Wie rolt er mee?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef mr-green het volgende:
Ik rol gewoon een paar straten verderop naar mijn bed als de meet voorbij is
Dan wens ik een ieder veel succes om überhaupt bij mij binnen te komen. Mijn onderburen zijn zwaar gangstahquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De hele meet is een samenzwering om jouw huis leeg te roven, wist je dat nog niet?
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n ogen dichtdoen. Ik heb hoofdpijn van de hitte
Byee allen![]()
Nu zie ik zo'n flappende stamppende naatje voor me.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb aandacht nodig, maar die krijg ik maar niet van je, dan maar zo
(en je danst echt als een pinguin, maar wel die leuke, die van happy feet)
En?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan wens ik een ieder veel succes om überhaupt bij mij binnen te komen. Mijn onderburen zijn zwaar gangstah
nu ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu zie ik zo'n flappende stamppende naatje voor me.
En schudden met die billenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Zo'n waggel loopje.Met zijn armpjes recht naast zijn lichaam.
Bwhehehheee.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehheee.
DM je nummer even.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en ik ook en ik heb nog steeds geen aandacht
fijn, nu krijg ik visualsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehheee.
Je vergat de bovenburenquote:
En dat was geeneens mijn schuldquote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg het beeld niet uit mijn hoofd.
Nouja, alles beter dan mono's piemel. En dat duurde me ook weken om te vergeten.
SORRYYYYYYYYYquote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Nouja, alles beter dan mono's piemel. En dat duurde me ook weken om te vergeten.
Wacht maar tot de meet is geweest, dan heb je ineens hele andere dingen in je hoofd, dan een naatje die als een pinguin danst. Iets met scheel.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Whut, in Wierden?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat jij deze keer met je piemel ging waggelenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet is geweest, dan heb je ineens hele andere dingen in je hoofd, dan een naatje die als een pinguin danst. Iets met scheel.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Whut, in Wierden?
Niet de dames flashen hè Mono! Dat werkt niet in jouw geval!
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze keer met je piemel ging waggelen
Daar had ik wel iets van meegekregen volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had ook echt niets gedaan. Huppel trok zo mijn boxer naar beneden toen ik met gebaren een leuk verhaal aan het vertellen was
Jij ... deed ..... niks?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had ook echt niets gedaan. Huppel trok zo mijn boxer naar beneden toen ik met gebaren een leuk verhaal aan het vertellen was
Hebben we turkse pizza daar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Gaan we ook nog een poule opzetten voor wie er het eerst kotst ?
Dat noemt men een Lamachunquote:
Daar wil ik wel een tientje op inleggen. Mag je dan ook proberen om iemand anders zover te krijgen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Dan zet je geld op mij in?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een tientje op inleggen. Mag je dan ook proberen om iemand anders zover te krijgen?
dan durf ik namelijk wel een gokje te wagen.quote:
Ez heeft me nog steeds niet vergevenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent zo'n klootzakquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
dan durf ik namelijk wel een gokje te wagen.
Hij was geheel onschuldig!quote:
Heb je nog meer nieuws?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was geheel onschuldig!
Zn spijkerbroek hing wel al op zn enkels trouwens!!
Klopt, zullen we even buiten fok verder kusjekroelenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was ik al vanaf het begin.
Jij was echt dronken hequote:
Dat ligt meer aan mono, dat is met de broek op de enkels rondstiefelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Zokunen het volgende:
* Zokunen noteert: Als je gaat ook een HEUL goede riem om doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |