quote:Op maandag 26 december 2011 09:07 schreef amaranta het volgende:
Jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien, heb pas een paar (verhuis)dozen met boeken naar het goed voor polen, gebracht.
Maar wellicht heb ik nog wel wat liggen. Zal van de week eens kijken.
Het is een 'kringloopwinkel' net zoals Het Goed en Stichting Emmaus. Je kan er 2de hands spullen kopen. Opbrengst gaat dan naar Polen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:03 schreef seasushi het volgende:
[..]Hoeveel polen kunnen er nederlands lezen?
Heb helaas alles al weggegeven aan fokkers.quote:Op zondag 25 december 2011 23:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En Dan Brown. Ik wil graag ergens tegen ruilen!
ik heb al 2 ladingen boeken verscheept en heb er wel gewoon verzendkosten voor gekregen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een 'kringloopwinkel' net zoals Het Goed en Stichting Emmaus. Je kan er 2de hands spullen kopen. Opbrengst gaat dan naar Polen.
Het is dus niet zo dat ze de spullen zelf naar Polen brengen.
En daarbij, ik heb ook Engelse boeken.
Vraagje: mag je hier wel een bijdrage in de verzendkosten vragen? Of is het de bedoeling dat de gever die ook voor zn rekening neemt?
In FHF wisselt geen geld van eigenaar, hier gaat het om het schenken van zaken die je zelf niet gebruikt maar waar een ander wellicht nog blij van wordt. Maar ik kan me voorstellen dat dit wat dubbelop is bij een boekenruil. Vergoeding van verzendkosten voor zaken uit dit topic kun je dan ook met de ander overleggen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vraagje: mag je hier wel een bijdrage in de verzendkosten vragen? Of is het de bedoeling dat de gever die ook voor zn rekening neemt?
Maakt niet uit. Je doet het voor een goed doeleinde.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Heb helaas alles al weggegeven aan fokkers.
mag ik jill mansell?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef amaranta het volgende:
Voor nu heb ik:
* lulu wang - het lelytheater
* het geheime dagboek van laura palmer
* jill mansell - halsoverkop
waar kun je dat ruilen dan? Utrecht CS??quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
Goed idee! Vooral dat ruilen.
Ik vind dat initiatief op Utrecht ook zo goed, boek uit? bij t restaurant kun je m ruilen voor een van de plank.
Ik ga van de week eens in mijn kast neuzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |