quote:
quote:
30 tussen de punten.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef theSummoner het volgende:
Hoeveel tijd mag je dan officieel nemen? Ze zeiden net 6 seconden, klopt dat?
Nee, 25.quote:
Nee 20, ze deden 6 teveelquote:
Je vergist je. Het is echt 25. Zie bijvoorbeeld hier:http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?t=81081. Met een helaase dode link erin naar het ATP Rulebook, maar ik weet zeker dat het 25 seconden is.quote:
Gun die Britten ook eens watquote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat er dus in 3 sets af tegen Murray.
Dat zou Kubot ook gaan. Maar nu gaat mijn XL game verderquote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gaat er dus in 3 sets af tegen Murray.
Ze zijn al geswitcht. Delpo - Nadal.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef theSummoner het volgende:
Gaan ze op de publieke BBC nou switchen naar fed zo of blijft t delpo-nadal?
Switchen van wedstrijd die wordt uitgezonden bedoelde ikquote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze zijn al geswitcht. Delpo - Nadal.
Nee, dat doen ze niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Switchen van wedstrijd die wordt uitgezonden bedoelde ik
Wie zei dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef theSummoner het volgende:
Dat commentaar over Nadals challenge: "I'm not saying you saw it wrong, you ARE wrong, I don't miss that shot"
Het is denk ik de enige manier voor Delpo om Nadal te verslaan. Die 1e set pakken.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Ascendancy het volgende:
Wat zou het lekker zijn als Nadal de eerste set verliest
of gewoon 3 van de 5 sets winnenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is denk ik de enige manier voor Delpo om Nadal te verslaan. Die 1e set pakken.
Idd, alleen al Nadals uithoudingsvermogen is een gigantisch obstakel.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is denk ik de enige manier voor Delpo om Nadal te verslaan. Die 1e set pakken.
Del Potro-Federer gezien tijdens de US Open finale? Het zat Del Potro heel erg mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:04 schreef Piperidine het volgende:
Standaard dat Nadal dit wint in een tiebreak. Zit weinig tot nooit mee voor tegenstanders van Nadal & Federer.
TB is wel leuker.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef TheGeneral het volgende:
Zal Nadal nu breaken? Je zou haast denken van wel.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef TheGeneral het volgende:
Zal Nadal nu breaken? Je zou haast denken van wel.
En sterke games van Youshny zo te zien.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Youzhny gaat voorlopig ook goed mee met Federer. 5-5.
Fish-Berdych ook 3-3 in de 2de na 7-6(5) voor Fish.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:07 schreef TheGeneral het volgende:
Youzhny gaat voorlopig ook goed mee met Federer. 5-5.
Het is niet zozeer een kwestie van constant spelen. De tegenstanders van Fed en Nadal moeten op de toppen van hun kunnen spelen om mee te kunnen en dat houden ze gewoon geen drie/vijf sets vol.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En sterke games van Youshny zo te zien.
Punt is alleen dat Nadal en Fed veel langer constant kunnen spelen. [...]
Dus die kunnen dat niveau veel constanter aanhouden.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een kwestie van constant spelen. De tegenstanders van Fed en Nadal moeten op de toppen van hun kunnen spelen om mee te kunnen en dat houden ze gewoon geen drie/vijf sets vol.
Ja, prachtig.quote:
Het niveau van Bartoli-Serena (die je waarschijnlijk wel hebt gezien) gaat dit niet halen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef Lagrinta het volgende:
Gvd moet zo naar mn werk. Dit is een mooie partij zeg.
Da's iets anders vind ik. Als iemand niet constant speelt, wordt daar meestal mee bedoeld dat ze wisselvallig zijn en dat is het probleem niet. Het probleem is dat hun basisniveau niet voldoende hoog is.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus die kunnen dat niveau veel constanter aanhouden.
Dat is dus constant spelen. Nadal en Fed(door de ouderdom wel iets minder) kunnen 5 sets op topniveau spelen en zij maar 3. Dus speel je niet constant. Simpel.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een kwestie van constant spelen. De tegenstanders van Fed en Nadal moeten op de toppen van hun kunnen spelen om mee te kunnen en dat houden ze gewoon geen drie/vijf sets vol.
Nee niet gezien. Was dat mooi dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Het niveau van Bartoli-Serena (die je waarschijnlijk wel hebt gezien) gaat dit niet halen.
Wat deed hij dan? Greep hij naar z'n voet?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal blijkbaar wat last van zijn linker voet.
Hij voelt een nederlaag aankomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal blijkbaar wat last van zijn linker voet.
Ze kunnen best constant spelen maar niet op het niveau dat nodig is. Ik speel altijd vrij constant, maar als ik tegen iemand moet die veel beter is, probeer ik oven mijn normale niveau te spelen maar dat hou ik maar 1 set vol.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is dus constant spelen. Nadal en Fed(door de ouderdom wel iets minder) kunnen 5 sets op topniveau spelen en zij maar 3. Dus speel je niet constant. Simpel.
Spanning zit er ook goed in hoor. Want je ziet speles vaak in de laatste games in de problemen komen terwijl het gewoon ruime games zijn eerst.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's iets anders vind ik. Als iemand niet constant speelt, wordt daar meestal mee bedoeld dat ze wisselvallig zijn en dat is het probleem niet. Het probleem is dat hun basisniveau niet voldoende hoog is.
Vrouwentennisquote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Het niveau van Bartoli-Serena (die je waarschijnlijk wel hebt gezien) gaat dit niet halen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal geeft zometeen op dan is alles weer goed.
Hehe good onequote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
oei een nieuwe blessure voor nadal!
het zal niet komen door het aantal toernooien dat hij speelt
Ga er maar vanuit dat Nadal in finales tegen Federer net zo goed tegen z'n plafond aan speelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen best constant spelen maar niet op het niveau dat nodig is. Ik speel altijd vrij constant, maar als ik tegen iemand moet die veel beter is, probeer ik oven mijn normale niveau te spelen maar dat hou ik maar 1 set vol.
Zo zie ik het ook. Je zit continue geforceerd te spelen en dat gaat maar eventjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen best constant spelen maar niet op het niveau dat nodig is. Ik speel altijd vrij constant, maar als ik tegen iemand moet die veel beter is, probeer ik oven mijn normale niveau te spelen maar dat hou ik maar 1 set vol.
Federer ook tegen Nadal lijkt me.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Nadal in finales tegen Federer net zo goed tegen z'n plafond aan speelt.
Dan kunnen ze de beker aan Fed geven, die walst toch wel over Djoko heenquote:
Denk niet dat Nadal dat bereidt is te doen.quote:
Uiteraard. Maar ik noem Nadal omdat Federer, zoals je op RG zag, al wat wisselvalliger gaat spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer ook tegen Nadal lijkt me.
Alles op de forehand lijkt. Daar kreeg hij last ervan.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:15 schreef franklop het volgende:
nou delpo, gewoon laten lopen en alles op de voeten spelen dus
Briljante post.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Piperidine het volgende:
[..]
"Did it happen sudden?"
"I don't understand".
Dat moment iddquote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Piperidine het volgende:
[..]
"Did it happen sudden?"
"I don't understand".
Dat dit kan op wimbledon.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Piperidine het volgende:
[..]
"Did it happen sudden?"
"I don't understand".
Ja, zeker, anders kan Nadal zich er misschien nog enigszins doorheen bluffen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef TheGeneral het volgende:
Erg belangrijk nu voor Del Potro om deze set te pakken. Dan moet Nadal nog zeker 3 sets met wat last van zijn voet spelen.
das Kate ..quote:
Ja, mag.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef Bramaldo11 het volgende:
Maar mag het nu voor de tiebreak of niet? Iemand?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
Del Potro moet deze gewoon uit pure rechtvaardigheid pakken.
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk moet Del Potro nu een medical timeout aanvragen
Daar zal die geen vriendjes mee maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk moet Del Potro nu een medical timeout aanvragen
aa das aardig...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ze krijgen wel allebei een extra challenge.
Nadal wel nu dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daar zal die geen vriendjes mee maken.
Dat is wel verrassend. Ik had toch verwacht dat Berdych die in 3 of 4 sets zou pakken. Kan nog steeds, maar die kans lijkt klein.quote:
quote:
Das toch standaard voor een tiebreak?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ze krijgen wel allebei een extra challenge.
Joke tog, jeweets.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Das toch standaard voor een tiebreak?
quote:
Je moet scoreboard klikken op wimbledon.com. Die update eerder. 6-4 nu.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nu al verklappen![]()
Hier zijn ze nog niet zo ver.![]()
![]()
Bijltjesdagquote:
De vriendin van Nadal.quote:
Conclusie: boeiendquote:Op maandag 27 juni 2011 19:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal lijkt tijdens de rally niet echt gehinderd te worden, maar na de rally zie je hem last hebben.
wellicht forceert hij zichzelf iets daarmeequote:Op maandag 27 juni 2011 19:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal lijkt tijdens de rally niet echt gehinderd te worden, maar na de rally zie je hem last hebben.
Nadal.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
De favorieten bij de dames en de heren hebben collectief afgesproken te gaan falen vandaag. Als protest tegen de overvolle kalender.
Raad eens wie de initiatiefnemer was
Sharapova en Murrayquote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
De favorieten bij de dames en de heren hebben collectief afgesproken te gaan falen vandaag. Als protest tegen de overvolle kalender.
Raad eens wie de initiatiefnemer was
Nee, ze zijn de enige overgebleven favorieten als het zo doorgaatquote:
Ja, hij stond erg angstig te spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef TheGeneral het volgende:
Delpo had die bal gewoon kunnen hebben..
Echt een sicke anticlimax ditquote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
Dar word je toch gek van als je Del Potro bent. Maar wel slap dat hij Nadal zo liet ontsnappen.
Murray is geen favorietquote:
Meen je dat nou joh.quote:
Heeft u hem een magische pil gegeven?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef EufemianoFuentes het volgende:
[..]
Als hij terugkomt is hij op magische wijze genezen van de blessure!
Misschien nadat ie weer met z'n schoenen gaat gooienquote:
bride.plquote:Op maandag 27 juni 2011 19:36 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zouden die elkaar zijn tegengekomen?![]()
Datingsite?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:36 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zouden die elkaar zijn tegengekomen?![]()
Als Nadal, Djokovic en Federer bewust zouden verliezen dan is Murray zeker wel favoriet, en wat WTA betreft, Lisicki en Kvitova is ook leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Murray is geen favoriet
Sharapova wel. Die wilde wel falen, maar haar tegenstandster werd zo doof van dat gekreun dat ze toch won![]()
Nee hoor, Sharapova moest winnen omdat Fed, Nadal en Djoko anders niks leuks meer te zien zouden hebben de laatste dagen.
Je moet schijten, en als je dat niet meer kan dan moet je naar de dokterquote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef DeMessias het volgende:
Pff, ik moet nu vertrekken naar een feestje
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef EufemianoFuentes het volgende:
[..]
Niet bij de tandarts in ieder geval.
Nadal is psychisch gewoon een beest, dat is echt 60% van z'n kracht...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
DP mten op 15-30 op eigen service. Vind het wel teleurstellend tot nu toe.
2BP voor fedquote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoeveel staat t bij Fed? (Zit op telefoon, wimbledon site doet arelaxt)
*2-2 Youzhny en 15-40quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoeveel staat t bij Fed? (Zit op telefoon, wimbledon site doet arelaxt)
dan wel ja! maar om te beginnen is hij geen favoriet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Nadal, Djokovic en Federer bewust zouden verliezen dan is Murray zeker wel favoriet, en wat WTA betreft, Lisicki en Kvitova is ook leuk om naar te kijken.
Ziet er een beetje uit als een huisvrouw in een sloofquote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan wel ja! maar om te beginnen is hij geen favoriet.
[ afbeelding ]
![]()
Lisicki kan ik nog inkomen (), maar niet zo leuk als maria
Had ie een paar geleden nog niet volgens mij, sowieso waarom draag je een horloge als je aan het tennissen bent op Wimbledon, heb je nog een afspraak?quote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ie een paar geleden nog niet volgens mij, sowieso waarom draag je een horloge als je aan het tennissen bent op Wimbledon, heb je nog een afspraak?
Henin werd gewoon betaald om een Rolex te dragen tijdens haar carriere, dan kan ik het me wel voorstellen.quote:
Lijkt me dat Nadal het ook niet gratis doet toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Henin werd gewoon betaald om een Rolex te dragen tijdens haar carriere, dan kan ik het me wel voorstellen.
Die draagt hij al héél lang hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ie een paar geleden nog niet volgens mij, sowieso waarom draag je een horloge als je aan het tennissen bent op Wimbledon, heb je nog een afspraak?
Lijkt me ook niet, Sharapova doet ook regelmatig even snel d'r Tag Heuer om maar ze draagt die niet tijdens het tennissen (ik weet ook niet waarom).quote:Op maandag 27 juni 2011 19:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Lijkt me dat Nadal het ook niet gratis doet toch?
Had Haase Berdych maar gehad de vorige ronde...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef BobW het volgende:
Verrassend hoor, die Fish tegen Berdych die tot nu toe een sterk toernooi speelde
Als jij dat héél lang vind.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan een jaar dus al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |