abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98745310
Hier verder!

Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #167

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"Relationships are like glass. Sometimes it’s better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together."
pi_98745387
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nee, ik ga nu met een ander.
Zit nu alweer in een relatie.. die vorige relatie was vast echte liefde. Je komt nogal kinderlijk over. :')
pi_98746283
foto?
pi_98747568
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Typisch geval van 'wow leuke jongen' en dan 'ownee toch niet'
Ja lekker dit dus :P

Ik denk zelf dat het inderdaad ook zo gaat, maar vraag me gewoon erg af waar het dan fout gaat... Ben niet autistisch oid, heb een relatie van 9 maanden achter de rug.. Niet super lang maar kennelijk kon ik die meid toch in ieder geval in de eerste maanden boeien...

Er gaat ergens iets verkeerd, maar ik vind het moeilijk om erachter te komen WAT precies... Ik denk dat ik er moeite mee heb om ''persoonlijk'' echt te klikken met een meid zeg maar...

Oppervlakkig vinden ze het denk ik best leuk, en zie er (al zeg ik het zelf) ook niet super lelijk uit dus idd misschien leuk voor even, maar echt zover komen dat er echt ''persoonlijk'' iets ontstaat dat lijk ik nooit voor elkaar te krijgen...

@ Mcchicken : Dat zou misschien handiger zijn ja, alleen de situatie om meiden te ontmoeten is toch vaak op feestjes enzo...
pi_98751991
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Zit nu alweer in een relatie.. die vorige relatie was vast echte liefde. Je komt nogal kinderlijk over. :')
Hmm moet ik dan een eeuwigheid rouwen omdat het uit is?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:35:43 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98752847
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ja lekker dit dus :P

Ik denk zelf dat het inderdaad ook zo gaat, maar vraag me gewoon erg af waar het dan fout gaat... Ben niet autistisch oid, heb een relatie van 9 maanden achter de rug.. Niet super lang maar kennelijk kon ik die meid toch in ieder geval in de eerste maanden boeien...

Er gaat ergens iets verkeerd, maar ik vind het moeilijk om erachter te komen WAT precies... Ik denk dat ik er moeite mee heb om ''persoonlijk'' echt te klikken met een meid zeg maar...

Oppervlakkig vinden ze het denk ik best leuk, en zie er (al zeg ik het zelf) ook niet super lelijk uit dus idd misschien leuk voor even, maar echt zover komen dat er echt ''persoonlijk'' iets ontstaat dat lijk ik nooit voor elkaar te krijgen...

@ Mcchicken : Dat zou misschien handiger zijn ja, alleen de situatie om meiden te ontmoeten is toch vaak op feestjes enzo...
Je moet in elk geval ophouden met het zo verdomd persoonlijk te trekken. Weet je hoe klein de kans is dat het met iemand die je ontmoet klikt? Soms werkt het gewoon niet voor 1 van de partijen en meestal is er geen rationele reden voor, maar enkel een 'gevoel'.

Neem je tijd , er komt vanzelf iemand langs die de moeite waard is en dat ook van jou vindt.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98753329
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 07:12 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Hmm moet ik dan een eeuwigheid rouwen omdat het uit is?
Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98755299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee alleen eerst loop je te vertellen dat je je ex wilt zien om het er over te hebben.. En nu wilt jou ex dat heb je een ander? Dan was je vast en zeker echt wel verliefd op je ex.. Not..
Mwah, ligt eraan.

@Snoepje5, hoe lang was het al uit met je ex voordat je een nieuwe relatie begon? :')
pi_98755971
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Mwah, ligt eraan.

@Snoepje5, hoe lang was het al uit met je ex voordat je een nieuwe relatie begon? :')
Hoe bedoel je? ligt eraan?
pi_98771512
Iedereen wilt hun ex wel terug nadat het uit is? Als de ander de relatie verbroken heeft.

Een week of 3.

Mijn ex heeft zich als een malloot gedragen door die andere meid belachelijk te maken bij mij en tegen haar direct. Feit dat ze nu iedere zaterdag dronken is, ambieer ik ook niet.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:40:52 #11
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98772806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Iedereen wilt hun ex wel terug nadat het uit is? Als de ander de relatie verbroken heeft.

Een week of 3.

Mijn ex heeft zich als een malloot gedragen door die andere meid belachelijk te maken bij mij en tegen haar direct. Feit dat ze nu iedere zaterdag dronken is, ambieer ik ook niet.
Ik wel, en op de een of andere manier blijven mijn ex en ik naar elkaar toe trekken...
pi_98772833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja, precies. Hij had echt 2 dagen liefdesverdriet ofzo en ze pasten zo goed bij elkaar. :'(

Sorry als ik nu te ver ga, maar dat neem ik niet echt serieus als je dan vervolgens 3 weken later al een nieuwe hebt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:04:44 #13
314372 Goddelijker
pi_98774098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ja, precies. Hij had echt 2 dagen liefdesverdriet ofzo en ze pasten zo goed bij elkaar. :'(

Sorry als ik nu te ver ga, maar dat neem ik niet echt serieus als je dan vervolgens 3 weken later al een nieuwe hebt.
Het zou kunnen, maar dan moet die liefde voor die ander er al langer zijn. ;)
pi_98774650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het zou kunnen, maar dan moet die liefde voor die ander er al langer zijn. ;)
Tja. Op zich ontmoette mijn ex mij ook nadat het een maand uit was met de zijne.. maar toen gingen we nog niet officieel meteen en ik merktte ergens wel dat het nog pijnlijk was voor hem.

Hoe staan de zaken bij jou?
pi_98775693
Dromen over je ex blijft kut! Gewoon doorgaan, das het enige dat helpt. Moet er niet teveel bij stil blijven staan..
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:50:18 #16
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98776104
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:31:19 #17
155616 Proximo
For god, king & country
pi_98802126
Ex die mij opbelt met verhalen over spijt, missen en weet ik het allemaal... :? Net nu ik er min of meer wel redelijk vanaf was met mijn gedachten :{

Vrouwen :|W
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_98802769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef Proximo het volgende:
Ex die mij opbelt met verhalen over spijt, missen en weet ik het allemaal... :? Net nu ik er min of meer wel redelijk vanaf was met mijn gedachten :{

Vrouwen :|W
Tja, als ze darmee beginnen (en jij er last van hebt) moet je het gesprek gewoon afkappen, tenzij je haar misschien nog terug wil nemen. Maar daar zou ik nog wel even goed over nadenken als ik jou was.
Terug van weggeweest!
pi_98803031
Verdomme, lang geleden dat ik de slaap niet kon vatten omwille van mijn ex, maar het is weer eens zover. Fijn, zo'n ex die in de buurt woont... Fijn, als ex-schoonma je familie tegenkomt en je er even achteloos op gewezen wordt... Doet me meer dan het eigenlijk zou moeten doen na 7 maanden.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:20:37 #20
155616 Proximo
For god, king & country
pi_98823715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Tja, als ze darmee beginnen (en jij er last van hebt) moet je het gesprek gewoon afkappen, tenzij je haar misschien nog terug wil nemen. Maar daar zou ik nog wel even goed over nadenken als ik jou was.
Mijn ex is er na 3,5 -4 jaar met een van mijn beste maten vandoor gegaan (terwijl we notabene vergevorderde plannen voor samenwonen hadden).
Dus de kans dat ik dat zou willen is min of meer afwezig ;)

Het stoort gewoon.... :{
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:36:07 #21
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98830230
Een echte vriend dus, die maat van je. Eerlijk zullen we alles delen.
pi_98831560
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:16 schreef Snoepje5 het volgende:

Een week of 3.

Tja, 3 weekjes is wel wat snel imho. Echte pure rauwe liefdesverdriet zorgt er (als ik dat zo ook bij andere lees en kijk bij mezelf) voor dat je totaal geen zin hebt in nieuwe relaties omdat je de oude nog niet kwijt had willen hebben.

En je, ook al is er geen enkele hoop, nog steeds ergens gelooft dat het ooit weer goed komt, je vastklampend aan de nostalgische herinneringen van vroeger toen je nog samen was.

Dat dergelijke herinneringen slechts interpretaties zijn van een individu en daardoor opgehemeld worden, terwijl het in werkelijkheid (zonder roze bril) helemaal niks voorstelt, is wel moeilijk te overzien voor de meeste hier, voor jou blijkbaar niet :) Dus volgens mij viel het bij jou dus wel een beetje mee met het liefdesverdriet. :P
pi_98831743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef goofy_goober het volgende:
"'t Zaad van ne maat kan geen kwaad"... toch ? :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:21:08 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_98832030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zal deze maar met een korreltje zout nemen ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 07:45:28 #25
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_98854856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Octagon het volgende:

[..]

"'t Zaad van ne maat kan geen kwaad"... toch ? :D
Hij zegt niet vaak iets.... maar als ie wat zegt..... BAM meteen raak :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_98857808
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 07:45 schreef ennudan het volgende:
Hij zegt niet vaak iets.... maar als ie wat zegt..... BAM meteen raak :)
Lol. Spijtig genoeg kan ik de credits van deze uitspraak niet opeisen... het is een quote uit de (originele/Vlaamse versie van de) film Loft ;)
pi_98875770
Nu haar verjaardag schrikwekkend snel dichterbij komt, ben ik er toch wel meer mee bezig als me lief is... [en dat is pijnlijk om aan mezelf toe te geven]
pi_98877559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Octagon het volgende:
Nu haar verjaardag schrikwekkend snel dichterbij komt, ben ik er toch wel meer mee bezig als me lief is... [en dat is pijnlijk om aan mezelf toe te geven]
Ik heb dat ook, alleen dan met mijn eigen verjaardag. Ik ben zondag jarig en ik denk weer wat meer aan haar nu..
pi_98882326
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn jullie er meer mee bezig rondom verjaardagen? :?
pi_98883220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef missconfessions het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zijn jullie er meer mee bezig rondom verjaardagen? :?
Ik was er toen meer mee bezig denk ik omdat ik het jaar daarvoor met hem samen mijn verjaardag vierde, hij toen heel mijn familie voor het eerst zag :)
pi_98883255
Samen vieren, leuke herinneringen enzo? Ik heb dat ook wel idd.
pi_98884160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef missconfessions het volgende:
Bij mij is het een heel 'stomme' reden : we hadden elkaar 2 weken niet meer gezien toen ik verjaarde, het contact verliep wat stroef, en zij wenste me een "gelukkige verjaardag" terwijl ze héél goed wist dat ik niet gelukkig was.
Zij vond het passend woordgebruik... ik niet.
pi_98884691
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Octagon het volgende:

[..]

Bij mij is het een heel 'stomme' reden : we hadden elkaar 2 weken niet meer gezien toen ik verjaarde, het contact verliep wat stroef, en zij wenste me een "gelukkige verjaardag" terwijl ze héél goed wist dat ik niet gelukkig was.
snap het dat je het niet passend vond, maar ik denk dat ze daar misschien helemaal niet zo bij heeft stil gestaan, maar je gewoon oprecht een gelukkige verjaardag wilde wensen, misschien, denk ik, weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ga ervan uit dat mensen het niet altijd slecht bedoelen O-)
pi_98885878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef missconfessions het volgende:
snap het dat je het niet passend vond, maar ik denk dat ze daar misschien helemaal niet zo bij heeft stil gestaan, maar je gewoon oprecht een gelukkige verjaardag wilde wensen, misschien, denk ik, weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ga ervan uit dat mensen het niet altijd slecht bedoelen O-)
Slecht zal ze het wel niet bedoeld hebben, het kon alleen anders (met andere woorden)... het was kwetsend, en als je daar niet bij stilstaat... tja, dat kon en kan niet voor mij in die situatie / de situatie waarin zij en ik ons op dat moment bevonden - eigenlijk komt het erop neer dat ik haar toen voor het eerst als egocentrisch/egoïstisch heb ervaren.

Toen ik er haar over aansprak dat ik het woord "gelukkige" niet passend vond, kreeg ik als antwoord dat als ze me iets wenst voor mijn verjaardag daar het woord "gelukkig" bijhoort... tja, gemeenplaats zeker ?

Vandaar ook dat ik weet dat mijn motivatie om haar, na 6 maand stilte, te contacteren verkeerd is... alleen krijg ik het idee niet uit mijn hoofd.
pi_98893529
Word net gesmst door een random nummer.. denk natuurlijk meteen dat het mijn ex is omdat hij nu een nieuw mobiel heeft. Maarja, geen reactie meer.

Hekel aan dit soort dingen, ook al is het mijn ex niet. :P
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:03:28 #36
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98893742
Als het nummer met 06 begon: sorry.
pi_98893759
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef goofy_goober het volgende:
Als het nummer met 06 begon: sorry.
Was jij het :o

Maar ff sereneus, was dat een grap die ik niet snapte :')

[ Bericht 14% gewijzigd door LuxorBeetroots op 01-07-2011 02:09:28 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:17:01 #38
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98893941
Elk mobiel nummer begint toch met 06? ;)
pi_98894077
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:17 schreef goofy_goober het volgende:
Elk mobiel nummer begint toch met 06? ;)
Ja, klopt. ;) Maar ik ken niet veel mensen die mijn nummer wel hebben en dat ik die niet heb. Denk ik. :')

Waarom de sorry? Hij moet me met rust laten als dat het geval was. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:53:59 #40
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_98894406
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik vind 'm wel grappig. :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Waarom de sorry? Hij moet me met rust laten als dat het geval was. :')
Hoort bij de grap. omdat jij net zei dat je het niet leuk vond om gebeld te worden door een random nummer, om vervolgens geen reactie te krijgen, alsof iemand je stalkt. ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:39:57 #41
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_98896182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Octagon het volgende:

[..]

Slecht zal ze het wel niet bedoeld hebben, het kon alleen anders (met andere woorden)... het was kwetsend, en als je daar niet bij stilstaat... tja, dat kon en kan niet voor mij in die situatie / de situatie waarin zij en ik ons op dat moment bevonden - eigenlijk komt het erop neer dat ik haar toen voor het eerst als egocentrisch/egoïstisch heb ervaren.

Toen ik er haar over aansprak dat ik het woord "gelukkige" niet passend vond, kreeg ik als antwoord dat als ze me iets wenst voor mijn verjaardag daar het woord "gelukkig" bijhoort... tja, gemeenplaats zeker ?

Vandaar ook dat ik weet dat mijn motivatie om haar, na 6 maand stilte, te contacteren verkeerd is... alleen krijg ik het idee niet uit mijn hoofd.
Je jankt om niets... Ze wenst je een gelukkige verjaardag. Zou ze prettig of fijn hebben gezegd dan zou je daarover janken... Irritante mensen heb je toch...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_98896323
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
Je jankt om niets... Ze wenst je een gelukkige verjaardag. Zou ze prettig of fijn hebben gezegd dan zou je daarover janken... Irritante mensen heb je toch...
Yup, inderdaad, je hebt irritante mensen... en laat jij er nu net eentje van zijn. Doei ! :W

Oh, en bedankt voor je opbouwende post.
pi_98896489
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

oké, volgens mij ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt, vertel wat je echt dwars zit, je ex?
pi_98920358
Echt fascinerend hoe goed ik er over heen ben nu. :) Ik luisterde net zelfs wat liedjes die normaal de tranen uit mijn ogen lieten lopen en ik aan hem moest denken.. en nu lukt dat me niet eens. :')

People, komt allemaal goed. ^O^
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:10:31 #45
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98920529
Ik vind in dit topic het gehalte ' zij zei zus en hij deed dit en zij denkt dat en hij moet wel bedoeld hebben dit' zo hoog. Ik snap ook niet waarom mensen zo zwelgen in dat ex-gebeuren.

Ik heb al 3 lange relaties gehad en natuurlijk doet het pijn na het uitgaan, maar het verleden verlies je niet hoor. Mooie tijd, strik eromheen en gewoon weer fris het nieuwe leven in. Contact met ex de deur uit. Zolang heb je niet op deze planeet, maak er wat moois van nog.

Ook zo vaak in groepen meegemaakt, vet tof feest en dan zit er iemand op de buhne te zeiken over een ex die een smsje heeft gestuurd of wat dan ook. Je laat wel een leuk feestje schieten, een mogelijkheid om gewoon lekker met je vrienden lol te hebben. Wat sowieso belangrijker is....

My two cents.
pi_98920607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind in dit topic het gehalte ' zij zei zus en hij deed dit en zij denkt dat en hij moet wel bedoeld hebben dit' zo hoog. Ik snap ook niet waarom mensen zo zwelgen in dat ex-gebeuren.

Dit klopt. :)

Voor de rest vind ik dat jij wel veel topics afgaat om erover te zeiken. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:14:07 #47
314372 Goddelijker
pi_98920714
Ik weet soms echt niet wat ik er mee aan moet... -O-
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:14:27 #48
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98920730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dit klopt. :)

Voor de rest vind ik dat jij wel veel topics afgaat om erover te zeiken. :')
Herhaling werkt.
pi_98921006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:14 schreef Goddelijker het volgende:
Ik weet soms echt niet wat ik er mee aan moet... -O-
Mja, heeft iedereen gehad..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:23:09 #50
314372 Goddelijker
pi_98921147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mja, heeft iedereen gehad..
Het is verstand vs. gevoel.
Het is een break, maar aan de ene kant denk ik: Zonder haar kan ik ook best.
Maar als ik dan naar m'n gevoel luister, zegt die: Nee, dat gaat niet.
En na een relatie van 11 maanden en één van 10 maanden en al 7 jaar elkaars beste vrienden zijn, ligt het toch allemaal een beetje ingewikkeld...
pi_98933659
Mijn ex maakt er de laatste tijd een gewoonte van om met haar vriend op zaterdag bij mij in de supermarkt te komen met haar nieuwe vriend om even stokbrood of lekkere dingen te gaan kopen...

De eerste paar maanden dat ze hadden is het me gelukkig bespaard gebleven dat ik ze samen zag, nu de laatste 4 weken is het elke zaterdag raak, morgen vast weer ik bereid me er op voor...

Ik verwijt ze niets natuurlijk, iedereen heeft het recht om daar te komen en iedereen moet boodschappen doen. In het meest schappelijke geval heeft ze de eerste maanden zelfs bewust die plek gemeden...
Maar toch blijft het kut om te zien hoor, elke keer weer... gewoon het idee dat ze altijd zei helemaal weg van me te zijn, het uitmaakt en nooit meer contact hoeft, en nu met een andere kerel een hele intieme relatie heeft..

Ze brengt zelfs zijn lunch naar zijn werk etc dat soort dingen... Ben er over het algemeen echt weinig meer mee bezig, maar als ik ze samen zie krijg ik wel ff een klap...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:51:26 #52
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_98933920
@JiggyJ:

Maak van die eerste zin nu eens:

"Mijn ex maakt er de laatste tijd een gewoonte van om met haar vriend in een supermarkt te komen. Ik werk daar."

Je manipuleert jezelf een negatieve kant.op. Afstand van nemen. Wat je zei kan best; dat ze het zelfs de eerste tijd zelf vermeden heeft. Uiteindelijk doet ze niets raars of vreemds. Mensen kopen wel vaker wat in supermarkten. ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98935196
Jup ik snap wat je bedoelt te zeggen, en zo bedoelde ik het eigenlijk ook...

Ik weet ook zeker dat ze niet komt voor mij hoor, om het er nog even lekker in te wrijven oid (al deed ze dat wel in de eerste weken dat het uit was, met allerlei jongens in de supermarkt komen die ik nog nooit had gezien, en een uur later terugkomen om nog een pak chocomel te halen ) maar dat terzijde....

Maar ik had verwacht dat het idee wel zou wennen na een tijdje maar dat lijkt niet echt...
Hoewel ze de laatste maanden echt een complete stranger voor me is geworden, we maken nu niet eens meer een praatje meer als we elkaar tegen komen zeggen alleen vriendelijk gedag en lopen door, maar toch blijft dat nare steekje wel zitten als ik ze samen zie...
Het idee is zo vreemd dat datzelfde meisje me ooit zowat heeft gestalkt ( niet echt natuurlijk ) om een relatie met me te krijgen, en nu eigenlijk niets meer van me moet hebben...

Komt denk ik ook omdat ik een gesprekje een beetje vermijd, stel me nogal afstandelijk op. Enerzijds omdat ik me ongemakkelijk voel bij haar, anderzijds omdat ik ook echt totaal geen behoefte meer voel om met haar te praten, vind het echt niet leuk namelijk...

Denk pas dat ik er goed mee om kan gaan als ik zelf ook weer in een relatie zit. Ik hoor haar altijd denken pff die jiggy is alweer langer dan een jaar vrijgezel... Hoeft natuurlijk niet te kloppen ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door JiggyJ op 02-07-2011 00:17:40 ]
pi_98937291
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het is verstand vs. gevoel.
Het is een break, maar aan de ene kant denk ik: Zonder haar kan ik ook best.
Maar als ik dan naar m'n gevoel luister, zegt die: Nee, dat gaat niet.
En na een relatie van 11 maanden en één van 10 maanden en al 7 jaar elkaars beste vrienden zijn, ligt het toch allemaal een beetje ingewikkeld...
Zeker, ik ga niet ontkennen dat het voor je wel lang kan gaan duren om het te verwerken en om er weer aan te wennen zonder haar te legen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:07:59 #55
314372 Goddelijker
pi_98943903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Zeker, ik ga niet ontkennen dat het voor je wel lang kan gaan duren om het te verwerken en om er weer aan te wennen zonder haar te legen.
En zeker omdat het nu gewoon nog steeds gezellig is als we elkaar spreken en/of zien.
En zomaar al het contact verbreken gaat niet gebeuren, zowel van mijn kant als van haar kant niet.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:11:34 #56
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_98943990
Verbreken hoeft niet zozeer, maar even op een rustig pitje kan goed helpen ;)
pi_98944141
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

En zeker omdat het nu gewoon nog steeds gezellig is als we elkaar spreken en/of zien.
En zomaar al het contact verbreken gaat niet gebeuren, zowel van mijn kant als van haar kant niet.
Als ik dit zo lees snap ik niet wat er aan de hand is, of moet je haar persé bezitten?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:36:26 #58
314372 Goddelijker
pi_98944628
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees snap ik niet wat er aan de hand is, of moet je haar persé bezitten?
Nee, maar het is lastig als je weet dat er nog een soort van aantrekkingskracht van 2 kanten is, maar dat het toch niet altijd even goed werkt. Maar dat je elkaar als vrienden niet kwijt wilt. En dat je je gevoelens op de een of andere manier toch aan de kant moet zetten, hoe lastig dat ook is.
pi_98944680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nee, maar het is lastig als je weet dat er nog een soort van aantrekkingskracht van 2 kanten is, maar dat het toch niet altijd even goed werkt. Maar dat je elkaar als vrienden niet kwijt wilt. En dat je je gevoelens op de een of andere manier toch aan de kant moet zetten, hoe lastig dat ook is.
Wordt samen dronken. ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:39:25 #60
314372 Goddelijker
pi_98944707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:38 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Wordt samen dronken. ;)
Zij is niet zo van het drinken, helaas. Anders zou het wel zeker een idee zijn. ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:46:29 #61
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98944895
Ex is een beetje ingestort, vond het al vreemd hoe cooltjes ze kon doen. Leuke dag (en nacht) met mij (als friends+) gehad, dan toch blijven roepen dat het beter is zo en zo goed met haar gaat. Werd soms bijna een beetje boos, dacht dat ik dan niet zo veel betekent had als ik dacht.Ze zit nu tijdelijk bij haar ouders, die zijn op vakantie gegaan. Blijkt ex alleen in grote huis paar dagen zitten huilen, en heeft het overal supermoeilijk mee :(

Goed gepraat (voor het eerst met zichtbare emoties van haar kant) Ik ga haar een beetje proberen te helpen, we bellen en zien elkaar weer vaker. Zodat ze niet in een hokje uren gaat zitten huilen. (Ex heeft mij ook door een hele moeilijke tijd geholpen)
Ik gun haar deze burnout niet, maar ben blij dat ik nu wel gehoord heb wat er echt in haar kopje rondgaat, begrijp het wat beter, en kan het wat beter plaatsen. Ook ben ik blij dat ik door er voor haar te zijn wat terug kan doen.
pi_98945128
Zit in een moeilijke situatie met mijn ex-vriendin. Twee dagen geleden uitgemaakt na een jaar, de dag erna ging ze op vakantie voor 2 weken. Lekker afleiding voor haar dus, voor mij nog niet helaas.

Probleem is, mijn vriendin zal ik nog heel vaak gaan zien. Aangezien we samen in het bestuur zitten van een vereniging (i know, stupid). Samen zullen we nog heel veel gaan moeten regelen. Hoe moet ik hiermee omgaan?

Ik zit nu nog in de fase dat ik haar echt terug wil. Moet ik het gewoon op z'n beloop laten en zakelijk blijven? Kans bestaat dat ze mij ook terug wilt, maar er kan een hoop veranderen in 2 weken. Ik probeer het nu te verwerken en verder te gaan met m'n leven, maar dat wordt straks misschien helemaal overhoop gegooid als we elkaar weer zien...

How to deal with this? En is het verstandig om in de tussentijd andere openliggende contacten met het vrouwelijke geslacht aan te gaan.... ?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kogeltje op 02-07-2011 13:15:04 ]
pi_98945139
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef DuracellPower het volgende:
Ex is een beetje ingestort, vond het al vreemd hoe cooltjes ze kon doen. Leuke dag (en nacht) met mij (als friends+) gehad, dan toch blijven roepen dat het beter is zo en zo goed met haar gaat. Werd soms bijna een beetje boos, dacht dat ik dan niet zo veel betekent had als ik dacht.Ze zit nu tijdelijk bij haar ouders, die zijn op vakantie gegaan. Blijkt ex alleen in grote huis paar dagen zitten huilen, en heeft het overal supermoeilijk mee :(

Goed gepraat (voor het eerst met zichtbare emoties van haar kant) Ik ga haar een beetje proberen te helpen, we bellen en zien elkaar weer vaker. Zodat ze niet in een hokje uren gaat zitten huilen. (Ex heeft mij ook door een hele moeilijke tijd geholpen)
Ik gun haar deze burnout niet, maar ben blij dat ik nu wel gehoord heb wat er echt in haar kopje rondgaat, begrijp het wat beter, en kan het wat beter plaatsen. Ook ben ik blij dat ik door er voor haar te zijn wat terug kan doen.
dit is 'ever lasting power' ^O^
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:56:11 #64
314372 Goddelijker
pi_98945186
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:54 schreef Kogeltje het volgende:
Zit in een moeilijke situatie met mijn ex-vriendin. Twee dagen geleden uitgemaakt na een jaar, de dag erna ging ze op vakantie voor 2 weken. Lekker afleiding voor haar dus, voor mij nog niet helaas.

Probleem is, mijn vriendin zal ik nog heel vaak gaan zien. Aangezien we samen in het bestuur zitten van een vereniging (i know, stupid). Samen zullen we nog heel veel gaan moeten regelen. Hoe moet ik hiermee omgaan?

Ik zit nu nog in de fase dat ik haar echt terug wil. Moet ik het gewoon op z'n beloop laten en zakelijk blijven? Kans bestaat dat ze mij ook terug wilt, maar er kan een hoop veranderen in 2 weken. Ik probeer het nu te verwerken en verder te gaan met m'n leven, maar dat wordt straks misschien helemaal overhoop gegooid als we elkaar weer zien...

How to deal with this?
Lekker die paar weken je eigen dingen doen, uitzoeken wat je nou écht voor haar voelt of dat het alleen het samen zijn met haar is wat zo goed voelt, of dat er nog meer is.
En voor de rest zeg ik: Laat het over je heen komen, wat gebeurd, dat gebeurd.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:12:24 #65
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98945686
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef missconfessions het volgende:

[..]

dit is 'ever lasting power' ^O^
haha, tnxs, denk ik ;)
pi_98951476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

snap niet hoe iemand aantrekkingskracht voelt met iemand die zichzelf Goddelijker noemt !
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:22:43 #67
314372 Goddelijker
pi_98951691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef missconfessions het volgende:

[..]

snap niet hoe iemand aantrekkingskracht voelt met iemand die zichzelf Goddelijker noemt !
Dat heeft meer met mijn achternaam te maken. :P
pi_98952994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef DuracellPower het volgende:

Dacht dat jullie weer bij elkaar zouden komen?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:00:19 #69
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98953076
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dacht dat jullie weer bij elkaar zouden komen?
Als in? heb ik nooit geroepen volgens mij ;) Maar ik was wel laatst op haar verjaardag enzo als je dat bedoelt?

Geen idee of we bij elkaar komen...
pi_98953300
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:00 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Als in? heb ik nooit geroepen volgens mij ;) Maar ik was wel laatst op haar verjaardag enzo als je dat bedoelt?

Geen idee of we bij elkaar komen...
Huh, ik dacht toch echt dat jij dat was.. 'dat het weer goed zou komen maar dat mensen hier dat niet zo leuk vonden..' en dat Joycie er nog tegen in ging ofzo.

Misschien herriner ik het me fout. :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:09:18 #71
314372 Goddelijker
pi_98953421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Huh, ik dacht toch echt dat jij dat was.. 'dat het weer goed zou komen maar dat mensen hier dat niet zo leuk vonden..' en dat Joycie er nog tegen in ging ofzo.

Misschien herriner ik het me fout. :')
En toen werd je wakker.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:11:02 #72
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98953485
Dit bedoel je:

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef DuracellPower het volgende:
@ Proximo: Afstand bewaren hebben we al een tijd gedaan ;) groeien nu (steeds) toch weer naar elkaar toe, en bij beide word het niet minder.

@ Joycie88: Het is meer dan uitgesproken, we zijn alle bij intens aan de gang geweest met onze "eigen"problemen. (en nog steeds) Dus ja, wel alle regels zijn gevolgd.

Dat ik zeg dat het not done is , is misschien wat overdreven, maar ik lees al een tijdje mee en verwacht toch van een aantal mensen wat negativiteit, denk ik..

Ik weet ook niet zeker of het goed komt, maar we zijn we goed bezig met elkaar zeg maar..
:) Bijna goed onthouden, maar het is nog niet "goedgekomen" Maar we zijn nog steeds steeds beter met elkaar bezig. Dus wie weet ;)

Nu is er dus nog meer " uitgesproken" ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:13:04 #73
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98953552
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

En toen werd je wakker.
Nee ze is goed wakker 8-)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:13:23 #74
314372 Goddelijker
pi_98953568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:13 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Nee ze is goed wakker 8-)
Ik merk het.
pi_98953914
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

En toen werd je wakker.
:D
  zondag 3 juli 2011 @ 22:27:46 #76
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99001492
Ik ben een kunstenaar.
pi_99001576
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik ben een kunstenaar.
Want?
  zondag 3 juli 2011 @ 22:38:36 #78
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99002051
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Want?
Ik kan mooi tekenen. :@
Nee, durf nu met zekerheid te zeggen dat: ben over m'n ex heen.
  maandag 4 juli 2011 @ 11:50:08 #79
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99015675
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik kan mooi tekenen. :@
Nee, durf nu met zekerheid te zeggen dat: ben over m'n ex heen.
Contradictio in terminus...zolang je het over haar hebt en/of nadenkt over haar ben je per definitie niet klaar maar probeer je jezelf te overtuigen :')
Strek je eens uit !
pi_99016632
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
Contradictio in terminus...zolang je het over haar hebt en/of nadenkt over haar ben je per definitie niet klaar maar probeer je jezelf te overtuigen :')
Zeg je nu dat jij nooit meer aan één van je vorige relaties denkt ? ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 14:08:58 #81
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99020382
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:19 schreef Octagon het volgende:

[..]

Zeg je nu dat jij nooit meer aan één van je vorige relaties denkt ? ;)
Ik zeg ook niet dat ik over m'n ex heen ben ;)
Strek je eens uit !
  maandag 4 juli 2011 @ 14:20:36 #82
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99020771
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Haha, tja - laten we het erop houden dat ik makkelijk m'n eigen leventje kan leiden zonder haar erbij te hebben en zonder dat ik er de hele tijd aan denk. Tuurlijk denk ik nog wel aan haar, anders zou ik de behoefte niet hebben hier op dit forum te komen, maar ik heb het een plekje weten te geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door trekeennummertje op 04-07-2011 14:26:44 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 16:12:48 #83
314372 Goddelijker
pi_99025152
Ik kon vanmiddag met een lach op mijn gezicht zeggen dat het uit was en dat ik lekker op vakantie ga. :D
pi_99038297
Hmm dat heb ik gelukkig ook al een lange tijd...

Denk dat het vrij normaal is om af en toe eens terug te kijken, maar ik heb absoluut niet meer de wil om haar te zien ooit nog... Als ze contact met me opneemt kap ik het vriendelijk doch resoluut af (gebeurt ook amper, laatste keer bijna 2 maanden geleden ), mis haar niet en ben inmiddels ook blij dat het uit is want ik heb al veel lieve meiden ontmoet sindsdien...

Alleen dat ''gekwetste'' blijft toch nog wel... Als ik onverhoopt iets tegenkom van haar en haar vriend voel ik me toch nog altijd wel heel erg op mijn teentjes getrapt... Vraag me af of dat ooit weggaat, dat gevoel dat jij toch altijd de grote verliezer zult blijven ( uit die relatie dan)...

Aandacht van andere meisjes helpt wel natuurlijk, maar het idee dat die ex me toch uiteinderlijk behoorlijk hard heeft gedumpt en dat er dus iig 1 meisje rondloopt die niets met me te maken hoeft te hebben blijft kut :P Ookal heeft zij mij juist bijna gesmeekt om en relatie met haar te nemen maargoed...
  maandag 4 juli 2011 @ 21:23:43 #85
314372 Goddelijker
pi_99038609
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef Bartinhoo het volgende:
Hmm dat heb ik gelukkig ook al een lange tijd...

Denk dat het vrij normaal is om af en toe eens terug te kijken, maar ik heb absoluut niet meer de wil om haar te zien ooit nog... Als ze contact met me opneemt kap ik het vriendelijk doch resoluut af (gebeurt ook amper, laatste keer bijna 2 maanden geleden ), mis haar niet en ben inmiddels ook blij dat het uit is want ik heb al veel lieve meiden ontmoet sindsdien...

Alleen dat ''gekwetste'' blijft toch nog wel... Als ik onverhoopt iets tegenkom van haar en haar vriend voel ik me toch nog altijd wel heel erg op mijn teentjes getrapt... Vraag me af of dat ooit weggaat, dat gevoel dat jij toch altijd de grote verliezer zult blijven ( uit die relatie dan)...
Dat op mijn teentjes getrapt voelen ken ik wel.
Ik ben zelf iemand die graag dingen uitpraat en op een manier met elkaar omgaat waarbij je je allebei goed voelt. En je hebt mensen die er bijna een sport van maken om te kijken hoever ze kunnen gaan. Of zich totaal laten leiden/lijden (kies maar uit ;)) door wat anderen zeggen/denken. Zoals mijn ex van 19, die toch iets teveel van het goede aan haar ouders hing/hangt. En ik ben echt niet de beroerdste, ik heb veel geduld met haar gehad. Maar als ze zegt dat ze een break wilt, omdat ze niet weet wat ze wilt... En vervolgens ook met een andere jongen gaat afspreken. En niet wil zeggen dat het niks meer wordt of nog wel wat zou kunnen worden tussen ons, omdat ze dat niet weet. En pas na de vakantie (lees: 4 weken) wil beslissen, dan gaat het licht bij mij toch wel uit.
En ze kan niet ontkennen dat ik weinig geduld heb, maar als ik kijk naar wat er af en toe tegen mij gezegd wordt... Dan kan ik daar toch erg slecht tegen... En ik heb geen zin om het hele verhaal hier zo open en bloot neer te zeggen, maar misschien zo dat toch wel eens fijn zijn, maar uit principe en respect naar haar doe ik het niet.
pi_99038973
Heel verstandig, want als je eenmaal in zo' n situatie terecht bent gekomen dan is het heel lastig volgens mij om de ''verhoudingen'' binnen de relatie weer recht te krijgen..

Een vriend van mij heeft een paar weken lang zijn ex gesmeekt hem terug te nemen, nadat hij vreemd was gegaan... Brieven geschreven, dure cadeaus gekocht ga zo maar door...
Nu is het inmiddels aan maar zij is wel echt het baasje binnen de relatie..

Elke zaterdagavond wacht hij braaf of zij iets met haar vriendinnen gaat doen, als dit zo is gaat hij met ons mee, zo niet dan moet hij van haar de avond met haar doorbrengen en dit doet hij dan ook...

Het ''gevaarlijke'' van zon relatie is dat je dingen gaat doen of pikken van je partner, waar je dit eigenlijk absoluut niet moet doen.. Jouw ex ''weet even niet wat ze wilt'' en gaat ondertussen met een andere jongen afspreken...
Dan moet je het gewoon uitmaken, nix break of dat halfbakken gedoe....

Mijn eigen ex zei vorig jaar ook dat het uit was, maar ''misschien kon het ooit nog wel wat worden''. Wanneer wist ze niet, maar toch hield ze dat kiertje open en ik deed natuurlijk precies wat ze wou : Me inzetten voor die ene procent kans dat het ging lukken... Zij kreeg lekker aandacht van mij en kon zelf doen wat ze wou..
Ik schaam me nog voor dat ik zoiets gedaan heb, had meteen nadat ze het uitmaakte gewoon geen contact meer moeten zoeken en mn eigen ding moeten doen. Dan had ik haar nu zonder schaamte aan kunnen kijken...
  maandag 4 juli 2011 @ 21:35:58 #87
314372 Goddelijker
pi_99039401
Ik heb die fout ook al eerder gemaakt, toch blijven 'vechten' voor die kans om het weer wat te laten worden. Wat het uiteindelijk ook is geworden. Alleen nu eindigt het weer op dezelfde manier zoals het toen ook is geëindigd. En ik heb zoveel moeite en tijd in de relatie gestoken, ook toen het weer helemaal goed was, maar ik heb nooit net zoveel terug gekregen. Wat ik nu pas zie.
En nu wordt ik 'genaaid' met mijn eigen goedheid, want ik ben gewoon zo 'standaard' en die andere jongen is 'uitdagend', want het is nieuw.
Maar ik hoop dat ze tegen de lamp loopt en er achter komt wat ik voor haar deed. En dat ze een grote fout heeft begaan. Het klinkt misschien lullig, maar mijzelf inzetten voor iets waar ik 10% zekerheid over heb doe ik niet meer, die fout heb ik eens gemaakt, maar nooit meer.

Ik ga wel een leuk meisje zoeken dat er ook net zoveel energie in wilt stoppen zoals ik ook wil en doe. En een meisje die ook een keer wat anders doet dan haar ouders willen. Want zoveel geduld ik met haar had, met heel veel dingen, zal ik denk ik moeilijk snel weer hebben bij iemand anders...
pi_99045249
Op een gegeven moment ga je dat inderdaad bijna accepteren, je bent zo gehecht aan iemand en misschien ook een beetje bang om los te laten, dat je van zo iemand maar dingen gaat pikken waar je achteraf van denkt hoe heb ik dat ooit kunnen doen?

Helaas hebben vrouwen dat heel snel door. Zal nooit vergeten dat mijn ex 2 weken nadat het uitging opbelde... Ik helemaal blij ''yes ze belt me misschien wil ze wat afspreken of gewoon ff praten'', maar nee mevrouw belde omdat ik schijnbaar iets had gezegd wat ik niet mocht zeggen. Ging echt helemaal nergens over, maar ze wou even moeilijk doen omdat ze toch wist dat ik mijn excuses aan zou bieden. En dat deed ik inderdaad, duizendmaal sorry tegen haar gezegd en toen knalde ze de hoorn erop. Ze was waarschijnlijk niet eens echt boos maar wou gewoon even kijken hoeveel macht ze over me had.... :'(
Verder had ze nog wel een paar van dat soort acties, wel met mij af willen spreken nog na een hoop moeite van mij, hier thuis aankomen en alleen maar gaan zitten sms'en op haar telefoon en achter mijn computer gaan zitten en foto' s laten zien van haar en jongens op vakantie innig zoenend en ik nog kijken ook 8)7

Dat is nog wel eens iets waar ik last van heb.. Die meid wou zo graag een relatie met mij.. Regelde mijn nummer, heeft zeker wel een paar maanden achter me aangelopen voordat ik overstag ging, vroeg mij voor de relatie, nam alle initiatief voor het daten aan het begin, stelde me vol trots voor aan haar familie, dat dit dan de manier was waarop het moest eindigen best vreemd eigenlijk...
Daarom heb ik nu nog wel eens het ( onterechte ) gevoel als een meisje me benadert, wil afspreken of iets dergelijks. Mijn onderbewuste wil dan nog weleens de verkeerde kant kiezen door te denken ach meid flikker toch op eerst een relatie en daarna hetzelfde doen als mijn ex, ik zie in elk meisje een potentiele hartbreakster :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:26:14 #89
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99055912
Inderdaad, relaties zijn machtspelletjes en maar weinig mensen die daar mee om kunnen gaan. Merkte ook van mezelf dat ik altijd meer deed voor m'n ex dan zij terug en dat we daardoor uit balans

Als je als jongen tegenwoordig niet meer hard-to-get speelt, zelfs al heb je de relatie al binnen, gaat de spanning er bij hun er na verloop van tijd af.

Merk ook van enkele meiden die ik nu spreek dat ze heel oppervlakkig zijn op relatiegebied. Veel meer dan een one-night-stander (of paar meer) gaat 'm dan ook niet worden.
pi_99056799
Nou bij meisjes is het volgens mij per type heel verschillend...

Ik ken meiden die al vanaf hun 14e constant op zoek zijn naar een vriendje, die er ook ALTIJD een hebben... En gaat het weer uit, dan hebben ze binnen een paar weken weer een nieuwe...

Maar ken inderdaad ook zat meiden die al hun hele leven voor zover ik weet vrijgezel zijn... Het rare is dat dit nu juist meestal de knapste zijn...

Mijn ex was van het eerste type, en hoewel ik vind dat iedereen dit natuurlijk zelf moet weten, zou ik nooit meer met een meisje kunenn gaan die op mijn leeftijd (21) al 6/7 relaties achter de rug heeft. Je kan mij alles vertellen, maar dan ga je waarschijnlijk gewoon in op elke mogelijkheid die zich voordoet en selecteer je niet echt op wie bij je past...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:57:03 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99074319
Dat zijn allebei types waar 'iets' mis mee is, imho.
pi_99098176
Zit wat in maar misschien heb ik net de verkeerde mensen om me heen, maar ik ken er maar weinig eigenlijk die ooit een (redelijk serieuze) relatie hebben gehad, en daarna toch al wel weer lange tijd vrijgezel blijven...

Meestal valt me op dat wanneer mensen eenmaal aan hun eerste relatie begonnen zijn, ze met relaties bezig blijven in de zin van : Het kan bij sommigen best lang duren voordat ze hun eerste relatie beginnen, maar zodra die eenmaal achter de rug is dan loopt het aantal sneller op....

Herken dit ook wel aan mezelf... Voor mijn relatie was ik echt nooit met meiden echt bezig.. Natuurlijk dacht ik wel eens van zo daar zou ik best wel eens een beschuitje mee willen eten, maar ik was absoluut niet opzoek naar ''meer'' dan een beetje zoenen in de kroeg...

Nu ik mn eerste achter de rug heb merk ik dat ik toch meer nadenk over dingen : zou het met dat meisje iets kunnen worden? Zou zij uit zijn op een relatie met mij of wil ze alleen maar nog een keer zoenen? Hoelang blijf ik nog single? Echt stuk voor stuk dingen die me daarvoor geen moer interesseerde, als iemand me ca. 2 jaar geleden had verteld dat ik nog 8 jaar single zou blijven had ik er geen minuut minder om geslapen, dat is nu wel anders ( helaas )
pi_99102745
Ik heb weer even een kutmomentje...

Gelukkig post ik hier bij langena niet meer dagelijks dus wat dat betreft zit er in ieder geval verbetering in, maar ik merk wel dat als ik niets om handen heb, ik er toch weer wat vaker aan ga terugdenken..

Afgelopen weken volop gefocussed op 3 tentamens die ik moest halen om naar het volgende jaar te mogen, maar die tentamens zijn nu gemaakt en nu is het vakantie...

Het valt me steeds op dat de relatie tussen mijn ex en haar nieuwe vriend echt een stuk closer is dan die ik met haar had... Wij zagen elkaar alleen in het weekend en op donderdagavond, vaste prik.
Die 2 zien elkaar veel vaker en heel onregelmatig, maar als ze beiden vrij zijn, dan zijn ze bij elkaar.
Ook doen ze veel meer ''leuke dingen'' samen, in de 6 maanden die ze nu hebben zijn ze al 2 keer een weekendje weg geweest, en volgende week gaan ze samen 3(!) weken naar cyprus heb ik van iemand mogen vernemen...
Terwijl wij in 9 maanden tijd 1 keer een weekendje weg zijn geweest, ik opperde wel vaker iets maar daar bleef ze altijd heel wispelturig over...

Er wordt altijd wel gezegd dat je geen relaties moet vergelijken maar ik vind dit toch wel pijnlijk eigenlijk...
Heb dit verhaal ook al even voorgelegd aan een vriend, of het raar was dat ik daar mee zat. Hij probeerde mij te troosten met de woorden '' Ach soms passen mensen nu eenmaal beter bij elkaar en past er iemand anders beter bij jou'', maarja wel jammer dat ik telkens degene ben met wie het niet past...
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:20:48 #94
314372 Goddelijker
pi_99103904
Zie het zo: Als je iemand vindt waarmee het helemaal klopt, dan weet je dat het beëindigen van de andere relaties alleen maar een groot voordeel heeft gehad!
pi_99105690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:44 schreef JiggyJ het volgende:

Gelukkig post ik hier bij langena niet meer dagelijks dus wat dat betreft zit er in ieder geval verbetering in, maar ik merk wel dat als ik niets om handen heb, ik er toch weer wat vaker aan ga terugdenken..

Afgelopen weken volop gefocussed op 3 tentamens die ik moest halen om naar het volgende jaar te mogen, maar die tentamens zijn nu gemaakt en nu is het vakantie...

Het valt me steeds op dat de relatie tussen mijn ex en haar nieuwe vriend echt een stuk closer is dan die ik met haar had... Wij zagen elkaar alleen in het weekend en op donderdagavond, vaste prik.
Die 2 zien elkaar veel vaker en heel onregelmatig, maar als ze beiden vrij zijn, dan zijn ze bij elkaar.
Ook doen ze veel meer ''leuke dingen'' samen, in de 6 maanden die ze nu hebben zijn ze al 2 keer een weekendje weg geweest, en volgende week gaan ze samen 3(!) weken naar cyprus heb ik van iemand mogen vernemen...
Terwijl wij in 9 maanden tijd 1 keer een weekendje weg zijn geweest, ik opperde wel vaker iets maar daar bleef ze altijd heel wispelturig over...

Er wordt altijd wel gezegd dat je geen relaties moet vergelijken maar ik vind dit toch wel pijnlijk eigenlijk...
Heb dit verhaal ook al even voorgelegd aan een vriend, of het raar was dat ik daar mee zat. Hij probeerde mij te troosten met de woorden '' Ach soms passen mensen nu eenmaal beter bij elkaar en past er iemand anders beter bij jou'', maarja wel jammer dat ik telkens degene ben met wie het niet past...
inderdaad niet leuk om te horen dat je ex meer tijd door brengt met haar nieuwe vriend, maar kan het niet te maken hebben met ervaring, ze is weer wat ouder, heeft met jou al een relatie gehad en doet het nu gewoon anders, dat hoeft toch helemaal niets te maken hebben met wat jullie hebben gehad. Probeer het positief te keren voor jezelf! :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:31:36 #96
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99115803
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:44 schreef JiggyJ het volgende:

Hou je haar in de gaten wat ze allemaal doet ofzo? Geen wonder dat je een kutmomentje hebt dan. Doe lekker je eigen ding man. Jullie zijn uit elkaar, dus het heeft geen nut om relaties te gaan vergelijken. Het zou zomaar kunnen dat zij ook heeft geleerd van de fouten die ze bij jou heeft gemaakt en het nu anders aanpakt bij haar nieuwe vlam..
pi_99116722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef Goddelijker het volgende:
Zie het zo: Als je iemand vindt waarmee het helemaal klopt, dan weet je dat het beëindigen van de andere relaties alleen maar een groot voordeel heeft gehad!
wat een wijze praat voor een klein mannetje !
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:20:01 #98
314372 Goddelijker
pi_99117650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef missconfessions het volgende:

[..]

wat een wijze praat voor een klein mannetje !
B-)
pi_99130523
Ok de kunst van het loslaten van je ex heb ik aardig onder controle.
Bestaat er ook zoiets als de kunst om haar weer terug te krijgen na een x aantal jaar? :P
"Stories happen only to those who are able to tell them."
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:21:42 #100
314372 Goddelijker
pi_99130559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef bhm het volgende:
Ok de kunst van het loslaten van je ex heb ik aardig onder controle.
Bestaat er ook zoiets als de kunst om haar weer terug te krijgen na een x aantal jaar? :P
Daten?
pi_99130866
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:21 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Daten?
Dat ik daar niet aan heb gedacht, probleem opgelost.
Slotje.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:32:42 #102
314372 Goddelijker
pi_99131203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef bhm het volgende:

[..]

Dat ik daar niet aan heb gedacht, probleem opgelost.
Slotje.
Maar vertel, hoe zit het in elkaar? Dan kan ik misschien wat gerichter antwoorden. :+
pi_99131337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Maar vertel, hoe zit het in elkaar? Dan kan ik misschien wat gerichter antwoorden. :+
In het kort,
Jaar relatie, nu bijna 2 jaar uit.
Contact tijdje nihil geweest, nooit geen ruzie gehad.
Nu is het contact weer aardig op dreef maar op 1 of andere manier vind ik dit een vreemde situatie.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:36:32 #104
314372 Goddelijker
pi_99131459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef bhm het volgende:

[..]

In het kort,
Jaar relatie, nu bijna 2 jaar uit.
Contact tijdje nihil geweest, nooit geen ruzie gehad.
Nu is het contact weer aardig op dreef maar op 1 of andere manier vind ik dit een vreemde situatie.
Ik zou gewoon eens afspreken als vrienden. En als dat goed bevalt nog een paar keer afspreken. Niet meteen gaan spreken over 'daten' of iets, gewoon zorgen dat er geen druk op komt en gewoon een beetje aftasten. En dan maar zien waar het schip strandt, en kijken of waardoor het toen mis ging, nu anders is...
pi_99131580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zou gewoon eens afspreken als vrienden. En als dat goed bevalt nog een paar keer afspreken. Niet meteen gaan spreken over 'daten' of iets, gewoon zorgen dat er geen druk op komt en gewoon een beetje aftasten. En dan maar zien waar het schip strandt, en kijken of waardoor het toen mis ging, nu anders is...
Dat waar het is mis ging hebben we het aardig over gehad.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:40:14 #106
314372 Goddelijker
pi_99131728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef bhm het volgende:

[..]

Dat waar het is mis ging hebben we het aardig over gehad.
De meeste mensen (hier) roepen dat je niks met je ex moet beginnen, maar als het waardoor het toen mis ging, uitgepraat of weg is? Dan zie ik niet in waarom je het niet opnieuw zou kunnen proberen.

Je moet alleen zorgen dat je niet in dezelfde situatie terecht komt. En misschien moet je allebei een stapje harder zetten voor de relatie, of één van de twee als de inzet niet gelijk was.

Maar wie of wat houdt je tegen als alles goed zit en voelt?

Je moet het afspreken alleen niet forceren, als er meer in zit, gebeurd dat toch vanzelf wel. ;)
pi_99132480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

De meeste mensen (hier) roepen dat je niks met je ex moet beginnen, maar als het waardoor het toen mis ging, uitgepraat of weg is? Dan zie ik niet in waarom je het niet opnieuw zou kunnen proberen.

Je moet alleen zorgen dat je niet in dezelfde situatie terecht komt. En misschien moet je allebei een stapje harder zetten voor de relatie, of één van de twee als de inzet niet gelijk was.

Maar wie of wat houdt je tegen als alles goed zit en voelt?

Je moet het afspreken alleen niet forceren, als er meer in zit, gebeurd dat toch vanzelf wel. ;)
Ik ben het met de meeste mensen eens in dat geval, en in de meeste situaties is het niet verstandig, maar in dit geval.....

Ach we zien wel wat er gebeurd, ik hou mezelf vooral tegen omdat ik deze situatie vreemd vind :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:53:02 #108
314372 Goddelijker
pi_99132536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef bhm het volgende:

[..]

Ik ben het met de meeste mensen eens in dat geval, en in de meeste situaties is het niet verstandig, maar in dit geval.....

Ach we zien wel wat er gebeurd, ik hou mezelf vooral tegen omdat ik deze situatie vreemd vind :P
Laat het gaan, laat het los en geniet er van. ;)
pi_99132803
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Laat het gaan, laat het los en geniet er van. ;)
Heb ik hier nou gewoon een privé sessie voor het terug krijgen van een ex?
Waar is iedereen? :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:57:24 #110
314372 Goddelijker
pi_99132846
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef bhm het volgende:

[..]

De rest is over zijn/haar ex heen.
pi_99132910
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Jij niet?
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:59:23 #112
314372 Goddelijker
pi_99132981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef bhm het volgende:

[..]

Jij niet?
Voor 95%, die 5% is een leegte die ik nog niet heb weten op te vullen, denk aan het weekend, waar je normaal naar haar toe ging, wat nu ineens 'leeg' is.
pi_99133073
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Was het maar waar.. Na een dag nergens aan denken en me weer goed voelen heb ik nu ik in bed lig toch een klein dipje.. Maar goed is lang geleden, en het gaat vanzelf weer over..

Het is ook niet dat ik HEM mis, maar dat meer iemand mis..

En ook de leegtes idd, de lege weekenden.. De gebeurtenissen die ik nu alleen mee maak terwijl ik vorig jaar samen was.

Door die momenten komt het toch wel terug af en toe. Ook als is het bij mij al ruim 7 maanden over.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:01:22 #114
314372 Goddelijker
pi_99133138
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Was het maar waar.. Na een dag nergens aan denken en me weer goed voelen heb ik nu ik in bed lig toch een klein dipje.. Maar goed is lang geleden, en het gaat vanzelf weer over..

Dat is dus de reden dat veel mensen een 'rebound' nemen als de relatie uit is, om die leegte op te vullen.
pi_99133212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:59 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Voor 95%, die 5% is een leegte die ik nog niet heb weten op te vullen, denk aan het weekend, waar je normaal naar haar toe ging, wat nu ineens 'leeg' is.
Was bij mij dus precies andersom, eindelijk blij dat ik weer tijd had voor andere dingen. En vrijheid had. (andere ex trouwens)
pi_99133299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En ook de leegtes idd, de lege weekenden.. De gebeurtenissen die ik nu alleen mee maak terwijl ik vorig jaar samen was.

Door die momenten komt het toch wel terug af en toe. Ook als is het bij mij al ruim 7 maanden over.
Voor mij altijd een reden om andere dingen te gaan doen, om die "leegtes" op te vullen.
pi_99133346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is dus de reden dat veel mensen een 'rebound' nemen als de relatie uit is, om die leegte op te vullen.
Dat werkt even, maar dat is niet de manier om iets los te laten.. En een reboundje voor seks of een leuke avond is niet wat ik mis.. Ik mis gewoon het liefhebben, en dan krijg je niet van een rebound..
pi_99133433
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef bhm het volgende:

[..]

Voor mij altijd een reden om andere dingen te gaan doen, om die "leegtes" op te vullen.
Niet elke leegte is op te vullen.. ;)
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:06:45 #119
314372 Goddelijker
pi_99133537
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef bhm het volgende:

[..]

Maar toch geven die dingen meestal niet zo'n goed gevoel als een leuke dag weg met je (ex)vriendin.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat werkt even, maar dat is niet de manier om iets los te laten.. En een reboundje voor seks of een leuke avond is niet wat ik mis.. Ik mis gewoon het liefhebben, en dan krijg je niet van een rebound..
Ik mis vooral die liefde geven, het iemand naar haar zin kunnen maken...
Dat kleine kusje als bevestiging, dat is er niet meer.
pi_99133806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Maar toch geven die dingen meestal niet zo'n goed gevoel als een leuke dag weg met je (ex)vriendin.

[..]

Ik mis vooral die liefde geven, het iemand naar haar zin kunnen maken...
Dat kleine kusje als bevestiging, dat is er niet meer.
Juist, bij mij is het ook vooral het geven dat ik mis.. En ik mis het gewoon heel erg dat ik niet tegen iemand aan kan kruipen, niets hoeft te zeggen en dat diegene er toch voor me kan zijn en me aanvoelt.. Ik merk dat ik dat steeds vaker mis.

En het is stom het idee dat mijn ex heel gelukkig is en met zijn streken wegkomt steekt me af en toe ook wel.. Hoe erg is het ook vind dat ik soms zo denk.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:17:01 #121
314372 Goddelijker
pi_99134225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Juist, bij mij is het ook vooral het geven dat ik mis.. En ik mis het gewoon heel erg dat ik niet tegen iemand aan kan kruipen, niets hoeft te zeggen en dat diegene er toch voor me kan zijn en me aanvoelt.. Ik merk dat ik dat steeds vaker mis.

En het is stom het idee dat mijn ex heel gelukkig is en met zijn streken wegkomt steekt me af en toe ook wel.. Hoe erg is het ook vind dat ik soms zo denk.
Je moet bij sommige dingen niet te lang stilstaan, want dan gaat het niet goed... Je ex is niet voor niets je ex. ;)
pi_99134362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je moet bij sommige dingen niet te lang stilstaan, want dan gaat het niet goed... Je ex is niet voor niets je ex. ;)
Ik weet het.. Het is zeker niet voor niets mijn ex..

Ik wil er idd niet meer bij stilstaan. Maar in deze heb ik zwaar pech met mijn karakter. Ben een echte denker :(
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:22:32 #123
314372 Goddelijker
pi_99134509
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het.. Het is zeker niet voor niets mijn ex..

Ik wil er idd niet meer bij stilstaan. Maar in deze heb ik zwaar pech met mijn karakter. Ben een echte denker :(
Ik ook, tot het me echt heel hoog zit en dan komt het eruit.
En ik heb het fijne in mijn karakter dat ik altijd alles duidelijk wil hebben en niet tegen onduidelijkheid kan. Wat soms wel eens mensen op de kast jaagt als jij iets voor de 3e keer vraagt.
pi_99134665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

En ik heb het fijne in mijn karakter dat ik altijd alles duidelijk wil hebben en niet tegen onduidelijkheid kan. Wat soms wel eens mensen op de kast jaagt als jij iets voor de 3e keer vraagt.
Hier precies andersom, ik kan er niet tegen als alles maar vast ligt.. Alles al duidelijk is.
pi_99134727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Die eigenschap heb ik ook.. En ik vind het moeilijk te beseffen dat ik geen duidelijkheid ga krijgen en geen antwoorden op mijn vragen..

Daar moet ik me bij gaan neerleggen :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:28:48 #126
314372 Goddelijker
pi_99134796
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Die eigenschap heb ik ook.. En ik vind het moeilijk te beseffen dat ik geen duidelijkheid ga krijgen en geen antwoorden op mijn vragen..

Daar moet ik me bij gaan neerleggen :)
Ik heb op bijna alle vragen wel antwoord gekregen eigenlijk. Dus vandaar dat ik het misschien redelijk makkelijk kan afsluiten. Ik ken het meisje ook al 7 jaar en deelden vanaf dag 1 (zo goed als) alles, dus ik kan met haar lezen en schrijven.
pi_99141075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb op bijna alle vragen wel antwoord gekregen eigenlijk. Dus vandaar dat ik het misschien redelijk makkelijk kan afsluiten. Ik ken het meisje ook al 7 jaar en deelden vanaf dag 1 (zo goed als) alles, dus ik kan met haar lezen en schrijven.
Omdat ik het contact abrupt heb verbroken een maand terug heb ik totaal geen antwoorden op de vragen die ik nog heb.. Al weet ik ook weer dat zijn antwoorden leugens zijn, dus wat zou ik eraan hebben uiteindelijk ;)
pi_99146120
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 07:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Omdat ik het contact abrupt heb verbroken een maand terug heb ik totaal geen antwoorden op de vragen die ik nog heb.. Al weet ik ook weer dat zijn antwoorden leugens zijn, dus wat zou ik eraan hebben uiteindelijk ;)
Zo herkenbaar, heb ook nooit antwoorden en uitleg gehad. En alles wat ze zegt blijkt gelogen dus ja wat zou je eraan hebben om alsnog uitleg te krijgen. Verandert het iets? Denk het niet.
Erg lastig om dat zelf te accepteren, maar hopelijk komt dat voor ons allebei heel snel.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:41:22 #129
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99158730
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef bhm het volgende:

[..]

meld ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:26:34 #130
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99162703
Newbie meldt. Woon nog steeds hier maar dat zal niet al te lang meer duren.
Terug naar mijn ouders. Nog een paar jaar en dan kus ik de 30 jaar. En dan verdeurie weer bij je ouders :{
L'Enfer, c'est les autres.
pi_99165224
Ik durf me voorzichtig te melden.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99172014
Nou vertel, wat is er gebeurd waardoor jullie je kunnen melden?
pi_99173527
Zo, hoop nieuwe mensen hier opeens. :o

Met mij gaat het nog steeds goed. :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 07:56:22 #134
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99186489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Newbie meldt. Woon nog steeds hier maar dat zal niet al te lang meer duren.
Terug naar mijn ouders. Nog een paar jaar en dan kus ik de 30 jaar. En dan verdeurie weer bij je ouders :{
Ach wees blij dat je op je ouders kan terug vallen en de 30 is niet zo speciaal als je denkt. Het is precies hetzelfde als de jaren ervoor, kan ik je vertellen _O_. Maar wat is er gebeurd dat je je komt melden?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:11:21 #135
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99219712
Okee.... Gister in een spontane bui om te gaan fietsen/kanoen met men ex. Was een leuke middag, heb me lang kunnen weerhouden maar uiteindelijk toch gezoend. Voelde me later op de avond nogal brak, eigenlijk ronduit slecht, had de avond ervoor erg veel gezopen, weinig geslapen, weinig gegeten. Stortte een beetje in toen ik eigenlijk naar huis zou gaan. Ben bij haar blijven slapen.

Dus... :P

:')

Van tevoren al besproken dat ik niet op een relatie zit te wachten, geen hoop daarop koester. Mja blijkbaar waren de verlangens na 7 maanden nogal sterk. Dunno what to do with it yet, dus ja. Denk post het iig maar even.

:)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:37:12 #136
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99220910
mis haar nu wel :(
pi_99250355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Okee.... Gister in een spontane bui om te gaan fietsen/kanoen met men ex. Was een leuke middag, heb me lang kunnen weerhouden maar uiteindelijk toch gezoend. Voelde me later op de avond nogal brak, eigenlijk ronduit slecht, had de avond ervoor erg veel gezopen, weinig geslapen, weinig gegeten. Stortte een beetje in toen ik eigenlijk naar huis zou gaan. Ben bij haar blijven slapen.

Dus... :P

:')

Van tevoren al besproken dat ik niet op een relatie zit te wachten, geen hoop daarop koester. Mja blijkbaar waren de verlangens na 7 maanden nogal sterk. Dunno what to do with it yet, dus ja. Denk post het iig maar even.

:)
Wat een verassing. :') Hoe kan je nou 'spontaan' met je ex gaan fietsen etc.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:47:36 #138
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99254004
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat kan wel toch?, ex van mij belde vorige week dat ze zich kut voelde (niet om ons, maar om andere redenen), gaf aan dat ze wel ff langs kon komen (woon vlak bij haar werk) Tussen de parkeerplaats en mijn huis, spontaan een terras gepakt, en spontaan de hele avond op stap geweest. En ja, was echt spontaan ;)
pi_99254107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Dat kan wel toch?, ex van mij belde vorige week dat ze zich kut voelde (niet om ons, maar om andere redenen), gaf aan dat ze wel ff langs kon komen (woon vlak bij haar werk) Tussen de parkeerplaats en mijn huis, spontaan een terras gepakt, en spontaan de hele avond op stap geweest. En ja, was echt spontaan ;)
Ik kan me dat gewoon niet zo goed voorstellen, dat een ex opbelt om te zeggen dat hij zich kut voelt. Ik heb niet zon soort band meer met hem.
  zondag 10 juli 2011 @ 08:44:12 #140
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99268560
Nou. Relatie gehad waarin er een hoop is gebeurd. Uiteindelijk aangegeven dat ik twijfelde. Veel gepraat en nog veel lol gehad ook. We zouden eigenlijk even een paar dagen van elkaar weggaan om na te denken maar dat ging niet door. Toen besloten als "huisgenoten" verder te gaan voorlopig en ons eigen ding te doen. Dit liep al niet zo soepel.
Nu heb ik iets ontzettend stoms gedaan, terwijl ik al besefte dat ik hem helemaal niet kwijt wil. En toch doen he, ik dacht dat er al geen kans meer was.
Nu zit ik dus bij mijn ouders en ik weet verdomme dat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt. Zit alleen maar te janken, te kotsen en kan absoluut niks eten. Ik kan niks meer doen, ik heb het zo verpest.
  zondag 10 juli 2011 @ 10:56:11 #141
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99270078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ach ik ging er serieus best neutraal heen, had haar 7 maanden niet gezien, gevoelens zijn wat mij betreft genoeg weg voor dat soort dingen.

Heb zelf iig geen verliefdheidgevoelens ofzo, dit was eerlijk gezegd puur lust. Heb me proberen in te houden omdat ja, zij een vrouw is, en daar sneller gevoelens mee spelen zeker wanneer je intiemer wordt :P Maar voor haar hoefde ik dat niet te doen zei ze.

Krijg nu het idee dat het voor haar toch weer wat opspeelt, vannacht nog een smsje gestuurd dat ik echt geen toekomst verwacht qua relatie. Lastig om zo eerlijk te blijven, wil haar niet kwetsen maar het is wel de waarheid :) Ze zei dat ze zelf er ook zo over dacht, maarja, na die nacht weet ik niet of dat nog steeds zo is voor haar.

Scheelt dat zij zo een maand weg is en ik weg ben als zij terug komt. Hoop dat ze ook nog even denkt aan waarom het uit is gegaan, zodat ze zich niet teveel mee laat voeren op die stroom van hormonen.
  zondag 10 juli 2011 @ 11:03:55 #142
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99270205
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 08:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou. Relatie gehad waarin er een hoop is gebeurd. Uiteindelijk aangegeven dat ik twijfelde. Veel gepraat en nog veel lol gehad ook. We zouden eigenlijk even een paar dagen van elkaar weggaan om na te denken maar dat ging niet door. Toen besloten als "huisgenoten" verder te gaan voorlopig en ons eigen ding te doen. Dit liep al niet zo soepel.
Nu heb ik iets ontzettend stoms gedaan, terwijl ik al besefte dat ik hem helemaal niet kwijt wil. En toch doen he, ik dacht dat er al geen kans meer was.
Nu zit ik dus bij mijn ouders en ik weet verdomme dat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt. Zit alleen maar te janken, te kotsen en kan absoluut niks eten. Ik kan niks meer doen, ik heb het zo verpest.
Want?
Strek je eens uit !
pi_99270374
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Want?
Ze heeft met een ander geneukt en heeft er nu spijt van.

Tja, wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 10 juli 2011 @ 12:32:14 #144
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99272386
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ze heeft met een ander geneukt en heeft er nu spijt van.

Tja, wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Dat vermoede heb ik ook, ach ja leuk leer momentje ;) sex is ook niet alles.
pi_99276822
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 12:32 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dat vermoede heb ik ook, ach ja leuk leer momentje ;) sex is ook niet alles.
Inderdaad. En die les heb ik in het verleden ook moeten leren ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_99278523
Nou ik heb me nu toch zoiets triests meegemaakt, dat moet ik even van me afschrijven. Ik zat gister met m'n ex in de auto. Ik had haar opgehaald omdat we samen naar een feestje van een goede vriend van me gingen. Zij was ook uitgenodigd dus vroeg ze of ze mee mocht, wat ik wel goed vond. Ik en mijn ex hebben een soort van seksrelatie dus we zijn nog steeds aardig close met elkaar.

Vorig jaar april had mevrouw via chatroulette een gast leren kennen uit de VS. Hij woont in de buurt van Los Angeles. Aangezien mijn ex nogal een meisje is dat prompt valt voor alles wat met glitter en glamour te maken heeft, Hollywood helemaal te gek vind, series die zich afspelen in en nabij Los Angeles volgt, en ook supergraag naar Los Angeles wil snap je uiteraard wel dat ze binnen no time helemaal gek was van die vent. Ze zat in die tijd soms tot diep in de nacht msn-gesprekken en skype-gesprekken te voeren met die vent. En op dat moment wist ik daar nog niks van. Ik kwam er pas achter wat er gaande was toen ze steeds afstandelijker begon te doen en daar geen reden voor gaf. Ik kwam toen een keer per ongeluk in haar hotmail-inbox terecht, aangezien ik wat moest fixen op haar computer, en firefox opnieuw opstartte. Firefox vroeg om "sessie herstellen" waarna ik zonder na te denken op "ja" heb geklikt. Ineens stond haar inbox voor m'n neus en zag ik al die mailtjes die hij haar stuurde en haar reacties daarop.. Wat ik las, daar werd ik verre van vrolijk van. "When I wake up, the first thing I think of is you etc..". Ik ben hier uiteraard heel erg boos om geworden tegen haar, en heb op het punt gestaan het uit te maken. Zij bleef maar volhouden en beweren dat het niks voorstelde maar ik weet wel beter. Ik heb haar niet verboden contact met hem te hebben want zo ben ik niet, daarbij zou dat ook helemaal geen zin gehad hebben. Ik heb die gast echter wel een mail gestuurd waarin ik even exact verteld heb wat er gaande was en dat ik behoorlijk over de zeik was. Ik kreeg daarop een hele nette mail van hem terug met de strekking dat hij het allemaal zo niet bedoeld had en dat hij het contact met mijn vriendin zou verbreken. Toen ik dat vertelde aan mijn vriendin werd ze boos op me, en zei ze dingen als "nu zal ik nooit weten of hij de ware voor mij is". En dat terwijl IK haar vriend was he.. Achteraf gezien had ik het gewoon toen al moeten uitmaken.

Okay terug naar gisteren in de auto. Ze vertelde me dat ze verliefd op die kerel is :') , en dat ze misschien wel naar Amerika wil emigreren om bij hem te zijn. Kun je het je voorstellen? Ze heeft hier al haar familie en vrienden, haar opleiding en haar leven, en ze praat serieus alsof ze dat zomaar aan de kant zet voor een vent die ze af en toe eens op skype spreekt :') . Een meisje van 19 die praat als een bakvisje van 13 jaar. Ik was met stomheid geslagen. Ook omdat ze zegt verliefd te zijn op hem, maar ondertussen doodleuk met mij neukt. Zou ze hem dat ook vertellen? Ik begon hardop te lachen, en toen keek ze me aan met een boze blik. Zegt ze doodleuk: "waarom gun je mij dit niet? Ik gun jou toch ook alle liefde van de wereld?" Het is net een soort disneyfilm. Die gast zit 10.000 kilometer verderop :') . Wat voor mij gewoon steekt in deze is dat ik nog altijd wel sluimerende gevoelens heb voor haar, en dat ze nu uitgerekend verliefd wordt op die vent uit de VS, de eigenlijke oorzaak van het kapot gaan van onze relatie een jaar geleden. Om nog maar te zwijgen over het hoge kansloos-gehalte in dit hele verhaal.
pi_99279815
Hier heb ik maar één smiley voor: :')
pi_99288206
WTF is dat voor domme trien. :') En dat je dat pikt dat ze dat tegen je zegt tegen jullie relatie. :')

Ik kwam eigenlijk hierheen om te vertellen over een kutdroom die ik had gehad waarin ik met mijn ex ging dineren samen met zijn nieuwe vriendin en hij vervolgens mijn pa belde omdat ik me slecht gedroeg. :') Maar dit verhaal slaat echt alles. :')
pi_99288902
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
WTF is dat voor domme trien. :') En dat je dat pikt dat ze dat tegen je zegt tegen jullie relatie. :')

Ik kwam eigenlijk hierheen om te vertellen over een kutdroom die ik had gehad waarin ik met mijn ex ging dineren samen met zijn nieuwe vriendin en hij vervolgens mijn pa belde omdat ik me slecht gedroeg. :') Maar dit verhaal slaat echt alles. :')
De werkelijkheid is vaak nog gestoorder dan fictie, dat bewijst dit maar weer eens. Ik heb het op dat moment ook niet gepikt dat ze dat zei. Ik heb haar toen volledig verbaal de grond in getrapt en dat maakte uiteindelijk wel indruk. Het is gewoon een onbetrouwbaar meisje. Ik wens de vent die haar hierna krijgt (want we weten allemaal wel dat het niks gaat worden met die knuppel uit de VS) veel sterkte, aangezien die Amerikaan altijd op de achtergrond aanwezig is en ze daar ook min of meer gevoelens voor heeft :') .
pi_99288954
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

De werkelijkheid is vaak nog gestoorder dan fictie, dat bewijst dit maar weer eens. Ik heb het op dat moment ook niet gepikt dat ze dat zei. Ik heb haar toen volledig verbaal de grond in getrapt en dat maakte uiteindelijk wel indruk. Het is gewoon een onbetrouwbaar meisje. Ik wens de vent die haar hierna krijgt (want we weten allemaal wel dat het niks gaat worden met die knuppel uit de VS) veel sterkte, aangezien die Amerikaan altijd op de achtergrond aanwezig is en ze daar ook min of meer gevoelens voor heeft :') .
Tja, en als ze dan in Amerika zit wordt het ook lastig voor jullie sexrelatie natuurlijk. :N
pi_99289289
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Tja, en als ze dan in Amerika zit wordt het ook lastig voor jullie sexrelatie natuurlijk. :N
Mevrouw kan zichzelf niet eens onderhouden, laat staan dat ze in haar eentje naar de VS kan gaan om daar te gaan wonen :') . Maar dat ben ik wel gewend van haar. Allerlei dingen roepen "ja dat wil ik, en dat, en dat!" En daarbij de realiteit volledig uit het oog verliezen. Eigenlijk is het zielig.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:05:12 #152
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99290676
Klinkt alsof je zelf nog gevoelens hebt voor haar dat je je dit zo aantrekt.
  zondag 10 juli 2011 @ 20:11:40 #153
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99290949
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef goofy_goober het volgende:
Klinkt alsof je zelf nog gevoelens hebt voor haar dat je je dit zo aantrekt.
Dat had hij zelf ook gepost :)
pi_99291487
@DerptieDurp:

Je denkt toch niet dat ze echt naar Amerika wil, ze wil je aandacht? En die heeft ze? Geloof me, 19 jaar zei je en kan zichzelf nog niet eens onderhouden. Zie je haar al lopen in Amerika. Not dus!

En mocht er toch een kern van waarheid in zitten, dan zou ik het haar echt uit haar hoofd praten, want die komt of gillend terug of ze belandt in een heel donker circuit. Nee dit meisje snapt echt nog niet hoe de wereld in elkaar zit.
pi_99298303
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef missconfessions het volgende:
@DerptieDurp:

Je denkt toch niet dat ze echt naar Amerika wil, ze wil je aandacht? En die heeft ze? Geloof me, 19 jaar zei je en kan zichzelf nog niet eens onderhouden. Zie je haar al lopen in Amerika. Not dus!

En mocht er toch een kern van waarheid in zitten, dan zou ik het haar echt uit haar hoofd praten, want die komt of gillend terug of ze belandt in een heel donker circuit. Nee dit meisje snapt echt nog niet hoe de wereld in elkaar zit.
Oh dat wil ze wel. Ze wil genoeg sparen om volgend jaar daar op vakantie te kunnen. Uiteraard wil ze dan ook die gast op gaan zoeken.. Ik hoop dat het me tegen die tijd gewoon helemaal geen fuck meer kan interesseren.
pi_99298422
Op de een of andere manier heb ik weer een rotdag.. Zou zo graag willen dat ik heb volledig achter me laat, maar het lukt niet..
pi_99300558
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Oh dat wil ze wel. Ze wil genoeg sparen om volgend jaar daar op vakantie te kunnen. Uiteraard wil ze dan ook die gast op gaan zoeken.. Ik hoop dat het me tegen die tijd gewoon helemaal geen fuck meer kan interesseren.
nou geef haar in dat geval een fluitje mee als cadeau, kan ze zichzelf in ieder geval redden, mocht ze 's nachts in een donker steegje terecht komen ! w/
  maandag 11 juli 2011 @ 16:43:47 #158
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99324722
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Op de een of andere manier heb ik weer een rotdag.. Zou zo graag willen dat ik heb volledig achter me laat, maar het lukt niet..
;)
Strek je eens uit !
pi_99359964
Ik heb hier een tijdje niet gepost omdat het wel redelijk goed ging, maar heb nu weer een terugval lijkt het.
Mijn ex heeft me een tijdje bedrogen zonder dat ik er vanaf wist. Ze zei dat ze met een jongen gezoend had en toen ik vroeg of er meer speelde zei ze nee. Ik kreeg berichten van die jongen dat er meer speelde tussen hen maar zij hield vol van niet. Hij wist ook niet dat ik haar nog zag en we vaak afspraken.Kortom, ik denk dat zij een tijdje van twee walletjes gegeten heeft. Toen ik erachter kwam er een einde aan gemaakt en ze vroeg jankend of het ooit nog goed kwam en daarna ging het slecht met haar, probeerde aandacht te trekken door over zelfmoord te denken enzo. Daar ben ik in gestonken en hield contact met haar. Ik wilde praten maar ze hield me op afstand, ze zat toen net met haar examens.Nahja toen kwam ik haar dus tegen met die jongen en nu blijkt ze dus een relatie met hem te hebben.

Ondertussen bleef ze mij smsen met dat ze de dingen mistte die we samen gedaan hadden. Ik heb pogingen ondernomen om met haar af te spreken om dingen uit te praten maar elke keer kon ze niet want ze had geen tijd. Ja, en toen kwam ik haar weer tegen met die kerel, ze had dus wel gewoon tijd. Maar goed, toen tijdje geen contact gehad en begon ze mij weer te smsen. Ik weer terug reageren met mijn stomme kop, zei ze dat ze me nog veel wilde zeggen. Oke, prima, dan praten we toch. Maar sindsdien hoor ik helemaal niks meer van haar, ze negeert me gewoon. Heb haar een mail gestuurd met de vraag om uitleg, maar geen reactie. Nog wat smsjes gestuurd met de vraag hoe het met haar ging en of ze mijn mail gelezen had, geen reactie.
Goed, dat was wat achtergrond informatie nu het punt wat ik van mezelf niet snap.
Waarom zit ik er nog zo mee? Ik ben vijf jaar met haar samen geweest en het was voor ons beide onze eerste serieuze relatie.

Ze heeft me erg gekwetst maar ik vind het nog irritanter dat ze me negeert. Het zou me niks moeten doen want ik weet dat ik beter verdien, maar toch kan ik het niet hebben. En ja wat kan ik dan niet hebben, dat zij gelijk wel een ander heeft en ik niet misschien? Ik denk dat de relatie die ze nu heeft geen goede basis heeft want ze heeft tegen die jongen ook gelogen. Hij wist immers niet dat wij nog contact hadden toen ze met hem aanklooide. Ze zei tegen hem dat wij geen contact meer hadden, ghehe. Die jongen zat bij haar in de klas en ja dan is het makkelijk om naar elkaar toe te groeien. Er gaat helaas geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk en aan wat we vroeger hadden. Deze gedachten overheersen de wetenschap dat ze gewoon een leugenaar en bedrieger is. Ik spreek veel met vrienden af en dat helpt, maar het gaat toch niet weg. Voor mezelf heb ik er geen goede afsluiting aan kunnen geven, want zou graag willen dat ze verantwoordelijkheid neemt voor haar gedrag. Helaas doen dat soort personen dat niet geloof ik.
Zal zo'n iemand zichzelf nog een keer tegenkomen? Ik zou willen dat het me eigenlijk allemaal niets meer uitmaakt.Wie weet dat jullie met goede eye-openers komen :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:50:18 #160
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99360335
Hmm zo te lezen komt die zichzelf nog wel eens tegen hoor. Kan volgende week zijn, misschien pas over 30 jaar. Daar heeft niemand invloed op...

Het enige wat jij kan doen is wanneer je weer eens in je romantiseerbui hangt, ook te denken aan wat ze allemaal meer geflikt heeft. Dan koelt dat vanzelf wel een beetje af, al kost het wel veel tijd voordat je er geen last meer van hebt.

Blijf die dingen met vrienden gewoon doen, voor je het weet is er een hele tijd voorbij en dan is het hopelijk iets minder pijnlijk om aan te denken.

Wat heeft het voor zin om je druk te maken om haar? Je hebt er geen positieve invloed op, hooguit negatieve. Wel heeft het een enorme invloed op jou, ook alleen maar negatief. Sommige dingen moet iemand nou eenmaal zelf ervaren, dus laat haar dat maar doen en intussen ga jij verder met je leven :)
pi_99361303
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm zo te lezen komt die zichzelf nog wel eens tegen hoor. Kan volgende week zijn, misschien pas over 30 jaar. Daar heeft niemand invloed op...

Het enige wat jij kan doen is wanneer je weer eens in je romantiseerbui hangt, ook te denken aan wat ze allemaal meer geflikt heeft. Dan koelt dat vanzelf wel een beetje af, al kost het wel veel tijd voordat je er geen last meer van hebt.

Blijf die dingen met vrienden gewoon doen, voor je het weet is er een hele tijd voorbij en dan is het hopelijk iets minder pijnlijk om aan te denken.

Wat heeft het voor zin om je druk te maken om haar? Je hebt er geen positieve invloed op, hooguit negatieve. Wel heeft het een enorme invloed op jou, ook alleen maar negatief. Sommige dingen moet iemand nou eenmaal zelf ervaren, dus laat haar dat maar doen en intussen ga jij verder met je leven :)
Kijk dat zijn posts waar je wat aan hebt. Je hebt helemaal gelijk.
Het probleem is alleen dat ik al een tijdje zo aanmodder, en dus soms de positiviteit kwijtraak.
Ik neem je advies ter harte en ga ermee aan de slag. Bedankt.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:30:57 #162
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99382045
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef WitteHamster het volgende:
Ik heb hier een tijdje niet gepost omdat het wel redelijk goed ging, maar heb nu weer een terugval lijkt het.
Mijn ex....

- knip -

.... Helaas doen dat soort personen dat niet geloof ik.
Zal zo'n iemand zichzelf nog een keer tegenkomen? Ik zou willen dat het me eigenlijk allemaal niets meer uitmaakt.Wie weet dat jullie met goede eye-openers komen :P
Strek je eens uit !
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:48:18 #163
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99457153
Het is hier de laatste paar weken wel druk. :P
pi_99464613
Iedereen is vakantie aan het vieren, zonder exen? :) Was gister wel in de stad en ik dacht dat ik mijn ex zag. Hij leek er zo ernstig veel op, het was gewoon zijn dubbelganger. :') Ik schrok me wel kapot maar gelukkig was hij het niet.

Al had dat ook niet veel uitgemaakt als hij het was.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:46:49 #165
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99466640
Nah, ik ben begonnen met aan mezelf werken. Er moeten echt dingen veranderen, wil ik mijn leven een beetje normaal kunnen opbouwen.
Dus ben met name daar druk mee.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:21:36 #166
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99468104
Heel goed :)
pi_99480053
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef goofy_goober het volgende:
Het is hier de laatste paar weken wel druk. :P
euhm.....de nieuwe lichting komt er met een paar weken aan :Y
Strek je eens uit !
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:07:14 #168
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99483015
Haha, verbroken vakantieliefdes zeker? :P
pi_99483359
En allemaal opbiechtingen na een bezoek aan Lloret de Mar :P
pi_99484109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
En allemaal opbiechtingen na een bezoek aan Lloret de Mar :P
Haha, mijn vakantie in lloret (alweer 4-5 jaar geleden) is niet te vergeten! Gelukkig geen opbiechtingen voor mij ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:42:38 #171
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99484815
Nu niet meer nee. ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:28:36 #172
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99491554
Ik moet zeggen ik lees nog wel mee maar heb andere dingen (lees dame) om me mee bezig te houden.....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:37:04 #173
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99491651
Jeuh! *O*
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:46:47 #174
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99515839
Het gaat hier wel redelijk. Nog steeds veel aan het praten met mijn man (ik kan hem nog geen ex noemen, lukt me niet). Ik ben ondertussen enorm veel aan het doen om mezelf in de goede richting te krijgen. Er zijn wat dingen die onderzocht moeten worden bij me en heb gister afspraken gemaakt en dingen besproken e.d.
Alleen die ochtenden he. Als ik wakker word en merk dat het geen nachtmerrie is -O-
pi_99553772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Iedereen is vakantie aan het vieren, zonder exen? :) Was gister wel in de stad en ik dacht dat ik mijn ex zag. Hij leek er zo ernstig veel op, het was gewoon zijn dubbelganger. :') Ik schrok me wel kapot maar gelukkig was hij het niet.

Al had dat ook niet veel uitgemaakt als hij het was.
Hier moet ik even op reageren aangezien ik hetzelfde heb gehad en zelfs nog steeds soms heb.. Dat 'schrikken' en dat zenuwachtige gevoel wat je krijgt als je denkt dat je je ex ziet.. wtf is dat?

Ik heb het nooit echt kunnen begrijpen.

Hoe is het verder?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_99562908
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Hier moet ik even op reageren aangezien ik hetzelfde heb gehad en zelfs nog steeds soms heb.. Dat 'schrikken' en dat zenuwachtige gevoel wat je krijgt als je denkt dat je je ex ziet.. wtf is dat?

Ik heb het nooit echt kunnen begrijpen.

Hoe is het verder?
Misschien omdat je onbewust die persoon met pijn associeert en we daarom zo schrikken? Maar niet iedereen heeft het, klaarblijkelijk.

Prima, ik geniet van het single zijn ^O^
pi_99570457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:40 schreef WitteHamster het volgende:
Het hoort niet uit te maken of zij zichzelf nog tegenkomt of niet.
Shit happens.
pi_99573490
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 06:14 schreef Marc1981 het volgende:

[..]

Het hoort niet uit te maken of zij zichzelf nog tegenkomt of niet.
Klopt, dat zou het ook niet. Toch was het voor mijn gemoedsrust prettig om te horen dat dit waarschijnlijk wel het geval is. Wat ik daarmee win? Niks, behalve misschien een beetje geruststelling dat karma inderdaad een bitch is. Maar goed, het zou me inderdaad niks uit moeten maken. Dat was dan ook een beetje het punt van mijn verhaal, waarom me dit dus nog wel bezig hield. Ze heeft me erg gekwetst en pijn gedaan, dus je zou denken dat ik zo'n iemand snel uit mijn leven wil bannen.
pi_99577239
Ach, het deed mij wel deugd om een week of wat terug te horen van een vriend dat mijn redelijk labiele ex-vriendin alweer aan haar derde 'vriend' is begonnen in een jaar tijd. Die heeft duidelijk niks opgestoken van onze fouten.
pi_99578869
Nog even een update van mijn kant, tussen mij en m'n ex loopt alles op het moment weer verdomd goed :)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_99581204
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef renwan het volgende:
Nog even een update van mijn kant, tussen mij en m'n ex loopt alles op het moment weer verdomd goed :)
En toen weer bij elkaar? Altijd dat contact houden met exen.
pi_99581357
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

En toen weer bij elkaar? Altijd dat contact houden met exen.
Nee, dat (nog) niet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_99581615
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:16 schreef renwan het volgende:

[..]

Nee, dat (nog) niet
Sorry dat was misschien bitchy. Maar waarom wil je haar terug? Ik heb nu al zo vaak gelezen dat mensen zaten 'dit komt weer goed jongens :D' en dan een paar dagen later 'ze twijfelt weer, fuck die bitch'.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:09:17 #184
155616 Proximo
For god, king & country
pi_99583100
Bah, het komt de afgelopen dagen ineens weer allemaal terug :r
  zondag 17 juli 2011 @ 17:11:05 #185
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99583153
Hier gaat het wel aardig. Duidelijk doel voor ogen; mezelf op de rails krijgen. Zal wat moeite kosten maar het gaat me lukken.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 08:31:31 #186
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99652710
heb het hier ook weer even lastiger.... hele leuke meid leren kennen (helaas al een vriend) die ineens in de afgelopen week heel dichtbij is gekomen (3 dagen lang gesprekken tot 7 uur in de ochtend etc). Daarbij is er ook nog eens gezoend en heb ik mezelf en haar met andere handtastelijkheden kunnen beheersen (met een vriend vind ik dat niet kunnen).
Deze week is ze een week weg en vrijdag en zaterdag echt super contact gehad, veel, flirterig, met meer betekenis alles. Zaterdagavond ineens heel stil en na een tijdje smst ze dat ze de vriend aan de kant heeft gezet. S'nachts belt ze nog om een en ander met mij te bespreken.

Nu is er zondag en maandag ineens heel weinig contact geweest. En lijkt het ook ineens van een hele andere orde. Ze spreekt nog wel steeds over samen dingen doen (ook fysiek) maar haar uitspraak van vrijdag ik kom woensdag eerder naar huis voor jou is ineens verworden tot misschien niet handig woensdag al te komen want het is hier nog al druk....

Ik ben een beetje in de war (en kan het deels ook wel begrijpen ze heeft net haar vriend aan de kant gezet en heeft vast andere dingen aan haar hoofd) en begin ineens alles met mijn ex te vergelijken.
Ook deze jongedame lijkt (net als mijn ex) heel erg te lijden onder sociale druk, doet zich vaak anders voor als ze is (eigen woorden), heeft op fysiek vlak een aantal issues, een onverwerkte relatie.....
Ik vind haar super en ben zeker wel bereid er tijd en moeite in te steken maar krijg het gevoel dat ik net als bij mijn ex een beetje de therapeut mag uithangen, de boel op de rit kan zetten, en dan bedankt wordt voor bewezen diensten. Ik kan en wil eigenlijk zoiets niet meer. Ik wil een leuke relatie met leuke dingen waarbinnen ieder natuurlijk zijn of haar bagage heeft maar....dit lijkt weer helemaal mis te gaan.....
na wat mailtjes gister (ja ook weer referenties aan samen zijn/slapen/etc) zegt ze ik bel je morgen....

ik weet niet precies wat ik haar nu moet zeggen en hoe ik het moet uitleggen.....

(misschien niet helemaal het juiste topic maar ik zie een hele duidelijke link met mijn ex en misschien nog wel meer met mijn enorme softe karaktertrek)

Iemand ideeen?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 08:51:18 #187
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99652946
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 08:31 schreef ennudan het volgende:
heb het hier ook weer even lastiger.... hele leuke meid leren kennen (helaas al een vriend) die ineens in de afgelopen week heel dichtbij is gekomen (3 dagen lang gesprekken tot 7 uur in de ochtend etc). Daarbij is er ook nog eens gezoend en heb ik mezelf en haar met andere handtastelijkheden kunnen beheersen (met een vriend vind ik dat niet kunnen).
Deze week is ze een week weg en vrijdag en zaterdag echt super contact gehad, veel, flirterig, met meer betekenis alles. Zaterdagavond ineens heel stil en na een tijdje smst ze dat ze de vriend aan de kant heeft gezet. S'nachts belt ze nog om een en ander met mij te bespreken.

Nu is er zondag en maandag ineens heel weinig contact geweest. En lijkt het ook ineens van een hele andere orde. Ze spreekt nog wel steeds over samen dingen doen (ook fysiek) maar haar uitspraak van vrijdag ik kom woensdag eerder naar huis voor jou is ineens verworden tot misschien niet handig woensdag al te komen want het is hier nog al druk....

Ik ben een beetje in de war (en kan het deels ook wel begrijpen ze heeft net haar vriend aan de kant gezet en heeft vast andere dingen aan haar hoofd) en begin ineens alles met mijn ex te vergelijken.
Ook deze jongedame lijkt (net als mijn ex) heel erg te lijden onder sociale druk, doet zich vaak anders voor als ze is (eigen woorden), heeft op fysiek vlak een aantal issues, een onverwerkte relatie.....
Ik vind haar super en ben zeker wel bereid er tijd en moeite in te steken maar krijg het gevoel dat ik net als bij mijn ex een beetje de therapeut mag uithangen, de boel op de rit kan zetten, en dan bedankt wordt voor bewezen diensten. Ik kan en wil eigenlijk zoiets niet meer. Ik wil een leuke relatie met leuke dingen waarbinnen ieder natuurlijk zijn of haar bagage heeft maar....dit lijkt weer helemaal mis te gaan.....
na wat mailtjes gister (ja ook weer referenties aan samen zijn/slapen/etc) zegt ze ik bel je morgen....

ik weet niet precies wat ik haar nu moet zeggen en hoe ik het moet uitleggen.....

(misschien niet helemaal het juiste topic maar ik zie een hele duidelijke link met mijn ex en misschien nog wel meer met mijn enorme softe karaktertrek)

Iemand ideeen?
Ja. Jezelf afvragen waar je mee bezig bent :')
Strek je eens uit !
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:01:12 #188
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99654152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 08:51 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja. Jezelf afvragen waar je mee bezig bent :')
Doe ik al een hele tijd.......
helpt geen reet.....
Ik dacht advies van buiten misschien wel :)

En uiteindelijk blijft het feit dat het een superleuke meid is, die duidelijk aangeeft (of heeft gegeven) mij te zien zitten, voor me te zijn gevallen etc....
Zet je dat dan zomaar weg?
pi_99654443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 08:31 schreef ennudan het volgende:
Misschien moet je eens bij jezelf kijken waarom je voor dit soort vrouwen valt. Kennelijk heb jij een hulpverlenersuitstraling en mentaliteit. Vrouwen in nood redden als een koene ridder.

Als een vrouw je al waarschuwt dat ze lijdt onder sociale druk, zich anders voordoet dan ze normaal is en onzeker is over haar lichaam... Dat zijn voor mij toch wel een paar grote rooie vlaggen en genoeg om er géén relatie mee aan te gaan. In feite waarschuwt ze je nu dat ze dit ook bij jou kan doen en dat het je eigen schuld is wanneer ze je hier mee confronteert omdat je niet hebt geluisterd.

Het klinkt nu trouwens wel heel erg alsof je een vervanging van je ex zoekt. Ik zou er niks mee beginnen in ieder geval, of je moet het leuk vinden om een boksbal te zijn voor een vrouw met persoonlijkheidsissues. Denk hier maar eens over na: ze zegt dat ze zich vaak anders voordoet dan ze in werkelijkheid is. Misschien doet ze dat nu ook wel bij jou? Ik denk dat je haar echte ik nog moet zien en die persoon zal vast niet zo gezellig en leuk zijn als dat je nu denkt.

En wat ze nu bij haar vriend heeft geflikt kan ze ook bij doen, vergeet dat niet. Het zal ongetwijfeld heel erg vleiend zijn dat ze die gast heeft gedumpt voor jou, maar er zit ook een donkere zijde aan. Zoek toch een vrouw die lekker in haar vel zit jongen, met dit soort types heb je alleen maar een hoop gezeur en er is ook wel wat voor te zeggen dat je nu al twijfels hebt. Luister naar je verstand.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mint_Clansell op 19-07-2011 10:29:17 ]
pi_99654743
Beste Fokkers,

Ik heb 1,5 jaar een relatie met mijn vriendin gehad, allebei 20.

Gisteravond heeft zij het plots uitgemaakt, ze zegt dat ik haar te veel vernederd heb. En het ergste is nog dat ze dat via msn heeft gedaan.

Ze is een heel gevoelig meisje en kan door de kleinste dingen beledigd zijn, dus vaak heb ik neit eens door dat ik haar beledig omdat een normaal mens dat helemaal niet zo zou zien.

Nu is het dus uit, ze wil geen contact meer met me, mijn hoop dat het nog goedkomt is nu echt helemaal verdwenen. Onze liefde was heel intens, we hebben zelfs nog seks gehad 1 dag voor het uitging. Niks wees erop dat ze het uit wilde maken. Nu is er gister weer iets voorgevallen waardoor ze zich venederd/beledigd voelde en dat was de druppel zegt ze.

Nu kan dus het rouwproces gaan beginnen, ik voel me echt klote. Ik hoop zo dat ze nog contact met opneemt ;(
pi_99654813
En waar bestond die vernedering dan uit?

Anyway, wees maar blij dat je van haar af bent. Met dit soort onzekere typjes is geen land mee te bezeilen. En ze hebben alleen zichzelf er mee met dat rare gedrag.
pi_99654883
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
En waar bestond die vernedering dan uit?
Nou gisteren zaten we op msn en toen zei ik ja Johnny Kraaijkamp is dood, en toen zei ze wie is dat? Dus ik zei toen ja weet je dat niet eens pff?

Toen deed ze de cam uit en was het uit.
pi_99655106
Dit is de enige reactie die me nu te binnen schiet: :') lolwut? :')

Haha, met zo'n meid zou ik een feestje geven wanneer het uit is. :|W
pi_99655170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit is de enige reactie die me nu te binnen schiet: :') lolwut? :')

Haha, met zo'n meid zou ik een feestje geven wanneer het uit is. :|W
Ja maar ik ben nog steeds gek op haar, ik kan het gewoon niet geloven.
pi_99655237
Kom je ook wel weer overheen. Je moet niet zo over je heen laten lopen. Ze is gewoon een aansteller.
pi_99655279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kom je ook wel weer overheen. Je moet niet zo over je heen laten lopen. Ze is gewoon een aansteller.
Dit was echt mijn eerste echte sirieuze relatie, ik hoop dat ik erover heen kom, wat een klote drama.

Ik weet ook bijna zeker dat ze met iemand gepraat heeft die geadviseerd heeft om het uit te maken.
pi_99655363
Iemand die het na 1.5 jaar uitmaakt over MSN is het niet waard joh. Overigens durf ik te wedden dat ze zelf wel contact met je opneemt wanneer je een paar dagen niks van je laat horen. Dat doen dat soort meisjes altijd namelijk. Is ze onzeker?
pi_99655435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iemand die het na 1.5 jaar uitmaakt over MSN is het niet waard joh. Overigens durf ik te wedden dat ze zelf wel contact met je opneemt wanneer je een paar dagen niks van je laat horen. Dat doen dat soort meisjes altijd namelijk. Is ze onzeker?
Dat is het punt juist, aan het begin was ze onzeker, ze liep toen echt als een hondje achter me aan.

Ik heb haar heel erg geholpen om voor haarzelf op te komen, de laatste tijd waren de rollen juist omgedraaid dat ze elke keer zei dat ze het uitmaakte, maar dan was ik bij haar en dan kwam het weer goed. Maar nu deed ze het toen ik net bij haar weg was.

Ik denk dat ze geen contact meer met me opneemt, mensen om me heen zeggen ook dat ik het moet laten en dat ze wel weer terug zal krabbelen, maar k heb haar ook nog gebeld op haar huistelefoon waar ik de mededeling kreeg van een medebewoner dat ze geen contact meer wilde.

We hebben verder nooit gezeur gehad qua vreemdgaan etc, we hadden echt het volste vertrouwen in elkaar.

Ze zei gister aan de telefoon nog wel dat ze het over een maand opnieuw wilde proberen maar ik was zo in paniek dat ik boos werd en ophing.

Vandaag mailde ze dat het wel degelijk definitief over is. Ik weet het niet meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door liefdevergaatwel op 19-07-2011 11:07:07 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:22:44 #199
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99656188
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Misschien moet je eens bij jezelf kijken waarom je voor dit soort vrouwen valt. Kennelijk heb jij een hulpverlenersuitstraling en mentaliteit. Vrouwen in nood redden als een koene ridder.

Als een vrouw je al waarschuwt dat ze lijdt onder sociale druk, zich anders voordoet dan ze normaal is en onzeker is over haar lichaam... Dat zijn voor mij toch wel een paar grote rooie vlaggen en genoeg om er géén relatie mee aan te gaan. In feite waarschuwt ze je nu dat ze dit ook bij jou kan doen en dat het je eigen schuld is wanneer ze je hier mee confronteert omdat je niet hebt geluisterd.

Het klinkt nu trouwens wel heel erg alsof je een vervanging van je ex zoekt. Ik zou er niks mee beginnen in ieder geval, of je moet het leuk vinden om een boksbal te zijn voor een vrouw met persoonlijkheidsissues. Denk hier maar eens over na: ze zegt dat ze zich vaak anders voordoet dan ze in werkelijkheid is. Misschien doet ze dat nu ook wel bij jou? Ik denk dat je haar echte ik nog moet zien en die persoon zal vast niet zo gezellig en leuk zijn als dat je nu denkt.

En wat ze nu bij haar vriend heeft geflikt kan ze ook bij doen, vergeet dat niet. Het zal ongetwijfeld heel erg vleiend zijn dat ze die gast heeft gedumpt voor jou, maar er zit ook een donkere zijde aan. Zoek toch een vrouw die lekker in haar vel zit jongen, met dit soort types heb je alleen maar een hoop gezeur en er is ook wel wat voor te zeggen dat je nu al twijfels hebt. Luister naar je verstand.
Fuck man je hebt gewoon gelijk....

en hoewel het natuurlijk allemaal niet zo hoeft te zijn is het wel goed ervoor op mijn hoede te zijn en niet weer in de ouwe valkuilen te trappen

ik hoor wel wat ze vandaag aan de telefoon te zeggen heeft, en hoe concreet al die plannen van haar om samen te komen allemaal zijn....
Zou me niks verbazen als ze nu ineens aangeeft terug te gaan naar die gozer, of zegt het was heell leuk en bedankt voor de steun maar de groeten.....
Het eerste mailtje van zondag (nadat ze het had uitgemaakt en nadat we zaterdag nog een uur hadden gebeld) stond letterlijk in: ben blij dat ik iemand heb om tegen aan te lullen en met wie ik kan praten. Ik ben blij dat ik je ken...........
Iets andere bewoording als de "ik wil je en heb zin in je" van de vrijdag ervoor....
pi_99656758
Ja, dat klinkt meer alsof ze in jou een praatpaal ziet waar ze haar onzekerheden en frustraties bij kwijt kan, totdat ze een ander heeft gevonden. Dan zul je waarschijnlijk ook niks meer van haar vernemen. Een soort van tijdelijke friendszone.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 13:53:12 #201
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99661289
daar lijkt het inderdaad wel een beetje op....
daar komt de koene ridder weer op zijn paard om je uit de modder te trekken zodat je daarna met die veel interessantere schurk er vandoor kan (of woorden van gelijke strekking)

Ach... wordt net gebeld door haar (zoals beloofd) en gewoon een leuk gesprek, ook over de keuzes die ze moet maken, dat ze gister haar ex sprak de keuze had gemaakt het te proberen en dan toch weer daarna het niet weet etc. Met andere woorden daar heb je dus helemaal niks aan.
Heb dat ook maar gewoon gezegd. Luister je weet hoe ik er over denk als je wilt dan kunnen we het proberen, dat alles zonder garantie, en anders me gewoon met rust laten
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:03:39 #202
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99661701
Waarom nog proberen als je nu al twijfels hebt en je Mint Clansell gelijk geeft? Zit je zo erg verlegen om een relatie?

Zo van: ''Dit is altijd nog beter dan geen relatie.'' Voor jou lijkt het me juist belangrijk om een vrouw te nemen die geen issues heeft, geen twijfelaar is en die zichzelf respecteert voor wie ze is. Die chick van jou doet dat duidelijk niet als ze zich vaak voordoet als iemand anders en moeite heeft met sociale dingen.

Zoals Mint al zei: nu kan het nog zo leuk zijn met haar, maar je ziet haar ware persoonlijkheid niet. Ik kan je nu al vertellen dat je tegen dezelfde problemen gaat aanlopen als die je met je ex had. De vraag is: wil je dat?

[ Bericht 8% gewijzigd door goofy_goober op 19-07-2011 14:10:31 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:09:43 #203
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99661958
weet niet of het twijfels zijn en of ik alles terecht vergelijk met mijn ex. Ik denk dat het ook het hele gebeuren er omheen is.
Gedoe met die (ex) vriend, keuzes maken etc etc

Eigenlijk heeft goofy gelijk als ie zegt dat moet je allemaal niet willen het levert je een hoop gedoe op zonder dat je er eigenlijk wat aan hebt. En nee ik zou echt niet terug willen naar de problemen en het gedoe met mijn ex. (al weet ik niet of de vergelijking nu terecht is ja of nee).
Het is niet dat ze echt moeite heeft met sociale dingen, sterker nog ze is het populairste meisje van de klas zeg maar. Maar ze vertelt dan ook aan mij dat er dagen zijn dat ze niet eens naar de supermarkt durft omdat ze dan onder de mensen moet komen. Oftewel die drukke leuke gezellige meid is ook een beetje een afweer.

Ik denk dat er niks anders op zit als het gewoon een poosje aan te kijken. Bedoel zij moet uiteindelijk de keuze maken (waarbij ze net zegt ervoor weg te lopen omdat ze dan altijd wat verliest). We kunnen in de tussentijd best een leuke tijd hebben denk ik dan. En of dat eventueel een relatie wordt..... ach de tijd zal het leren
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:11:54 #204
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99662071
Vergeet niet dat het vanuit die leuke tijd een stuk moeilijker wordt om dan nog nee te zeggen. Beter voorkomen dan genezen zeggen ze. Daarbij kun je ook opmerkingen plaatsen bij iemand die van vriend naar vriend hopt. Wil je graag de shit over je heen krijgen die ze had met die gozer? Dat risico heb je wanneer je aanpapt met vrouwen die net uit een relatie komen en vooral vrouwen die al een beetje instabiel zijn.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:12:50 #205
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99662106
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef goofy_goober het volgende:
Vergeet niet dat het vanuit die leuke tijd een stuk moeilijker wordt om dan nog nee te zeggen. Beter voorkomen dan genezen zeggen ze.
QFT......

Maar goed gewoon een leuke tijd is ook niks mis mee
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:14:38 #206
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99662192
Een leuke tijd kun je ook met anderen hebben en als ik je verhaal zo lees dan weet ik niet of je wel zo'n leuke tijd met haar tegemoet gaat. :Y
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:20:44 #207
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99662423
klopt dat weet je toch nooit. De tijd die we tot nu toe gehad hebben was gewoon een leuke tijd dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Aan de andere kant nu die keuze er een beetje bovenhangt kan het heel snel heel wat minder leuk worden....

En toch geeft ze ook in dat gesprek meermaals aan na te denken over hoe het zou zijn als wij samen verder gaan, dat het allemaal zo snel zo vertrouwt voelt, dat ik me echt geen zorgen hoeft te maken dat ze niet meer langskomt (deed ik dat dan?) etc.

Aan de ene kant is dat allemaal heel fijn om te horen en aan de andere kant heb je er natuurlijk geen fuck aan. Zijn mooie woorden maar zolang die niet worden omgezet in daden blijft het daar bij en schiet je er niks mee op.

Ik wil ook niet echt op haar inpraten en haar tot een bepaalde keuze (die voor mij positiever is) dwingen. Ik heb haar ook aangegeven ik zit er tussen in wil graag bij je zijn maar weet niet of dat nu handig is, wil graag dingen met je doen, maar weet niet of dat nu gaat etc

Ik denk dat dit een van die dingen is waarbij geldt de tijd zal het leren. Ik kan er niks aan forceren, ik hoef die keuze gelukkig niet te maken

Ik ben eens benieuwd of en wanneer ik haar zie als ze terug komt :)

[ Bericht 27% gewijzigd door ennudan op 19-07-2011 14:38:07 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:43:32 #208
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99663296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef ennudan het volgende:
En toch geeft ze ook in dat gesprek meermaals aan na te denken over hoe het zou zijn als wij samen verder gaan, dat het allemaal zo snel zo vertrouwt voelt, dat ik me echt geen zorgen hoeft te maken dat ze niet meer langskomt (deed ik dat dan?) etc.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:45:57 #209
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99663393
weinig subtiel :)

maar hoezo?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:48:03 #210
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99663478
Adhv je laatste twee zinnen in je vorige bericht doet ze duidelijk aan spiegelen. :)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:48:54 #211
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99663525
care to elaborate??

Ze spiegelt mijn gedrag omdat?
ze dan mijn vertrouwen wint? Mij voor de kar kan spannen?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:54:03 #212
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99663730
Nou, ze zegt bv dat jij je geen zorgen hoeft te maken dat ze niet meer zou langskomen, terwijl jij zoiets hebt van: 'huh, deed ik dat dan?' Voor mij geeft dit aan dat ze waarschijnlijk zelf dat gevoel heeft dat je haar in de steek laat. Dat 'snel vertrouwd voelen' is ook een spelletje om je zo sneller aan haar te binden. Ieder ander was 'm al lang gesmeerd.
pi_99663940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:54 schreef goofy_goober het volgende:
Nou, ze zegt bv dat jij je geen zorgen hoeft te maken dat ze niet meer langskomt, terwijl jij zoiets hebt van: 'huh, deed ik dat dan?' Voor mij geeft dit aan dat ze waarschijnlijk zelf dat gevoel heeft dat je haar in de steek laat. Dat 'snel vertrouwd voelen' is ook een spelletje om je zo sneller aan haar te binden. Ieder ander was namelijk al lang weggerend.
Luister hier naar, hoe moeilijk het misschien ook is. Kans is gewoon groot dat je hier op de lange termijn absoluut niet gelukkig van gaat worden...dan nog maar wat langer vrijgezel. Als je het toch probeert hou dan in je achterhoofd wat je kan verwachten. klinkt misschien wat verbitterd maar dit komt me veel te herkenbaar voor...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:01:10 #214
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99664038
hmm denk je?
klinkt wel meteen heel anders. En gezien zij de keuze nog voor zich wil uit schuiven en niet kan beslissen (zoals ze zelf zegt) klinkt het niet eens zo heel gek. Ik probeer het met ex maar moet wel backup hebben...
Volgens mij is het inderdaad best een complexe meid met heel wat zelf kennis maar zou ze die zin (vertrouwen) gebruiken om te zorgen dat mensen niet direct gillend weg rennen? Heb ik dan net twee keer met mijn domme kop bevestigt dat ze me altijd kan bellen??? :? (waarop zij overigens ook heel sterk benadrukte dat ik haar ook altijd kon bellen)

wat bedoelt ze dan als ze zegt dat ik bijvoorbeeld andere vrouwen moet gaan versieren? Het tegenovergestelde?

Weet je ik denk dat ik er momenteel echt niks anders aan kan doen als mijn eigen leven leiden en kijken welke keuze zij maakt. Als dat is gebeurd zien we wel eens verder of we gaan daten of wat dan ook. Dit heb ik ook tegen haar gezegd. Stel dat je kiest voor ons dan gaan we gewoon kijken wat er gebeurt en hoe het zich ontwikkelt, slaan we elkaar na een maand de kop in, ok dan weten we dat. Is dat niet zo dan is dat natuurlijk hartstikke mooi.

Ze is nu nog een paar dagen weg (geloof tot zaterdag) dus jullie zeggen ook geen contact en dan maar eens kijken wat ze doet?

[ Bericht 6% gewijzigd door ennudan op 19-07-2011 15:09:50 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:12:45 #215
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99664563
Ik denk dat ze dat zegt om je nog meer aan haar te binden, want ze weet dat jij daar niet op ingaat. Ze kent je al beter dan je waarschijnlijk denkt. Hoe zou ze denk je reageren als je haar de volgende keer zou vertellen dat je haar advies hebt aangenomen en een andere leuke meid hebt ontmoet? Ik denk dat ze flipt (ondanks dat het haar voorstel was).

Van een ander forum:

You meet a girl. She is really charming, she seems very cheerful, funny, smart, and caring. You really don't know what to make of her at first, but you do think she is really cool and worth dating thats for sure. She starts getting closer to you, she seems to really take a deep interest in your thoughts, feelings, and desires. It's only been a week but it already seems like you've known each other your entire lives, she seems needy now.. but you don't understand how someone so beautiful and amazing could seem so helpless.. You instantly get a feeling of needing to be there for her. There are red flags, but you choose to ignore them. She starts telling you things are very personal. Does this raise a red flag or does it make you feel privileged to be trusted with this kind of personal information. Probably the latter. Weeks go by, you feel a really deep bound with this person, a bit forced, but you trick yourself into believing this is something real. her neediness appears in greater forms. She seems to have emotional problems, but you seem to make her happy. She does not seem crazy to you at this point, you feel that you were meant for her and that you can save her from anything she is dealing with because you give her happiness.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:16:43 #216
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99664750
fuck man hoe kom je aan die info............klinkt wel eng bekend.....
en ik ben wat dat betreft heel makkelijk te beinvloeden ja. Voel snel (een veel te grote) verantwoordelijkheid naar iemand (vooral vrouwen) en dan zit je er aan vast. kost het jou je kop en lachen zij zich kapot....

Welk forum is dat?

en wat zou jou advies zijn? (meteen droppen die handel?)

overigens nog een vraagje dan als we nu toch bezig zijn.... waarom smst ze me die vrijdag/zaterdag helemaal plat en krijg ik nu ze die zaterdag avond de ex aan de kant heeft gezet (tenminste dat zegt ze) weinig tot geen reactie en zeker niet op haar initiatief? Toen ze gister beloofde te bellen en vandaag een sms stuurde kan ik je bellen ben ik natuurlijk meteen in de telefoon geklommen
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:22:57 #217
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99665089
Dit is van een borderline forum. Nou heb ik een stuk weggelaten omdat ik niet gelijk met de term borderline wil strooien, ook omdat een hoop symptomen van borderline overeenkomen met andere dingen, maar wat jij vertelt komt me allemaal erg bekend voor, mede omdat het begin precies zo is verlopen met mijn ex. Die had ook een ander, riep ook dat het allemaal zo vertrouwt was en had ook een hoop onverwerkte issues. De keuze is natuurlijk aan jou en ik wil er geen stempel op drukken, maar mijn advies is wel om het goed in de gaten te houden en die rooie vlaggen zeker niet te negeren.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:24:04 #218
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99665151
en het onderste vraagje? :)

En dan nog maar een vraagje.... ik zeg bijvoorbeeld in het gesprek dat ik het fijn vindt met haar te praten... geen reactie.....
dat ik haar mis.... geen reactie.....
Waarom reageert ze niet op die dingen

en zoals hierboven dus ook niet meer zelf smsen
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:27:27 #219
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99665309
Het is lastig om dat soort dingen als buitenstaander te beantwoorden. Je kunt het beschouwen als rooie vlaggen en dat er nu al zoveel vlaggen zijn is geen goed teken.

Over dat niet antwoorden op je genegenheid naar haar:

Things get distant now. She doesn't call you as much, she doesnt seem to want to spend any time together. the overwhelming love you felt from her has now dissipated into nothingness.. You're confused at this point.. What happened to the girl that told me she loved me and wanted to be together forever? You don't know what hit you.. of course you try and do the normal thing and try to communicate your feelings to her, but when you do.. she does not respond to your feelings or what you have to say. You have finally met her coldness. You may plead, beg, and cry for answers, but you will never get any. You may ask her why she is distant, you may ask her why she seems to not even care about the relationship anymore, you will have many questions, but you will never get any answers. You will keep asking.. but that seems to have a very negative effect.

In haar beleving is het nu jouw beurt om te laten zien dat je om haar geeft en dat doet ze door het initiatief aan jou over te laten. Wederom een trucje om je te binden. Been there, done that. Maar goed, dit zijn natuurlijk slechts aannames van mijn kant. Ik baseer dat op mijn eigen ervaring en jouw verhaal.

[ Bericht 42% gewijzigd door goofy_goober op 19-07-2011 15:32:41 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:31:55 #220
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99665491
klopt. Ik dacht vraag het gewoon :)
Ik kan bijvoorbeeld heel goed begrijpen dat zoiets heeft te maken met haar ex, de verwerking daarvan etc. Aan de andere kant denk ik als je het presteert om vrijdag te sturen dat je verliefd bent, voor me gevallen bent, dinsdag eerder terug komt om bij me te zijn woensdag weer terug gaat en dan vrijdag ook weer eerder terug bent voor om te draaien naar het is misschien niet handig woensdag vanwege de drukte.... dan is er zeker wel iets mis.....(wat dat dan ook mogen zijn)

In ieder geval bedankt voor het advies tot nu toe....
Ik weet dat zo een hele tijd behandelingen heft gehad voor haar gemoedstoestand etc....(dat is op zich al een rooie vlag) maar op de een of andere manier hebben dat soort meiden heel snel mij bij de ballen...

maar hoe kan zoiets al na een week joh.... bedoel.....
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:34:00 #221
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99665569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef goofy_goober het volgende:
Het is lastig om dat soort dingen als buitenstaander te beantwoorden. Je kunt het beschouwen als rooie vlaggen en dat er nu al zoveel vlaggen zijn is geen goed teken.

Over dat niet antwoorden op je genegenheid naar haar:

Things get distant now. She doesn't call you as much, she doesnt seem to want to spend any time together. the overwhelming love you felt from her has now dissipated into nothingness.. You're confused at this point.. What happened to the girl that told me she loved me and wanted to be together forever? You don't know what hit you.. of course you try and do the normal thing and try to communicate your feelings to her, but when you do.. she does not respond to your feelings or what you have to say. You have finally met her coldness. You may plead, beg, and cry for answers, but you will never get any. You may ask her why she is distant, you may ask her why she seems to not even care about the relationship anymore, you will have many questions, but you will never get any answers. You will keep asking.. but that seems to have a very negative effect.

In haar beleving is het nu jouw beurt om te laten zien dat je om haar geeft en dat doet ze door het initiatief aan jou over te laten. Wederom een trucje om je te binden. Been there, done that. Maar goed, dit zijn natuurlijk slechts aannames van mijn kant. Ik baseer dat op mijn eigen ervaring en jouw verhaal.
Oftewel stel dat ik haar nu ga smsen etc dan lijkt het voor haar ineens wel te kloppen en kan ze de lijn verder binnen halen?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:34:26 #222
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99665594
Mja, het zegt al genoeg dat ze onder behandeling is geweest voor haar gemoedstoestand. Heeft ze niet gezegd wat er precies met haar aan de hand was dat ze die behandeling nodig had? Was dit bij een psycholoog of een psychiater?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef ennudan het volgende:

[..]

Oftewel stel dat ik haar nu ga smsen etc dan lijkt het voor haar ineens wel te kloppen en kan ze de lijn verder binnen halen?
Juist. :) Ik zou een paar dagen niks van je laten horen. Grote kans dat ze dan wel contact opneemt met je, om te controleren of je toevallig niet toch bezig bent met het hosselen van andere chicks.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:36:36 #223
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99665689
nee ze heeft niet gezegd waarvoor precies maar ik kon er wel een beetje uit afleiden dat het voor negativiteit, zelfbeeld, moodswings was (overigens is ex ook in therapie geweest)

het was groepstherapie met zes meiden ( hij heeft aparte gehad voor zover ik weet)

Ik ga het gewoon eens testen. net een sms gestuurd :) Fuck was ik net te laat met je bericht lezen :)

Nou ja geen reactie is dan ook wel een beetje duidelijk
pi_99665707
geloof me, dat kan...als zo iemand echt in de knoop zit dan is dat allemaal niet zo vreemd. In mijn eigen ervaring ging dat precies hetzelfde. Eerst allemaal verhalen over altijd al gevoelens gehad, heel erg aanhankelijk doen etc etc. Twee dagen daarna al het eerste berichtje dat ze mij toch niet gelukkig kon maken en dat ik nergens op moest rekenen. Dag later werd me al weer verzekerd dat dat berichtje zomaar 'even' een slechte bui was en dat ik me daar geen zorgen over moest maken...oftwel het bekende aantrek/afstoot gedrag wat ook mooi aansluit bij de quotes van Goofy..
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:45:28 #225
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99666055
Tja, your choice obviously, maar wat moet je met zo'n tante die ze duidelijk niet helemaal op een rijtje heeft? Er zijn genoeg leuke vrouwen die wel een goed zelfbeeld hebben, lekker in hun vel zitten (ja, zelfs als single) en niet van de één naar de ander springen in de hoop de ware tegen te komen, wat ze altijd door hun eigen onzekerheid weer verpesten. Ik kan je nu al vertellen dat hier niks goeds uit gaat komen. Ja, misschien de eerste twee maanden, maar dan begint de ellende en de kans is groot dat ze je zal verlaten op dezelfde manier als nu met haar kersverse ex.
pi_99666068
Wat een onzin.

Alleen omdat ze een beetje emotionele stress heeft is ze gelijk een bordeliner?

Word weer zwaar overdreven hier allemaal. Bovendien, niet iedereen analyseert alles wat ze doen in de puntjes om zich voor je te winnen.

Zie gewoon waar het heen gaat ennudan.. alleen omdat ze wat onzeker is.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:47:56 #227
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99666140
tja alle advies in deze zaak is moeilijk,

Ik ga gewoon doen wat ik wil (wel smsen/niet smsen) en zien dan uiteindelijk wel wat er uitkomt.

Ik weet in ieder geval dat ik in een relatie ook eisen moet stellen en beducht moet zijn op de valkuilen voortkomend uit mijn karakter.

(overigens geen response op de whatsapp :) :) )
pi_99666174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een onzin.

Word weer zwaar overdreven hier allemaal. Bovendien, niet iedereen analyseert alles wat ze doen in de puntjes om zich voor je te winnen.

dat kan natuurlijk ook, ik hoop het voor hem. Tuurlijk is het allemaal wat leunstoel psychologie hier maar ik herken iets teveel punten in zijn verhaal en de tik die ik er van heb gekregen gun ik niemand...vandaar de waarschuwing.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:49:45 #229
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99666196
Tja en laat mijn ex nu ook zo'n gevalletje zijn geweest..... ben de tik net te boven dus zit ook niet op een tweede te wachten
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:49:52 #230
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99666202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een onzin.

Jij leest ook alleen maar wat je zelf wil lezen. :{w

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef goofy_goober het volgende:
Dit is van een borderline forum. Nou heb ik een stuk weggelaten omdat ik niet gelijk met de term borderline wil strooien, ook omdat een hoop symptomen van borderline overeenkomen met andere dingen, maar wat jij vertelt komt me allemaal erg bekend voor, mede omdat het begin precies zo is verlopen met mijn ex. Die had ook een ander, riep ook dat het allemaal zo vertrouwt was en had ook een hoop onverwerkte issues. De keuze is natuurlijk aan jou en ik wil er geen stempel op drukken, maar mijn advies is wel om het goed in de gaten te houden en die rooie vlaggen zeker niet te negeren.
En als je onder behandeling was of bent dan gaat dat wel wat verder dan een 'beetje emotionele stress', zoals jij het neerzet. Daarbij moet de huisarts/psych je doorverwijzen voordat je aan groepstherapie kunt beginnen.
pi_99666347
Ik zou gewoon oppassen met jezelf, niet jezelf erin verliezen en als het je te gek word ermee ophouden.

En yeah, ik snap wat je bedoelt goofy, maar jij bent nogal een bordelinerstempelaar hier. Dus ik wilde even een andere kant laten zien.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:56:03 #232
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99666458
Ik zeg toch dat ik er geen stempel op wil drukken omdat ik daar te weinig info voor heb? Daarbij denk ik dat je als borderline survivor de symptomen makkelijker herkent dan anderen. Dingen waar anderen iets onschuldigs in zien, zoals jij.

Ik pretendeer nergens dat die meid het ook heeft. Alleen een psych kan er een stempel op drukken. Maar het feit is dat er genoeg rooie vlaggen zijn om de boel goed in de gaten te blijven houden. Als ennudan aangeeft zich te herkennen in mijn posts dan is dat toch genoeg reden om aan te nemen dat deze dame wellicht geen goeie keuze is als mogelijk relatiemateriaal?

[ Bericht 8% gewijzigd door goofy_goober op 19-07-2011 16:01:30 ]
pi_99666828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik zou gewoon oppassen met jezelf, niet jezelf erin verliezen en als het je te gek word ermee ophouden.

ook een optie. kun je je zelf iig niet later verwijten dat je het niet eens heb geprobeerd. En ook al heeft ze echt een boel issues dan is het ook niet verloren. Mijn "ex" heeft nu ook al langer dan een jaar een vriend en die heeft wel de diagnose die hierboven wordt gesuggereerd. Dat schijnt nog redelijk te werken dus als ze jou echt leuk vindt en je kan het allemaal hebben dat kan je kijken waar het schip gaat stranden (of je blijft natuurlijk doorvaren ;) )
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:09:59 #234
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99667020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Precies maar dat is met mijn karakter nog wel eens moeilijk. Dan is het wel prettig als Goofy je de ogen een beetje opent en nogmaals duidelijk aangeeft waar de valkuilen liggen en waar je op moet letten om niet meteen weer helemaal in het hele circus te gaan meedraaien (of beter nog doordraaien)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:16:33 #235
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99667288
Lees dit eens door en zodra je teveel dingen hieruit herkent of gaat herkennen (afhankelijk van je keuze)... wegwezen! Maar als je al weet dat je je snel aangetrokken voelt tot 'vrouwen in nood' dan zou ik persoonlijk er juist voor kiezen om het deze keer anders te doen, want naar mijn idee ben je nu hard op weg om er een tweede keer in te trappen.

Een stukje uit die tekst die op jou zou kunnen slaan:

It’s often here, you begin to confuse your empathy with love, and you believe you're in love with her. Especially if your instinct is strong and rescuing is at the heart of your "code." Following that code results in the most common excuse I hear as a therapist, as to why many men stay with borderline women, ".... But I love her!" Adult love is built on mutual interest, care and respect - not on one-way emotional rescues. And mothering is for kids. Not grown men.

[ Bericht 8% gewijzigd door goofy_goober op 19-07-2011 16:25:18 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:24:10 #236
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99667617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef goofy_goober het volgende:
Lees dit eens door en zodra je teveel dingen hieruit herkent of gaat herkennen (afhankelijk van je keuze)... wegwezen! Maar als je al weet dat je je snel aangetrokken voelt tot 'vrouwen in nood' dan zou ik persoonlijk er juist voor kiezen om het deze keer anders te doen, want naar mijn idee ben je nu hard op weg om er een tweede keer in te trappen.

Een stukje uit die tekst die op jou zou kunnen slaan:

It’s often here, you begin to confuse your empathy with love, and you believe you're in love with her. Especially if your instinct is strong and rescuing is at the heart of your "code." Following that code results in the most common excuse I hear as a therapist, as to why many men stay with borderline women, ".... But I love her!" Adult love is built on mutual interest, care and respect - not on one-way emotional rescues. And mothering is for kids. Not grown men.
dat was ik dus net aan het lezen..... ik onnozele sul.
en ik weet inderdaad wel een beetje an mezelf dat dat soort vrouwen voor mij interessant zijn. nu dus zeer goed de grenzen bewaken.

antwoord op sms van net. kom net uit de douche (niks met mijn sms van doen) beetje teasen en binnenhalen?

[ Bericht 8% gewijzigd door ennudan op 19-07-2011 17:07:09 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:15:34 #237
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99676122
Bijna iedereen heeft wel gedrag wat overeenkomt met borderline, zeker onzekere meisjes. Het is zo'n ongelooflijke hype, het wordt continu daar maar op gegooid.
Lekker makkelijk ook, hoef je nergens meer over na te denken: "Ach, tis toch borderline."

Ennudan; doen wat goed voelt voor je. Als je erachter staat dan doe je het. Als je twijfelt; niet doen.

Hier glooit een héél dikke streep licht aan de horizon. Ik mag me eigenlijk weer afmelden, we komen eruit! *O* *O*
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:16:41 #238
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99678728
dat is net het probleem. mijn karakter zegt heel sterk, verantwoording, zorgen, bevestigen etc.
En dat allemaal terwijl zij aangeeft niet eens te kunnen/willen kiezen tussen hem of mij. wel verliefd op mij, we hebben meer intimiteit en vertrouwen etc maar ze kan dan niet reagefen als ik zeg ik mis je. is dat onzekerheid? lijkt me sterk. vorige week stuurde ze 200 smsjes in 3 dagen en dan ook nog bellen en bij elkaar zijn. nu hoor ik weinig tot niks.... das geen zuivere koffie lijkt me
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:17:33 #239
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_99678776
Zo; er ging weer een borderline-golfje over het draadje? :')

@ ennudan: Anyway....iets 'starten' (is dat het goede woord?) met iemand die haar vriendje zelfs nog niet verteld heeft dat het uit is lijkt me geen goede zaak.
Deze dame heeft dus blijkbaar geen problemen met leugens of op zijn minst leugenachtig gedrag. Borderline? Interesseert me niet zo.
Ik zie leungedrag van haar naar jou toe maar weinig mogelijkheden voor jou om hetzelfde van haar te mogen verwachten. Jij moet een veilige haven voor haar zijn en zij mag een nat stuk zeep spelen voor jou.

Mmh...een goede relatie is o.a. gebouwd op wederkerigheid ennudan. Zelfs in het allerprilste begin kan ze je dat blijkbaar al niet geven.
Hoe wil je dit verder gaan doen? Bij elke stap hier advies gaan vragen omdat je nu al niet begrijpt waarom ze bepaalde dingen wel of juist niet doet? (no offence ok?)
Dat gaat toch niet werken.... ;(
Strek je eens uit !
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:35:59 #240
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_99679731
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef ennudan het volgende:
dat is net het probleem. mijn karakter zegt heel sterk, verantwoording, zorgen, bevestigen etc.
En dat allemaal terwijl zij aangeeft niet eens te kunnen/willen kiezen tussen hem of mij. wel verliefd op mij, we hebben meer intimiteit en vertrouwen etc maar ze kan dan niet reagefen als ik zeg ik mis je. is dat onzekerheid? lijkt me sterk. vorige week stuurde ze 200 smsjes in 3 dagen en dan ook nog bellen en bij elkaar zijn. nu hoor ik weinig tot niks.... das geen zuivere koffie lijkt me
Volgens mij weet ze niet zo goed wat ze wil. En daar gaat ze ook niet achterkomen als jij reageert. Laat haar maar even in haar sop gaar koken met haar wispelturige gedrag.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:38:23 #241
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99679863
nou ja ze zegt het hem afgelopen zaterdag verteld te hebben maar gister na een gesprek met hem ook nog wel vertrouwen te hebben dat het goed kwam. daarvoor zegt ze vrijdag tegen mij vefliefd te zijn op mij en hebben we donderdag alleen geen sex omdat ik dat afhou.

no offence taken. op deze manier starten is natuurlijk niet goed/mogelijk. het wederzijdse respect, intresse en vertrouwen (wat ik met mijn 30 toch wel mag verwachten in een volwassen relatie) lijkt er niet in te zitten idd.
een simpel whatsapp reactie duurt nu al ineens uren na al het geweld van vrijdag en zaterdag is dat raar. maar goed ze heeft nu natuurlijk de bevestiging dat ik haar niet verlaat en dan kan ze zich dit gedrag permiteren??
als ik eenmaal aan heb gegeven je bent speciaal, je kunt altijd bellen, en zal er voor je zijn dAn iz het natuurlijk voor haar makkelijk....
maria je hebt gelijk.... ze weet het niet. ik kan er niks aan doen...duz laat maar even koken
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:09:57 #242
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99681457
Zou me niet verbazen als de eerste borderliner een vrouw betrof, mmkay.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef ennudan het volgende:
nou ja ze zegt het hem afgelopen zaterdag verteld te hebben maar gister na een gesprek met hem ook nog wel vertrouwen te hebben dat het goed kwam. daarvoor zegt ze vrijdag tegen mij vefliefd te zijn op mij en hebben we donderdag alleen geen sex omdat ik dat afhou.

no offence taken. op deze manier starten is natuurlijk niet goed/mogelijk. het wederzijdse respect, intresse en vertrouwen (wat ik met mijn 30 toch wel mag verwachten in een volwassen relatie) lijkt er niet in te zitten idd.
een simpel whatsapp reactie duurt nu al ineens uren na al het geweld van vrijdag en zaterdag is dat raar. maar goed ze heeft nu natuurlijk de bevestiging dat ik haar niet verlaat en dan kan ze zich dit gedrag permiteren??
als ik eenmaal aan heb gegeven je bent speciaal, je kunt altijd bellen, en zal er voor je zijn dAn iz het natuurlijk voor haar makkelijk....
maria je hebt gelijk.... ze weet het niet. ik kan er niks aan doen...duz laat maar even koken
Als het nog niet aan is, of niet aan gaat door te zeggen dat ze speciaal is : niet doen.
Je moet jezelf niet te makkelijk geven, anders vindt ze jou dadelijk niet zó speciaal.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:14:00 #243
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99681682
inderdaad maar even laten garen.
en dan ik wil ook een beslissing over wat ze wil, hem, mij, niks.... kan allemaal maar wel beslissen. bedoel hoe wil je anders een relatie aangaan

en dan ben ik naar haar toch duidelijk geweest. stel dat dan doen we rustig aan. eerst wat daten en dan zien we wel. je kunt het toch niet zeker weten.
stel ik me dan weer te beschikbaar (ridderachtig) op?

[ Bericht 37% gewijzigd door ennudan op 19-07-2011 23:23:26 ]
pi_99688611
Ugh. Misschien moet ik maar stoppen met daten.

Aangezien elke eindigt met mij huilend in de trein naar huis.. omdat ik mijn ex weer mis. :(
pi_99688730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ugh. Misschien moet ik maar stoppen met daten.

Aangezien elke eindigt met mij huilend in de trein naar huis.. omdat ik mijn ex weer mis. :(
Dat schiet niet op he. Hoelang is het nu geleden sinds je ex?
pi_99688777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat schiet niet op he. Hoelang is het nu geleden sinds je ex?
Iets meer dan 4 maanden. Het ging echt prima tot deze date weer opeens. ;(

Dus ik moet gewoon nooit meer een man daten en dan ben ik gelukkig :D :'(
pi_99689049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Dus ik moet gewoon nooit meer een man daten en dan ben ik gelukkig :D :'(
Geintje zeker?

Het zijn enkel sterke verlangens naar mooie momenten met je ex die je op dit moment goed kan gebruiken.

Zolang je dit gevoel niet kan onderdrukken cq. boven staan, zullen al je potentiële dates gedoemd zijn te mislukken.
pi_99689528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geintje zeker?

Het zijn enkel sterke verlangens naar mooie momenten met je ex die je op dit moment goed kan gebruiken.

Zolang je dit gevoel niet kan onderdrukken cq. boven staan, zullen al je potentiële dates gedoemd zijn te mislukken.
Mja.. het is gewoon.. ik vond deze gozer niet echt sexy. En dan denk ik weer, goh, mijn ex was toch verdomde lekker. ;(

Wat bedoel je precies met die zin? De tranen blokkeren mijn intellect. ;)

Thanks voor het lezen/luisteren trouwens. :)
pi_99689826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mja.. het is gewoon.. ik vond deze gozer niet echt sexy. En dan denk ik weer, goh, mijn ex was toch verdomde lekker. ;(

Wat bedoel je precies met die zin? De tranen blokkeren mijn intellect. ;)

Thanks voor het lezen/luisteren trouwens. :)
Ik mis mijn ex enkel door mijn kinderen en de (zeldzame) mooie momenten. Maar die waren zó mooi dat alles in mijn lichaam schreeuwt om herhaling. Diep van binnen weet ik donders goed dat mijn geheugen enkel highlights onthoudt, en ik op dit moment vrouwelijk genegenheid mis.

En stiekem mis ik ook de sex ja. Ze had in mijn ogen een goddelijk lichaam :@

Jouw tranen en verlangen blokkeren inderdaad je verstandig vermogen :) Dat is niet vreemd, dat is menselijk.
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:47:34 #250
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99689993
Hmm zojuist een lang gesprek met men ex gehad, zij had wat last van storm in der hoofd, met name "door mij" :P Toch ff wat dingen op een rijtje gezet, gezegd hoe ik bepaalde dingen zie, uiteindelijk werd ze wel wat rustiger :) Dus hoop dat zij nu ook ff wat duidelijker naar de dingen kijkt.

Klinkt vast weer allemaal vaag enz maargoed :')
pi_99690039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm zojuist een lang gesprek met men ex gehad, zij had wat last van storm in der hoofd, met name "door mij" :P Toch ff wat dingen op een rijtje gezet, gezegd hoe ik bepaalde dingen zie, uiteindelijk werd ze wel wat rustiger :) Dus hoop dat zij nu ook ff wat duidelijker naar de dingen kijkt.

Klinkt vast weer allemaal vaag enz maargoed :')
Klinkt als gecalculeerde liefdesspel.
pi_99690097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik mis mijn ex enkel door mijn kinderen en de (zeldzame) mooie momenten. Maar die waren zó mooi dat alles in mijn lichaam schreeuwt om herhaling. Diep van binnen weet ik donders goed dat mijn geheugen enkel highlights onthoudt, en ik op dit moment vrouwelijk genegenheid mis.

En stiekem mis ik ook de sex ja. Ze had in mijn ogen een goddelijk lichaam :@

Jouw tranen en verlangen blokkeren inderdaad je verstandig vermogen :) Dat is niet vreemd, dat is menselijk.
Hm tja, het liefst zou ik mijn ex willen maar dan de versie die me wel gelukkig maakt. :') Hoe ik me bij hem voelde is gewoon zo anders dan met die jongens waarmee ik tot nu toe heb gedate.

Bluh. :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:53:01 #253
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99690207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klinkt als gecalculeerde liefdesspel.
Mwa komt er gewoon op neer dat ik rationeel geen enkele reden zie om ook nog maar enige hoop op een toekomstige relatie met haar te hebben, dat station zijn we meerdere malen gepasseerd. Tegen een heel gezellig dagje samen heb ik echter totaal geen bezwaar. De grote maar is, dat zij meer gevoelens heeft voor mij dan ik voor haar. Zolang dat zo is, heeft het absoluut geen nut denk ik zo om wat dan ook te doen met elkaar :)

Daar ben ik gewoon heel eerlijk over geweest, wat best wel prettig was. Als ik mijn verstand zou volgen zou ik zeggen dude, denk er niet eens aan om je pik er in te steken want dat houdt je tegen met je eigen vooruitgang, én die van haar.

Probleem is dat verstandig doen niet altijd even leuk is :') :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:53:58 #254
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_99690260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hm tja, het liefst zou ik mijn ex willen maar dan de versie die me wel gelukkig maakt. :') Hoe ik me bij hem voelde is gewoon zo anders dan met die jongens waarmee ik tot nu toe heb gedate.

En was dat ook direct? Of moest dat groeien ;)

Ik vind het ook lastig hoor, alleen wanneer je dan ff kijkt naar de redenen waarom het niet meer zo is als het was... Dat zou best wel doorslaggevend moeten zijn?
pi_99690292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Geef het tijd. Als je op zoek (blijft) gaan naar een "ex vriend 2.0" kan je beter ophouden voordat je bent begonnen :)
pi_99690334
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

En was dat ook direct? Of moest dat groeien ;)

Ik vind het ook lastig hoor, alleen wanneer je dan ff kijkt naar de redenen waarom het niet meer zo is als het was... Dat zou best wel doorslaggevend moeten zijn?
Dat bepaalde gevoel moest wel groeien ja.. maar die seksuele aantrekkingskracht was er wel gelijk bij mijn ex. En bij deze dude zat ik meer van.. Ik wil je niet zoenen. :')

Ja, het is ook goed dat we uit elkaar zijn. :) Maar ik zou wel weer die aantrekkingskracht met een jongen willen voelen..
pi_99690382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat bepaalde gevoel moest wel groeien ja.. maar die seksuele aantrekkingskracht was er wel gelijk bij mijn ex. En bij deze dude zat ik meer van.. Ik wil je niet zoenen. :')

Ja, het is ook goed dat we uit elkaar zijn. :) Maar ik zou wel weer die aantrekkingskracht met een jongen willen voelen..
Dat komt vrijwel altijd op het moment dat je het niet meer verwacht ;)
pi_99690665
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat komt vrijwel altijd op het moment dat je het niet meer verwacht ;)
Dat zegt iedereen.. ;( :P
pi_99690826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen.. ;( :P
En vandaag de dag, hoop ik er zelf ook op :P

Ik weet het, het is een cliché. Maar als ik het werkelijk het antwoord wist, was ik nu ook gelukkig met een lieve dame die mij genegenheid kan bieden.

Liefde is als drugs. Als je het écht heb gevoeld, wil je er steeds meer van, ondanks dat het er niet meer is, verlang je met al je hart naar dat ene "gevoel"
pi_99690883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En vandaag de dag, hoop ik er zelf ook op :P

Ik weet het, het is een cliché. Maar als ik het werkelijk het antwoord wist, was ik nu ook gelukkig met een liefde dame die mij genegenheid kan bieden.

Liefde is als drugs. Als je het écht heb gevoeld, wil je er steeds meer van, ondanks dat het er niet meer is, verlang je met al je hart naar dat ene "gevoel"
Ja, wilde je net vragen of je dat ook voor jezelf dacht inderdaad.

Maar waarom lijkt je ex opeens aantrekkelijker als je hem niet meer ziet.. :') Damn.

Ik verlang inderdaad weer naar die bepaalde 'vonk'. :) Waarom de jongens waarmee ik date die dan wel met mij voelen.. :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:17:04 #261
314372 Goddelijker
pi_99691039
Ik ben er achter gekomen dat vakantie zowel goed als slecht is voor het vergeten van je ex. :')
pi_99691065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ja, wilde je net vragen of je dat ook voor jezelf dacht inderdaad.

Maar waarom lijkt je ex opeens aantrekkelijker als je hem niet meer ziet.. :') Damn.

Ik verlang inderdaad weer naar die bepaalde 'vonk'. :) Waarom de jongens waarmee ik date die dan wel met mij voelen.. :')
Het is heel simpel. Je heb iets gevoelt wat enorm fijn was, en gaandeweg een date ga je jezelf afvragen of hij diegene is dat je het gevoel kan terugbrengen. 1 kleine fout, en je ex is beter.

Mijn probleem nu is dat ik enkel val op meiden die de uiterlijke kenmerken hebben van mijn ex. En dan wordt je geblokkeerd door een groep die héél klein of vrijwel onmogelijk is.
pi_99691421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Je heb iets gevoelt wat enorm fijn was, en gaandeweg een date ga je jezelf afvragen of hij diegene is dat je het gevoel kan terugbrengen. 1 kleine fout, en je ex is beter.

Mijn probleem nu is dat ik enkel val op meiden die de uiterlijke kenmerken hebben van mijn ex. En dan wordt je geblokkeerd door een groep die héél klein of vrijwel onmogelijk is.
Nou ik vond hem gewoon niet sexy. :P

Dat heb ik ook. En er zijn niet zo veel halfIndische mannen in Nederland. :')
pi_99691500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nou ik vond hem gewoon niet sexy. :P

Dat heb ik ook. En er zijn niet zo veel halfIndische mannen in Nederland. :')
Als je blond, skinny en klein bent, hebben we een match :P
pi_99691571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je blond, skinny en klein bent, hebben we een match :P
Halfindisch? :o

Ehm, nee, ja, en ligt eraan wat je met klein bedoelt. :')
pi_99691768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Halfindisch? :o

Ehm, nee, ja, en ligt eraan wat je met klein bedoelt. :')
Half Surinaams, telt dat ook? :D

Ik heb hier je verhaal een beetje gevolgd, Luxor. Volg je gevoel. Op het moment dat je dat "ene spark" voelt bij iemand, ga er voor. Dates zijn bij mij ook allemaal mislukt. Een voorgeprogrammeerd ontmoeting met iemand aangaan omdat je genegenheid mist werkt niet.

De 2 vrouwen waar ik echt van gehouden heb, zijn de relaties door spontane of impulsieve acties tot stand gekomen. Elke vrouw of date daarna hebben mij het gevoel nooit meer kunnen geven.
pi_99692562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Half Surinaams, telt dat ook? :D

Ik heb hier je verhaal een beetje gevolgd, Luxor. Volg je gevoel. Op het moment dat je dat "ene spark" voelt bij iemand, ga er voor. Dates zijn bij mij ook allemaal mislukt. Een voorgeprogrammeerd ontmoeting met iemand aangaan omdat je genegenheid mist werkt niet.

De 2 vrouwen waar ik echt van gehouden heb, zijn de relaties door spontane of impulsieve acties tot stand gekomen. Elke vrouw of date daarna hebben mij het gevoel nooit meer kunnen geven.
Tja. Word gewoon moe van al die jongens waar ik niks voo voel..
  woensdag 20 juli 2011 @ 06:03:29 #268
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99693884
ok. einddlijk een reactie op die sms. 23 gestuurd en half 4 een reactie. ja ik snap best dat je druk bent op dat feestje enzo maar komop. dit is ecbt 180 graden tegenover wat ze eerst deed. en kan ik ook weer helemaal niet rijmen met het gesprek gister waarin wij meer vertrouwen, intimiteit etc hadden. heb een beetje het idee dat ze toch besloten heeft met ex door te gaan maar het niet durft te zeggen. of ze moet wel heel erg in de war zijn.
ik ben in ieder geval in de war want zulke tegenstrijdige signalen heb ik nog nooit gehad. er wordt echt met me gespeeld. als ik vrijdag zeg dat ze leuk is wordt daar spontaan en leuke op gereageerd nu is het ik ga maar eens slapen trusten x.
Wat is dat toch. is er contact geweest met haar ex? gaat ze weer voor hem? of is hst nog steeds de verwarring over het niet kunnen kiezen? Ik snap het echt niet meer. en trek het me veel meer aan als ik zou moeten doen denk ik.

bah

er zit denk ik niks anders op dan het te laten waaien. geen contact te zoeken en maar eens te zien wat daarvan komt. ondanks dat de angst haar daarmee kwijt te raken (voor zover ik haar al had). als ze echts iets van/met me w neemt ze heus wel contact op. zo niet. nou ja dan is dat ook duidelijk.... man wat ben ik toch een slappe zak

[ Bericht 7% gewijzigd door ennudan op 20-07-2011 07:21:13 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 07:35:23 #269
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99694178
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 06:03 schreef ennudan het volgende:
ok. einddlijk een reactie op die sms. 23 gestuurd en half 4 een reactie. ja ik snap best dat je druk bent op dat feestje enzo maar komop. dit is ecbt 180 graden tegenover wat ze eerst deed. en kan ik ook weer helemaal niet rijmen met het gesprek gister waarin wij meer vertrouwen, intimiteit etc hadden. heb een beetje het idee dat ze toch besloten heeft met ex door te gaan maar het niet durft te zeggen. of ze moet wel heel erg in de war zijn.
ik ben in ieder geval in de war want zulke tegenstrijdige signalen heb ik nog nooit gehad. er wordt echt met me gespeeld. als ik vrijdag zeg dat ze leuk is wordt daar spontaan en leuke op gereageerd nu is het ik ga maar eens slapen trusten x.
Wat is dat toch. is er contact geweest met haar ex? gaat ze weer voor hem? of is hst nog steeds de verwarring over het niet kunnen kiezen? Ik snap het echt niet meer. en trek het me veel meer aan als ik zou moeten doen denk ik.

bah

er zit denk ik niks anders op dan het te laten waaien. geen contact te zoeken en maar eens te zien wat daarvan komt. ondanks dat de angst haar daarmee kwijt te raken (voor zover ik haar al had). als ze echts iets van/met me w neemt ze heus wel contact op. zo niet. nou ja dan is dat ook duidelijk.... man wat ben ik toch een slappe zak
och 23 smsjes voordat je reactie krijgt, moet eigenlijk al genoeg zeggen. Ik zou zeggen lekker laten zitten. Als je echt leuk vind neemt ze wel contact met je op, zoals je zelf al zegt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 07:38:05 #270
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_99694195
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Tja. Word gewoon moe van al die jongens waar ik niks voo voel..
Ben je niet te wanhopig op zoek naar een jongen om iets voor te voelen dan? Als ik het zo lees heb je de breuk met je ex nog niet helemaal verwerkt en ben je teveel op zoek naar een vervanger.

Wat misschien ook helpt is je wensenlijst (waarom moet hij half Indisch zijn) aanpassen.
pi_99696642
Ik vind 23 sms'jes sturen omdat je niet gelijk antwoord krijgt nogal wanhopig overkomen eigenlijk, op het stalkerige af. Al die twijfels die je nu al hebt is in ieder geval al een goede basis voor een relatie... not.
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:20:41 #272
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99696655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind 23 sms'jes sturen omdat je niet gelijk antwoord krijgt nogal wanhopig overkomen eigenlijk, op het stalkerige af.
Volgens mij was het 23 uur..
pi_99696714
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:20 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Volgens mij was het 23 uur..
Oeps, verkeerd gelezen. :@

Maar elders in het topic zegt ennudan dat hij het contact zou laten rusten en het initiatief voorlopig bij haar neerlegt. Dan moet je dus ook niet gaan sms'en want dan heeft het geen zin, dan kom je alsnog wanhopig over.

Daarbij is het wel makkelijk om hier te gaan klagen, maar het lijkt mij handiger om dit tegen haar te zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mint_Clansell op 20-07-2011 10:31:43 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:01:03 #274
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99697695
was inderdaad 23 uur (23 smsjes is zelfs mijn eer te na :) ) Maar de reactie is van 200 smsjes in 2 dagen naar 4 smsjes per dag natuurlijk wel ineens heel anders.

En jullie hebben gelijk het is hier natuurlijk makkelijk klagen....

Krijg een beetje het idee dat het vlucht gedrag is. Kan/wil niet kiezen dus dan zonder ik me gewoon af en dan gaat het probleem wel weer over.... (en dan wel stellig zeggen je hoeft niet bang te zijn dan ik niet meer langs kom)....

Ik heb nog niet gereageerd op dat smsje en doe dat ook maar niet.... (ga nu echt niet alleen advies vragen maar het ook proberen op te volgen). Stel dat ze nog contact wil dan hoor ik het wel... als ze er nog niet uit is dan weten we dat ook....
de basis is er sowieso op deze manier niet.... alleen tijd, rust en ruimte kunnen eventueel zorgen dat er een stabielere basis komt...

en eigenlijk moet ik ook wel zeggen dat ik op het moment een beetje pissig wordt van haar gedrag.... bedoel... eerst het een en dan meteen maar helemaal niks meer?
Prima maar dan moet je het ook maar een beetje zelf uitzoeken he
pi_99701454
Iemand die 100 sms'jes op een dag stuurt is sowieso niet helemaal goed.

Niet om de borderline discussie weer op te starten maar ik herken een hoop dingen in die meid die je borderline kunt noemen. Ik heb imo ook wel enig recht van spreken aangezien ik ben opgegroeid met een familielid met (vastgestelde) borderline. Laat in ieder geval niet alles afhangen van haar, maar kijk ook verder. Er zijn genoeg leuke meiden op deze aardkloot die wel normaal zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door Mint_Clansell op 20-07-2011 13:10:27 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:09:50 #276
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99701622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iemand die 100 sms'jes op een dag stuurt is sowieso niet helemaal goed.
HAHA wat dacht je van de gek die er op reageert :)

Laat ik het zo zeggen we smsen vrijdag ochtend 30 keer, bellen een uur, ze is om half 12 bij mij, gaat om 14 uur weg, smst 10 keer, bellen een uur, is dan uit de trein we spreken af wat minder contact en smsen die dan nog 50 keer....
pi_99701917
Het is niet echt gezond om in deze pre-relatiefase al zo op elkaars lip te zitten. Dat is ook een borderlinetrekje: ze overladen je met aandacht waardoor je je speciaal voelt, maar een borderliner doet dit met een dubbele agenda om hun slachtoffer zo snel mogelijk voor zich te winnen en er voor te zorgen dat ze niet elders gaan kijken. Ik denk dat ze jullie tegen elkaar aan het uitspelen is ipv dat ze verward is over wie ze moet kiezen. Borderliners vinden het fijn wanneer mannen om haar vechten, dat geeft ze een gevoel van macht en gewildheid.

[ Bericht 32% gewijzigd door Mint_Clansell op 20-07-2011 13:23:12 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:29:25 #278
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99702302
ja die aandacht redenatie snapte ik al.... maar waarom zou je daarna een weekje ineens zo plotseling mee stoppen? En zij geeft mij veel aandacht (dus dat past in de redenatie) maar begon ook vrijwel meteen met het delen van persoonlijke info (wat dus eigenlijk niet in de redenatie past)

Ja zoiets had ik me ook al bedacht.... dat ze het beste van twee wereldjes wil..... en weet je daar voel ik me te goed voor.... ze zou alles van me kunnen krijgen maar niet op die manier.
Dan zit je zeker bij mij op de bank te smsen met je vriend..... zo werkt het dus niet.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:33:58 #279
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99702426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef ennudan het volgende:
ja die aandacht redenatie snapte ik al.... maar waarom zou je daarna een weekje ineens zo plotseling mee stoppen? En zij geeft mij veel aandacht (dus dat past in de redenatie) maar begon ook vrijwel meteen met het delen van persoonlijke info (wat dus eigenlijk niet in de redenatie past)

Ja zoiets had ik me ook al bedacht.... dat ze het beste van twee wereldjes wil..... en weet je daar voel ik me te goed voor.... ze zou alles van me kunnen krijgen maar niet op die manier.
Dan zit je zeker bij mij op de bank te smsen met je vriend..... zo werkt het dus niet.
Je bevindt je volgens mij in een lastige situatie en het zal je vast ook wel pijn doen, anders zou je hier niet zijn.
Beter kijk je het nog even aan, maar niet te lang.
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:10:43 #280
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99703759
ach ik weet het allemaal niet maar als er nu al zoveel tijd moeite en gedoe bij komt kijken voordat er uberhaupt goed en wel sprake is van een relatie dan heeft het allemaal niet zoveel zin lijkt me.

Dat zij eerst maar eens wat omstandigheden oplost (ex), vragen voor zichzelf beantwoord (wat en wie wil ik) en dan zien we het allemaal wel weer....
pi_99704804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:29 schreef ennudan het volgende:
En zij geeft mij veel aandacht (dus dat past in de redenatie) maar begon ook vrijwel meteen met het delen van persoonlijke info (wat dus eigenlijk niet in de redenatie past)
Haha, juist wel. Het zijn allemaal borderlinetrekjes. Iemand overladen met aandacht, heel snel veel persoonlijke info vertellen en overdreven sexuele ongeremdheid kun je allemaal relateren aan BPS. Lees de verhalen op borderline fora maar. Het feit dat ze voor 'iets' groepstherapie heeft gehad zegt natuurlijk ook al wat. Dat krijg je niet zomaar hoor. Zoek toch een normale vrouw ipv deze getroubleerde personen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:41:55 #282
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99704929
overdreven sexuale ongeremdheid is er niet..... daar heeft ze ook wat dingen over verteld en die rijmen daar dus niet mee....
Ze is wel makkelijk aan te raken etc (bv in de kroeg) maar heeft met daadwerkelijke sex toch meer moeite. Dit heb ik ook wel heel duidelijk aan haar gemerkt.....

En je hebt gelijk je gaat niet zomaar in therapie. Maar goed om nou iedereen die ooit eens therapie voor wat dan ook heeft gehad meteen af te schrijven gaat me wat ver. Bedoel iedereen heeft wel wat bagage dus....
pi_99705131
het is ook geen afvinklijst, je hoeft niet aan alle trekjes te voldoen.
pi_99705458
Ik heb het geloof ik gemist maar hoe lang ken je haar nu?
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:00:20 #285
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99705740
nee snap ik... je hoeft inderdaad niet aan alle zaken te voldoen om er wel of niet bij te horen.

Ik ken haar een maandje of 4 en we hebben pas echt contact gemaakt op vrijdag 8 juli ofzo.... en het hele verhaal is begonnen met de gesprekken van vorige week maandag....dus eigenlijk pas een week

Als ik het zo opschrijf zie ik in dat dit echt best wel kansloos is van mezelf
pi_99705865
tja, kansloos is een groot woord. Als iemand met je gevoelens speelt (of lijkt te spelen..) maakt het niet zoveel uit hoe lang het al duurt, blijft een pijnlijk iets..
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:06:07 #287
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99706046
ja goed dat klopt ook wel maar ik bedoel..... ik heb toch ook wel iets van standaarden, wil toch iets terug krijgen uit een relatie, wil toch fatsoenlijk behandeld worden, heb toch ook een bepaalde waardigheid....

en das allemaal een beetje ver te zoeken op het moment
pi_99706211
Ik vind dat er wel degelijk sprake is van sexuele ongeremdheid bij deze meid. Ik heb er wat eerdere uitspraken van je bijgepakt om dit te ondersteunen:

quote:
Daarbij is er ook nog eens gezoend en heb ik mezelf en haar met andere handtastelijkheden kunnen beheersen (met een vriend vind ik dat niet kunnen)
quote:
Deze week is ze een week weg en vrijdag en zaterdag echt super contact gehad, veel, flirterig, met meer betekenis alles
quote:
Ze spreekt nog wel steeds over samen dingen doen (ook fysiek)
quote:
na wat mailtjes gister (ja ook weer referenties aan samen zijn/slapen/etc)
quote:
daarvoor zegt ze vrijdag tegen mij vefliefd te zijn op mij en hebben we donderdag alleen geen sex omdat ik dat afhou.
Deze meid heeft tot nu toe alle kenmerken van een borderliner: overdreven veel aandacht, claimgedrag, wispelturigheid, sexueel ongeremd, heel snel persoonlijke info vertellen, onder behandeling geweest...

Wie hou je voor de gek man, je kent haar net een week! Normale, volwassen mensen roepen niet na een week al dat ze verliefd zijn, verliefdheid heeft tijd nodig om te ontwikkelen. Kinderen doen dat.

En je blijft maar vergeten dat ze dit deed terwijl ze een vriend heeft, wat een grotere kans geeft dat ze dit ook bij jou kan flikken met de eerste de beste pipo die een beetje interesse toont. Lees dat 'red flags' topic nog eens door. Heel veel punten uit dat topic kun je herleiden naar het gedrag van die meid van je, zolang je die roze bril maar afzet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mint_Clansell op 20-07-2011 15:20:28 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:10:37 #289
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99706270
Mint thanks for the kick in the balls :) _O_
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:11:43 #290
314372 Goddelijker
pi_99706318
Je kent haar een week en dan zulke berichtjes?
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:12:20 #291
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99706341
point taken
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:14:05 #292
314372 Goddelijker
pi_99706404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef ennudan het volgende:
point taken
Ik zeg: Rennen nu het nog kan.
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:15:01 #293
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99706441
haha ok das een iets ander punt maar........ik probeer er naar toe te werken :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:17:40 #294
314372 Goddelijker
pi_99706542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef ennudan het volgende:
haha ok das een iets ander punt maar........ik probeer er naar toe te werken :)
Ik bedoelde het van: Probeer niet verliefd te worden en dat er dan geen weg terug meer is.
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:18:42 #295
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99706578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik bedoelde het van: Probeer niet verliefd te worden en dat er dan geen weg terug meer is.
Ik snapte wat je bedoelde..... het is wat al meer mensen zeiden... zolang je het voor jezelf als leuk en behapbaar kunt houden.... waarom niet.... heb je er genoeg van.... rennen!!!
pi_99710782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ik snapte wat je bedoelde..... het is wat al meer mensen zeiden... zolang je het voor jezelf als leuk en behapbaar kunt houden.... waarom niet.... heb je er genoeg van.... rennen!!!
Je bent wel een klein beetje eigenwijs he ;)
pi_99711565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 07:38 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Ben je niet te wanhopig op zoek naar een jongen om iets voor te voelen dan? Als ik het zo lees heb je de breuk met je ex nog niet helemaal verwerkt en ben je teveel op zoek naar een vervanger.

Wat misschien ook helpt is je wensenlijst (waarom moet hij half Indisch zijn) aanpassen.
Niet te serieus nemen die wensenlijst he. ;)

Mwah.. valt wel mee. Ik ging er echt met open mind in en het was ook heel gezellig. Daarom vind ik het zo lullig om hem puur omdat ik me niet tot hem aangetrokken voel hem af te wijzen. want voor de rest is het echt een leuke jongen..

[ Bericht 8% gewijzigd door LuxorBeetroots op 20-07-2011 17:44:00 ]
pi_99711652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef ennudan het volgende:

[..]

HAHA wat dacht je van de gek die er op reageert :)

Laat ik het zo zeggen we smsen vrijdag ochtend 30 keer, bellen een uur, ze is om half 12 bij mij, gaat om 14 uur weg, smst 10 keer, bellen een uur, is dan uit de trein we spreken af wat minder contact en smsen die dan nog 50 keer....
wtf. Ik heb ook de rest gelezen.. dit zit toch niet goed man. Je kent haar pas een week en het lijkt alsof jullie elkaar al 3 maanden kennen.. met een hoop gezeik.

Klinkt trouwens alsof ze gewoon de aandacht nodig heeft.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:15:17 #299
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_99712258
@ ennudan

Hoe oud zijn jullie?
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:07:53 #300
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_99714182
stronteigenwijs inderdaad ;)

luxor zou zo maar kunnen inderdaad dat het een aandachtstrip is. aan de andere kant ze heeft aandacht zat van mannen.

oud genoeg om beter te weten (ik dan) 30 en 24
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:09:02 #301
314372 Goddelijker
pi_99714216
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:07 schreef ennudan het volgende:
stronteigenwijs inderdaad ;)

luxor zou zo maar kunnen inderdaad dat het een aandachtstrip is. aan de andere kant ze heeft aandacht zat van mannen.

oud genoeg om beter te weten (ik dan) 30 en 24
Dat gedrag van haar op die leeftijd... Begin er niet aan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')