abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2011 @ 15:49:41 #201
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98983736
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:06:27 #202
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98986981
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

Wie claimt maakt hard, en je linkje zegt niets over wat ik vraag
Dat 'linkje' is van de USA die de boel opengegooid heeft, en via een FBI site host, linkje...

En claim maar een eind weg, denk dat je het hard maakt, ik zie het toch anders en ga uit van:
Onderzoek alles, behoud het goede en geloof wat je wilt.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 3 juli 2011 @ 17:09:59 #203
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98987173
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef Dribedabou het volgende:

Edit: Zelf al gevonden, maar toch weer vreemd dat ze allemaal weer van zo'n rare kwaliteit zijn.
Zo gek hoeft dat niet te zijn indien de technologen en hun ruimteschepen van elders, onze techniek 'negatief beïnvloed' door bijv. de vermeende licht/zwaartekracht/magnetisme e.d. aandrijving.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98991598
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zo gek hoeft dat niet te zijn indien de technologen en hun ruimteschepen van elders, onze techniek 'negatief beïnvloed' door bijv. de vermeende licht/zwaartekracht/magnetisme e.d. aandrijving.
O ja, dat is waar ook... :')
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98991634
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat lijkt wel heel erg op naar een bepaalde verklaring toe redeneren..

Die lichten in de lucht verbranden dus kennelijk niets, als de conclusie over het licht dat ze geven juist is. Maar kan het niet iets totaal anders zijn? Een bizarre luchtspiegeling oid?
pi_98992745
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En, kan je dat ook hard maken?
De enige manier om dat hard te maken is om jou mee te slepen naar Hessdalen, zodat we daar samen foto's gaan nemen. Het is dan even aan jou om een cursusje spectraalapparatuur te doen, want hoe kan ik in godsnaam aan jou bewijzen dat die spectraalmeter echt is? Daarvoor zul je er ter plekke bij moeten zijn om de hele opstelling te controleren.

Dat vind ik nog het meest irritante aan de zogenaamde skeptici. Tuurlijk is het goed om kritisch te zijn, maar de bewijslast die ze eisen is niets minder dan 20 enorme ufo's boven allerlei wereldsteden, waarbij de aliens uit het schip komen en allerlei kunstjes doen om ons maar te overtuigen dat het geen hoax is. Dat soort bewijs zul je niet krijgen Piet, dus het is maar beter dat je een ander topic opzoekt ipv je close-mindedness hier te verspreiden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98992861
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Als het al jarenlang gezien wordt, zijn er vast meerdere foto's en filmpjes (en van betere kwaliteit) van toch? :)

Edit: Zelf al gevonden, maar toch weer vreemd dat ze allemaal weer van zo'n rare kwaliteit zijn.
Dat dacht ik eerst ook, maar Hessdalen is groter dan die ene vallei die je ziet. En naast de foto-opstelling die volgens mij om de paar minuten een foto maakt, hebben ze ook camera apparatuur die constant draait en helaas is daar de resolutie iets minder van.
pi_98993243
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die lichten in de lucht verbranden dus kennelijk niets, als de conclusie over het licht dat ze geven juist is. Maar kan het niet iets totaal anders zijn? Een bizarre luchtspiegeling oid?
Tuurlijk kan het een bizarre luchtspiegeling zijn, maar dan wel eentje waarvoor we absoluut geen referentiekader hebben.

Ik heb de afgelopen weken niets anders gedaan dan allerlei materiaal bekijken. Veel docu's waarin men dingen beweert heb ik meerdere malen gezien en ik ben het internet opgegaan om dingen te controleren.

Mijn eindconclusie is dat er gewoon een heleboel onverklaarbare dingen gebeuren. Niet alleen mbt foto's en video, maar ook een waslijst aan geloofwaardige getuigen die naar voren komen, graancirkels die geometrieen bevatten die zo complex zijn dat wij mensen daar moeite meehebben, graancirkels die nieuwe oplossingen bieden voor eeuwenoude wiskundige problemen, enz.

Je kunt al deze dingen wel verklaren op de een of andere manier, het probleem dat ik dan heb is dat allemaal van die merkwaardige onwaarschijnlijke verklaringen zijn. En er is 1 hypothese die al deze vreemdheid en merkwaardigheid wegneemt en dat is de alien-hypothese.

Ik vind het geweldig om te zien hoe arrogant we eigenlijk zijn als mensen. Onze wetenschappers denken na over toekomstige manieren van reizen tussen de sterren, hoe we planeten kunnen terraformen en we dromen over de dag dat we contact maken en wee hebben natuurlijk SETI die het heelal afspeurt naar signalen.

De hypothese dat wij op een dag sneller dan het licht kunnen reizen en tussen de sterren kunnen reizen is ver weg, maar wordt absoluut niet met ridiculisering behandeld. Maar als we plotseling gaan zeggen dat er misschien wel anderen zijn die precies hetzelfde doen als datgene waar wij van dromen, dan zijn die mensen die dat zeggen plotseling debielen en gestoorden :')

Hoe fucking ironisch is dat? Wij mensen mogen wel tussen de sterren reizen en het heelal ontdekken, maar andere intelligenties mogen dat niet en kunnen dat niet ook al lopen ze misschien wel miljoenen of miljarden jaren op ons voor in technologie.

De reactie van veel mensen komt gewoon voort uit close-mindedness en angst. Het is ook niet niks om je plots te realiseren dat jouw soort na tienduizenden jaren niet meer bovenaan de pikorde staat... ik bedoel, hoe deal je daar precies mee?
pi_98999025
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mijn eindconclusie is dat er gewoon een heleboel onverklaarbare dingen gebeuren.

Die gebeuren er zeker. Dat is ook een punt waar sceptici vaak voorbij fietsen: alles wat niet systematisch getest kan worden zou niet bestaan..
quote:
graancirkels die nieuwe oplossingen bieden voor eeuwenoude wiskundige problemen, enz.
Dat is wel merkwaardig, als dat echt waar is.

quote:
Je kunt al deze dingen wel verklaren op de een of andere manier, het probleem dat ik dan heb is dat allemaal van die merkwaardige onwaarschijnlijke verklaringen zijn. En er is 1 hypothese die al deze vreemdheid en merkwaardigheid wegneemt en dat is de alien-hypothese.
Ik wil ook niet uitsluiten dat dat zou kunnen. Tot nu toe heb ik alleen geen reden gehad om aan te nemen dat die uitleg juist is.
Daarbij blijf ik me afvragen wat ze met ons moeten en hoe ze ons gevonden hebben. We zijn maar een klein planeetje in een uithoek met wat (in hun ogen) primitief leven.
quote:
Ik vind het geweldig om te zien hoe arrogant we eigenlijk zijn als mensen. Onze wetenschappers denken na over toekomstige manieren van reizen tussen de sterren, hoe we planeten kunnen terraformen en we dromen over de dag dat we contact maken en wee hebben natuurlijk SETI die het heelal afspeurt naar signalen.

De hypothese dat wij op een dag sneller dan het licht kunnen reizen en tussen de sterren kunnen reizen is ver weg, maar wordt absoluut niet met ridiculisering behandeld. Maar als we plotseling gaan zeggen dat er misschien wel anderen zijn die precies hetzelfde doen als datgene waar wij van dromen, dan zijn die mensen die dat zeggen plotseling debielen en gestoorden :')

Hoe fucking ironisch is dat? Wij mensen mogen wel tussen de sterren reizen en het heelal ontdekken, maar andere intelligenties mogen dat niet en kunnen dat niet ook al lopen ze misschien wel miljoenen of miljarden jaren op ons voor in technologie.

De reactie van veel mensen komt gewoon voort uit close-mindedness en angst. Het is ook niet niks om je plots te realiseren dat jouw soort na tienduizenden jaren niet meer bovenaan de pikorde staat... ik bedoel, hoe deal je daar precies mee?
Het verschil is dat de wetenschap erkent dat we nu nog niet tot dat soort dingen in staat zijn. Dat is iets anders dan iets dat erg onwaarschijnlijk is voor waar aannemen.
Vooringenomenheid zie je soms wel, dat klopt ja.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:02:15 #210
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98999943
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Uiteraard mijn beste, UITERAARD! :)

Men zegt iets, en vervolgens komt de onderbouwing.
Economen doen het ook vaak, maar dan voor de betalende opdrachtgever naar- of van een model toe- of af- rekenen.

quote:
Luchtspiegelingen e.d. noemde ik reeds ergens in dit topic.
Welke aandrijving alien-'ufo's' ook hebben, wereldwijd zijn er rapporten van close encounters en dan uitvallende techniek zoals radios en autos, stroom uitval.
pi_99005503
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die gebeuren er zeker. Dat is ook een punt waar sceptici vaak voorbij fietsen: alles wat niet systematisch getest kan worden zou niet bestaan..
Nee, dat is wat anders. Sceptisci zeggen niet dat iets niet bestaat, ze zeggen alleen dat bepaalde verklaringen geen hout snijden, maar staan wel open voor het feit dat er "meer" is. Ik beschouw mezelf als zo'n scepticus. Ik heb bijvoorbeeld zelf ook ooit een UFO waarneming gedaan. Wat ik echter niet doe, is meteen ongefundeerd roepen dat het aliens betreffen in een hyper ver ontwikkeld ruimteschip. Over dit fenomeen kan ik alleen zeggen dat ik het niet op een normale manier kan verklaren en dat aliens een mogelijkheid zijn, naast gewone, aardse verklaringen.

Iemand die niet open staat voor wat dan ook en alles afdoet omdat het niet bewezen kan worden, zoals jij omschrijft, is geen scepticus.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_99011906
Er zijn miljarden zonnestelsels in het universum, waarbij er bij zijn die miljarden jaren ouder zijn dan ons zonestelsel. Het lijkt mij sterk dat er in geen van deze zonnestelsels intelligent leven is ontstaan. Stel ook dat er intelligent leven is ontstaan die de zelfde evolutie heeft doorgemaakt als wij,maar dan een paar miljard jaar geleden. Hoe ver zouden die nu ontwikkeld zijn technologisch?
En die zouden ons niet kunnen bereiken? Alleen domoren geloven dat, vind ik.
Bekijk de SOHO beelden maar eens van de zon, of is dat ook allemaal ruimte gruis :?
Laat je niet voor de gek houden door de NASA ;)
pi_99036329
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is wel merkwaardig, als dat echt waar is.
Dat van die wiskundige kant, dat is iets waar ik me nu wat meer op ga focussen. Ik zal vandaag of morgen een boek bestellen waarin de complexe geometrieen worden uitgelicht en ook een boek waarbij het vijfde theorm van Euclides wordt besproken. Wij mensen hebben in 2000 jaar zo'n 6 manieren gevonden voor het principe van "squaring the circle". In de graancirkels hebben Allan Brown en Michael Glickman naar eigen zeggen al zo'n 50 nieuwe manieren gevonden, waarvan sommigen zo elegant dat Allan Brown zegt dat hij verbaasd is dat wij mensen in 2000 jaar tijd deze elegante oplossingen zelf niet hebben kunnen vinden.

Ik vind 50 nieuwe manieren wel een hele claim en ik heb op het internet nog niets hierover kunnen vinden binnen de mathematische gemeenschap (ik neem aan dat dit groot nieuws is). Misschien moet ik wat beter zoeken, maar wat ik wel weet is dat Allan Brown in een docu laat zien welke simpele manieren hij ontdekt heeft. En wanneer hij in de docu zegt dat hij er elke keer weer kippenvel van krijgt als hij kijkt naar de gevonden elegante oplossingen in de graancirkels, dan komt hij in ieder geval heel oprecht over.

Maar ik wil dit zelf graag gaan checken, dus I'll keep you informed :)

quote:
Het verschil is dat de wetenschap erkent dat we nu nog niet tot dat soort dingen in staat zijn. Dat is iets anders dan iets dat erg onwaarschijnlijk is voor waar aannemen.
Vooringenomenheid zie je soms wel, dat klopt ja.
Maar als je hier op fok of op het internet gaat kijken bij discussies van mensen die zeggen "kunnen we sneller dan het licht en hoe gaan wij in de toekomst het heelal verkennen en koloniseren", dan zul je weinig "haters" vinden die het onderwerp belachelijk gaan maken. De --> :') smiley zul je minder vinden in dat soort topics dan wanneer je zegt "he, misschien bezoeken zij ons wel". Er is dus duidelijk een emotionele component die voortkomt uit angst.
pi_99036494
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Uiteraard mijn beste, UITERAARD! :)

Men zegt iets, en vervolgens komt de onderbouwing.
Economen doen het ook vaak, maar dan voor de betalende opdrachtgever naar- of van een model toe- of af- rekenen.

Hij zei dat hij bij voorbaat al niet naar een bepaald idee toe wil.
Dan ben je net zo narrowminded als de eerste de beste scepticus.
pi_99036546
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Nee, dat is wat anders. Sceptisci zeggen niet dat iets niet bestaat, ze zeggen alleen dat bepaalde verklaringen geen hout snijden, maar staan wel open voor het feit dat er "meer" is. Ik beschouw mezelf als zo'n scepticus. Ik heb bijvoorbeeld zelf ook ooit een UFO waarneming gedaan. Wat ik echter niet doe, is meteen ongefundeerd roepen dat het aliens betreffen in een hyper ver ontwikkeld ruimteschip. Over dit fenomeen kan ik alleen zeggen dat ik het niet op een normale manier kan verklaren en dat aliens een mogelijkheid zijn, naast gewone, aardse verklaringen.

Iemand die niet open staat voor wat dan ook en alles afdoet omdat het niet bewezen kan worden, zoals jij omschrijft, is geen scepticus.
Dan ben je een scepticus in de ware zin van het woord. De meeste sceptici zijn feitelijk cynici.
pi_99036852
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:00 schreef Truthfinder7 het volgende:

Bekijk de SOHO beelden maar eens van de zon, of is dat ook allemaal ruimte gruis :?

Op de Nasa site wordt uitgelegd hoe het kan dat een stukje ruis als ufo naar voren kan komen:

http://sohowww.nascom.nasa.gov/hotshots/2003_01_17/

Wat ze dus eigenlijk beweren is dat iemand moedwillig een ufo heeft gemaakt door gebruik van filters.

Dan vind ik dit weer als tegenantwoord:

"EuroSeti is set to reveal during the week of Jan 24-27 National Space Centre in Leicester, UK scientifically sound and verifiable evidence based on observations taken by the SOHO satellite and other satellites that indicate UFOs are present within our solar system. For the past two years, hundreds of extraordinary UFO-like images have been gleaned by a Spanish-based team using two space-based satellites. NASA initially tried to explain the images away as pixel faults, passing meteors or asteroids, etc., but when a European-led consortium presented them with images that clearly were none of the aforementioned, they 'clamped up.'"

http://science.slashdot.o(...)-From-SOHO-Satellite

Welles! Nietes! Welles! Nietes! :')
  maandag 4 juli 2011 @ 20:58:08 #217
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_99037091
Als dat een ruimteschip was had het z'n eigen zwaartekracht zo gigantisch zou het zijn.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_99037219
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Maar ik wil dit zelf graag gaan checken, dus I'll keep you informed :)

Doen! :)
Als die claim hard wordt gemaakt, kan niemand er meer omheen dat er iets heel bijzonders aan de gang is.
pi_99045122
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan ben je een scepticus in de ware zin van het woord. De meeste sceptici zijn feitelijk cynici.
Dat woord zocht ik, dank je :). Ik was te moe toen ik dat stukje schreef om er op te kunnen komen :P.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_99082397
Ik bedoel dit soort beelden.. Ja sorry weer een vaag youtube filmpje, is youtube niet geweldig? ^O^
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:07:17 #221
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99094223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik bedoel dit soort beelden.. Ja sorry weer een vaag youtube filmpje, is youtube niet geweldig? ^O^
Niks vaags aan, door het contrast met de zon is de sphere juist duidelijk en consistent van vorm en grootte.
De debunkers hier zijn ook opvallend uitleg-loos :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:13:05 #222
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99094510
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er zijn miljarden zonnestelsels in het universum, waarbij er bij zijn die miljarden jaren ouder zijn dan ons zonestelsel. Het lijkt mij sterk dat er in geen van deze zonnestelsels intelligent leven is ontstaan. Stel ook dat er intelligent leven is ontstaan die de zelfde evolutie heeft doorgemaakt als wij,maar dan een paar miljard jaar geleden. Hoe ver zouden die nu ontwikkeld zijn technologisch?
En die zouden ons niet kunnen bereiken? Alleen domoren geloven dat, vind ik.
Wat zou ons interessant maken om te bezoeken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:19:01 #223
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99094760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

Wat zou ons interessant maken om te bezoeken?
'Aapies kijken' of tijdreizen(mensen dan dus bedoel ik) , of locatie makelaars voor alien-reclame dan wel de aarde als hUn vastgoed to b in kaart brengen voor de overname op enig moment als kolonie van de alien thuisplaneet, checken of we nog piramides maken en hulp nodig hebben daarbij etc..
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:04:35 #224
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99117087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:19 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

'Aapies kijken' of tijdreizen(mensen dan dus bedoel ik) , of locatie makelaars voor alien-reclame dan wel de aarde als hUn vastgoed to b in kaart brengen voor de overname op enig moment als kolonie van de alien thuisplaneet, checken of we nog piramides maken en hulp nodig hebben daarbij etc..
Ik denk dat wij voor andere beschavingen net zo interessant zijn als een mierenhoop voor ons.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:43:07 #225
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_99128265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat wij voor andere beschavingen net zo interessant zijn als een mierenhoop voor ons.
Ik denk dat je jezelf daar in vergist. Wat voor technologie je ook hebt (uitgezonderd 'instant reizen' door het gehele universum), de kans dat je een andere beschaving tegenkomt, nog wel even iets anders dan 'leven', is (waarschijnlijk) niet zo heel erg groot. In veel gevallen ben je ook nog veel te vroeg, of te laat.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:05:12 #226
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99129567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf daar in vergist. Wat voor technologie je ook hebt (uitgezonderd 'instant reizen' door het gehele universum), de kans dat je een andere beschaving tegenkomt, nog wel even iets anders dan 'leven', is (waarschijnlijk) niet zo heel erg groot. In veel gevallen ben je ook nog veel te vroeg, of te laat.
En qua stappen in de evolutie zijn we waarschijnlijk heel ver van elkaar verwijderd.
pi_99129756
quote:

[..]

Ik vind mierenhopen wel interessant moet ik zeggen :) Wel met een biertje en een jointje liggend op de bank kijkend naar een goede docu van de BBC bijvoorbeeld, maar andere levensvormen zijn zeker interessant hoe primitief ze ook zijn.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:19:28 #228
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99130455
Ufo's in Londen? Iedereen weet toch dat als ufo's de Aarde bezoeken ze naar Cardiff gaan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:16:23 #229
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99134187
quote:

Ook daar zijn tal van wetenschappers mee bezig geweest.
En onze mierenhoop is ooh zo uiteenlopende in gedrag overal op aarde, dit i.t.t. de mieren.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:19:33 #230
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99134356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

En qua stappen in de evolutie zijn we waarschijnlijk heel ver van elkaar verwijderd.
Mogelijk.
Mogelijk ook niet.
Als er maar 1 big bang was, dan hebben alle mogelijke evoluties grofweg dezelfde levensloop kansen gehad, in tijd bezien.
En ja men kan elders technologisch verder zijn als men al 5000 jaar terug kon wat wij nu pas kunnen. Of dat wij voorlopen op anderen, oudere beschavingen, in bepaalde opzichten(!)
pi_99140148
Evolutie heeft geen stappenplan.
pi_99141073
quote:

[..]

Ik zou voor geen goud in een ruimteschip willen, het boeit me niet en ik vind het doodeng.
Toch zijn er een hoop mensen die het wel boeit en die het ontzettend graag zouden willen meemaken.
Dat geldt ook voor mierenhopen, borduren, fitness, literatuur, geschiedenis, wiskunde enz enz enz.

Mocht er intelligent leven zijn op een andere planeet, dan zou het natuurlijk best kunnen dat die ook verschillende interesses hebben.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')