quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je keer luisteren als je goed gezopen hebt. o wacht je mag nog niet drinken
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom nou altijd smells like teen spirit...
Ditquote:
Dat was juist val z'n grap..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alle drie de plaatjes zijn hetzelfde hoor.
thuis, achter m'n computer en m'n laptop ook op 't bureauquote:
ik ken een vriend (13) en die drinkt zo een sixpack goldstrikequote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je keer luisteren als je goed gezopen hebt. o wacht je mag nog niet drinken
Ongeloofwaardig x100000000000000quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ken een vriend (13) en die drinkt zo een sixpack goldstrikeWTF
tjah, ik wil ook nog even m'n minuutjes meepakkenquote:
Sixpack Goldstrike ?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
sixpacks goldstrikequote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
Naatje is een spam hoer. Dat kan ik niet eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 6774 (gemiddeld 11 per dag)
Op naar de 7000.
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 80006 (gemiddeld 94 per dag)
Over de 80000.
Serieus, ik dacht dat ik erg was
Ik pak het na jou weer over, heeft Faye geroggeldquote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik wil ook nog even m'n minuutjes meepakken
morgen en overmorgen wordt ook al lastig
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
Problem ?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
En weer alleen maar mannen en jongetjes hier, wel verdomme
primaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik pak het na jou weer over, heeft Faye geroggeld
Ik doe wat precies?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik pak het na jou weer over, heeft Faye geroggeld
6 stuks om gewoon simpel te zijn..quote:
Alle gezonde mensen zijn na een fles goldstrike naar de klotequote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef _Fanta het volgende:
goldstrike komt niet in sixpacks, en na fles goldstrike is die vriend van jou helemaal naar de klote
Wat is goldstrike nou precies?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle gezonde mensen zijn na een fles goldstrike naar de klote
Tuurlijk ....quote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
6 stuks om gewoon simpel te zijn..
zat op het strand met hem fikkie te stoken
zuipt ie dat gewoon..
en kotsen echt man maar vooral janken
Lekkerquote:
op stage neemt ie ook gewoon blue curaçau meequote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef _Fanta het volgende:
trouwens stoere vriend heb jij om op zo'n jonge leeftijd al te drinken terwijl je hersenen nog volop in ontwikkeling zijn
Schei uit jongen. Niemand gelooft jequote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
6 stuks om gewoon simpel te zijn..
zat op het strand met hem fikkie te stoken
zuipt ie dat gewoon..
en kotsen echt man maar vooral janken
Klinkt leukquote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterke alcohol met stukjes bladgoud er in!
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
op stage neemt ie ook gewoon blue curaçau mee
en hij is net zo oud al jou? hij zal wel nooit heel slim worden denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 21:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
op stage neemt ie ook gewoon blue curaçau mee
hij zit klinisch ggz jeugd frieslandquote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en hij is net zo oud al jou? hij zal wel nooit heel slim worden denk ik
K heb er met een kameraad een geniale mix mee gemaakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden 1x gehad. Ik vond het toen niet bepaald lekker.
Ik vond het hemels totdat ik iets teveel op had. Midden in de winter in slaap gedonderd naast de waal en wakker worden in een plasje kots.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden 1x gehad. Ik vond het toen niet bepaald lekker.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond het hemels totdat ik iets teveel op had. Midden in de winter in slaap gedonderd naast de waal en wakker worden in een plasje kots.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond het hemels totdat ik iets teveel op had. Midden in de winter in slaap gedonderd naast de waal en wakker worden in een plasje kots.
Geweldig, zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt. Ik heb ook nog nooit gehad dat ik niet meer weet wat er was gebeurd ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
mmjoah ik speel tenminste geen WoWquote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien moet je eens andere vrienden zoeken
1/2 Goldstrike 1/3 rode vodka en 1/6de cola.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
K heb er met een kameraad een geniale mix mee gemaakt.
Shotglaasje, half goldstrike half safari en een scheutje tabasco
zuipen op jou leeftijd is echt niet goed, ik begon pas met zuipen vanaf mn 18de, miss nog iets te vroeg maar toen deed ik het nog rustig aanquote:
Nog nooit gehad.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
1/2 Goldstrike 1/3 rode vodka en 1/6de cola.
Lekkere prestatie zeg. Over 10 jaar wens je dat je WoW had gespeeld in plaats van met die hersenloze gasten om te gaan.quote:
Dat is de ONZ-mix. Op de vorige meet maakte graseter en patjen dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
Ga ik wel een keer maken, klinkt lekker
naatjes fapmateriaalquote:
Wat had jij vandaag aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is de ONZ-mix. Op de vorige meet maakte graseter en patjen dat.
ik ben eens op de afdeling komen kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zuipen op jou leeftijd is echt niet goed, ik begon pas met zuipen vanaf mn 18de, miss nog iets te vroeg maar toen deed ik het nog rustig aan. Daarom keur ik dat zuipgedrag van Faye soms ook af. ook al doet ze dan weet met mate, maar goed is het zeker niet op die leeftijd
quote:
En de pizza onzin?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar is echt geen zak aan, geloof mequote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geweldig, zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt. Ik heb ook nog nooit gehad dat ik niet meer weet wat er was gebeurd ofzo.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
nou deze hersenloze haalt dikke 9's op vwoquote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekkere prestatie zeg. Over 10 jaar wens je dat je WoW had gespeeld in plaats van met die hersenloze gasten om te gaan.
Lang leve Nederland dat iedereen mag bepalen hoe hij of zij zn eigen leven invultquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ben eens op de afdeling komen kijken
zag er vrolijk uit behalve die horror-kindertjes
12.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef _Fanta het volgende:
hoe oud is Myraela eigenlijk, ook nog best kiddo ofnie?
Oh.. Dus hij zit gewoon tijdens mijn show te fappen op Motherless..quote:
Hm, ik geloof je niet want ik ben altijd heel koppig.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar is echt geen zak aan, geloof me
nee, ik lag in eerste instantie te slapenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Dus hij zit gewoon tijdens mijn show te fappen op Motherless..
wat een vies jongetje hequote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Dus hij zit gewoon tijdens mijn show te fappen op Motherless..
Ik heb het over de gasten waar je mee om gaat. Daarbij zo'n middelbaar schooltje zegt niets. Ik ken er genoeg met een VWO diploma die er niets mee hebben gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef 129383 het volgende:
[..]
nou deze hersenloze haalt dikke 9's op vwo
Laat dan maar. Ik dacht dat ik je zag bij tram 2 hier in Charloisquote:Op maandag 27 juni 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een trui en een jeans. Ik ben een beetje brak, dus ik merk niets van de warmte.
ok 14.gifquote:
welk meer?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
Daar ben ik weer.
En ik heb slecht nieuws mijn meer is vervuild, ernstig.
blauwalg?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
Daar ben ik weer.
En ik heb slecht nieuws mijn meer is vervuild, ernstig.
ik heb ook vrienden bij me ict stage hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het over de gasten waar je mee om gaat. Daarbij zo'n middelbaar schooltje zegt niets. Ik ken er genoeg met een VWO diploma die er niets mee hebben gedaan.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet altijd aan dat dansje denken bij dit nummer. Dat ze aan die touwtjes hangen
Toolenburger Plasquote:
Nee scootervolk en hun breezersletjes.quote:
Bij de tram zul je me sowieso niet snel spotten.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik dacht dat ik je zag bij tram 2 hier in Charlois
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Toolenburger Plas
[..]
Nee scootervolk en hun breezersletjes.
oh, gewoon negeren.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Toolenburger Plas
[..]
Nee scootervolk en hun breezersletjes.
Ik ook niet, oh wacht...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geweldig, zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt. Ik heb ook nog nooit gehad dat ik niet meer weet wat er was gebeurd ofzo.
quote:
quote:
Wat een posthistorie heb ikquote:
ik stond dus te wachten op de tram en naast mij stond een meisje mij aan te staren. Even dacht ik dat jij het was (gezien het uiterlijk) maar ik durfde het niet te vragenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de tram zul je me sowieso niet snel spotten.
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook niet, oh wacht...
[..]
[..]
[..]
Wat een posthistorie heb ik
Goh. Tof voor je. Je komt op mij over als een pathologische leugenaar. Waar ik eerst dacht dat Fanta_ het probleem was, ben ik er nu achter dat jij gewoon de gek bent. Je zal er vast niets aan kunnen doen, je bent nog jong en waarschijnlijk zitten er wat dingetjes mis, dus ik heb een beetje medelijden met je.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb ook vrienden bij me ict stage hoor
..........quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh. Tof voor je. Je komt op mij over als een pathologische leugenaar. Waar ik eerst dacht dat Fanta_ het probleem was, ben ik er nu achter dat jij gewoon de gek bent. Je zal er vast niets aan kunnen doen, je bent nog jong en waarschijnlijk zitten er wat dingetjes mis, dus ik heb een beetje medelijden met je.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh. Tof voor je. Je komt op mij over als een pathologische leugenaar. Waar ik eerst dacht dat Fanta_ het probleem was, ben ik er nu achter dat jij gewoon de gek bent. Je zal er vast niets aan kunnen doen, je bent nog jong en waarschijnlijk zitten er wat dingetjes mis, dus ik heb een beetje medelijden met je.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kom maar hier hoor..
Myr, geen peuters bashen!
hoezo?quote:
[..]
Kom maar hier hoor..
[..]
Kom maar hier hoor..
ik ga jou bashen bij mw2quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kom maar hier hoor..
Moet die hier geen verhaaltjes gaan lullen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
Myraela wat een lafbek ben je soms ook. beetje 14 jarige er van langs geven
hmm, veel?quote:
Neuhh, Ik vind t niet echt storend iigquote:
quote:
1 ik heb ICT stage bij de plaatselijke kringloopwinkelquote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet die hier geen verhaaltjes gaan lullen.Ik zeg alleen maar wat iedereen hier denkt.
Nee dat is Diego.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mw2?Wat is dat, de jongetjesvariant van Dora The Explorer
Iedereen is hier welkom, zelfs gastjes van 14, enjah die typen nou eenmaal anders dan ons. Waarom hem aanvallen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet die hier geen verhaaltjes gaan lullen.Ik zeg alleen maar wat iedereen hier denkt.
leuke slachtoffertjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, zelfs gastjes van 14, enjah die typen nou eenmaal anders dan ons. Waarom hem aanvallen?
Eens. We kunnen beter collectief _Fanta aanvallen. Die kan het tenminste hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, zelfs gastjes van 14, enjah die typen nou eenmaal anders dan ons. Waarom hem aanvallen?
Ik haal wel eens een avondje door ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je dat weet,kijk je te veel peuterTV
Ik heb het niet over anders typen. Ik heb het over liegen. Kan ik niet uitstaan. Ik ga niet anders doen omdat die 14 is hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad. Ik leer er alleen maar van, dus kom maar opquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent ook een leuk slachtoffer, gewoon om hoe je reageert
volgens mij ben je ook niet veel ouder als hem toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet over anders typen. Ik heb het over liegen. Kan ik niet uitstaan. Ik ga niet anders doen omdat die 14 is hoor.
ik ben een groene olifant met paarse vleugeltjesquote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet over anders typen. Ik heb het over liegen. Kan ik niet uitstaan. Ik ga niet anders doen omdat die 14 is hoor.
Comedy Central hield er vroeger om 5 mee op en dan begon Nick Jr. Dan zie je zoiets een keer aangekondigd worden.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ben een groene olifant met paarse vleugeltjes
Ja, ja ...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Comedy Central hield er vroeger om 5 mee op en dan begon Nick Jr. Dan zie je zoiets een keer aangekondigd worden.
Ik vind het een behoorlijk verschil tussen 14 en 18. Daarbij, wat heeft dat er mee te maken? Zijn of mijn leeftijd heeft niets te maken met het feit dat je niet moet gaan lopen liegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook niet veel ouder als hem toch?
You know that's the truth.quote:
JE HEBT GEEN SEKS VOOR HET HUWELIJK MAAR DAT IS VET HYPOCRIET EN WEES NIET ZO'N ZEIKERD EN LAAT FAYE LEKKER FOTO'S POSTEN EN JE HEBT EEN KUTSTEM EN JE HEBT EEN BABYFACE EN LAAT IEDEREEN IN GODSNAAM TOCH EENS LEKKER STOPPEN MET DIT UITGEKAUWDE GELEUTERquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik leer er alleen maar van, dus kom maar op
Als dat het enige is wat je in je leven bereikt hebt, wees er dan maar trots opquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef 129383 het volgende:
de meeste van jullie weten niet eens wat http is
ik geef de waarheid alleen maar een knikjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk verschil tussen 14 en 18. Daarbij, wat heeft dat er mee te maken? Zijn of mijn leeftijd heeft niets te maken met het feit dat je niet moet gaan lopen liegen.
Nu is ie goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN SEKS VOOR HET HUWELIJK MAAR DAT IS VET HYPOCRIET EN WEES NIET ZO'N ZEIKERD EN LAAT FAYE LEKKER FOTO'S POSTEN EN JE HEBT EEN KUTSTEM EN JE HEBT EEN BABYFACE GEEF FAYE AAN HELOEF EN LAAT IEDEREEN IN GODSNAAM TOCH EENS LEKKER STOPPEN MET DIT UITGEKAUWDE GELEUTER
Wat, heeft 'ie een uitgekauwde leuter?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN SEKS VOOR HET HUWELIJK MAAR DAT IS VET HYPOCRIET EN WEES NIET ZO'N ZEIKERD EN LAAT FAYE LEKKER FOTO'S POSTEN EN JE HEBT EEN KUTSTEM EN JE HEBT EEN BABYFACE EN LAAT IEDEREEN IN GODSNAAM TOCH EENS LEKKER STOPPEN MET DIT UITGEKAUWDE GELEUTER
Ik ben niet onder de indruk, sorry.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN SEKS VOOR HET HUWELIJK MAAR DAT IS VET HYPOCRIET EN WEES NIET ZO'N ZEIKERD EN LAAT FAYE LEKKER FOTO'S POSTEN EN JE HEBT EEN KUTSTEM EN JE HEBT EEN BABYFACE EN LAAT IEDEREEN IN GODSNAAM TOCH EENS LEKKER STOPPEN MET DIT UITGEKAUWDE GELEUTER
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hyper text transfer protocol toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef 129383 het volgende:
de meeste van jullie weten niet eens wat http is
Ik een kind? Jongen, je weet niets over mijn leven, dus beter houd je gewoon je bek over wat ik wel of niet ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef _Fanta het volgende:
Myraela in mijn ogen ben je ook nog best een kind, bdoel je woont nog thuis enzo. terwijl ik al dik 5 jaar op mezelf woon, zoals de meeste hier in het topic. En dan ga je lopen kutten op ons cijfertje. Echt komop. Doe gewoon lief joh
De afkorting kunnen opratelen is natuurlijk nog wat anders dan weten wat het is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hyper text transfer protocol toch?
gij google-aarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hyper text transfer protocol toch?
Er IS hier een modje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef ToT het volgende:
Misschien dat er hier ff een modje kan komen om de bol wat te sussen?
klopt dan ook wel weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De afkorting kunnen opratelen is natuurlijk nog wat anders dan weten wat het is.
Als je zo volwassen bent snap ik niet waarom je jezelf keer op keer aan hem blijft irriterenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik een kind? Jongen, je weet niets over mijn leven, dus beter houd je gewoon je bek over wat ik wel of niet ben.
weterquote:
Ik blijf me niet aan hem irriteren, ik zeg het alleen meteen als ik me wel irriteer. Dat zouden meer mensen eens moeten doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als je zo volwassen bent snap ik niet waarom je jezelf keer op keer aan hem blijft irriteren
Is er wel, maar niet echt interessant vind ikquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf me niet aan hem irriteren, ik zeg het alleen meteen als ik me wel irriteer. Dat zouden meer mensen eens moeten doen.
Mwah, dan krijg je dezelfde taferelen als in BNW...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf me niet aan hem irriteren, ik zeg het alleen meteen als ik me wel irriteer. Dat zouden meer mensen eens moeten doen.
ligt er aan wat je leven noemtquote:
Sorry, daar kom ik nooit?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, dan krijg je dezelfde taferelen als in BNW...
quote:
Ehm dat is mijn sociale leven hoor.quote:
Continue ruzies tussen mensen die een beetje te veel te duidelijk voor hun mening uitkomen, wat weer een hel is voor de moderators die uiteindelijk ook zwaar afgezeken worden en continu de boel moeten sussen.quote:
Join the clubquote:
Ik besef me opeens dat ik nog niet heb gegeten vanavondquote:
Je bent van level 8 naar 9 gegaan?quote:
Sociale netwerk: Checkquote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Fok!: check
WoW: check
Sociale leven: check
wat klopt er niet?
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik besef me opeens dat ik nog niet heb gegeten vanavond
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik besef me opeens dat ik nog niet heb gegeten vanavond
Zie ik eruit alsof ik WoW speel?!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom WoW spelen samen met mij en nog andere luisteraars
HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX! HOAX!quote:
Post eens een pic?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik WoW speel?!
Euhm, gezien mijn diabetes, niet echt nee..quote:
Gewoon vergetenquote:
Ach zo erg ben ik ook weer niet. Het is beter dan dat constante schijnheilige gekusjekroel.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Continue ruzies tussen mensen die een beetje te veel te duidelijk voor hun mening uitkomen, wat weer een hel is voor de moderators die uiteindelijk ook zwaar afgezeken worden en continu de boel moeten sussen.
Neuh maar als iedereen meteen duidelijk voor hun mening uitkomen, krijg je dat soort situaties bij. Je kunt dingen ook subtiel bespreken!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach zo erg ben ik ook weer niet. Het is beter dan dat constante schijnheilige gekusjekroel.
Je bent pas een baas als je met je broek op de enkels zit te Fokken!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb het zo warm dat ik alleen in een korte broek zit hier, ben ik nu stoer?
Dat vind ik een beetje gekquote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je met je broek op de enkels zit te Fokken!![]()
En dan niet al schijtend zoals Porsche1!_______!
Ik zit sinds ik thuis ben in boxer en hemdquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zit in mijn oude kloffiequote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit sinds ik thuis ben in boxer en hemd
en met je dikke fallus in je handen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je met je broek op de enkels zit te Fokken!![]()
En dan niet al schijtend zoals Porsche1!_______!
ik zit ook met een korte broek WoW te spelen en heb een mango smoothiequote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ja, daarom zo min mogelijk aan!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zit in mijn oude kloffieHet is warm... hallo-o...
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en met je dikke fallus in je handen?
en dan reagerend op myraela
Smoothiesquote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zit ook met een korte broek WoW te spelen en heb een mango smoothie
Ben je al level 85?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zit ook met een korte broek WoW te spelen en heb een mango smoothie
Voor zover het kon, ik had bezoekquote:
Slaap zequote:
Nee ok, maar zonder bezoek kan het welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voor zover het kon, ik had bezoekDan ga je niet erbij lopen alsof je gaat tippelen
had ToT wel leuk gevonden denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Voor zover het kon, ik had bezoekDan ga je niet erbij lopen alsof je gaat tippelen
Dat jaquote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik speel geen WoW dat kost te veel poen
Huh wat?quote:
Wil ik graag zo houden, alleen lekkere chicks natuurlijk.quote:
Ik niksquote:
Ik heb je ook niet op msnquote:
Ik snap meteen waarom.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil ik graag zo houden, alleen lekkere chicks natuurlijk.
[..]
Ik niks
Iedereen heeft het druk ofzo
miss is wel beter als we nu op msn verder gaan idd, Myr ligt op de loer. 1 foute reactie van iemand in topic en ze ontploftquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat er negert staat in plaats van negeert?
ja. Dat is algemeen gebruik hier op fok, iemand negeren in plaats van negeren.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat er negert staat in plaats van negeert?
kloptquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het bestandje heet trouwens nog 'x-radio.m3u'
tijdje terug toen ze wel lief wasquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
myr, wanneer was je nou dronken waar ik net iets over las?
Er zijn nog wel meer verwijzingen naar X-radio.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het bestandje heet trouwens nog 'x-radio.m3u'
Ik ben nooit dronken, hoe kom je daar nou bij? Ik dronken? hhiihhi, neejoh.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
myr, wanneer was je nou dronken waar ik net iets over las?
Op de site zag ik het ook alquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer verwijzingen naar X-radio.
Boehoehoe.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss is wel beter als we nu op msn verder gaan idd, Myr ligt op de loer. 1 foute reactie van iemand in topic en ze ontploft
Wij zijn voor elkaar gemaakt, stiekem, samen dronkenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken, hoe kom je daar nou bij? Ik dronken? hhiihhi, neejoh.
Toen jij ook dronken was overigens.
Rooster zegt ook nog steeds X-raydioquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op de site zag ik het ook al
Wordt lekker bijgehouden
Lolwut?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lijkt een stukje in te zitten dat lijkt op Flappie![]()
Zij is heel vaak dronken...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken, hoe kom je daar nou bij? Ik dronken? hhiihhi, neejoh.
Toen jij ook dronken was overigens.
Oeh, ik wil ook wel een keer dronken met jou wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij zijn voor elkaar gemaakt, stiekem, samen dronken
Ja, zo hoorde ik het netquote:
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij zijn voor elkaar gemaakt, stiekem, samen dronken
jankerdquote:
oja ff veranderenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Rooster zegt ook nog steeds X-raydio
Ik ben niet vaak dronken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Of we zijn te vaak dronken. 1 van de 2.
Ik wil ook wel op mijn andere account komen hoor, als het kleurtje het erger maakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jankerd. eej maar is tof bdoel was tusse jou en cijfertje, ik moeide er weer mee omdat zo'n kerel nog niet over de vaadigheden beschikt om zich tegen mod verdedigen. maar is goed zo
Simon & Garfunkel?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, trouwens. schiet me net te binnen. vorige was geen cover, maar een parodie
en deze is vrij lastig
Depeche Mode?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, trouwens. schiet me net te binnen. vorige was geen cover, maar een parodie
en deze is vrij lastig
edit - tags
Ik weet ze van dit jaar op 1 hand te tellenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben nooit dronken, dan is 2 keer dronken al heel veel.
dat is 3 keer, dat is meer dan 2quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet ze van dit jaar op 1 hand te tellen
19 februari
19 maart
18 juni
eat this, pinguin
jupquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet ze van dit jaar op 1 hand te tellen
19 februari
19 maart