel terug af en toe. Ook als is het bij mij al ruim 7 maanden over.
Dat werkt even, maar dat is niet de manier om iets los te laten.. En een reboundje voor seks of een leuke avond is niet wat ik mis.. Ik mis gewoon het liefhebben, en dan krijg je niet van een rebound..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat veel mensen een 'rebound' nemen als de relatie uit is, om die leegte op te vullen.
Niet elke leegte is op te vullen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef bhm het volgende:
[..]
Voor mij altijd een reden om andere dingen te gaan doen, om die "leegtes" op te vullen.
Maar toch geven die dingen meestal niet zo'n goed gevoel als een leuke dag weg met je (ex)vriendin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef bhm het volgende:
[..]
Voor mij altijd een reden om andere dingen te gaan doen, om die "leegtes" op te vullen.
Ik mis vooral die liefde geven, het iemand naar haar zin kunnen maken...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat werkt even, maar dat is niet de manier om iets los te laten.. En een reboundje voor seks of een leuke avond is niet wat ik mis.. Ik mis gewoon het liefhebben, en dan krijg je niet van een rebound..
Juist, bij mij is het ook vooral het geven dat ik mis.. En ik mis het gewoon heel erg dat ik niet tegen iemand aan kan kruipen, niets hoeft te zeggen en dat diegene er toch voor me kan zijn en me aanvoelt.. Ik merk dat ik dat steeds vaker mis.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar toch geven die dingen meestal niet zo'n goed gevoel als een leuke dag weg met je (ex)vriendin.
[..]
Ik mis vooral die liefde geven, het iemand naar haar zin kunnen maken...
Dat kleine kusje als bevestiging, dat is er niet meer.
Je moet bij sommige dingen niet te lang stilstaan, want dan gaat het niet goed... Je ex is niet voor niets je ex.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Juist, bij mij is het ook vooral het geven dat ik mis.. En ik mis het gewoon heel erg dat ik niet tegen iemand aan kan kruipen, niets hoeft te zeggen en dat diegene er toch voor me kan zijn en me aanvoelt.. Ik merk dat ik dat steeds vaker mis.
En het is stom het idee dat mijn ex heel gelukkig is en met zijn streken wegkomt steekt me af en toe ook wel.. Hoe erg is het ook vind dat ik soms zo denk.
Ik weet het.. Het is zeker niet voor niets mijn ex..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet bij sommige dingen niet te lang stilstaan, want dan gaat het niet goed... Je ex is niet voor niets je ex.
Ik ook, tot het me echt heel hoog zit en dan komt het eruit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet het.. Het is zeker niet voor niets mijn ex..
Ik wil er idd niet meer bij stilstaan. Maar in deze heb ik zwaar pech met mijn karakter. Ben een echte denker
Hier precies andersom, ik kan er niet tegen als alles maar vast ligt.. Alles al duidelijk is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ook, tot het me echt heel hoog zit en dan komt het eruit.
En ik heb het fijne in mijn karakter dat ik altijd alles duidelijk wil hebben en niet tegen onduidelijkheid kan. Wat soms wel eens mensen op de kast jaagt als jij iets voor de 3e keer vraagt.
Die eigenschap heb ik ook.. En ik vind het moeilijk te beseffen dat ik geen duidelijkheid ga krijgen en geen antwoorden op mijn vragen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ook, tot het me echt heel hoog zit en dan komt het eruit.
En ik heb het fijne in mijn karakter dat ik altijd alles duidelijk wil hebben en niet tegen onduidelijkheid kan. Wat soms wel eens mensen op de kast jaagt als jij iets voor de 3e keer vraagt.
Ik heb op bijna alle vragen wel antwoord gekregen eigenlijk. Dus vandaar dat ik het misschien redelijk makkelijk kan afsluiten. Ik ken het meisje ook al 7 jaar en deelden vanaf dag 1 (zo goed als) alles, dus ik kan met haar lezen en schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Die eigenschap heb ik ook.. En ik vind het moeilijk te beseffen dat ik geen duidelijkheid ga krijgen en geen antwoorden op mijn vragen..
Daar moet ik me bij gaan neerleggen
Omdat ik het contact abrupt heb verbroken een maand terug heb ik totaal geen antwoorden op de vragen die ik nog heb.. Al weet ik ook weer dat zijn antwoorden leugens zijn, dus wat zou ik eraan hebben uiteindelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb op bijna alle vragen wel antwoord gekregen eigenlijk. Dus vandaar dat ik het misschien redelijk makkelijk kan afsluiten. Ik ken het meisje ook al 7 jaar en deelden vanaf dag 1 (zo goed als) alles, dus ik kan met haar lezen en schrijven.
Zo herkenbaar, heb ook nooit antwoorden en uitleg gehad. En alles wat ze zegt blijkt gelogen dus ja wat zou je eraan hebben om alsnog uitleg te krijgen. Verandert het iets? Denk het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat ik het contact abrupt heb verbroken een maand terug heb ik totaal geen antwoorden op de vragen die ik nog heb.. Al weet ik ook weer dat zijn antwoorden leugens zijn, dus wat zou ik eraan hebben uiteindelijk
meldquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef bhm het volgende:
[..]
Heb ik hier nou gewoon een privé sessie voor het terug krijgen van een ex?
Waar is iedereen?
Ach wees blij dat je op je ouders kan terug vallen en de 30 is niet zo speciaal als je denkt. Het is precies hetzelfde als de jaren ervoor, kan ik je vertellenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Newbie meldt. Woon nog steeds hier maar dat zal niet al te lang meer duren.
Terug naar mijn ouders. Nog een paar jaar en dan kus ik de 30 jaar. En dan verdeurie weer bij je ouders
Wat een verassing.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Okee.... Gister in een spontane bui om te gaan fietsen/kanoen met men ex. Was een leuke middag, heb me lang kunnen weerhouden maar uiteindelijk toch gezoend. Voelde me later op de avond nogal brak, eigenlijk ronduit slecht, had de avond ervoor erg veel gezopen, weinig geslapen, weinig gegeten. Stortte een beetje in toen ik eigenlijk naar huis zou gaan. Ben bij haar blijven slapen.
Dus...![]()
![]()
Van tevoren al besproken dat ik niet op een relatie zit te wachten, geen hoop daarop koester. Mja blijkbaar waren de verlangens na 7 maanden nogal sterk. Dunno what to do with it yet, dus ja. Denk post het iig maar even.
Dat kan wel toch?, ex van mij belde vorige week dat ze zich kut voelde (niet om ons, maar om andere redenen), gaf aan dat ze wel ff langs kon komen (woon vlak bij haar werk) Tussen de parkeerplaats en mijn huis, spontaan een terras gepakt, en spontaan de hele avond op stap geweest. En ja, was echt spontaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een verassing.Hoe kan je nou 'spontaan' met je ex gaan fietsen etc.
Ik kan me dat gewoon niet zo goed voorstellen, dat een ex opbelt om te zeggen dat hij zich kut voelt. Ik heb niet zon soort band meer met hem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Dat kan wel toch?, ex van mij belde vorige week dat ze zich kut voelde (niet om ons, maar om andere redenen), gaf aan dat ze wel ff langs kon komen (woon vlak bij haar werk) Tussen de parkeerplaats en mijn huis, spontaan een terras gepakt, en spontaan de hele avond op stap geweest. En ja, was echt spontaan
Ach ik ging er serieus best neutraal heen, had haar 7 maanden niet gezien, gevoelens zijn wat mij betreft genoeg weg voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een verassing.Hoe kan je nou 'spontaan' met je ex gaan fietsen etc.
Want?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou. Relatie gehad waarin er een hoop is gebeurd. Uiteindelijk aangegeven dat ik twijfelde. Veel gepraat en nog veel lol gehad ook. We zouden eigenlijk even een paar dagen van elkaar weggaan om na te denken maar dat ging niet door. Toen besloten als "huisgenoten" verder te gaan voorlopig en ons eigen ding te doen. Dit liep al niet zo soepel.
Nu heb ik iets ontzettend stoms gedaan, terwijl ik al besefte dat ik hem helemaal niet kwijt wil. En toch doen he, ik dacht dat er al geen kans meer was.
Nu zit ik dus bij mijn ouders en ik weet verdomme dat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt. Zit alleen maar te janken, te kotsen en kan absoluut niks eten. Ik kan niks meer doen, ik heb het zo verpest.
Ze heeft met een ander geneukt en heeft er nu spijt van.quote:
Dat vermoede heb ik ook, ach ja leuk leer momentjequote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze heeft met een ander geneukt en heeft er nu spijt van.
Tja, wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Inderdaad. En die les heb ik in het verleden ook moeten lerenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:32 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat vermoede heb ik ook, ach ja leuk leer momentjesex is ook niet alles.
De werkelijkheid is vaak nog gestoorder dan fictie, dat bewijst dit maar weer eens. Ik heb het op dat moment ook niet gepikt dat ze dat zei. Ik heb haar toen volledig verbaal de grond in getrapt en dat maakte uiteindelijk wel indruk. Het is gewoon een onbetrouwbaar meisje. Ik wens de vent die haar hierna krijgt (want we weten allemaal wel dat het niks gaat worden met die knuppel uit de VS) veel sterkte, aangezien die Amerikaan altijd op de achtergrond aanwezig is en ze daar ook min of meer gevoelens voor heeftquote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
WTF is dat voor domme trien.En dat je dat pikt dat ze dat tegen je zegt tegen jullie relatie.
Ik kwam eigenlijk hierheen om te vertellen over een kutdroom die ik had gehad waarin ik met mijn ex ging dineren samen met zijn nieuwe vriendin en hij vervolgens mijn pa belde omdat ik me slecht gedroeg.Maar dit verhaal slaat echt alles.
Tja, en als ze dan in Amerika zit wordt het ook lastig voor jullie sexrelatie natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
De werkelijkheid is vaak nog gestoorder dan fictie, dat bewijst dit maar weer eens. Ik heb het op dat moment ook niet gepikt dat ze dat zei. Ik heb haar toen volledig verbaal de grond in getrapt en dat maakte uiteindelijk wel indruk. Het is gewoon een onbetrouwbaar meisje. Ik wens de vent die haar hierna krijgt (want we weten allemaal wel dat het niks gaat worden met die knuppel uit de VS) veel sterkte, aangezien die Amerikaan altijd op de achtergrond aanwezig is en ze daar ook min of meer gevoelens voor heeft.
Mevrouw kan zichzelf niet eens onderhouden, laat staan dat ze in haar eentje naar de VS kan gaan om daar te gaan wonenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Tja, en als ze dan in Amerika zit wordt het ook lastig voor jullie sexrelatie natuurlijk.
Dat had hij zelf ook gepostquote:Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef goofy_goober het volgende:
Klinkt alsof je zelf nog gevoelens hebt voor haar dat je je dit zo aantrekt.
Oh dat wil ze wel. Ze wil genoeg sparen om volgend jaar daar op vakantie te kunnen. Uiteraard wil ze dan ook die gast op gaan zoeken.. Ik hoop dat het me tegen die tijd gewoon helemaal geen fuck meer kan interesseren.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef missconfessions het volgende:
@DerptieDurp:
Je denkt toch niet dat ze echt naar Amerika wil, ze wil je aandacht? En die heeft ze? Geloof me, 19 jaar zei je en kan zichzelf nog niet eens onderhouden. Zie je haar al lopen in Amerika. Not dus!
En mocht er toch een kern van waarheid in zitten, dan zou ik het haar echt uit haar hoofd praten, want die komt of gillend terug of ze belandt in een heel donker circuit. Nee dit meisje snapt echt nog niet hoe de wereld in elkaar zit.
nou geef haar in dat geval een fluitje mee als cadeau, kan ze zichzelf in ieder geval redden, mocht ze 's nachts in een donker steegje terecht komen !quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Oh dat wil ze wel. Ze wil genoeg sparen om volgend jaar daar op vakantie te kunnen. Uiteraard wil ze dan ook die gast op gaan zoeken.. Ik hoop dat het me tegen die tijd gewoon helemaal geen fuck meer kan interesseren.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Op de een of andere manier heb ik weer een rotdag.. Zou zo graag willen dat ik heb volledig achter me laat, maar het lukt niet..
Kijk dat zijn posts waar je wat aan hebt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm zo te lezen komt die zichzelf nog wel eens tegen hoor. Kan volgende week zijn, misschien pas over 30 jaar. Daar heeft niemand invloed op...
Het enige wat jij kan doen is wanneer je weer eens in je romantiseerbui hangt, ook te denken aan wat ze allemaal meer geflikt heeft. Dan koelt dat vanzelf wel een beetje af, al kost het wel veel tijd voordat je er geen last meer van hebt.
Blijf die dingen met vrienden gewoon doen, voor je het weet is er een hele tijd voorbij en dan is het hopelijk iets minder pijnlijk om aan te denken.
Wat heeft het voor zin om je druk te maken om haar? Je hebt er geen positieve invloed op, hooguit negatieve. Wel heeft het een enorme invloed op jou, ook alleen maar negatief. Sommige dingen moet iemand nou eenmaal zelf ervaren, dus laat haar dat maar doen en intussen ga jij verder met je leven
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef WitteHamster het volgende:
Ik heb hier een tijdje niet gepost omdat het wel redelijk goed ging, maar heb nu weer een terugval lijkt het.
Mijn ex....
- knip -
.... Helaas doen dat soort personen dat niet geloof ik.
Zal zo'n iemand zichzelf nog een keer tegenkomen? Ik zou willen dat het me eigenlijk allemaal niets meer uitmaakt.Wie weet dat jullie met goede eye-openers komen
euhm.....de nieuwe lichting komt er met een paar weken aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef goofy_goober het volgende:
Het is hier de laatste paar weken wel druk.
Haha, mijn vakantie in lloret (alweer 4-5 jaar geleden) is niet te vergeten! Gelukkig geen opbiechtingen voor mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
En allemaal opbiechtingen na een bezoek aan Lloret de Mar
Hier moet ik even op reageren aangezien ik hetzelfde heb gehad en zelfs nog steeds soms heb.. Dat 'schrikken' en dat zenuwachtige gevoel wat je krijgt als je denkt dat je je ex ziet.. wtf is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Iedereen is vakantie aan het vieren, zonder exen?Was gister wel in de stad en ik dacht dat ik mijn ex zag. Hij leek er zo ernstig veel op, het was gewoon zijn dubbelganger.
Ik schrok me wel kapot maar gelukkig was hij het niet.
Al had dat ook niet veel uitgemaakt als hij het was.
Misschien omdat je onbewust die persoon met pijn associeert en we daarom zo schrikken? Maar niet iedereen heeft het, klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hier moet ik even op reageren aangezien ik hetzelfde heb gehad en zelfs nog steeds soms heb.. Dat 'schrikken' en dat zenuwachtige gevoel wat je krijgt als je denkt dat je je ex ziet.. wtf is dat?
Ik heb het nooit echt kunnen begrijpen.
Hoe is het verder?
Het hoort niet uit te maken of zij zichzelf nog tegenkomt of niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef WitteHamster het volgende:
Zal zo'n iemand zichzelf nog een keer tegenkomen? Ik zou willen dat het me eigenlijk allemaal niets meer uitmaakt.Wie weet dat jullie met goede eye-openers komen
Klopt, dat zou het ook niet. Toch was het voor mijn gemoedsrust prettig om te horen dat dit waarschijnlijk wel het geval is. Wat ik daarmee win? Niks, behalve misschien een beetje geruststelling dat karma inderdaad een bitch is. Maar goed, het zou me inderdaad niks uit moeten maken. Dat was dan ook een beetje het punt van mijn verhaal, waarom me dit dus nog wel bezig hield. Ze heeft me erg gekwetst en pijn gedaan, dus je zou denken dat ik zo'n iemand snel uit mijn leven wil bannen.quote:Op zondag 17 juli 2011 06:14 schreef Marc1981 het volgende:
[..]
Het hoort niet uit te maken of zij zichzelf nog tegenkomt of niet.
En toen weer bij elkaar? Altijd dat contact houden met exen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef renwan het volgende:
Nog even een update van mijn kant, tussen mij en m'n ex loopt alles op het moment weer verdomd goed
Nee, dat (nog) nietquote:Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En toen weer bij elkaar? Altijd dat contact houden met exen.
Sorry dat was misschien bitchy. Maar waarom wil je haar terug? Ik heb nu al zo vaak gelezen dat mensen zaten 'dit komt weer goed jongensquote:
Ja. Jezelf afvragen waar je mee bezig bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:31 schreef ennudan het volgende:
heb het hier ook weer even lastiger.... hele leuke meid leren kennen (helaas al een vriend) die ineens in de afgelopen week heel dichtbij is gekomen (3 dagen lang gesprekken tot 7 uur in de ochtend etc). Daarbij is er ook nog eens gezoend en heb ik mezelf en haar met andere handtastelijkheden kunnen beheersen (met een vriend vind ik dat niet kunnen).
Deze week is ze een week weg en vrijdag en zaterdag echt super contact gehad, veel, flirterig, met meer betekenis alles. Zaterdagavond ineens heel stil en na een tijdje smst ze dat ze de vriend aan de kant heeft gezet. S'nachts belt ze nog om een en ander met mij te bespreken.
Nu is er zondag en maandag ineens heel weinig contact geweest. En lijkt het ook ineens van een hele andere orde. Ze spreekt nog wel steeds over samen dingen doen (ook fysiek) maar haar uitspraak van vrijdag ik kom woensdag eerder naar huis voor jou is ineens verworden tot misschien niet handig woensdag al te komen want het is hier nog al druk....
Ik ben een beetje in de war (en kan het deels ook wel begrijpen ze heeft net haar vriend aan de kant gezet en heeft vast andere dingen aan haar hoofd) en begin ineens alles met mijn ex te vergelijken.
Ook deze jongedame lijkt (net als mijn ex) heel erg te lijden onder sociale druk, doet zich vaak anders voor als ze is (eigen woorden), heeft op fysiek vlak een aantal issues, een onverwerkte relatie.....
Ik vind haar super en ben zeker wel bereid er tijd en moeite in te steken maar krijg het gevoel dat ik net als bij mijn ex een beetje de therapeut mag uithangen, de boel op de rit kan zetten, en dan bedankt wordt voor bewezen diensten. Ik kan en wil eigenlijk zoiets niet meer. Ik wil een leuke relatie met leuke dingen waarbinnen ieder natuurlijk zijn of haar bagage heeft maar....dit lijkt weer helemaal mis te gaan.....
na wat mailtjes gister (ja ook weer referenties aan samen zijn/slapen/etc) zegt ze ik bel je morgen....
ik weet niet precies wat ik haar nu moet zeggen en hoe ik het moet uitleggen.....
(misschien niet helemaal het juiste topic maar ik zie een hele duidelijke link met mijn ex en misschien nog wel meer met mijn enorme softe karaktertrek)
Iemand ideeen?
Doe ik al een hele tijd.......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja. Jezelf afvragen waar je mee bezig bent
Misschien moet je eens bij jezelf kijken waarom je voor dit soort vrouwen valt. Kennelijk heb jij een hulpverlenersuitstraling en mentaliteit. Vrouwen in nood redden als een koene ridder.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:31 schreef ennudan het volgende:
Ik vind haar super en ben zeker wel bereid er tijd en moeite in te steken maar krijg het gevoel dat ik net als bij mijn ex een beetje de therapeut mag uithangen, de boel op de rit kan zetten, en dan bedankt wordt voor bewezen diensten. Ik kan en wil eigenlijk zoiets niet meer. Ik wil een leuke relatie met leuke dingen waarbinnen ieder natuurlijk zijn of haar bagage heeft maar....dit lijkt weer helemaal mis te gaan.....
Nou gisteren zaten we op msn en toen zei ik ja Johnny Kraaijkamp is dood, en toen zei ze wie is dat? Dus ik zei toen ja weet je dat niet eens pff?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
En waar bestond die vernedering dan uit?
Ja maar ik ben nog steeds gek op haar, ik kan het gewoon niet geloven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit is de enige reactie die me nu te binnen schiet:lolwut?
Haha, met zo'n meid zou ik een feestje geven wanneer het uit is.![]()
Dit was echt mijn eerste echte sirieuze relatie, ik hoop dat ik erover heen kom, wat een klote drama.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kom je ook wel weer overheen. Je moet niet zo over je heen laten lopen. Ze is gewoon een aansteller.
Dat is het punt juist, aan het begin was ze onzeker, ze liep toen echt als een hondje achter me aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iemand die het na 1.5 jaar uitmaakt over MSN is het niet waard joh. Overigens durf ik te wedden dat ze zelf wel contact met je opneemt wanneer je een paar dagen niks van je laat horen. Dat doen dat soort meisjes altijd namelijk. Is ze onzeker?
Fuck man je hebt gewoon gelijk....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf kijken waarom je voor dit soort vrouwen valt. Kennelijk heb jij een hulpverlenersuitstraling en mentaliteit. Vrouwen in nood redden als een koene ridder.
Als een vrouw je al waarschuwt dat ze lijdt onder sociale druk, zich anders voordoet dan ze normaal is en onzeker is over haar lichaam... Dat zijn voor mij toch wel een paar grote rooie vlaggen en genoeg om er géén relatie mee aan te gaan. In feite waarschuwt ze je nu dat ze dit ook bij jou kan doen en dat het je eigen schuld is wanneer ze je hier mee confronteert omdat je niet hebt geluisterd.
Het klinkt nu trouwens wel heel erg alsof je een vervanging van je ex zoekt. Ik zou er niks mee beginnen in ieder geval, of je moet het leuk vinden om een boksbal te zijn voor een vrouw met persoonlijkheidsissues. Denk hier maar eens over na: ze zegt dat ze zich vaak anders voordoet dan ze in werkelijkheid is. Misschien doet ze dat nu ook wel bij jou? Ik denk dat je haar echte ik nog moet zien en die persoon zal vast niet zo gezellig en leuk zijn als dat je nu denkt.
En wat ze nu bij haar vriend heeft geflikt kan ze ook bij doen, vergeet dat niet. Het zal ongetwijfeld heel erg vleiend zijn dat ze die gast heeft gedumpt voor jou, maar er zit ook een donkere zijde aan. Zoek toch een vrouw die lekker in haar vel zit jongen, met dit soort types heb je alleen maar een hoop gezeur en er is ook wel wat voor te zeggen dat je nu al twijfels hebt. Luister naar je verstand.
QFT......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef goofy_goober het volgende:
Vergeet niet dat het vanuit die leuke tijd een stuk moeilijker wordt om dan nog nee te zeggen. Beter voorkomen dan genezen zeggen ze.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef ennudan het volgende:
En toch geeft ze ook in dat gesprek meermaals aan na te denken over hoe het zou zijn als wij samen verder gaan, dat het allemaal zo snel zo vertrouwt voelt, dat ik me echt geen zorgen hoeft te maken dat ze niet meer langskomt (deed ik dat dan?) etc.
Luister hier naar, hoe moeilijk het misschien ook is. Kans is gewoon groot dat je hier op de lange termijn absoluut niet gelukkig van gaat worden...dan nog maar wat langer vrijgezel. Als je het toch probeert hou dan in je achterhoofd wat je kan verwachten. klinkt misschien wat verbitterd maar dit komt me veel te herkenbaar voor...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:54 schreef goofy_goober het volgende:
Nou, ze zegt bv dat jij je geen zorgen hoeft te maken dat ze niet meer langskomt, terwijl jij zoiets hebt van: 'huh, deed ik dat dan?' Voor mij geeft dit aan dat ze waarschijnlijk zelf dat gevoel heeft dat je haar in de steek laat. Dat 'snel vertrouwd voelen' is ook een spelletje om je zo sneller aan haar te binden. Ieder ander was namelijk al lang weggerend.
Oftewel stel dat ik haar nu ga smsen etc dan lijkt het voor haar ineens wel te kloppen en kan ze de lijn verder binnen halen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef goofy_goober het volgende:
Het is lastig om dat soort dingen als buitenstaander te beantwoorden. Je kunt het beschouwen als rooie vlaggen en dat er nu al zoveel vlaggen zijn is geen goed teken.
Over dat niet antwoorden op je genegenheid naar haar:
Things get distant now. She doesn't call you as much, she doesnt seem to want to spend any time together. the overwhelming love you felt from her has now dissipated into nothingness.. You're confused at this point.. What happened to the girl that told me she loved me and wanted to be together forever? You don't know what hit you.. of course you try and do the normal thing and try to communicate your feelings to her, but when you do.. she does not respond to your feelings or what you have to say. You have finally met her coldness. You may plead, beg, and cry for answers, but you will never get any. You may ask her why she is distant, you may ask her why she seems to not even care about the relationship anymore, you will have many questions, but you will never get any answers. You will keep asking.. but that seems to have a very negative effect.
In haar beleving is het nu jouw beurt om te laten zien dat je om haar geeft en dat doet ze door het initiatief aan jou over te laten. Wederom een trucje om je te binden. Been there, done that. Maar goed, dit zijn natuurlijk slechts aannames van mijn kant. Ik baseer dat op mijn eigen ervaring en jouw verhaal.
Juist.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef ennudan het volgende:
[..]
Oftewel stel dat ik haar nu ga smsen etc dan lijkt het voor haar ineens wel te kloppen en kan ze de lijn verder binnen halen?
dat kan natuurlijk ook, ik hoop het voor hem. Tuurlijk is het allemaal wat leunstoel psychologie hier maar ik herken iets teveel punten in zijn verhaal en de tik die ik er van heb gekregen gun ik niemand...vandaar de waarschuwing.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een onzin.
Alleen omdat ze een beetje emotionele stress heeft is ze gelijk een bordeliner?
Word weer zwaar overdreven hier allemaal. Bovendien, niet iedereen analyseert alles wat ze doen in de puntjes om zich voor je te winnen.
Zie gewoon waar het heen gaat ennudan.. alleen omdat ze wat onzeker is.
Jij leest ook alleen maar wat je zelf wil lezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een onzin.
Alleen omdat ze een beetje emotionele stress heeft is ze gelijk een bordeliner?
Word weer zwaar overdreven hier allemaal. Bovendien, niet iedereen analyseert alles wat ze doen in de puntjes om zich voor je te winnen.
Zie gewoon waar het heen gaat ennudan.. alleen omdat ze wat onzeker is.
En als je onder behandeling was of bent dan gaat dat wel wat verder dan een 'beetje emotionele stress', zoals jij het neerzet. Daarbij moet de huisarts/psych je doorverwijzen voordat je aan groepstherapie kunt beginnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef goofy_goober het volgende:
Dit is van een borderline forum. Nou heb ik een stuk weggelaten omdat ik niet gelijk met de term borderline wil strooien, ook omdat een hoop symptomen van borderline overeenkomen met andere dingen, maar wat jij vertelt komt me allemaal erg bekend voor, mede omdat het begin precies zo is verlopen met mijn ex. Die had ook een ander, riep ook dat het allemaal zo vertrouwt was en had ook een hoop onverwerkte issues. De keuze is natuurlijk aan jou en ik wil er geen stempel op drukken, maar mijn advies is wel om het goed in de gaten te houden en die rooie vlaggen zeker niet te negeren.
ook een optie. kun je je zelf iig niet later verwijten dat je het niet eens heb geprobeerd. En ook al heeft ze echt een boel issues dan is het ook niet verloren. Mijn "ex" heeft nu ook al langer dan een jaar een vriend en die heeft wel de diagnose die hierboven wordt gesuggereerd. Dat schijnt nog redelijk te werken dus als ze jou echt leuk vindt en je kan het allemaal hebben dat kan je kijken waar het schip gaat stranden (of je blijft natuurlijk doorvarenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik zou gewoon oppassen met jezelf, niet jezelf erin verliezen en als het je te gek word ermee ophouden.
Precies maar dat is met mijn karakter nog wel eens moeilijk. Dan is het wel prettig als Goofy je de ogen een beetje opent en nogmaals duidelijk aangeeft waar de valkuilen liggen en waar je op moet letten om niet meteen weer helemaal in het hele circus te gaan meedraaien (of beter nog doordraaien)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik zou gewoon oppassen met jezelf, niet jezelf erin verliezen en als het je te gek word ermee ophouden.
dat was ik dus net aan het lezen..... ik onnozele sul.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef goofy_goober het volgende:
Lees dit eens door en zodra je teveel dingen hieruit herkent of gaat herkennen (afhankelijk van je keuze)... wegwezen! Maar als je al weet dat je je snel aangetrokken voelt tot 'vrouwen in nood' dan zou ik persoonlijk er juist voor kiezen om het deze keer anders te doen, want naar mijn idee ben je nu hard op weg om er een tweede keer in te trappen.
Een stukje uit die tekst die op jou zou kunnen slaan:
It’s often here, you begin to confuse your empathy with love, and you believe you're in love with her. Especially if your instinct is strong and rescuing is at the heart of your "code." Following that code results in the most common excuse I hear as a therapist, as to why many men stay with borderline women, ".... But I love her!" Adult love is built on mutual interest, care and respect - not on one-way emotional rescues. And mothering is for kids. Not grown men.
Volgens mij weet ze niet zo goed wat ze wil. En daar gaat ze ook niet achterkomen als jij reageert. Laat haar maar even in haar sop gaar koken met haar wispelturige gedrag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef ennudan het volgende:
dat is net het probleem. mijn karakter zegt heel sterk, verantwoording, zorgen, bevestigen etc.
En dat allemaal terwijl zij aangeeft niet eens te kunnen/willen kiezen tussen hem of mij. wel verliefd op mij, we hebben meer intimiteit en vertrouwen etc maar ze kan dan niet reagefen als ik zeg ik mis je. is dat onzekerheid? lijkt me sterk. vorige week stuurde ze 200 smsjes in 3 dagen en dan ook nog bellen en bij elkaar zijn. nu hoor ik weinig tot niks.... das geen zuivere koffie lijkt me
Als het nog niet aan is, of niet aan gaat door te zeggen dat ze speciaal is : niet doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef ennudan het volgende:
nou ja ze zegt het hem afgelopen zaterdag verteld te hebben maar gister na een gesprek met hem ook nog wel vertrouwen te hebben dat het goed kwam. daarvoor zegt ze vrijdag tegen mij vefliefd te zijn op mij en hebben we donderdag alleen geen sex omdat ik dat afhou.
no offence taken. op deze manier starten is natuurlijk niet goed/mogelijk. het wederzijdse respect, intresse en vertrouwen (wat ik met mijn 30 toch wel mag verwachten in een volwassen relatie) lijkt er niet in te zitten idd.
een simpel whatsapp reactie duurt nu al ineens uren na al het geweld van vrijdag en zaterdag is dat raar. maar goed ze heeft nu natuurlijk de bevestiging dat ik haar niet verlaat en dan kan ze zich dit gedrag permiteren??
als ik eenmaal aan heb gegeven je bent speciaal, je kunt altijd bellen, en zal er voor je zijn dAn iz het natuurlijk voor haar makkelijk....
maria je hebt gelijk.... ze weet het niet. ik kan er niks aan doen...duz laat maar even koken
Dat schiet niet op he. Hoelang is het nu geleden sinds je ex?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ugh. Misschien moet ik maar stoppen met daten.
Aangezien elke eindigt met mij huilend in de trein naar huis.. omdat ik mijn ex weer mis.
Iets meer dan 4 maanden. Het ging echt prima tot deze date weer opeens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat schiet niet op he. Hoelang is het nu geleden sinds je ex?
Geintje zeker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dus ik moet gewoon nooit meer een man daten en dan ben ik gelukkig![]()
Mja.. het is gewoon.. ik vond deze gozer niet echt sexy. En dan denk ik weer, goh, mijn ex was toch verdomde lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Het zijn enkel sterke verlangens naar mooie momenten met je ex die je op dit moment goed kan gebruiken.
Zolang je dit gevoel niet kan onderdrukken cq. boven staan, zullen al je potentiële dates gedoemd zijn te mislukken.
Ik mis mijn ex enkel door mijn kinderen en de (zeldzame) mooie momenten. Maar die waren zó mooi dat alles in mijn lichaam schreeuwt om herhaling. Diep van binnen weet ik donders goed dat mijn geheugen enkel highlights onthoudt, en ik op dit moment vrouwelijk genegenheid mis.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mja.. het is gewoon.. ik vond deze gozer niet echt sexy. En dan denk ik weer, goh, mijn ex was toch verdomde lekker.![]()
Wat bedoel je precies met die zin? De tranen blokkeren mijn intellect.
Thanks voor het lezen/luisteren trouwens.
Klinkt als gecalculeerde liefdesspel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm zojuist een lang gesprek met men ex gehad, zij had wat last van storm in der hoofd, met name "door mij"Toch ff wat dingen op een rijtje gezet, gezegd hoe ik bepaalde dingen zie, uiteindelijk werd ze wel wat rustiger
Dus hoop dat zij nu ook ff wat duidelijker naar de dingen kijkt.
Klinkt vast weer allemaal vaag enz maargoed
Hm tja, het liefst zou ik mijn ex willen maar dan de versie die me wel gelukkig maakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis mijn ex enkel door mijn kinderen en de (zeldzame) mooie momenten. Maar die waren zó mooi dat alles in mijn lichaam schreeuwt om herhaling. Diep van binnen weet ik donders goed dat mijn geheugen enkel highlights onthoudt, en ik op dit moment vrouwelijk genegenheid mis.
En stiekem mis ik ook de sex ja. Ze had in mijn ogen een goddelijk lichaam![]()
Jouw tranen en verlangen blokkeren inderdaad je verstandig vermogenDat is niet vreemd, dat is menselijk.
Mwa komt er gewoon op neer dat ik rationeel geen enkele reden zie om ook nog maar enige hoop op een toekomstige relatie met haar te hebben, dat station zijn we meerdere malen gepasseerd. Tegen een heel gezellig dagje samen heb ik echter totaal geen bezwaar. De grote maar is, dat zij meer gevoelens heeft voor mij dan ik voor haar. Zolang dat zo is, heeft het absoluut geen nut denk ik zo om wat dan ook te doen met elkaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als gecalculeerde liefdesspel.
En was dat ook direct? Of moest dat groeienquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hm tja, het liefst zou ik mijn ex willen maar dan de versie die me wel gelukkig maakt.Hoe ik me bij hem voelde is gewoon zo anders dan met die jongens waarmee ik tot nu toe heb gedate.
Bluh.
Geef het tijd. Als je op zoek (blijft) gaan naar een "ex vriend 2.0" kan je beter ophouden voordat je bent begonnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hm tja, het liefst zou ik mijn ex willen maar dan de versie die me wel gelukkig maakt.Hoe ik me bij hem voelde is gewoon zo anders dan met die jongens waarmee ik tot nu toe heb gedate.
Bluh.
Dat bepaalde gevoel moest wel groeien ja.. maar die seksuele aantrekkingskracht was er wel gelijk bij mijn ex. En bij deze dude zat ik meer van.. Ik wil je niet zoenen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En was dat ook direct? Of moest dat groeien![]()
Ik vind het ook lastig hoor, alleen wanneer je dan ff kijkt naar de redenen waarom het niet meer zo is als het was... Dat zou best wel doorslaggevend moeten zijn?
Dat komt vrijwel altijd op het moment dat je het niet meer verwachtquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat bepaalde gevoel moest wel groeien ja.. maar die seksuele aantrekkingskracht was er wel gelijk bij mijn ex. En bij deze dude zat ik meer van.. Ik wil je niet zoenen.
Ja, het is ook goed dat we uit elkaar zijn.Maar ik zou wel weer die aantrekkingskracht met een jongen willen voelen..
Dat zegt iedereen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat komt vrijwel altijd op het moment dat je het niet meer verwacht
En vandaag de dag, hoop ik er zelf ook opquote:
Ja, wilde je net vragen of je dat ook voor jezelf dacht inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En vandaag de dag, hoop ik er zelf ook op
Ik weet het, het is een cliché. Maar als ik het werkelijk het antwoord wist, was ik nu ook gelukkig met een liefde dame die mij genegenheid kan bieden.
Liefde is als drugs. Als je het écht heb gevoeld, wil je er steeds meer van, ondanks dat het er niet meer is, verlang je met al je hart naar dat ene "gevoel"
Het is heel simpel. Je heb iets gevoelt wat enorm fijn was, en gaandeweg een date ga je jezelf afvragen of hij diegene is dat je het gevoel kan terugbrengen. 1 kleine fout, en je ex is beter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, wilde je net vragen of je dat ook voor jezelf dacht inderdaad.
Maar waarom lijkt je ex opeens aantrekkelijker als je hem niet meer ziet..Damn.
Ik verlang inderdaad weer naar die bepaalde 'vonk'.Waarom de jongens waarmee ik date die dan wel met mij voelen..
Nou ik vond hem gewoon niet sexy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je heb iets gevoelt wat enorm fijn was, en gaandeweg een date ga je jezelf afvragen of hij diegene is dat je het gevoel kan terugbrengen. 1 kleine fout, en je ex is beter.
Mijn probleem nu is dat ik enkel val op meiden die de uiterlijke kenmerken hebben van mijn ex. En dan wordt je geblokkeerd door een groep die héél klein of vrijwel onmogelijk is.
Als je blond, skinny en klein bent, hebben we een matchquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou ik vond hem gewoon niet sexy.
Dat heb ik ook. En er zijn niet zo veel halfIndische mannen in Nederland.
Halfindisch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je blond, skinny en klein bent, hebben we een match
Half Surinaams, telt dat ook?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Halfindisch?![]()
Ehm, nee, ja, en ligt eraan wat je met klein bedoelt.
Tja. Word gewoon moe van al die jongens waar ik niks voo voel..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Half Surinaams, telt dat ook?
Ik heb hier je verhaal een beetje gevolgd, Luxor. Volg je gevoel. Op het moment dat je dat "ene spark" voelt bij iemand, ga er voor. Dates zijn bij mij ook allemaal mislukt. Een voorgeprogrammeerd ontmoeting met iemand aangaan omdat je genegenheid mist werkt niet.
De 2 vrouwen waar ik echt van gehouden heb, zijn de relaties door spontane of impulsieve acties tot stand gekomen. Elke vrouw of date daarna hebben mij het gevoel nooit meer kunnen geven.
och 23 smsjes voordat je reactie krijgt, moet eigenlijk al genoeg zeggen. Ik zou zeggen lekker laten zitten. Als je echt leuk vind neemt ze wel contact met je op, zoals je zelf al zegt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:03 schreef ennudan het volgende:
ok. einddlijk een reactie op die sms. 23 gestuurd en half 4 een reactie. ja ik snap best dat je druk bent op dat feestje enzo maar komop. dit is ecbt 180 graden tegenover wat ze eerst deed. en kan ik ook weer helemaal niet rijmen met het gesprek gister waarin wij meer vertrouwen, intimiteit etc hadden. heb een beetje het idee dat ze toch besloten heeft met ex door te gaan maar het niet durft te zeggen. of ze moet wel heel erg in de war zijn.
ik ben in ieder geval in de war want zulke tegenstrijdige signalen heb ik nog nooit gehad. er wordt echt met me gespeeld. als ik vrijdag zeg dat ze leuk is wordt daar spontaan en leuke op gereageerd nu is het ik ga maar eens slapen trusten x.
Wat is dat toch. is er contact geweest met haar ex? gaat ze weer voor hem? of is hst nog steeds de verwarring over het niet kunnen kiezen? Ik snap het echt niet meer. en trek het me veel meer aan als ik zou moeten doen denk ik.
bah
er zit denk ik niks anders op dan het te laten waaien. geen contact te zoeken en maar eens te zien wat daarvan komt. ondanks dat de angst haar daarmee kwijt te raken (voor zover ik haar al had). als ze echts iets van/met me w neemt ze heus wel contact op. zo niet. nou ja dan is dat ook duidelijk.... man wat ben ik toch een slappe zak
Ben je niet te wanhopig op zoek naar een jongen om iets voor te voelen dan? Als ik het zo lees heb je de breuk met je ex nog niet helemaal verwerkt en ben je teveel op zoek naar een vervanger.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Tja. Word gewoon moe van al die jongens waar ik niks voo voel..
Volgens mij was het 23 uur..quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind 23 sms'jes sturen omdat je niet gelijk antwoord krijgt nogal wanhopig overkomen eigenlijk, op het stalkerige af.
Oeps, verkeerd gelezen.quote:
HAHA wat dacht je van de gek die er op reageertquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iemand die 100 sms'jes op een dag stuurt is sowieso niet helemaal goed.
Je bevindt je volgens mij in een lastige situatie en het zal je vast ook wel pijn doen, anders zou je hier niet zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef ennudan het volgende:
ja die aandacht redenatie snapte ik al.... maar waarom zou je daarna een weekje ineens zo plotseling mee stoppen? En zij geeft mij veel aandacht (dus dat past in de redenatie) maar begon ook vrijwel meteen met het delen van persoonlijke info (wat dus eigenlijk niet in de redenatie past)
Ja zoiets had ik me ook al bedacht.... dat ze het beste van twee wereldjes wil..... en weet je daar voel ik me te goed voor.... ze zou alles van me kunnen krijgen maar niet op die manier.
Dan zit je zeker bij mij op de bank te smsen met je vriend..... zo werkt het dus niet.
Haha, juist wel. Het zijn allemaal borderlinetrekjes. Iemand overladen met aandacht, heel snel veel persoonlijke info vertellen en overdreven sexuele ongeremdheid kun je allemaal relateren aan BPS. Lees de verhalen op borderline fora maar. Het feit dat ze voor 'iets' groepstherapie heeft gehad zegt natuurlijk ook al wat. Dat krijg je niet zomaar hoor. Zoek toch een normale vrouw ipv deze getroubleerde personen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef ennudan het volgende:
En zij geeft mij veel aandacht (dus dat past in de redenatie) maar begon ook vrijwel meteen met het delen van persoonlijke info (wat dus eigenlijk niet in de redenatie past)
quote:Daarbij is er ook nog eens gezoend en heb ik mezelf en haar met andere handtastelijkheden kunnen beheersen (met een vriend vind ik dat niet kunnen)
quote:Deze week is ze een week weg en vrijdag en zaterdag echt super contact gehad, veel, flirterig, met meer betekenis alles
quote:Ze spreekt nog wel steeds over samen dingen doen (ook fysiek)
quote:na wat mailtjes gister (ja ook weer referenties aan samen zijn/slapen/etc)
Deze meid heeft tot nu toe alle kenmerken van een borderliner: overdreven veel aandacht, claimgedrag, wispelturigheid, sexueel ongeremd, heel snel persoonlijke info vertellen, onder behandeling geweest...quote:daarvoor zegt ze vrijdag tegen mij vefliefd te zijn op mij en hebben we donderdag alleen geen sex omdat ik dat afhou.
Ik bedoelde het van: Probeer niet verliefd te worden en dat er dan geen weg terug meer is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef ennudan het volgende:
haha ok das een iets ander punt maar........ik probeer er naar toe te werken
Ik snapte wat je bedoelde..... het is wat al meer mensen zeiden... zolang je het voor jezelf als leuk en behapbaar kunt houden.... waarom niet.... heb je er genoeg van.... rennen!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik bedoelde het van: Probeer niet verliefd te worden en dat er dan geen weg terug meer is.
Je bent wel een klein beetje eigenwijs hequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik snapte wat je bedoelde..... het is wat al meer mensen zeiden... zolang je het voor jezelf als leuk en behapbaar kunt houden.... waarom niet.... heb je er genoeg van.... rennen!!!
Niet te serieus nemen die wensenlijst he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:38 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ben je niet te wanhopig op zoek naar een jongen om iets voor te voelen dan? Als ik het zo lees heb je de breuk met je ex nog niet helemaal verwerkt en ben je teveel op zoek naar een vervanger.
Wat misschien ook helpt is je wensenlijst (waarom moet hij half Indisch zijn) aanpassen.
wtf. Ik heb ook de rest gelezen.. dit zit toch niet goed man. Je kent haar pas een week en het lijkt alsof jullie elkaar al 3 maanden kennen.. met een hoop gezeik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef ennudan het volgende:
[..]
HAHA wat dacht je van de gek die er op reageert
Laat ik het zo zeggen we smsen vrijdag ochtend 30 keer, bellen een uur, ze is om half 12 bij mij, gaat om 14 uur weg, smst 10 keer, bellen een uur, is dan uit de trein we spreken af wat minder contact en smsen die dan nog 50 keer....
Dat gedrag van haar op die leeftijd... Begin er niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef ennudan het volgende:
stronteigenwijs inderdaad
luxor zou zo maar kunnen inderdaad dat het een aandachtstrip is. aan de andere kant ze heeft aandacht zat van mannen.
oud genoeg om beter te weten (ik dan) 30 en 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |