achterhoekquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:32 schreef loecje het volgende:
waar is bij jou ergens?
*boekenkast is nog steeds 3kwart leeg*
ik wil ook wel een ruilpakketje ervan maken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:58 schreef Muck het volgende:
Ik heb een behoorlijke lijst aan boeken in de aanbieding, dus ik zet ze even in een spoilertje:de meeste van deze boeken zijn ook nog beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruilen kan tegen fantasy, thrillers, kookboeken en euh, ik lees bijna alles wat los en vast zit, waargebeurde verhalen en boeken als 'haar naam was sarah' verslind ik ook
Ruilen of ophalen kan in Rotterdam of Wijk bij Duurstede
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ja, deze heb ik ook nog vrijwel allemaal ergens op zolder weggestopt. Nieuwe poging, wie weet lukt het nu welquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:03 schreef maen het volgende:
Ik heb deze boeken 'over'.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoals te zien vrijwel allemaal oude bibliotheekboeken, dus heb er zelf weinig voor betaald. Misschien kan ik iemand er tegen verzendkosten blij mee maken
Ik heb wel interesse in de Robin Cook en de Tomas Ross! Is er iets uit mijn lijst waartegen je ze wilt ruilen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:01 schreef DeZoektocht het volgende:
ik heb hier nog staan:
[ afbeelding ]
Tomas Ross: Koerier voor Sarajevo
Harde kaft met omslag, nog in hele goede staat.
[ afbeelding ]
Dan Brown: Het verloren symbool
Slappe kaft, in goede staat.
[ afbeelding ]
Robin Cook: Vergiftigd
Slappe kaft, niet zo'n goede staat.
[ afbeelding ]
Chris Ryan: Geen weg terug.
Slappe kaft, in goede staat.
Liefhebbers?
Pm je adres maar en ik stuur ze op tegen verzendkosten.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de Robin Cook en de Tomas Ross! Is er iets uit mijn lijst waartegen je ze wilt ruilen?
Heel tof, ik PM jequote:Op zondag 18 december 2011 14:54 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Pm je adres maar en ik stuur ze op tegen verzendkosten.
Hoef niks van jou, ben juist aan het snoeien
Ik ben niet op zoek naar specifieke titels, ik lees praktisch alles wat los en vast zit, wat een veel te dure hobby is....quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef loezzie het volgende:
Ik ga ook mijn boekenkast weer eens uitmesten. Zijn er mensen nog op zoek naar bepaalde boeken?
(al vind ik boeken weg doen altijd erg lastig)
nog belangstelling voor de chris ryan en dan brown uit mijn post hierboven?quote:Op maandag 19 december 2011 08:27 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar specifieke titels, ik lees praktisch alles wat los en vast zit, wat een veel te dure hobby is....
Gelukkig heb ik een moeder met een goed gevulde boekenkast, maar die heb ik bijna helemaal gehad nu. Dus mocht je besluiten dat je "weesboeken" hebt, dan adopteer ik ze met liefde!
Zeker wel!quote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
nog belangstelling voor de chris ryan en dan brown uit mijn post hierboven?
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel begin volgend jaar wordt, maar ik laat weten wat er de deur uit gaat.quote:Op maandag 19 december 2011 08:27 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar specifieke titels, ik lees praktisch alles wat los en vast zit, wat een veel te dure hobby is....
Gelukkig heb ik een moeder met een goed gevulde boekenkast, maar die heb ik bijna helemaal gehad nu. Dus mocht je besluiten dat je "weesboeken" hebt, dan adopteer ik ze met liefde!
hier in FHF worden geen boeken verkocht, enkel geruild of weggegeven.quote:Op zondag 25 december 2011 08:09 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een geweldige topic. Ik heb interesse in Fantasy boeken. Eventueel te ruilen of ik koop ze!
Nee, dat is bij lange na niet het geval. Maar als er leuke boeken worden aangeboden wil ik zeker wel ruilen.quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef loecje het volgende:
[..]
hier in FHF worden geen boeken verkocht, enkel geruild of weggegeven.
er zijn genoeg sites waar je 2e hands boeken kunt kopen. dan vraag ik me ook af of je wel binnen de FHF doelgroep valt.
En Dan Brown. Ik wil graag ergens tegen ruilen!quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de Robin Cook en de Tomas Ross! Is er iets uit mijn lijst waartegen je ze wilt ruilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |