Haha, jij faalt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou eigenlijk niet de LAPO, nu moet ik de OP telkens aanpassen
Haha.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou eigenlijk niet de LAPO, nu moet ik de OP telkens aanpassen
Gelukkig is ze een blauwe, zij kan naar hartelust de OP veranderenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha.
Laat Myraela dat maar lekker doen
ik wil anders ook wel rijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga je tegen die tijd even PM'enMet meer is gezelliger dan alleen.
Tenzij je de auto al vol hebt
Ik rijd al met Smegma meequote:Op maandag 27 juni 2011 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil anders ook wel rijden.
maar als Smegma nog een plekje over heeft...
Iedereen neemt een kratje of een flesje mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Hebben jullie geeneens drank (met alcohol) ?__!!!
Dat mag niet van god.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Nee. Anders zou jij ook maar komenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Nee, drank is vies.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Neen, overigens is dat spel best wel leuk als je kachel lam bent, en de verliezer moet telkens een shot doen enzoquote:
dat is mie 'n donders spelquote:
Tof.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, overigens is dat spel best wel leuk als je kachel lam bent, en de verliezer moet telkens een shot doen enzo
heb je die nummers ondertussen al?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
We kunnen ook de Zevendronck doen. Maar dat is eigenlijk alleen leuk met een live band...
Ik doe niet mee aan drankspelletjes
What could go wrong?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
We kunnen ook de Zevendronck doen. Maar dat is eigenlijk alleen leuk met een live band...
Ik doe niet mee aan drankspelletjes
Binnen 5 minuten iedereen lam. Het is en blijft Rotterdam natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Laten we "Zap de neger" doen. Maar ipv tv, kijken we gewoon naar buiten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten iedereen lam. Het is en blijft Rotterdam natuurlijk
We kunnen ook gewoon allemaal even een fles sterke drank atten, zelfde effect.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan word je hier dus niet dronkenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of ik verlies en dan baal ik, of ik win en dan ben ik bijna van de wereldquote:
ok ik word dronkenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, overigens is dat spel best wel leuk als je kachel lam bent, en de verliezer moet telkens een shot doen enzo
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Je staat erbij.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Melting het volgende:
@ Myr..... count me in voor de kartoffelsalade!![]()
Wordt een dag van te voren hard werken, anders is ie niet op tijd klaar!
Trouwens... heb je wel een bbq die groot genoeg is voor zoveel personen?![]()
dan heb je ook een dedicated vleesch draaier nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je staat erbij.
Nah, mensen moeten maar geduld hebben. Het is een normale BBQ. Zoiets ongeveer.
[ afbeelding ]
Ik ben vroeger een hele tijd slager geweest. Ik wil best wel even wat vrije tijd opgeven om eens aan het spit te staan. Uiteraard met bier in mijn handen. Ik ben immers een echte manquote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je ook een dedicated vleesch draaier nodig
Ja. Dat mogen de mannen doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je ook een dedicated vleesch draaier nodig
daar gaat het toch best snel op?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je staat erbij.
[ afbeelding ]
Ik wil je de biertjes wel leverenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben vroeger een hele tijd slager geweest. Ik wil best wel even wat vrije tijd opgeven om eens aan het spit te staan. Uiteraard met bier in mijn handen. Ik ben immers een echte man
Piemels, oh wacht...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef clevy het volgende:
wat is eigenlijk het favo element van de gastvrouwe? mbt voedsel/drank
Dat doet me eraan denken, hoe laat begint de meet?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit gaat een puik dagje wordenNog maar 12 nachtjes slapen
Vleesch,drank en tieten, dat gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je staat erbij.
[ afbeelding ]
zolang het goede vleesch op de gril gaat danquote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vleesch,drank en tieten, dat gaat helemaal goed komen
Nee, tenzij het zaterdagnacht is en je je hobby wilt beoefenen... Maar daar hebben we het nog wel even overquote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
Ik ben altijd de vleeschman als het om BBQ'en gaat, ben ook een eckte kok geweest voor 3 jaar () .. maar wil deze taak wel met Mono delen als hij maar niet aan me gaat zitten of aaien enzo.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef clevy het volgende:
wat is eigenlijk het favo element van de gastvrouwe? mbt voedsel/drank
quote:
Daar kun je toch niet op leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
De vorige BBQ had ik alleen maar van die kruidenboterstokbroodjes op.
Haha, nu voel ik me raarquote:Op maandag 27 juni 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, tenzij het zaterdagnacht is en je je hobby wilt beoefenen... Maar daar hebben we het nog wel even over
Goed punt, en van te voren goed je handen wassenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Monopoly, als je aan het vlees zit, graag je broek aanhouden.
Er was wel vlees. Maar ik was verlegen enzo. En ik had geen honger.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet op leven.
Er hoort vlees bij een bbq
over wiens vlees hebben we het dan weer?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Vleesvlees. Of Smegma's kontje. Het maakt me niet uit, bij beide houd die zijn broek maar aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
over wiens vlees hebben we het dan weer?
Ben jij zo verlegen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was wel vlees. Maar ik was verlegen enzo. En ik had geen honger.
Hee, ik ben erbij, ik zet de tent op z'n kop en dan hebben we één groot feestquote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef clevy het volgende:
als er op de bewuste datum ook zoveel geluld wordt als hier de topics vullen dan zal er veel spraakwater nodig zijn
Wordt een gekkenhuis.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee, ik ben erbij, ik zet de tent op z'n kop en dan hebben we één groot feest
de tent buiten of binnen? met zoveel volk is de wijk dalijk volquote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly worstenbroodjesquote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ga je me nog leren hosselen?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goedquote:Op maandag 27 juni 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga je al mijn stiekeme tips geven
Dat doen er wel meer, ik ben kroegbaas, ben het gewend om elke avond Dezelfde flauwe moppen te horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Als ik lam ben ga ik altijd slechte moppen tappen, tot vervelens toe.
Wees hierop voorbereid.
goed wisselend publiek heb je danquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer, ik ben kroegbaas, ben het gewend om elke avond Dezelfde flauwe moppen te horen.
En dan ben ik ook zat dus dan is het erg
Heb ik ook niet, bijna allemaal vaste klanten.quote:
zolang het niet die van mono zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Overigens voor de ochtend erop zie ik tosti's staan. Zijn worstenbroodjes met mayonaise ook een optie?
nou.. je bent je toko wel via het wereld wijde web aan t verkopen zo.. dalijk zit het nog vol fokkersquote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, bijna allemaal vaste klanten.
Het is niet dat je zomaar in boven-leeuwen verzeild raakt als hier niks te zoek hebt
Gezellig toch, een kroeg vol met fokkers.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. je bent je toko wel via het wereld wijde web aan t verkopen zo.. dalijk zit het nog vol fokkers
Moeten we wel een keertje doen. Dan kom ik de muziek verzorgen in de avondquote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig toch, een kroeg vol met fokkers.
ligt er aan of ze allemaal op hun telefoon bezig zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig toch, een kroeg vol met fokkers.
Als je je broek maar aanhoudtquote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten we wel een keertje doen. Dan kom ik de muziek verzorgen in de avondDJ MONO LIVE
of ik met live prankcalls grg grquote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten we wel een keertje doen. Dan kom ik de muziek verzorgen in de avondDJ MONO LIVE
let maar op met kipfilet.. die worden 'anders' gebruiktquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zal even met Lama443 overleggen wat wij meenemen, gezien het feit dat de hoeveelheid vlees (om op de BBQ te doen, ik heb het hier dus NIET over tetten) nog wat klein is en drinken op een lege maag is niks.
Gegroet.
Snuffa
Edit: Ik heb het topic niet doorgelezen maar gezien het feit dat Huppel bier meeneemt kan ik erop rekenen dat er bazenbier dat Hertog Jan heet is?
Speklapjes werken beter. Die zijn steviger als er nog een stuk zwoerd op zit. En met een beetje geluk nog een tepelrand. Geiler wordt het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef clevy het volgende:
[..]
let maar op met kipfilet.. die worden 'anders' gebruikt
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Speklapjes werken beter. Die zijn steviger als er nog een stuk zwoerd op zit. En met een beetje geluk nog een tepelrand. Geiler wordt het niet
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef clevy het volgende:
[..]
let maar op met kipfilet.. die worden 'anders' gebruikt
Pak gewoon de fiets mang. Zo groot is R'dam nietquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Weten we trouwens al hoe laat dit festijn begint? Want Lama en ik moeten de bus van 00:00 hebben, dus moeten we rond 23:30 weg
Boze tongen beweren dat er twee kratten Grolsch aanwezig gaan zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zal even met Lama443 overleggen wat wij meenemen, gezien het feit dat de hoeveelheid vlees (om op de BBQ te doen, ik heb het hier dus NIET over tetten) nog wat klein is en drinken op een lege maag is niks.
Gegroet.
Snuffa
Edit: Ik heb het topic niet doorgelezen maar gezien het feit dat Huppel bier meeneemt kan ik erop rekenen dat er bazenbier dat Hertog Jan heet is?
Naar huis fietsen vanaf Zuidplein is zo'n 30 KMquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak gewoon de fiets mang. Zo groot is R'dam niet
Ik breng uiteraard heineken meequote:Op maandag 27 juni 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat er twee kratten Grolsch aanwezig gaan zijn.
voor mij is het maar 105kmquote:Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naar huis fietsen vanaf Zuidplein is zo'n 30 KM
Dus nee. Het spijt me
geen bier?quote:
En ik wil op zich ook wel een paar vleesjes omdraaien.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben vroeger een hele tijd slager geweest. Ik wil best wel even wat vrije tijd opgeven om eens aan het spit te staan. Uiteraard met bier in mijn handen. Ik ben immers een echte man
ik las trouwerij.. en snapte er geen biet vanquote:
Dat word Hertog Jan omdat het mij geen reet uitmaakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat er twee kratten Grolsch aanwezig gaan zijn.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat word Hertog Jan omdat het mij geen reet uitmaakt.
ken er nie op klikkenquote:
Nu wel.quote:
quote:
D'r staan 20 mensen op "zeker". Als ik er dan vanuit ga dat er 5 pijpjes per persoon worden gedronken (wanneer begint 't eigenlijk?) dan zou je aan 100 flesjes genoeg moeten hebben. Dus 4 kratten, en dan nog eentje voor de overhead ofzo. Ik zie 3 mensen bij "Bier" staan. Geen idee wat Royco van plan is natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:15 schreef Ezechielk het volgende:
Daarbij, wat is er nog nodig? Bier is er genoeg enzo, niet dat we opeens van alles over hebben enz.
Ja, jij wel. Maar gelukkig zijn er vast ook een aantal mensen die niet/heel weinig drinken. Maar wat zou jouw schatting dan zijn?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:29 schreef smegmanus het volgende:
5 flesjes per persoon. Ik drink zo een krat leeg
Ik heb een privéchauffeuse, dus we zoeken wel een supermarkt in de buurt. Scheelt weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r staan 20 mensen op "zeker". Als ik er dan vanuit ga dat er 5 pijpjes per persoon worden gedronken (wanneer begint 't eigenlijk?) dan zou je aan 100 flesjes genoeg moeten hebben. Dus 4 kratten, en dan nog eentje voor de overhead ofzo. Ik zie 3 mensen bij "Bier" staan. Geen idee wat Royco van plan is natuurlijk.
Zoals het er nu uitziet is er een tekort aan Coca-Cola (regular) en andere frisdranken, en ook als er 40 hamburgers door Charmed_angel worden gehaald moet denk ik Royco wel erg veel vlees meenemen. Zelf ben ik niet zo'n fan van vlees meenemen in mijn geval omdat ik van ver kom (net zoals velen) en dat warmt dan allemaal weer op, je kunt het niet 10 dagen van tevoren inslaan (ja ok kan wel maar moet je weer invriezen veel werk etc) en koelbox meenemen wil ook niet iedereen.
dat jij minstens 5 man pijpt op een meet..quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef clevy het volgende:
[..]
dat jij minstens 5 man pijpt op een meet..
Neem maar mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Overigens voor de ochtend erop zie ik tosti's staan. Zijn worstenbroodjes met mayonaise ook een optie?
quote:
zorgzaam typ-je?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem maar mee.Ik haal wat wit brood, kaas en ham en dan vind ik dat ik best goed voor jullie zorg.
Vanaf een uurtje of 4, lijkt mij wel een redelijke tijd. Eerder is ook gezellig, later is ook prima. Kijk maar. Maar ik denk de meeste rond 4.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Weten we trouwens al hoe laat dit festijn begint? Want Lama en ik moeten de bus van 00:00 hebben, dus moeten we rond 23:30 weg
Wat een lief koosnaampjequote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een privéchauffeuse, dus we zoeken wel een supermarkt in de buurt. Scheelt weer.
En mijn ervaring is eigenlijk dat er nou niet echt veel frisdrank gedronken gaat worden op zo'n meet. Alleen mensen die met de auto terug moeten dezelfde avond eigenlijk.
BBQ vlees is wel een goed idee overigens
Er zit een AH op Zuidplein. Ik wil ook mee boodschappen doen. Ik ga in de ochtend ook al, maar ik vind het gewoon gezellig.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Zit er een supermarkt in de buurt? Anders kan iedereen toch beter gewoon geld meenemen en daar met z'n allen boodschappen doen ?
Is nog gezellig ook
Als iedereen dat een goed idee vind, er zijn in de middag al wat meer mensen met auto's , dan roven we die tent zo leeg qua bier. Vet gezellig met winkelwagentjes crossen door de winkelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zit een AH op Zuidplein. Ik wil ook mee boodschappen doen. Ik ga in de ochtend ook al, maar ik vind het gewoon gezellig.
Prima, aanbellen op het nummer van de buurvrouw, dan doet die de portiekdeur open dan laat ik de voordeur wel open. Bier ligt in de koelkast, help jezelf, ik slaap door.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Wij komen om 10 uur al aan, het is namelijk mijn doelstelling om voor 12 uur al lam te zijn!
Boh dan kan je net zo goed iedereen een infuus gevenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Wat ga je meenemen eigenlijk (voordat er 300 hamburgers aanwezig zijn en voor de rest niets)?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
Ik neem wel vlees mee dus zet mij en lama443 daar maar bij.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je meenemen eigenlijk (voordat er 300 hamburgers aanwezig zijn en voor de rest niets)?
Duitse vrouwenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Mono van Duitsers.
Dat komt goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Mono van Duitsers.
die AH is dan binnen geen tijd leegquote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
Aan de andere kant - aannemende dat niet iedereen tegelijk aankomt - als iedereen nu bij de plaatselijke supermarkt zijn spulletjes gaat halen kan er een lijstje gemaakt worden waardoor er behoeftegestuurd boodschapjes gedaan kan worden.
das wel heul veulquote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn 82718 supermarkten, 938 slagers en 3854 bakkers.
Ik ben tegen!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben voor het boodschappen doen met zijn allen. Desnoods van te voren een potje maken zodat iedereen ongeveer hetzelfde kwijt is aan versnaperingen.
Daaromquote:
Bij Oksel was er zo onbenullig veel eten over, dat was gewoon zonde.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop stiekem dat iedereen zelf redelijk genoeg is om in te schatten wat normaal is om mee te nemen. Ik maak me daar ook echt geen zorgen om. Als het op is, is het op. Als we nog honger hebben bestellen we een pizza en anders laten we de avondwinkel drank bezorgen. Ik denk eerder dat we teveel gaan hebben.
Met Oksel zijn BBQ was ik volgens mij zo'n 10 euro aan eten kwijt en had ik naast dat nog wat flessen sterke drank mee.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij hoeveel mensen hier klinkt het idee dat er chocola in zijn bier zit lekker in de oren?
Ja iddquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop stiekem dat iedereen zelf redelijk genoeg is om in te schatten wat normaal is om mee te nemen. Ik maak me daar ook echt geen zorgen om. Als het op is, is het op. Als we nog honger hebben bestellen we een pizza en anders laten we de avondwinkel drank bezorgen. Ik denk eerder dat we teveel gaan hebben.
Met Oksel zijn BBQ was ik volgens mij zo'n 10 euro aan eten kwijt en had ik naast dat nog wat flessen sterke drank mee.
Bah chocoladequote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij hoeveel mensen hier klinkt het idee dat er chocola in zijn bier zit lekker in de oren?
Ik ben geen chocolade liefhebber, dus sorry.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Chocolade.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |