Fietste hij van het padje af?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Hier nog 30 graden buiten. Binnen 24. qltel ging net een eindje fietsen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Vast welHij moest ook door wolken insecten heen dus erg lang duurde het niet voor hij weer terug was
Geweldige serie is datquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje jij moet echt nooit meedoen aan Man Woman Wild.
Dan wordt het eerder Gillend naar Huis
Daar ontploft iets in Noord-Frankrijkquote:
Dat is Michel Roux jr. die erachter komt dat iemand de kaas voor zijn fondue heeft opgegeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar ontploft iets in Noord-Frankrijk
Ik was het niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Michel Roux jr. die erachter komt dat iemand de kaas voor zijn fondue heeft opgegeten.
Mwehehehe ik vind dat altijd wel gaaf om naar te kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje jij moet echt nooit meedoen aan Man Woman Wild.
Dan wordt het eerder Gillend naar Huis
Liegebeest, jij heet heul anders.quote:
Ha! Ik weet het!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Rumpelstiltskin heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Lange post:Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.quote:
Ik vind de eieren van de kippen van mn ouders niet heel anders smaken dan de eieren uit de winkel hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.
De vraag is natuurlijk hoe je dit op gaat vattenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.
Sneu voor de Peuk met haar pootjes? Kan ik me voorstellen, het zou nu al goed moeten zijn, maar de pootjes hebben blijkbaar (hopelijk) meer tijd nodig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de eieren van de kippen van mn ouders niet heel anders smaken dan de eieren uit de winkel hoor
Ik vind het gewoon sneu
Maar de Peuk loopt nu, ook al is het met een hinkeltje. En kippen met hinkeltjes zijn extra speciaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Sneu voor Peuk ja
Ze is zo cool en stoer en een vechter dus ik wil dat ze gewoon kan lopen
En ik wil niet dat ze dood moet en ik weet niet wat ik verder nog kan doen en ik vind het gewoon zielig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb dr maar twee of zo en die hou ik mooi zelfquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
oh-oh heb jij niet toevallig nog een showlijntje liggen die je niet meer gebruikt..die ik kan overnemen
quote:
Ja bij die van zondag waren er wel leuke kraampjes, maar heb er toen niet echt op gelet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Showlijnen koop je het beste gewoon op show trouwens, maar ik heb geen idee of je op een clubmatch ook leuk kan shoppen eigenlijk.
moet ik schoentjes voor je knutselen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik ben zielig, ik ging net door mijn enkel en moest toch nog het rondje afmaken voor ik thuis was.
Ja, wel een maatje groter dan graagquote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet ik schoentjes voor je knutselen?
Ik ben ook zielig. Een vriendin had een kan orgasme gemaakt (coctail shaker)) en toen had ik die opgedrojnken... en toen wilde ik nog meer (bierr was op) en toen maakte ik zelluf. En toen was ik eerst de jus de orange vergetenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, ik ben zielig, ik ging net door mijn enkel en moest toch nog het rondje afmaken voor ik thuis was.
1 maatje maar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wel een maatje groter dan graag
We merken hetquote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook zielig. Een vriendin had een kan orgasme gemaakt (coctail shaker)) en toen had ik die opgedrojnken... en toen wilde ik nog meer (bierr was op) en toen maakte ik zelluf. En toen was ik eerst de jus de orange vergetenen toen had ik zo gemaakt nog een kan vol.... en toen mocht ik niet meeer dronken van MM.
Vet saai
Ik ben zielig.
Kuusje opje enkel
Mocht je niet meeer dronken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook zielig. Een vriendin had een kan orgasme gemaakt (coctail shaker)) en toen had ik die opgedrojnken... en toen wilde ik nog meer (bierr was op) en toen maakte ik zelluf. En toen was ik eerst de jus de orange vergetenen toen had ik zo gemaakt nog een kan vol.... en toen mocht ik niet meeer dronken van MM.
Vet saai
Ik ben zielig.
Kuusje opje enkel
Lees je pist nog ff naquote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
ikk lees zo mijn pist na en die zit vol foute
beter denk van de niet 2de kan
Kuusje op je pist.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
ikk lees zo mijn pist na en die zit vol foute
beter denk van de niet 2de kan
Als je het nu nakijkt vóór je op invoeren kliktquote:
Die bier zal al in je maag denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
Die 2de kan staat hier nogwel ergens.
Ik was ook de hele avond mn bier kwijt
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het nu nakijkt vóór je op invoeren klikt
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat bier heeft zich aaaaaaallemaal verstopperd in je buikie Qweaaaaaaaaaaaaa
Wasse omnomnomnimnimquote:
Ik ben best kewll als ik gedronken hebquote:
Het is toch al erg, ik zou hem gewoon opzuipenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
Die 2de kan staat hier nogwel ergens.
Ik was ook de hele avond mn bier kwijt
En ook als je witte tabjes wilquote:
Zijn dat 'de Stoopjes' ?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was op zoek naar een foto van Chico zn showlijn en toen kwam ik deze tegen.
[ afbeelding ]
Wie???quote:
Mag nie!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is toch al erg, ik zou hem gewoon opzuipen
Waarom ken jij van die foute meuk?quote:
Daar was laatst een discussie in OUD ofzo over, of zij zelf haar kont af zou kunnen vegen met die korte armpjesquote:
die waren van het weekend op tv, was ze hier in ONZ ook al eens tegengekomenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom ken jij van die foute meuk?
![]()
KV komt ook naar Valkenburg trouwens, gaan we ?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar was laatst een discussie in OUD ofzo over, of zij zelf haar kont af zou kunnen vegen met die korte armpjes
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]Multi kijk, Sonja heeft Billy es gekeurd op een naakthondendag
Ja, nou als je het goed bekijktquote:
Ik handle dus niet altijd mn honden zelfquote:
Dat zal lastig worden iddquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou als je het goed bekijkt
Daar stond een reactie bij (nu verwijderd) van "pas op! Een hele dikke bij naast je!"
quote:wat kan spongebob goed zingen!
whauffend 13 uur geleden
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Lange post:JF, ons oude, "trouwe" PC'tje bleef er zowat in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, inderdaad. Succesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:41 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo tentamen, ben blij dat die zo vroeg zijn met die hitte.
Ingquote:
Volgens mij is dat de speeltuin hier in de binnenstad.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar was laatst een discussie in OUD ofzo over, of zij zelf haar kont af zou kunnen vegen met die korte armpjes
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de speeltuin hier in de binnenstad.
That's it, ik ga emigreren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de speeltuin hier in de binnenstad.
That's it, ik ga emigreren.
Ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Maes, kijk, R heeft een döppelgänger
![]()
[ afbeelding ]
Tissur?quote:
Oh, hee,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blijtentamen gehaald en had het echt niet verwacht
Iets met een motorfiets die ik zou ophalen en noodweer dat dat verhindertquote:
Dat wordt m weer niet he....quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Iets met een motorfiets die ik zou ophalen en noodweer dat dat verhindert
Er rust een vloek opquote:
Soohee, dat zou ze zomaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Maes, kijk, R heeft een döppelgänger
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
Iets met een motorfiets die ik zou ophalen en noodweer dat dat verhindert
Ik denk een dubbelleven in plaats van een dubbelgangerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Echt he!
Stond op de FP , is iemand van een band op Parkpop
Als ik niet tot 5 uur wakker had gelegen van de warmte had ik dat ook zeker gedaan en dan was ik in het onweer dat hier nu hangt thuisgekomen. Misschien wel beter dat ik dat niet gedaan heb. Regen is tot daar aan toe, windstoten zijn echt levensgevaarlijkquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk een dubbelleven in plaats van een dubbelganger
Helaas is ie nu van youtube gehaaldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, ik hoor nu dat liedje van dat meisje op Glastonbury dat je postteEcht een leuk filmpjes was dat
Het gaat wel aardig jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja!
Oognip, gefeliciteerd, je gaat lekker geloof ik
Met heel slecht geluid ja, gister iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Nah, dr staan zeshonderdtwintig nieuwe uploads op hoor.
quote:
Jep, daar ben ik te dom voor. Weet je toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Want zoeken op Jessie J pricetag Glastonbury was te moeilijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |