Schop hem het balkon op en doe de deur op slotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel gelooft niet dat het gaat hagelen...
Dan niet jongen.....
[insert slechte grap over afkoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:47 schreef Maitje het volgende:
Thnx voor de felicitaties..
Ik voel me erg verlicht vandaag..en overhit
maar dat terzijde
Dat was voor '91 makkelijk, LMB bestond nog nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, bij de inf wordt je inf algemeen opgeleid en daarna wordt er bekeken welke kant je opgaat of lumbl of painf.
Nah, ik heb gezegd dat als het wel gaat hagelen en hij autoschade krijgt, dat hij het niet moet wagen om boos of chagrijnig te worden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Schop hem het balkon op en doe de deur op slot
2200 wordt krap aan denk ik daar bij jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als het tussen 8 en 10 maar droog blijft!
naa... half 10 is ook goed.. red ik dat wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
2200 wordt krap aan denk ik daar bij jou.
Brb, even m'n zwembroek halenquote:
Ja oooooof, je legt even een deken op je auto bespaart jezelf een putjesdak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, ik heb gezegd dat als het wel gaat hagelen en hij autoschade krijgt, dat hij het niet moet wagen om boos of chagrijnig te worden!
Dan flikker ik hem dus persoonlijk van het balkon.
Ik weet niet in hoeverre de bui die nu boven zuid Limburg hangt zich gaat samenvoegen en daarmee uitbreiden met die andere bui. Maar ik gok dat 21:30 wel te doen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
naa... half 10 is ook goed.. red ik dat wel?
Oew.. ik zou wel willen zwemmen!quote:
Oki..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de bui die nu boven zuid Limburg hangt zich gaat samenvoegen en daarmee uitbreiden met die andere bui. Maar ik gok dat 21:30 wel te doen is.
Dat heb ik dus al voorgesteld maar meneer is eigenwijs en weet zeker dat de hagel hier niet (meer) zal vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Brb, even m'n zwembroek halen
[..]
Ja oooooof, je legt even een deken op je auto bespaart jezelf een putjesdak.
Veel plezier bij de uitdeukerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al voorgesteld maar meneer is eigenwijs en weet zeker dat de hagel hier niet (meer) zal vallen.
Ja en in het ziekenhuis waar ErwinRommel dan ligt met 2 gebroken benen omdat-ie van het balkon is "gevallen"quote:
Alleen wat hele lichte witte wolkjes te zien hier in het zuiden, verder nog niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de bui die nu boven zuid Limburg hangt zich gaat samenvoegen en daarmee uitbreiden met die andere bui. Maar ik gok dat 21:30 wel te doen is.
Hier schapen in de luchtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Alleen wat hele lichte witte wolkjes te zien hier in het zuiden, verder nog niks.
Bedoel je hagel, of heb jij ook zo'n ijs maker?quote:
Zo'n ijsmaker, yoghurt-vanilleijs zit er nu in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Bedoel je hagel, of heb jij ook zo'n ijs maker?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo'n ijsmaker, yoghurt-vanilleijs zit er nu in.
Ik wil oohoook!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo'n ijsmaker, yoghurt-vanilleijs zit er nu in.
Waarom nu niet meer? Lekkerder ijs dan zelfgemaakt is er nietquote:
Weet je nog die slechte grap over het afkoelen?quote:
Heb medelij!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer? Lekkerder ijs dan zelfgemaakt is er niet
[..]
Weet je nog die slechte grap over het afkoelen?
Maar dat kan niet want jij moet nog sporten
Kapot geloof ik, erg lang geleden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer? Lekkerder ijs dan zelfgemaakt is er niet
Ik mag een voorkeur uitspreken...quote:
Airco is zo overrated...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik krijg mijn sportkleding amper aan...
Maar.. airco in de sportschool...
Trekt aardig dicht hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Tis hier nog kurkdroog. Beetje licht grijze lucht alleen. Zet mn stormalarm wel ff aan.
't Wordt al flink donker maar duurt nog wel even totdat het losgaat hier...quote:
Dat zit ik al, en geloof me, komt geen hagel hier!! Dus verspilde moeite om een dekbed over de wagen te doen.quote:
Het is ook zo onstabiel als de pest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Erasmo het volgende:
De luchtdrukmeter veranderd hier per minuut.
Ik heb ze hier, hoewel niet zo mooi als op jouw foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook zo onstabiel als de pest.
Ik zit met smart te wachten op Mammatus...
[ afbeelding ]
![]()
Die zag ik een halfuur geleden ook. Maar dat waren meer grijze tijgerstrepen dan wat anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb ze hier, hoewel niet zo mooi als op jouw foto.
Zou zo maar kunnen dat die gaan vormen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook zo onstabiel als de pest.
Ik zit met smart te wachten op Mammatus...
[ afbeelding ]
![]()
Op wat bliksem en donder na hier ook maar weinoig spectaculairsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Noemen ze dit extreem weer...Wat een afgang (opnieuw) voor de KNMI.
Hier ook waterzakken gespot!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb ze hier, hoewel niet zo mooi als op jouw foto.
We zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Oh nee? Het is al zo goed als voorbij volgens mij. Voor Noord-Brabant in ieder geval wel. Echt een enorm lachertje dit.quote:
Dat het bij jou meevalt betekent inderdaad dat het overal meevalt. Jij bent immers het middelpunt van het universum, nietwaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Hier, zuidoost Brabant/ noord Limburg begint het nu pas een beetje te rommelen. Maar ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh nee? Het is al zo goed als voorbij volgens mij. Voor Noord-Brabant in ieder geval wel. Echt een enorm lachertje dit.
Zelfs de website had een meltdown, 's lands grootste faalclubquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Lightning_NL het volgende:
En dan de NS, die vanaf 12 uur chaos ging veroorzaken door alvast met wat minder treintjes te gaan rijden. Stelletje ongelooflijke prutsers.
NS die het halve land platlegt uit voorzorg..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh nee? Het is al zo goed als voorbij volgens mij. Voor Noord-Brabant in ieder geval wel. Echt een enorm lachertje dit.
Hier is het donker, maar het lijkt allemaal over te waaien. Geen gerommel, niks (10 km oostelijker).quote:
Ach, er konden natuurlijk wel eens wat blaadjes op de rails waaien...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
NS die het halve land platlegt uit voorzorg..
Veel meer zal het niet worden schat ik zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier, zuidoost Brabant/ noord Limburg begint het nu pas een beetje te rommelen. Maar ik wacht geduldig af.
De waarden zagen en zien er wel goed uit voor een flink potje noodweer, maar wil niet zeggen dat het hele land er last van krijgt. Ik hoor hier nu pauzeloos gerommel dus zoveel kilometer verderop hebben ze het wel slecht. En weeralarmen heb ik een broertje dood aan... Vroegah keken we gewoon naar de lucht en gingen aan de slag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet worden schat ik zoIedereen loopt paniek te maken, vooral de KNMI, NS en ANWB. Moet je voor de grap zo effe NED1 kijken, wat een paniekzaaierij je dan te zien krijgt. En wat is dat extreme weer nou uiteindelijk geworden? Een klein beetje gerommel, wat flitsjes, een lekker verfrissend briesje en wat regen. That's it. Gewoon een onweersbui, niks heftigs of extreems.
Ze mogen wel eens een keer met de bezem door de KNMI en NS gaan. Zou het land geen kwaad doen.
+1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |