quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Whut, in Wierden?
Niet de dames flashen hè Mono! Dat werkt niet in jouw geval!
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze keer met je piemel ging waggelen
Daar had ik wel iets van meegekregen volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had ook echt niets gedaan. Huppel trok zo mijn boxer naar beneden toen ik met gebaren een leuk verhaal aan het vertellen was
Jij ... deed ..... niks?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had ook echt niets gedaan. Huppel trok zo mijn boxer naar beneden toen ik met gebaren een leuk verhaal aan het vertellen was
Hebben we turkse pizza daar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Gaan we ook nog een poule opzetten voor wie er het eerst kotst ?
Dat noemt men een Lamachunquote:
Daar wil ik wel een tientje op inleggen. Mag je dan ook proberen om iemand anders zover te krijgen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Dan zet je geld op mij in?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een tientje op inleggen. Mag je dan ook proberen om iemand anders zover te krijgen?
dan durf ik namelijk wel een gokje te wagen.quote:
Ez heeft me nog steeds niet vergevenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Jij bent zo'n klootzakquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
dan durf ik namelijk wel een gokje te wagen.
Hij was geheel onschuldig!quote:
Heb je nog meer nieuws?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was geheel onschuldig!
Zn spijkerbroek hing wel al op zn enkels trouwens!!
Klopt, zullen we even buiten fok verder kusjekroelenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was ik al vanaf het begin.
Jij was echt dronken hequote:
Dat ligt meer aan mono, dat is met de broek op de enkels rondstiefelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Zokunen het volgende:
* Zokunen noteert: Als je gaat ook een HEUL goede riem om doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |