Oh, geen idee hoe en of dat nu goed gaatquote:
Dan had je nu een handdoek!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ben inmiddels al bijna in utrecht
Bohhh, als ik airmiles zou krijgen voor de kilometers die ik afleg per trein
Buiten Nederland geen airmiles!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht maar tot de treinkilometers van de harry pottermarathon, de verjaardag van mijn zusje, en en de treinreis naar de gamescom er nog bijkomen
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
Huu nu staat ie niet in de vervolg reeks.
Ja, weet niet of dat hoort, zit wel mobiel natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]en geen op.
Weinig last gehad van de warmte vandaag.
Alleen 2 uurtjes fietsen wel
Gelijk maar ff gedoucht want al dat zweet
Hier is het helaas tropisch binnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo binnen heb ik nergens last van, dat is wel lekker.
Oeh lekker een ijsje of sorbet halen op Hoog Catherijnequote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
Oh hoi utrechtik zal zo wel uitstappen
Been vanaf vanmiddag weer rood, pillen achter de hand er nu in. Morgen siewosie controle. Maak me niet direct veel zorgen. Kan door teveel eelt komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, hoest met de poot? Ga het nog goed zonder medicatie?
Hoop het wel ja!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oké, hopelijk een klein obstakel en dan weer vooruit!
Geen shoerme meer! Het moet!quote:
Laat het gaan meid, lekker loesquote:
Bah Bella, beterschapquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Keel doet pijn, gruwelijke spierpijn, oren doen ook steeds meer pijn. Dus ja, morgen is het óf beter óf veul erger.
Verkeerde topicquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand wat een kabeltje kost om je hartslag te meten op een loopband?! Ben de mijne kwijt namelijk
Hij denkt v&a, ook voor vragenquote:
Geen idee, Polar?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand wat een kabeltje kost om je hartslag te meten op een loopband?! Ben de mijne kwijt namelijk
Noooh, klinkt verdammmt scheisse. Snel beter worden!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Keel doet pijn, gruwelijke spierpijn, oren doen ook steeds meer pijn. Dus ja, morgen is het óf beter óf veul erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |