Gelukkig.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Rnie het volgende:
Deze had ik ook al gevonden! thanks iig...
maar de aflevering met johnny knoxville en jenna jameson is niet online gezet....
ja het dramatiseren van alles ookquote:Op zondag 3 juli 2011 22:15 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijk nep wijf die Sylvie.... Een wereld van verschil met de Sylvie die ze was in haar jongere jaren.
Nou echt he!! Ze is nu gewoon te mager, haar mond lijkt nu te groot evenals haar ogen!!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
ja het dramatiseren van alles ook
Ik vond haar veel mooier toen ze was voller was, vooral in haar gezicht.
Ik weet het. Mee eens ook. Maar ook Yolanthe heeft een irritante uitstraling.quote:
maar een interview via Skype vind ik wel een beetje armoedig hoor...quote:
Ja, was inderdaad heel, heel sneu.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
maar een interview via Skype vind ik wel een beetje armoedig hoor...
Zo ging het idd.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:07 schreef alors het volgende:
blablablabla HAHAHAH blablablabla HAHAHAHAHA blablabalbalal HAHA
damn wat praat zij irritant
Dit programma zou inderdaad prima bij MTV kunnen, dit hoeft dus echt niet op de PO wmb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Jivis het volgende:
De gemiddelde Jeugdjournaal-kijker stelt nog betere vragen.
En hier betalen wij dus voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:34 schreef tralalala het volgende:
Ik zat eigenlijk wel te wachten op het moment dat Yolanthe en Paris met elkaar aan de gang gingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De enige echte.
Denk het wel, ik erger me er meer aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef THeeF het volgende:
Die stem van Yolanthe. Ben ik de enige die zich hieraan irriteert?
quote:Woensdag 16 mei 21.20 uur: Paris Hilton en DJ Afrojack
Woensdag 23 mei 21.20 uur: Dirk Kuyt en Yes-R
Woensdag 30 mei 21.20 uur: Donatella Versace en Yolanda Foster
Woensdag 6 juni 21.20 uur: Nigel & Winona de Jong en Charlotte Heitinga
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb het gisteravond gekeken, en ook ik heb me zitten ergeren aan de domme interviewtjes.
Het enige wat me is bijgebleven is, is dat ik Afro Jack best sympathiek vond overkomen (ik had nog nooit een gesprek met hem op tv gezien).
En Yolanthe is dom.
nou hey.. vind ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Echt ik hoop zo dat Wes die Yo zsm dumpt
Zou het een masker zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef miieejj het volgende:
wat heeft yolanthe gedaan met d'r gezicht.. qua make-up enzo?
Dat komt omdat ze heel interessant doet en blij is met de complimentjes die ze op twitter krijgt terwijl het programma leger is dan de M&M zak die bij mij op de bank ligt....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef Iwanius het volgende:
Ik begrijp de algehele consternatie niet over Yolanthe.
Haar programma is en blijft natuurlijk 1 grote slijm gebeuren vwb haar interviews
met de "sterren" en geen Nieuwsuur diepte interview. Sowieso zitten haar gasten
er niet op te wachten dat ze "slimme" doordachte vragen stelt want het gaat er
puur en alleen om dat hun ego verder gestreeld wordt en is het dus logisch dat
haar vragen zo oppervlakkig en niks zeggend overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |