Fietste hij van het padje af?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Hier nog 30 graden buiten. Binnen 24. qltel ging net een eindje fietsen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Vast welHij moest ook door wolken insecten heen dus erg lang duurde het niet voor hij weer terug was
Geweldige serie is datquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje jij moet echt nooit meedoen aan Man Woman Wild.
Dan wordt het eerder Gillend naar Huis
Daar ontploft iets in Noord-Frankrijkquote:
Dat is Michel Roux jr. die erachter komt dat iemand de kaas voor zijn fondue heeft opgegeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar ontploft iets in Noord-Frankrijk
Ik was het niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Michel Roux jr. die erachter komt dat iemand de kaas voor zijn fondue heeft opgegeten.
Mwehehehe ik vind dat altijd wel gaaf om naar te kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje jij moet echt nooit meedoen aan Man Woman Wild.
Dan wordt het eerder Gillend naar Huis
Liegebeest, jij heet heul anders.quote:
Ha! Ik weet het!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Rumpelstiltskin heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Lange post:Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.quote:
Ik vind de eieren van de kippen van mn ouders niet heel anders smaken dan de eieren uit de winkel hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.
De vraag is natuurlijk hoe je dit op gaat vattenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.
Sneu voor de Peuk met haar pootjes? Kan ik me voorstellen, het zou nu al goed moeten zijn, maar de pootjes hebben blijkbaar (hopelijk) meer tijd nodig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de eieren van de kippen van mn ouders niet heel anders smaken dan de eieren uit de winkel hoor
Ik vind het gewoon sneu
Maar de Peuk loopt nu, ook al is het met een hinkeltje. En kippen met hinkeltjes zijn extra speciaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Sneu voor Peuk ja
Ze is zo cool en stoer en een vechter dus ik wil dat ze gewoon kan lopen
En ik wil niet dat ze dood moet en ik weet niet wat ik verder nog kan doen en ik vind het gewoon zielig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb dr maar twee of zo en die hou ik mooi zelfquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
oh-oh heb jij niet toevallig nog een showlijntje liggen die je niet meer gebruikt..die ik kan overnemen
quote:
Ja bij die van zondag waren er wel leuke kraampjes, maar heb er toen niet echt op gelet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Showlijnen koop je het beste gewoon op show trouwens, maar ik heb geen idee of je op een clubmatch ook leuk kan shoppen eigenlijk.
moet ik schoentjes voor je knutselen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik ben zielig, ik ging net door mijn enkel en moest toch nog het rondje afmaken voor ik thuis was.
Ja, wel een maatje groter dan graagquote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet ik schoentjes voor je knutselen?
Ik ben ook zielig. Een vriendin had een kan orgasme gemaakt (coctail shaker)) en toen had ik die opgedrojnken... en toen wilde ik nog meer (bierr was op) en toen maakte ik zelluf. En toen was ik eerst de jus de orange vergetenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik ben zielig, ik ging net door mijn enkel en moest toch nog het rondje afmaken voor ik thuis was.
1 maatje maar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wel een maatje groter dan graag
We merken hetquote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook zielig. Een vriendin had een kan orgasme gemaakt (coctail shaker)) en toen had ik die opgedrojnken... en toen wilde ik nog meer (bierr was op) en toen maakte ik zelluf. En toen was ik eerst de jus de orange vergetenen toen had ik zo gemaakt nog een kan vol.... en toen mocht ik niet meeer dronken van MM.
Vet saai
Ik ben zielig.
Kuusje opje enkel
Mocht je niet meeer dronken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook zielig. Een vriendin had een kan orgasme gemaakt (coctail shaker)) en toen had ik die opgedrojnken... en toen wilde ik nog meer (bierr was op) en toen maakte ik zelluf. En toen was ik eerst de jus de orange vergetenen toen had ik zo gemaakt nog een kan vol.... en toen mocht ik niet meeer dronken van MM.
Vet saai
Ik ben zielig.
Kuusje opje enkel
Lees je pist nog ff naquote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
ikk lees zo mijn pist na en die zit vol foute
beter denk van de niet 2de kan
Kuusje op je pist.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
ikk lees zo mijn pist na en die zit vol foute
beter denk van de niet 2de kan
Als je het nu nakijkt vóór je op invoeren kliktquote:
Die bier zal al in je maag denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
Die 2de kan staat hier nogwel ergens.
Ik was ook de hele avond mn bier kwijt
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het nu nakijkt vóór je op invoeren klikt
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat bier heeft zich aaaaaaallemaal verstopperd in je buikie Qweaaaaaaaaaaaaa
Wasse omnomnomnimnimquote:
Ik ben best kewll als ik gedronken hebquote:
Het is toch al erg, ik zou hem gewoon opzuipenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
Die 2de kan staat hier nogwel ergens.
Ik was ook de hele avond mn bier kwijt
En ook als je witte tabjes wilquote:
Zijn dat 'de Stoopjes' ?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was op zoek naar een foto van Chico zn showlijn en toen kwam ik deze tegen.
[ afbeelding ]
Wie???quote:
Mag nie!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is toch al erg, ik zou hem gewoon opzuipen
Waarom ken jij van die foute meuk?quote:
Daar was laatst een discussie in OUD ofzo over, of zij zelf haar kont af zou kunnen vegen met die korte armpjesquote:
die waren van het weekend op tv, was ze hier in ONZ ook al eens tegengekomenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom ken jij van die foute meuk?
![]()
KV komt ook naar Valkenburg trouwens, gaan we ?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar was laatst een discussie in OUD ofzo over, of zij zelf haar kont af zou kunnen vegen met die korte armpjes
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]Multi kijk, Sonja heeft Billy es gekeurd op een naakthondendag
Ja, nou als je het goed bekijktquote:
Ik handle dus niet altijd mn honden zelfquote:
Dat zal lastig worden iddquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou als je het goed bekijkt
Daar stond een reactie bij (nu verwijderd) van "pas op! Een hele dikke bij naast je!"
quote:wat kan spongebob goed zingen!
whauffend 13 uur geleden
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Lange post:JF, ons oude, "trouwe" PC'tje bleef er zowat in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, inderdaad. Succesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:41 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo tentamen, ben blij dat die zo vroeg zijn met die hitte.
Ingquote:
Volgens mij is dat de speeltuin hier in de binnenstad.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar was laatst een discussie in OUD ofzo over, of zij zelf haar kont af zou kunnen vegen met die korte armpjes
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de speeltuin hier in de binnenstad.
That's it, ik ga emigreren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de speeltuin hier in de binnenstad.
That's it, ik ga emigreren.
Ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Maes, kijk, R heeft een döppelgänger
![]()
[ afbeelding ]
Tissur?quote:
Oh, hee,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blijtentamen gehaald en had het echt niet verwacht
Iets met een motorfiets die ik zou ophalen en noodweer dat dat verhindertquote:
Dat wordt m weer niet he....quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iets met een motorfiets die ik zou ophalen en noodweer dat dat verhindert
Er rust een vloek opquote:
Soohee, dat zou ze zomaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Maes, kijk, R heeft een döppelgänger
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
Iets met een motorfiets die ik zou ophalen en noodweer dat dat verhindert
Ik denk een dubbelleven in plaats van een dubbelgangerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Echt he!
Stond op de FP , is iemand van een band op Parkpop
Als ik niet tot 5 uur wakker had gelegen van de warmte had ik dat ook zeker gedaan en dan was ik in het onweer dat hier nu hangt thuisgekomen. Misschien wel beter dat ik dat niet gedaan heb. Regen is tot daar aan toe, windstoten zijn echt levensgevaarlijkquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk een dubbelleven in plaats van een dubbelganger
Helaas is ie nu van youtube gehaaldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, ik hoor nu dat liedje van dat meisje op Glastonbury dat je postteEcht een leuk filmpjes was dat
Het gaat wel aardig jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja!
Oognip, gefeliciteerd, je gaat lekker geloof ik
Met heel slecht geluid ja, gister iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Nah, dr staan zeshonderdtwintig nieuwe uploads op hoor.
quote:
Jep, daar ben ik te dom voor. Weet je toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Want zoeken op Jessie J pricetag Glastonbury was te moeilijk ?
Tentamen gehaaldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip hoe was je tentamen gegaan?
Iedereen gesmolten vannacht?
Ik kreeg het pas warm na de voeding van 01:00 toen dat ik echt wat een plak weer
Dan ben ik dat ook, want ik vond gisteravond ook alleen maar kutkwaliteit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, daar ben ik te dom voor. Weet je toch.
Leuk he die auto's? Moet er veel aan gebeuren? Die van jou is toch nog vrij jong? dinky toy heeft nieuwe remschijven nodig. Gelukkig wil mijn vader ze er onder leggen,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Cat22 het volgende:
In before the storm.![]()
Auto weggebracht (aiaiaiai, wordt een flinke rekening door noodzakelijk onderhoud), boodschapjes gedaan, kattenbak verschoond, wraps gemaakt en meloen geschild. Nu even relaxen met wat verse watermeloen.
Mede-domboquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook, want ik vond gisteravond ook alleen maar kutkwaliteit.
Maar ach, ik heb weer hele andere kwaliteiten, dan maar dom kennelijk
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach ja we hebben niet allemaal een hoog IQ.
Maar wel een afgeronde opleiding
Slim.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele rits zoekresultaten en vond het nou ook weer niet zó tof dat ik op alles wilde gaan klikkenDus steekproefsgewijs her en der wat geklikt en dat was allemaal ruk. Ik vond het juist wel slim om gewoon nog even te wachten tot er weer een goede boven kwam drijven zonder dat ik hoefde te zoeken
Nee doe esquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een giller, en nu kan ik echt een kutopmerking laten maar die mag je zelf bedenken
Doe maar gewoon niet inderdaad, wel zo gezellig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een giller, en nu kan ik echt een kutopmerking laten maar die mag je zelf bedenken
Iets van ik zit niet thuis te miepen dat ik geen werk vind met mn opleiding op zak of zo?quote:
Hij is nu 3 jaar dus nu komen de eerste slijtage kosten, lamp kapot, voorbanden kaal dus daar moeten nieuwe op en er was een actie om de airco te laten reinigen wat ik nog niet had laten doen. Dus dan telt het op. Maar daarna hoop ik er een paar jaar weer goedkoop mee rond te kneuren. Ow ja, en dit jaar wil ik winterbanden. Dat geglibber op zomerbanden vorig jaar vond ik toch maar niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Leuk he die auto's? Moet er veel aan gebeuren? Die van jou is toch nog vrij jong? dinky toy heeft nieuwe remschijven nodig. Gelukkig wil mijn vader ze er onder leggen,
Lame.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets van ik zit niet thuis te miepen dat ik geen werk vind met mn opleiding op zak of zo?
Maar echt, dat zou zo laag zijn, zo laag ga ik nog niet eens es
Ja kanker maar gewoon allemaal op mij, want mij maakt het echt geen ene reet uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
Verdomme, kap nou gewoon eens met dat kankeren op anderen![]()
Iedereen. Nokken. Ik ben er echt zó klaar mee. Ook als het verkapt in een 'ik zeg het niet maar ik zeg het lekker toch' opmerking zit. Echt uber-kinderachtig weer.
Echt, wat laag weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets van ik zit niet thuis te miepen dat ik geen werk vind met mn opleiding op zak of zo?
Maar echt, dat zou zo laag zijn, zo laag ga ik nog niet eens es
Ja dat vond ik ook, daarom maakte ik m nietquote:
Nee het gekanker is nu gewoon over.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kanker maar gewoon allemaal op mij, want mij maakt het echt geen ene reet uit
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
Verdomme, kap nou gewoon eens met dat kankeren op anderen![]()
Iedereen. Nokken. Ik ben er echt zó klaar mee. Ook als het verkapt in een 'ik zeg het niet maar ik zeg het lekker toch' opmerking zit. Echt uber-kinderachtig weer.
Nee maar stiekem lekker tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, daarom maakte ik m niet![]()
Hoe kom je dr nou bij dat het over jou gaat, het gaat toch altijd alleen maar over wat ik zeg, dat weet je nu toch welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef tombolafan het volgende:
Sorry Greys, ik betrok het echt puur op mezelf hoor, met mijn opmerking
Als je wilt dat ik hem wis roep je maar
Flikker nou eens op met je gezuig en het Calimero gedoe nu 'Boehoee het gaat over mij'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kom je dr nou bij dat het over jou gaat, het gaat toch altijd alleen maar over wat ik zeg, dat weet je nu toch wel
Die opmerking-die-je-niet-maakte-maar-toch-lekker-stiekem-toch ging ook echt nergens over.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Sorry, het was alles behalve mijn bedoeling om te boehoe-en!
Officieel niet nee ivm tocht enzo, maar goed het is nu mooi weer en amper wind dus vind ik dat het wel kan.quote:
Dan zou ik me niet tekort gedaan voelen, je zou me verbazen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet rel dan posten jullie zo weinig hier![]()
Naja anyway, die Oognip is dom opmerking, daar ging het dus om, kweet niet of je door hebt hoevaak die gemaakt wordt en zeer zeker niet alleen door mij, als ik m niet zou maken zou ze zich haast tekort gedaan voelen , maar ik zal het laten
Geef jezelf niet teveel credit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet rel dan posten jullie zo weinig hier![]()
Dank u vriendelijk.quote:Naja anyway, die Oognip is dom opmerking, daar ging het dus om, kweet niet of je door hebt hoevaak die gemaakt wordt en zeer zeker niet alleen door mij, als ik m niet zou maken zou ze zich haast tekort gedaan voelen , maar ik zal het laten
Dan ga ik een kneuzerig kitten tegenoffensief beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
En als er hier te weinig wordt gepost dan laat ik gewoon weer even kneuzerige hondjes zoeken.
Zo, nu echt weer aan het werk, latahhhh!
En mocht iemand zich vervelen, duim dan even dat het noodweer niet los barst want ik moet nog een uur naar huis straks
Al lekker afgekoeld of airco?quote:
Niks, hier is het nog heet hoor, maar wel lekkerquote:
Ziek word je ervan als je rondkijkt. Er zitten echt zooo veel hondjes vanaf een jaar of negen in het asiel...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef Oognip het volgende:
Dit is een zielig hondje
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=178535
Als 16 jaar en dan in het asiel
Echt hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ziek word je ervan als je rondkijkt. Er zitten echt zooo veel hondjes vanaf een jaar of negen in het asiel...
Erg hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt heik vind dat echt zo erg.
Ik ken mensen die laatst een kat van 17 jaar uit het asiel hebben gehaald. De vorige eigenaren gingen scheiden en dus moest de kat weg (echt waarom??). Ik snap dat echt niet, dan heb je al zo'n oud beestje, dan ben je er toch aan gehecht?
Goed voorbereid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef tombolafan het volgende:
Het wordt hier al donker en koud
En ik heb alleen een jurkje aan
Logisch. Maar het is gewoon heel naar dat zulke 'kansloze' poezen naar het asiel moeten. Je weet de situatie van de eigenaren niet maar het moet wel heel raar zijn als je nog niet eens een kat kunt meenemen. Die zijn qua verzorging en zo toch weer makkelijker dan honden, als je leefsituatie verandert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg he
Maar na 2 bejaarde katten overnemen ben ik nu stiekem wel blij met mn jonkies
Lief dat je het vraagt. Het gaat goed eigenlijk. Sinds het gesprek op school met het hoofd en haar leerkracht gaat het al beter en nu met haar bril gaat het helemaal een stuk beter op school.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Samara op school Senes?
Blijft ze of gaat ze toch naar een andere?
Vriend heeft de volvo mee naar zijn werk want als erg golfballen uit de lucht komen krijgt die tenminste geen deuken. Arme dinky toy gaat de volle laag krijgen als het losbarst.
Het arme kind! Wat fijn dat jullie ontdekt hebben wat haar zo dwars zatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
Laatst kwam ze thuis en verzuchtte dat het allemaal zo makkelijk was nu, grote letters, en niet door elkaar. Slecht zien is een bron van veel frustraties geweest denk ik.
Ik voel me ook wel een beetje schuldig dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Maar ja, daar kopen we nu niets meer voor he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme Samara niet goed kunnen zien en daardoor niet mee kunnen is zo frusterend. Fijn dat de oorzaak gevonden is en ze weer alles goed kan zien
Als je helderziend was, deed je wel elke week mee met de Lotto, of niet somsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef senesta het volgende:
Ik voel me ook wel een beetje schuldig dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Maar ja, daar kopen we nu niets meer voor he?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat wel aardig jamorgen, donderdag en vrijdag nog een tentamen en als ik die haal dan heb ik alles gehaald
Dan moet ik alleen volgende week dinsdag een GGZ praktijktoets herkansen want die heb ik niet gedaan toen ik ziek was.
Wat heeft Sterre , weer diaree?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef Oognip het volgende:
Ik wou dat ik een auto had. Ik moet met Sterre naar de dierenarts maar dat mag officieel niet op de fiets en m_m is ziek
De jouwe ook al? Zeker afgesproken werkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef Maes het volgende:
Ik maak me meer zorgen over kind en man, de eerste heeft sportdag en de 2e is aan het golfen
In ieder geval fijn dat het nu goed gaat met Samara op schoolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Het gaat goed eigenlijk. Sinds het gesprek op school met het hoofd en haar leerkracht gaat het al beter en nu met haar bril gaat het helemaal een stuk beter op school.
Laatst kwam ze thuis en verzuchtte dat het allemaal zo makkelijk was nu, grote letters, en niet door elkaar. Slecht zien is een bron van veel frustraties geweest denk ik.
Wat ze steeds zeiden was dat ze langzaam was en ze dachten dat ze het gewoon niet begreep en daarom treuzelde. Ze wilden haar ook steeds na laten blijven en met pauzes binnen houden, we hebben daar een hoop strijd over gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Gek dat de school daar nooit iets van vermoed heeft dan ook.
Tis echt niet een al te beste school geloof ik he?
Achteraf allemaal hartstikke logisch natuurlijk, maar dat wist je toen niet. Fijn dat het zoveel verschil maakt en dat het nu een stuk beter gaat!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef senesta het volgende:
Wat ze steeds zeiden was dat ze langzaam was en ze dachten dat ze het gewoon niet begreep en daarom treuzelde. Ze wilden haar ook steeds na laten blijven en met pauzes binnen houden, we hebben daar een hoop strijd over gehad.
En ook over haar uitval bij toetsen steeds. Als ik dan zei dat ik wist dat ze het wel begreep en kon keken ze me aan met een meelevende blik omdat ze dachten dat ik er niet aan wilde dat ze geen hoogvlieger was.
Samara heeft daar natuurlijk ook best wat van meegekregen.
Haar probleem was dat ze best even scherp kon stellen maar als ze langer dan een paar seconden moest focussen kon ze het niet scherp houden en gingen alle letters door elkaar lopen. Dus keek ze inderdaad veel rond en deed ze lang over haar werk.
Wat moet zei zich onbegrepen gevoeld hebben en dan zijn cito toetsen maken echt een hel. Want die hokjes inkleuren lukt dan nooit fatsoenlijk want dan loopt het allemaal in elkaar over.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat ze steeds zeiden was dat ze langzaam was en ze dachten dat ze het gewoon niet begreep en daarom treuzelde. Ze wilden haar ook steeds na laten blijven en met pauzes binnen houden, we hebben daar een hoop strijd over gehad.
En ook over haar uitval bij toetsen steeds. Als ik dan zei dat ik wist dat ze het wel begreep en kon keken ze me aan met een meelevende blik omdat ze dachten dat ik er niet aan wilde dat ze geen hoogvlieger was.
Haar probleem was dat ze best even scherp kon stellen maar als ze langer dan een paar seconden moest focussen kon ze het niet scherp houden en gingen alle letters door elkaar lopen. Dus keek ze inderdaad veel rond en deed ze lang over haar werk.
Nou ja ik vind dat dus vanuit de school ook een gebrek hoor. En natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid bij de ouders, maar school kan toch ook dingen constateren en ouders eens aanraden om naar een opticien te gaan of zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Christan moest minimaal 1,5 liter drinken meenemen, een pet, een droge en een natte handdoek, zonnebrandmiddel... Dus ja, ze zijn wel voorbereid. En je mag toch hopen dat ze stoppen als het echt niet meer te doen is. Sportveld ligt naast de school dus ze zijn zo binnen als het moet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Sportdag met die hitte is eigenlijk niet echt verantwoord. Genoeg drinken mee?
Wij zouden vorig jaar eigenlijk naar Bobbejaanland op schoolreisje gaan toen het zo warm was. Door een andere stomme reden werd dat afgeblazen en werd het een zwembad. Maar ik zag er wel tegenop om daar de hele dag rond te lopen.
Ze is keitrots want ze haalt nu allemaal prima's zegt zequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat moet zei zich onbegrepen gevoeld hebben en dan zijn cito toetsen maken echt een hel. Want die hokjes inkleuren lukt dan nooit fatsoenlijk want dan loopt het allemaal in elkaar over.
Zijn haar scores nu ook meteen omhoog gegaan?
Oooooh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
O we hebben nog toestenborden op zolder dus zo erg is dat niet, ik heb alleen geen zin om de zolder op te gaan, dat kan mijn man beter doen toch
Vast wel toch? Ik hoop dat hij toch eem leuke dag heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan moest minimaal 1,5 liter drinken meenemen, een pet, een droge en een natte handdoek, zonnebrandmiddel... Dus ja, ze zijn wel voorbereid. En je mag toch hopen dat ze stoppen als het echt niet meer te doen is. Sportveld ligt naast de school dus ze zijn zo binnen als het moet.
Ja, ik ook. Gelukkig zijn kinderen meestal wat minder onder de indruk van hitte dan wijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef senesta het volgende:
Vast wel toch? Ik hoop dat hij toch eem leuke dag heeft.
Heeft Rossi wel eens een voedingsallergie test of zo gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier nog geen onweer te zien. Het is voedingstijd maar ze slaapt nog dus ik wacht nog heel even af.
tja Rossi hij krabt nog steeds vrijdag gaan ze nog een keer een huid afschraafsel maken. En met zijn mede soortgenoten alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Maar hij is ook nog handig voor ander dingetjes hoor,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh.
Ja daarom heb ik geen zolder, hoef ik ook geen man
Zou het een navelbreukje kunnen zijn? Goed dat je het laat checken voor ze gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Oognip het volgende:
@Indaha, ik heb het weekend ontdekt dat Sterre een bultje heeft op haar buikje tussen haar achterpootjes. Het is weg-drukbaar en verschuifbaar. Ik heb even overlegt met de coordinator en die houdt niet van bultjes dus toch even naar het asiel. Zeker omdat ze zaterdag gaat verhuizen willen we wel weten wat het is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.fuertedogs.com/jake-reu/4/714-joepie-reutjeVoor jezelf of voor Greys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee bultjes houd ik ook niet van,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef Oognip het volgende:
@Indaha, ik heb het weekend ontdekt dat Sterre een bultje heeft op haar buikje tussen haar achterpootjes. Het is weg-drukbaar en verschuifbaar. Ik heb even overlegt met de coordinator en die houdt niet van bultjes dus toch even naar het asiel. Zeker omdat ze zaterdag gaat verhuizen willen we wel weten wat het is.
Met Charlie en vaak Lex hier, nah, voor Greysquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar hij is ook nog handig voor ander dingetjes hoor,![]()
Hoe is het eigenlijk met je postcodefiets, is die al klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Niet geheel mijn hondje, maar wel een scheetquote:
http://www.fuertedogs.com/jake-reu/4/714-joepie-reutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met Charlie en vaak Lex hier, nah, voor Greys
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
![]()
Ow, en ik heb issues met de moeder van T maar om de goede vrede te bewaren zeg ik dr niks over. Echt belachelijk want als ze nog gewoon bij elkaar geweest waren of de situatie niet zo gecompliceerd was als ie nu is dan had ik dr allang mn bek over open getrokken maar ik geloof dat opvoedkundige tips nu even niet op zn plek zijn van mij uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen met justitiele bijstand
![]()
Nee, maar van mij had ze het niet mogen houden en ik vind het dus ook fout van haar moeder, maar het is hun zaak natuurlijk.
Wat ik zou doen is het er wel een keer met T over hebben dat dat niet kan en dat ze anders veel centjes moet sparen aangezien oom M veel geld vraagt om haar uit de cel te houden.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Goed ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik ga dr wel uitlokken als ze weer bij mij is, ik zet wel iets neer waarvan ik weet dat ze t in dr tas gaat stoppen ( vooral als ik een paar keer zeg dat ze er vanaf moet blijven ) en dan kan ik hooguit laten weten wat IK er van vind als ze het flikt he
http://www.avaaz.org/nl/save_the_amazon/?cl=1134215496&v=9459quote:Geplaatst: 16 juni 2011
Het Amazonewoud loopt ernstig gevaar. Het Braziliaanse parlement heeft ingestemd met de uitholling van wetgeving die de bossen beschermt. Als we nu niet handelen, worden uitgestrekte gebieden van de ‘longen’ van onze planeet blootgesteld aan kaalkap.
Het besluit heeft woede en protesten door het hele land veroorzaakt. En de spanning neemt toe – in de afgelopen weken werden verschillende milieuactivisten om het leven gebracht, ogenschijnlijk door gewapende misdadigers die werden ingehuurd door illegale houthakkers. De timing is essentieel, er wordt geprobeerd kritiek de mond te snoeren op het ogenblik dat de wet in de Senaat wordt besproken. Maar als wij President Dilma zover krijgen de politieke druk te weerstaan en het wereldtoneel als een leider te betreden, kan zij haar veto uitspreken tegen het besluit.
79 % van de Brazilianen steunt een veto van Dilma tegen het aanpassen van de wetgeving, maar hun stemmen worden aangevochten door de houthakkerslobby. Het is nu aan ons om de inzet te verhogen en de bescherming van het Amazonewoud tot een wereldzaak te maken. Help ons een grootse oproep te doen om het moorden en de illegale houtkap te stoppen, en het Amazonewoud te redden. Teken de petitie hieronder -- zodra we 1 miljoen handtekeningen hebben wordt de petitie aan Dilma overhandigd.
Ik heb zelf het idee van niet. Muis heeft een navelbreukje gehad en die zat wat meer in het midden van zijn buik en die was duidelijker voelbaar. Het bultje van Sterre voel ik af en toe helemaal niet en het volgende moment weer duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het een navelbreukje kunnen zijn? Goed dat je het laat checken voor ze gaat verhuizen.
http://www.fuertedogs.com/jake-reu/4/714-joepie-reutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt maar vast gemaild?
Goffer, nu vind ik het weer sneu als ik hem niet neem
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik teken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Pagan het volgende:
Mogge, 28 graden en benauwd warm hier.
ff Iets spammen!
[..]
http://www.avaaz.org/nl/save_the_amazon/?cl=1134215496&v=9459
Je vond die wel leuk toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja, ik denk, dan vraag ik even de dingen die jij wil weten en kan ik een kant en klare hond afleverenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kweeniequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Je vond die wel leuk toch?
En als hij nu goed op katten reageert?
Ik weet niet meer of dat bij haar erbij stond, maar ik gok desalniettemin dat het om kat gingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie
Er was vast een reden dat ik voor Lissie wel direct mailde en belde maar voor Joepie niet![]()
Die is leukquote:
Je eigenste persoonlijke (puppy)secretaresse, Greysquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, Joepie afgezegd.
Ik probeer je het zo ook niet op te dringen of zo hoor, ik mail gewoon om extra info waar jij dan iets mee kan, of niet. En if not mail ik gewoon No thank you
Wat een lelijk dingquote:
Voor Greys welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Je eigenste persoonlijke (puppy)secretaresse, Greys![]()
Merci!quote:
Noem jezelf gewoon Qwea of zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil ook tekenen, ik ben all for bos, maar je komt daar met naam op de site, do not want.
Maar dan is het toch niet geldigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Noem jezelf gewoon Qwea of zo.
Klopt, daarom ookquote:
Ik heb toch met een neppe naam getekend zojuistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook![]()
Niet dat ik denk dat ze van alle ondertekenaars een kopie ID of paspoort vragen, geen idee eigenlijk hoe ze dat doen. Als ik binnenkort door een houthakker wordt omgelegd was het dus niet slim om de petitie te tekenen.
Linkje voor straks voor thuis?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb toch met een neppe naam getekend zojuist
Nee staat ook niets bij verder, beste kan je even mailen, ze reageren altijd erg snel daar!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Linkje voor straks voor thuis?
Op dat linkje dat je meer naar onder gaf zie ik geen info/tekst verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |