Het is een leugen!quote:
wil je dat graag?quote:
Jawe;. gewoon doen. Vorige keer was het goedquote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mijn ding doen.
Echt, ik moet zoooo onthouden om niet teveel bier te drinken.
Heul niet! Jij MOET net zo lam of lammer worden als in Wierdenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mijn ding doen.
Wat is te veel bier?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mijn ding doen.
Altijd leuk tochquote:
Ga je anders naakt op de tafel dansen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mijn ding doen.
Dan valt er niets meer te hosselen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawe;. gewoon doen. Vorige keer was het goed
Lammer? Bel de ambu maar vast.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet! Jij MOET net zo lam of lammer worden als in Wierden
Gewoon doen!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Wordt er gedanst, btw? Ik vind dat wel leuk
Waarom krijg ik nu ineens dat filmpje in mijn hoofd?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Hij is gewoon onverstaanbaar dan.quote:
maar ze gaat niet meequote:
Nee, je hebt al je kleren aangehoudenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet je even aan iemand vragen die er de vorige keer was. Ik weet het niet meer namelijk.
Hihi, ik ben normaal al onverstaanbaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is gewoon onverstaanbaar dan.
Roept dat ie niet dronken is maar ondertussen
Hij was geniaal
Welk filmpje?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu ineens dat filmpje in mijn hoofd?
Dat is positief.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, je hebt al je kleren aangehouden
Gaan wij ook dansen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, ik ben normaal al onverstaanbaar.
WTF is DAT????quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Mijn lach is epischerquote:
Dat niet kennen?quote:
Dat dusquote:
Nee, het zijn er twee.quote:
dat heel eng vinden en idd niet kennenquote:
Coolquote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dans ook zo. Ik weet, het is een gave.
Is gewoon een leuken filmpjenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dans ook zo. Ik weet, het is een gave.
Het komt wel goed schatje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer bij, ik kan het niet meer aan
Mijn lach gaat ook niet gefilmd of opgenomen worden op de bbq trouwens!quote:
* clevy draait met de ogen en rent gillend weg van de computertquote:
Gaat je lach trouwen? Met wie?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lach gaat ook niet gefilmd of opgenomen worden op de bbq trouwen!
Klootzak!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Monopoly het volgende:
6 biertjes en je dan al lam voelen_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
Nouhouquote:
Daar moet je niet op hakkenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
ik dans alleen op rock, of is dat dansen? Meer headbangen. Soms doe ik een verwoede poging om op happy hardcore te hakken, maar dat faalt meestal jammerlijk.
6 maar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Monopoly het volgende:
6 biertjes en je dan al lam voelen_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
Sorryquote:
Normaal kan ik meer hebbenquote:
Hakken is tof.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet je niet op hakken![]()
En anders kan ik het je wel lerenIs simpel
Jaquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
You've NYANED for 1658.0 seconds and counting!
Held, bijna een half uurquote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
You've NYANED for 1658.0 seconds and counting!
Mij ookquote:
Komt wel goed, schatjequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatjeWe drinken ze onder de tafel
Eh nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga wel drinken maar niet te veel. Moet zondag mn zoon ophalen en Ez veilig thuisbrengen ook dusquote:
gewoon flink zuipen johquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf wel redelijk nuchter om zij die niet blijven overnachten naar het station toe te begeleiden.
Dat was ik sowieso al wel van plan, redelijk nuchter blijven
Hoe wil jij die gaan begeleiden? Beter brengt iemand met een auto die gewoon even.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf wel redelijk nuchter om zij die niet blijven overnachten naar het station toe te begeleiden.
Dat was ik sowieso al wel van plan, redelijk nuchter blijven
Mehquote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eh nee.
Ez en mono kan ik niet bijhouden.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rechtdoor, HO, tja, das een sloot, jammer dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe wil jij die gaan begeleiden? Beter brengt iemand met een auto die gewoon even.
Dat is knap na 2 anderenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
MehNou ja, dan worden we dappere tweede
jij danst als een pinguinquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
ik dans alleen op rock, of is dat dansen? Meer headbangen. Soms doe ik een verwoede poging om op happy hardcore te hakken, maar dat faalt meestal jammerlijk.
quote:
Bwhehehe.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rechtdoor, HO, tja, das een sloot, jammer dan.
Desnoods bel je een taxi, maar ik ga echt geen mensen naar cs begeleiden hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe wil jij die gaan begeleiden? Beter brengt iemand met een auto die gewoon even.
Alle chauffeurs gaan aan de zuip tochquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle chauffeurs gaan aan de zuip toch![]()
Trouwens, is het goed als ik mijn zusje even bel en vraag of ze ook even aan komt waaien? Heel kort enz.
Vast wel, want meer tieten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle chauffeurs gaan aan de zuip toch![]()
Trouwens, is het goed als ik mijn zusje even bel en vraag of ze ook even aan komt waaien? Heel kort enz.
Geen nood, er zijn er genoeg die haar willen hosselen op de BBQ. Dan ben je van haar afquote:
Wij gaan de hele nacht door.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef mr-green het volgende:
Ik rol gewoon een paar straten verderop naar mijn bed als de meet voorbij is
Ik wil niet van haar af hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood, er zijn er genoeg die haar willen hosselen op de BBQ. Dan ben je van haar af
Top dan ga ik nu alvast beginnen met erachter komen wat haar telefoonnummer isquote:
De hele meet is een samenzwering om jouw huis leeg te roven, wist je dat nog niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef mr-green het volgende:
Mooi dan kunnen er ook mensen bij jou blijven pitten als er bij Myra geen plek meer isquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef mr-green het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |