Fietste hij van het padje af?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Hier nog 30 graden buiten. Binnen 24. qltel ging net een eindje fietsen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Vast welHij moest ook door wolken insecten heen dus erg lang duurde het niet voor hij weer terug was
Geweldige serie is datquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje jij moet echt nooit meedoen aan Man Woman Wild.
Dan wordt het eerder Gillend naar Huis
Daar ontploft iets in Noord-Frankrijkquote:
Dat is Michel Roux jr. die erachter komt dat iemand de kaas voor zijn fondue heeft opgegeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar ontploft iets in Noord-Frankrijk
Ik was het niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Michel Roux jr. die erachter komt dat iemand de kaas voor zijn fondue heeft opgegeten.
Mwehehehe ik vind dat altijd wel gaaf om naar te kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje jij moet echt nooit meedoen aan Man Woman Wild.
Dan wordt het eerder Gillend naar Huis
Liegebeest, jij heet heul anders.quote:
Ha! Ik weet het!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Rumpelstiltskin heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Lange post:Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.quote:
Ik vind de eieren van de kippen van mn ouders niet heel anders smaken dan de eieren uit de winkel hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.
De vraag is natuurlijk hoe je dit op gaat vattenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Dat zeg je nu maar als je over een half jaar aan je verse scharreleitje zit piep je wel anders.
Sneu voor de Peuk met haar pootjes? Kan ik me voorstellen, het zou nu al goed moeten zijn, maar de pootjes hebben blijkbaar (hopelijk) meer tijd nodig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de eieren van de kippen van mn ouders niet heel anders smaken dan de eieren uit de winkel hoor
Ik vind het gewoon sneu
Maar de Peuk loopt nu, ook al is het met een hinkeltje. En kippen met hinkeltjes zijn extra speciaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Sneu voor Peuk ja
Ze is zo cool en stoer en een vechter dus ik wil dat ze gewoon kan lopen
En ik wil niet dat ze dood moet en ik weet niet wat ik verder nog kan doen en ik vind het gewoon zielig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb dr maar twee of zo en die hou ik mooi zelfquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
oh-oh heb jij niet toevallig nog een showlijntje liggen die je niet meer gebruikt..die ik kan overnemen
quote:
Ja bij die van zondag waren er wel leuke kraampjes, maar heb er toen niet echt op gelet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Showlijnen koop je het beste gewoon op show trouwens, maar ik heb geen idee of je op een clubmatch ook leuk kan shoppen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |