Slapen? Jij hebt zeker aircoquote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef Againzender het volgende:
nou, we gaan het wel meemaken morgen. Nu maar eerst slapen
Hahahahaha, sorry SpeedyGJ, maar ik moet wel een beetje lachen om je reactie.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg ineens een geweldig idee!!
Morgen ga ik gewoon niet voor de PC!
Ga lekker wat leuks doen zonder dat ik al die foto's en radarbeelden moet aanzien
Alleen oost-Twente en de noordelijke provincies in Lvl1 gebied.. Tja gaan het dus zien morgen.quote:A level 2 has been issued for parts of northern France, Belgium and the Netherlands mainly for large hail, severe wind gusts and extreme precipitation.
Mhaw ik verwacht dat hij langzaam zal sterven. Misschien een verdwaalde klap en wat regenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Timmos het volgende:
Als de bui die België net binnenkomt goed doorzet kan het hier straks wel al is leuk worden heb ik het idee..
Morgen een nieuwe kop: NS neemt KNMI over.quote:Op de website van de NS stond maandagavond al de tekst: onstuimig weer verwacht.
Fijn.. Dan krijgen we weer het Gallisch-dorp effect.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen oost-Twente en de noordelijke provincies in Lvl1 gebied.. Tja gaan het dus zien morgen.
Volgens mij zijn dat vrij uitzonderlijke situaties!quote:It is of concern that none of the available models simulates the MCS that is developing over the Bay of Biscay.
Ik hoop het stiekem.. Hoeft voor mij nog niet af te koelen (al zou ik net zo graag fatsoenlijk slapen vannacht natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw ik verwacht dat hij langzaam zal sterven. Misschien een verdwaalde klap en wat regen
quote:The combination of such instability with moderate wind shear (around 15 m/s in the 0-6 km layer) should allow a couple of severe multicell storms to form during the afternoon with large hail and damaging wind gusts.
During the mid- to late evening, as forcing related to the approaching mid-/upper-level trough sets in, storm coverage should increase and develop eastward. The high moisture (40 mm of precipitable water) favours locally high precipitation accumulations and an attendant flash flood threat.
Grunn lijkt ook niet de harde regen te krijgenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Fijn.. Dan krijgen we weer het Gallisch-dorp effect.
"Heel Nederland heeft afkoeling en noodweer. Heel Nederland? Nee... In een kleine stad, in het mooie Twentsche land, bleef het nog lang 30 graden en benauwd"
Haha ja, geweldig was dat toen. Om 1 uur uit je bed gedonderd worden en dan opblijven tot 4-5 uur om al het spektakel te aanschouwen. Wat waren er toen veel ontladingen zegquote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef DemonRage het volgende:
Deze situatie doet me wel denken aan iets wat we ooit eerder meegemaakt hebben:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |