Zit nu alweer in een relatie.. die vorige relatie was vast echte liefde. Je komt nogal kinderlijk over.quote:
Ja lekker dit dusquote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Typisch geval van 'wow leuke jongen' en dan 'ownee toch niet'
Hmm moet ik dan een eeuwigheid rouwen omdat het uit is?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zit nu alweer in een relatie.. die vorige relatie was vast echte liefde. Je komt nogal kinderlijk over.
Je moet in elk geval ophouden met het zo verdomd persoonlijk te trekken. Weet je hoe klein de kans is dat het met iemand die je ontmoet klikt? Soms werkt het gewoon niet voor 1 van de partijen en meestal is er geen rationele reden voor, maar enkel een 'gevoel'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja lekker dit dus![]()
Ik denk zelf dat het inderdaad ook zo gaat, maar vraag me gewoon erg af waar het dan fout gaat... Ben niet autistisch oid, heb een relatie van 9 maanden achter de rug.. Niet super lang maar kennelijk kon ik die meid toch in ieder geval in de eerste maanden boeien...
Er gaat ergens iets verkeerd, maar ik vind het moeilijk om erachter te komen WAT precies... Ik denk dat ik er moeite mee heb om ''persoonlijk'' echt te klikken met een meid zeg maar...
Oppervlakkig vinden ze het denk ik best leuk, en zie er (al zeg ik het zelf) ook niet super lelijk uit dus idd misschien leuk voor even, maar echt zover komen dat er echt ''persoonlijk'' iets ontstaat dat lijk ik nooit voor elkaar te krijgen...
@ Mcchicken : Dat zou misschien handiger zijn ja, alleen de situatie om meiden te ontmoeten is toch vaak op feestjes enzo...
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hmm moet ik dan een eeuwigheid rouwen omdat het uit is?
Mwah, ligt eraan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..
Hoe bedoel je? ligt eraan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan.
@Snoepje5, hoe lang was het al uit met je ex voordat je een nieuwe relatie begon?
Ik wel, en op de een of andere manier blijven mijn ex en ik naar elkaar toe trekken...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedereen wilt hun ex wel terug nadat het uit is? Als de ander de relatie verbroken heeft.
Een week of 3.
Mijn ex heeft zich als een malloot gedragen door die andere meid belachelijk te maken bij mij en tegen haar direct. Feit dat ze nu iedere zaterdag dronken is, ambieer ik ook niet.
Ja, precies. Hij had echt 2 dagen liefdesverdriet ofzo en ze pasten zo goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..
Het zou kunnen, maar dan moet die liefde voor die ander er al langer zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij had echt 2 dagen liefdesverdriet ofzo en ze pasten zo goed bij elkaar.
Sorry als ik nu te ver ga, maar dat neem ik niet echt serieus als je dan vervolgens 3 weken later al een nieuwe hebt.
Tja. Op zich ontmoette mijn ex mij ook nadat het een maand uit was met de zijne.. maar toen gingen we nog niet officieel meteen en ik merktte ergens wel dat het nog pijnlijk was voor hem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar dan moet die liefde voor die ander er al langer zijn.
Tja, als ze darmee beginnen (en jij er last van hebt) moet je het gesprek gewoon afkappen, tenzij je haar misschien nog terug wil nemen. Maar daar zou ik nog wel even goed over nadenken als ik jou was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef Proximo het volgende:
Ex die mij opbelt met verhalen over spijt, missen en weet ik het allemaal...Net nu ik er min of meer wel redelijk vanaf was met mijn gedachten
![]()
Vrouwen
Mijn ex is er na 3,5 -4 jaar met een van mijn beste maten vandoor gegaan (terwijl we notabene vergevorderde plannen voor samenwonen hadden).quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Tja, als ze darmee beginnen (en jij er last van hebt) moet je het gesprek gewoon afkappen, tenzij je haar misschien nog terug wil nemen. Maar daar zou ik nog wel even goed over nadenken als ik jou was.
Tja, 3 weekjes is wel wat snel imho. Echte pure rauwe liefdesverdriet zorgt er (als ik dat zo ook bij andere lees en kijk bij mezelf) voor dat je totaal geen zin hebt in nieuwe relaties omdat je de oude nog niet kwijt had willen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedereen wilt hun ex wel terug nadat het uit is? Als de ander de relatie verbroken heeft.
Een week of 3.
Mijn ex heeft zich als een malloot gedragen door die andere meid belachelijk te maken bij mij en tegen haar direct. Feit dat ze nu iedere zaterdag dronken is, ambieer ik ook niet.
"'t Zaad van ne maat kan geen kwaad"... toch ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef goofy_goober het volgende:
Een echte vriend dus, die maat van je. Eerlijk zullen we alles delen.
Ik zal deze maar met een korreltje zout nemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef goofy_goober het volgende:
Een echte vriend dus, die maat van je. Eerlijk zullen we alles delen.
Hij zegt niet vaak iets.... maar als ie wat zegt..... BAM meteen raakquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Octagon het volgende:
[..]
"'t Zaad van ne maat kan geen kwaad"... toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |