Dat was gisteren om 18:15, maar vond plaats boven de zuidpool dus lijkt me dat je daarvan weinig zou kunnen zien hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef GasProblem het volgende:
[..]
Geen idee, zie niks. Heb wel laatst gelezen over een meteoriet die op 12.000km afstand van de aarde zal langskomen, maar weet niet wanneer dat zal zijn.
Je bent Zeeuw hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef zoem het volgende:
Ik zie ook niets. Over welke plaats/regio hebben ze het dan?
NLC's heb ik wel eens na 01:00 gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef zoem het volgende:
Hmm, het zal inderdaad wel al weg zijn. Een NLC zo laat na zonsondergang leek me ook al sterk.
Ik zie geen onweer in de bui het afgelopen uur?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef hondenfokker het volgende:
Bui boven noord België/Zeeuws Vlaanderen groeit weer aan!
Nee maar hij groeit welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zie geen onweer in de bui het afgelopen uur?
Als de stroom eraf ligt, staat je modem/router ook zonder stroom hè. En al heb je er een UPS voor zitten, dan nog de vraag of het netwerk van KPN/Ziggo/UPC/whatever nog van stroom voorzien is...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:39 schreef Rikketik het volgende:
Zo, ik heb alvast voorbereidingen getroffen voor morgenavond/-nacht; zowel mijn laptop, mijn Nintendo DS en mijn PSP liggen aan de oplader. Kom ik om wat voor reden dan ook zonder stroom te zitten, dan hoef ik me in elk geval niet te vervelen.
Ik ben altijd het grootste deel van de nacht wakker, vandaar. 's Ochtends slaap ik pas.
Toch nog een paar uur geslapen. het is in huis nu aangenamer dan vanacht. 26,4 °C in huis en buiten 24,3 °C. Gaat wat worden vandaag op het werk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:22 schreef Stokstaart het volgende:
Het lijkt nauwelijks te zijn afgekoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |