Oh, geen idee hoe en of dat nu goed gaatquote:
Dan had je nu een handdoek!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ben inmiddels al bijna in utrecht
Bohhh, als ik airmiles zou krijgen voor de kilometers die ik afleg per trein
Buiten Nederland geen airmiles!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht maar tot de treinkilometers van de harry pottermarathon, de verjaardag van mijn zusje, en en de treinreis naar de gamescom er nog bijkomen
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Huu nu staat ie niet in de vervolg reeks.
Ja, weet niet of dat hoort, zit wel mobiel natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]en geen op.
Weinig last gehad van de warmte vandaag.
Alleen 2 uurtjes fietsen wel
Gelijk maar ff gedoucht want al dat zweet
Hier is het helaas tropisch binnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo binnen heb ik nergens last van, dat is wel lekker.
Oeh lekker een ijsje of sorbet halen op Hoog Catherijnequote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hoi utrechtik zal zo wel uitstappen
Been vanaf vanmiddag weer rood, pillen achter de hand er nu in. Morgen siewosie controle. Maak me niet direct veel zorgen. Kan door teveel eelt komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, hoest met de poot? Ga het nog goed zonder medicatie?
Hoop het wel ja!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oké, hopelijk een klein obstakel en dan weer vooruit!
Geen shoerme meer! Het moet!quote:
Laat het gaan meid, lekker loesquote:
Bah Bella, beterschapquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Keel doet pijn, gruwelijke spierpijn, oren doen ook steeds meer pijn. Dus ja, morgen is het óf beter óf veul erger.
Verkeerde topicquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand wat een kabeltje kost om je hartslag te meten op een loopband?! Ben de mijne kwijt namelijk
Hij denkt v&a, ook voor vragenquote:
Geen idee, Polar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand wat een kabeltje kost om je hartslag te meten op een loopband?! Ben de mijne kwijt namelijk
Noooh, klinkt verdammmt scheisse. Snel beter worden!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Keel doet pijn, gruwelijke spierpijn, oren doen ook steeds meer pijn. Dus ja, morgen is het óf beter óf veul erger.
Mwah ik wilde eigenlijk een trein eerder, maar die heb ik op 1 minuut na gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Maastricht nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto was trouwens niet van mij![]()
Ik mag toch hopen van niet, ik zit er zomers bijquote:
Woot?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, ik zit er zomers bij
Witte bikini en korte shortsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?![]()
Je zit niet in een wit t-shirt buiten nu?
Nee maar wel extra kortequote:
Ow, dat noem ik gewoon onderbroekjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar wel extra korteHotpants lengte
Zeg, nou heb ik nog een MI ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar wel extra korteHotpants lengte
Gelukkig zit ik thuis in m'n onderbroekjequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ondertussen naast mijn stoel :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ondertussen naast mijn stoel :
[ afbeelding ]
quote:
Tot half oktober stage.quote:
De boot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet straks ala Zwabs met de boot, hoop dat ze met dit noodweer nog gaan
Uhuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Als ik aan de boot denk wil in naar Texel![]()
Pgr, nog ff maar idd!
En dan een nieuwe opleiding toch?
The end of his clashies!quote:
Ja, want ik wil wel structuur.quote:
Tijd gaat langzaamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de tijd snel gaat Pgr, je bent al zo ver, dichtbij het einde
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook naar Texelecht lang geleden dat ik geweest ben.
Laatste loodjes zijn zwaarquote:
Ik ga ze volgende keer ook halen bij de Action, goeie tip!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Schijnt lekker te zijn die Rolo flurry
Heb trouwens bij de Action vorige week Rolo's gehaald
Ja dat is nog lekkerderderquote:
quote:
Omdat daar de draaibanken staan hierquote:
Dat is niet niks Vaduz! Hoeveel pijn doet de wond nu, nu hij is opengehaald?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
4 weken pillen slikken nu, de wond is weer opengehaald. Een nieuw hoofdstuk wordt toegevoegd. (gipsschoen + mri zijn latere opties, na wekelijkse controle)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga voor bruine duitse broodjes van bart met smeerkaas
![]()
Tis geen tostiweer
Ik voel me nogal licht in het hoofd, verder voelt het wat dovig. (nu is het wel een voordeel dat ik daar weinig gevoel heb)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet niks Vaduz! Hoeveel pijn doet de wond nu, nu hij is opengehaald?
Sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voel me nogal licht in het hoofd, verder voelt het wat dovig. (nu is het wel een voordeel dat ik daar weinig gevoel heb)
Dank je en wat lief! Ik ben er wel goed onder verder, ga me weer optrekken aan iedere kleine verbetering.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap, het klinkt echt flink rot.
Als ik dichterbij woonde kwam ik als troost een lekkere bak shoerme voor je brengen tegen de klok van 6!
Positieve dushbikkelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je en wat lief! Ik ben er wel goed onder verder, ga me weer optrekken aan iedere kleine verbetering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu.quote:
Spannend Vaduschk! Komt er nog een anekdote over een jurk of iets van uiterlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo eens wat vrieslolly's uit de diepvries halen. Eerst nog een alinea over de voetbalvrouw typen.
Hoe is het nu Bel?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
1,5 km omgefietst voor de Flurry, maar hij was echt de moeite waard
Al die hoofddoekjes met warme lange jassen tot de enkelquote:
Zijn die citroentjes van de Aldi?quote:
Ik ben daar nu aanbeland! Mode was een grote passie, dus daar maak ik een alinea van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend Vaduschk! Komt er nog een anekdote over een jurk of iets van uiterlijk?
Grooooooooooooote doos van de Lidl, collega heeft ze gekocht, 10 citroen ( voor de oh-ohquote:
Jammer, wij hebben geen lidl.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Grooooooooooooote doos van de Lidl, collega heeft ze gekocht, 10 citroen ( voor de oh-oh) en 10 sinaasappel ( voor de rest
).
Goed plan!quote:
Kusje op je hoofdpijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Auw hoofdpijn.![]()
Komt door het weer denk ik.
Is in feite het fuzzpedaal van jimi hendrix.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar fuzzface klinkt goed, dus een goeie aankoop sletje
Faalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou alleen een Bentobox kopen voor brood in te stoppen![]()
quote:
Luch waar net zoveel moeite in is gestoken als die sushiquote:
Lust je wat sushi bij die opmerking?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
O god weeaboo shit.
KAWAIII DESU DESUUUUUUUUU
Hebben die ook Helly kitty dingetjes?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het erg knap dat iemand zo veel werk in zijn of haar lunch wil steken maar een Subway beats that shit everyday of the year.
Oh subway vind ik echt niet te vretenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het erg knap dat iemand zo veel werk in zijn of haar lunch wil steken maar een Subway beats that shit everyday of the year.
Subway is lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die ook Helly kitty dingetjes?Ik stel het al jaren uit, een broodje van de Subway, ik voel dat ik er heen moet.k
Meid dat meen je niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die ook Helly kitty dingetjes?Ik stel het al jaren uit, een broodje van de Subway, ik voel dat ik er heen moet.
Zeker 6 euro voor 3 happen brood of valt het mee?quote:
Het ligt er aan waaraan je het schaalt hequote:
Tis te overzien voor 6 euro had je een footlong toch ongeveer bella?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker 6 euro voor 3 happen brood of valt het mee?
Ik luf broodjes gezond
5 6 euro ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tis te overzien voor 6 euro had je een footlong toch ongeveer bella?
Dan haal ik voor 6 euro liever 2 bruine broodjes roomkaas bij La Placequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tis te overzien voor 6 euro had je een footlong toch ongeveer bella?
Ik weet nu niet wat ik ervan moet denken, hoe lang is de gemiddelde piemel ook alweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou die footlong is echt niet veel langer dan de gemiddelde piemel
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou die footlong is echt niet veel langer dan de gemiddelde piemel, bij Bakker Bart hier krijg je voor 3 euro een half stokbrood en die hebben ook lekkere sausjes en zo en vlees van de keurslager
Oeh das ook lekker jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan haal ik voor 6 euro liever 2 bruine broodjes roomkaas bij La Place
Ik eet daar al jaren eigenlijk alleen maar broodjes roomkaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
La Place heb ik te veel slechte ervaringen mee. Quiche die half lauw is, sandwich met vis waar kwaliteit/prijverhouding verschrikkelijk was, vieze borden en bestek.
Die zijn idd wel heeeeeeel lekker van daar, en die met zalm ook, die foccacia'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik eet daar al jaren eigenlijk alleen maar broodjes roomkaas
Ik ook, en ik pik zo'n broodje buiten bij een kraampje van de V&D op, tegenwoordig zittend op de fiets, ff snelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik eet daar al jaren eigenlijk alleen maar broodjes roomkaas
Gewoon een keer proberen, het is echt heel lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker gevuld uit![]()
Bakker Bart hebben wij pas sinds kort. Moetikooknogdoen.
Is het zo'n mushy soppig broodje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind echt het brood van Subway zout klef en smerig
Op reclame foto's ziet alles er altijd uit alsof het wereldvrede zal brengenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker gevuld uit![]()
Bakker Bart hebben wij pas sinds kort. Moetikooknogdoen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het zo'n mushy soppig broodje?
Ik ga zowel de Subway als de Bakker Bart gauw maar eens doen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op reclame foto's ziet alles er altijd uit alsof het wereldvrede zal brengen
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat knappe mannen zijn daar!
Ik zou zo failliet gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt op loopafstand van mn werk, allemaal binnen de 7 minuten : Bakker Bart, Bakkerij Steevens, Patisserie Royale, de Greenshop ( voor dure salades en duur fruit en dure sapjes) , McDonalds en Subway naast elkaar, Buffkes ( dat is pas goor
), Sushiya, een keurslager die echt grandioze broodjes bouwt, een Indonesicche traiteur die afhaal spul heeft, 2 chinese restaurants, een kebabkraam en 3 patatkramen
![]()
En dat is dan zonder de brug over te hoeven![]()
Ow ja en een goddelijke ijssalon
Ze compenseert bij de kringloop, ook op loopafstandquote:
Ga naar een andere Subway. Subwayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind echt het brood van Subway zout klef en smerig
Er zitten hier twee Buffkes, alletwee even smerigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Lol Buffkes zit in Helmond, die gehaktballen waren glorieus! Kun je zien hoe het kan verschillen per vestiging.
quote:
Bento doen we hier allang, maar alleen mijn vrouw post in dat topicquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alleen nog maar naar Bart eigenlijk , sinds ik ben gaan bento-en en tostiën
De Bart hier is kdt. Kleine broodjes, troep. En qua beleg alleen maar die standaard meuk, doe mij maar de subwayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind subway echt niet lekker, ik vind het brood van onze Bart zo lekker, lekker luchtig en knapperig![]()
Qua beleg hebben ze hetzelfde hoor
Bazennaam, niet dan.quote:
Ja, die zit hier ook in een dorp. Nooit geweest eigenlijkquote:
Het doet me denken aan Befke en meh lepke.quote:
Dat is wel zo, bij de meeste Subways zijn ze veel minder gierig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Bart hier is kdt. Kleine broodjes, troep. En qua beleg alleen maar die standaard meuk, doe mij maar de subwayBroodjes met wel veel avacado
Bij de Bart meten ze alles af, je zou toch eens een plakje kaas meer hebben
Mijn Bart geeft altijd bergen lekkers aan mn honden ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Bart hier is kdt. Kleine broodjes, troep. En qua beleg alleen maar die standaard meuk, doe mij maar de subwayBroodjes met wel veel avacado
Bij de Bart meten ze alles af, je zou toch eens een plakje kaas meer hebben
Dan moet Baas Bart dat niet merken. Koester het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn Bart geeft altijd bergen lekkers aan mn honden ook
Ze hebben allemaal een eigen baas hoor, die Bartenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet Baas Bart dat niet merken. Koester het.
Ja, het werkt net als Subway en meer van die firma's. Ik heb er wel eens mee gespeeld om gewoon het roer om te gooien. Maar ja, dan moet je echt werken, dus laat maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een eigen baas hoor, die Barten![]()
Ik ga ook altijd wel bij de een en niet bij de ander, die bakken alles zelf en bij die ene is niet alles lekker
Ciaotjesquote:
Have fun.quote:
Die past idd goed bij dit weer Bos!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Jeugdsentimenten wel van toepassing met dit weer
![]()
quote:
Ja ik ook, alsof ik met -5 nog de 28 graden kan voelen door dit nummerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:35 schreef Pheno het volgende:
Altijd als die op de radio is krijg ik summerfeelingsAl is het winter
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
Nog een die verplicht moet zijn bij deze dagen naast bovenstaande 2:
sowieso een groot deel van het oeuvre van de Beach Boys.quote:
Altijd funquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sowieso een groot deel van het oeuvre van de Beach Boys.
Ik vind het ook wel lekker hoor en ik ben iets jonger, toch?quote:
Laatst iemand terwijl Yellow Submarine op de radio was: ken ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker hoor en ik ben iets jonger, toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Jeugdsentimenten wel van toepassing met dit weer
![]()
Moet je voorstellen Lutte was nog niet eens geboren toen dit nummer uitkwam
AIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst iemand terwijl Yellow Submarine op de radio was: ken ik niet.
Oh wacht, het refrein kom me bekend voor.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nicequote:
Tja ik kan het aan de ene kant wel begrijpen dat de jeugd dit niks vindt, maar ja het zijn wel iconen uit de muziekgeschiedenis..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die The Beatles en the Beach Boys niet waarderen.
Ik heb een hele tijd clips gespaard, ik heb hier nog ergens twee versies van. Alleen ligt de NAS (servertje zeg maar) op zijn gat, dus kan nu niet kijken. 1 Terabyte aan videosquote:
Nou nee, ligt niet aan leeftijd. Muziek is voor alle leeftijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik kan het aan de ene kant wel begrijpen dat de jeugd dit niks vindt, maar ja het zijn wel iconen uit de muziekgeschiedenis..
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
of mensen die sterrenstof van de jeugd van tegenwoordig luisteren en dan lucy in the sky with diamonds niet herkennen
Jaaaaaaaa, zo heerlijk corny dezequote:
wil net zeggen, volgens mij hebben wij de beatles niet meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, ligt niet aan leeftijd. Muziek is voor alle leeftijden.
Nee, zelfs ik niet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wil net zeggen, volgens mij hebben wij de beatles niet meegemaakt hoor
het mag. Soms!quote:
Nee precies, maar zo bedoel ik het ook niet. Niet iedereen houdt gewoon van die oude muziek. Ik heb ook een hekel aan trance en hip-hop en COldplay. Zo hebben er ook mensen niks met The Beatles enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wil net zeggen, volgens mij hebben wij de beatles niet meegemaakt hoor
Dat ja, iets kan dan wel legendarisch zijn, maakt weinig uit als het je smaak niet isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies, maar zo bedoel ik het ook niet. Niet iedereen houdt gewoon van die oude muziek. Ik heb ook een hekel aan trance en hip-hop en COldplay. Zo hebben er ook mensen niks met The Beatles enzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |