SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruilen kan tegen fantasy, thrillers, kookboeken en euh, ik lees bijna alles wat los en vast zit, waargebeurde verhalen en boeken als 'haar naam was sarah' verslind ik ook
Ruilen of ophalen kan in Rotterdam of Wijk bij Duurstede
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja ik heb ik in de vakantie weer wat te lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:43 schreef rebel-angel het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met m'n overige 6 5 karen slaughter boeken ?
- onaantastbaar
- trouweloos
- zoenoffer
- onzichtbaar
- een lichte koude huivering
Ik heb wel interesse in boeken in het Engels! En precies het soort boeken die ik leuk vindquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hier ook een boekenkast vol maar met vnl Stephen King, en Dean Koontz etc, dat genre dus.
Maar ook hier zijn we ingehaald door e-readers en aangezien de hele handel boven binnenkort leeg moet gil maar. Ga niet alle titels noteren of zo en overigens zijn de meesten in het Engels.
De liefhebber roept maar en ik vul een doos.
Meesten zijn pockets en sommigen vaker gelezen maar zeker niet vies of zo![]()
Wil je een bepaalde titel, gil die even en ik klim in de kast voor je.
Ik vind het geen probleem hoor, vind het leuk om af en toe zoiets te lezen, hoeft niet mooi te zijn dus. Wat mij betreft mogen de boeken daarna ook weer door naar de volgende user die interesse heeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zal morgen eens even op een trapje klimmen![]()
We weten het zelf amper meer, haha, maar sommige boeken zijn al behoorlijk oud. Ga ook geen boeken weggeven die half uit elkaar vallen maar mnv Stephen King heb ik een paar haast zo goed als nieuwe exemplaren alswel wat meer belezen gevallen.
Als jij geen bezwaar hebt tegen wat beduimeld spul maar dan wel ooit door ons gekocht dus niet al door 40 handen gegaan (en wij neuspeuteren niet) heb ik wellicht een hele stapel voor je.
ik ben een groot thriller fan en in het bijzonder van stephen king, dus als sheonlydreams86 voorzien is en je hebt nog wat over, dan ben ik zeer geinteresseerd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hier ook een boekenkast vol maar met vnl Stephen King, en Dean Koontz etc, dat genre dus.
Maar ook hier zijn we ingehaald door e-readers en aangezien de hele handel boven binnenkort leeg moet gil maar. Ga niet alle titels noteren of zo en overigens zijn de meesten in het Engels.
De liefhebber roept maar en ik vul een doos.
Meesten zijn pockets en sommigen vaker gelezen maar zeker niet vies of zo![]()
Wil je een bepaalde titel, gil die even en ik klim in de kast voor je.
in mijn lijst staan ook een hoop thrillers, misschien dat daar ook wat voor je bij staatquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:02 schreef Infinitum het volgende:
[..]
ik ben een groot thriller fan en in het bijzonder van stephen king, dus als sheonlydreams86 voorzien is en je hebt nog wat over, dan ben ik zeer geinteresseerd!
ik lees echt alles zolang het thriller isquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Muck het volgende:
[..]
in mijn lijst staan ook een hoop thrillers, misschien dat daar ook wat voor je bij staat
Deze heb ik vandaag mogen ontvangen! Echt superlief, ben heel erg benieuwd, zal me de komende tijd wel gaan vermaken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef fruitellafantastic het volgende:
Hou je van chicklits?
Ik heb Confessions of a Shopaholic hardcover hier liggen. Ooit gekregen, maar ik heb de boeken al in het Engels. Nooit gelezen, als je wilt kan ik hem wel opsturen
Deze dus
ik vrees dat ik hier heel weinig aan ga vinden laat staan hebben, maar ik ga het boek eerst proberen te lenen in de bibliotheek voor ik het zelf ga aanschaffen. *klikt op aanvragen button*quote:Het boek is een saaie, weinig aansprekende uitgave met onder meer een uitgebreide bibliografie. Het gaat hier echter om de eerste Nederlandstalige uitgave over het KISS & KIDD-syndroom. Deze handleiding richt zich zowel op professionele behandelaars en begeleiders als op een breder publiek. - G. Brandorff.
Als blijkt dat ik wél wat aan het boek heb, zal ik niet aarzelen om hem aan te schaffenquote:De gevraagde titel is gevonden in de collectie van uw bibliotheek of de bibliotheekorganisatie waarbij uw bibliotheek is aangesloten. Uw aanvraag is daarom doorgegeven aan uw bibliotheek die u verder zal informeren over de voortgang van de aanvraag.
Die is erg leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef sweetdancegirl het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag mogen ontvangen! Echt superlief, ben heel erg benieuwd, zal me de komende tijd wel gaan vermaken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |