Dat zal je echt wel lukken....NOT!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg ineens een geweldig idee!!
Morgen ga ik gewoon niet voor de PC!
Ga lekker wat leuks doen zonder dat ik al die foto's en radarbeelden moet aanzien
NORMAAL IK, MAAR HIER IN BREDA MOET IK VAN DE KEER TOCH WEL WAT KLAPPEN KUNNEN VANGEN.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef Mercer het volgende:
Wie zal er morgen de lul zijn? De lul in de betekenis van GEEN onweer.
Mwa onweer.... ik ga voor supercellen, rolwolken en tornado'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef Mercer het volgende:
Wie zal er morgen de lul zijn? De lul in de betekenis van GEEN onweer.
Vooruit...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
NORMAAL IK, MAAR HIER IN BREDA MOET IK VAN DE KEER TOCH WEL WAT KLAPPEN KUNNEN VANGEN.
Ik ben indd bang dat het me niet gaaat lukkenquote:
Ik begrijp dat die bui boven Frankrijk nu roet in het eten zou kunnen gooien..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef zoem het volgende:
Hmm die bui in België lijkt zo goed als dood.
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die bui boven Frankrijk nu roet in het eten zou kunnen gooien..
Mwah, dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die bui boven Frankrijk nu roet in het eten zou kunnen gooien..
Nee, dat complex over sw frankrijk zat al in de modellen en zou evt zelfs tegen de ochtend de westelijke regio's aandoen in mogelijks verzwakte vorm..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef Timmos het volgende:
Mag het hopen.. Lijkt op een flinke bui..
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Ik denk dat je hier behoorlijk gelijk in gaat krijgen. Want de grote klappers voor het oosten worden pas na middernacht en woensdagochtend verwacht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef DemonRage het volgende:
Deze situatie doet me wel denken aan iets wat we ooit eerder meegemaakt hebben:
Het westen van het land gaat dan al vroeg op de dag gebukt onder zwaar onweer met zeer veel neerslag, terwijl in het midden en oosten van het land de temperaturen nog steeds snel oplopen en iedereen loopt te zeiken over hoe klam het is.
Vervolgens trekt er aan het eind van de middag voornamelijk over het westen en midden van het land een zooi onweer over, waarvan de meer oostelijk gelegen gebieden maar af en toe wat mee krijgen in de vorm van een beetje neerslag en hooguit een rommeltje in de verte.
En dan is het laat op de avond (tegen middernacht) en denk je dat alles voorbij is, want het geborrel boven België ziet er niet veelbelovend uit. Totdat je tussen half 1 en half 3 's nachts opeens uit bed geknetterd wordt door een verrassend onweer met veel ontladingen dat wél meer over de oostelijke helft van het land trekt.
Voor dit scenario teken ik wel. Ik woon namelijk in het oosten. Niet het uiterste oosten maar toch...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef DemonRage het volgende:
Deze situatie doet me wel denken aan iets wat we ooit eerder meegemaakt hebben:
Het westen van het land gaat dan al vroeg op de dag gebukt onder zwaar onweer met zeer veel neerslag, terwijl in het midden en oosten van het land de temperaturen nog steeds snel oplopen en iedereen loopt te zeiken over hoe klam het is.
Vervolgens trekt er aan het eind van de middag voornamelijk over het westen en midden van het land een zooi onweer over, waarvan de meer oostelijk gelegen gebieden maar af en toe wat mee krijgen in de vorm van een beetje neerslag en hooguit een rommeltje in de verte.
En dan is het laat op de avond (tegen middernacht) en denk je dat alles voorbij is, want het geborrel boven België ziet er niet veelbelovend uit. Totdat je tussen half 1 en half 3 's nachts opeens uit bed geknetterd wordt door een verrassend onweer met veel ontladingen dat wél meer over de oostelijke helft van het land trekt.
7km van de duitse grens valt vast wel onder het uiterste oosten... :pquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Voor dit scenario teken ik wel. Ik woon namelijk in het oosten. Niet het uiterste oosten maar toch...
Geen idee, zie niks. Heb wel laatst gelezen over een meteoriet die op 12.000km afstand van de aarde zal langskomen, maar weet niet wanneer dat zal zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Timmos het volgende:
Er zijn hier vele meldingen op twitter over een oranje/paarse streep in de lucht.. Ik kan 'm zelf alleen niet zien.. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
nlc's??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Timmos het volgende:
Er zijn hier vele meldingen op twitter over een oranje/paarse streep in de lucht.. Ik kan 'm zelf alleen niet zien.. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |