zolang het niet die van mono zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
Overigens voor de ochtend erop zie ik tosti's staan. Zijn worstenbroodjes met mayonaise ook een optie?
nou.. je bent je toko wel via het wereld wijde web aan t verkopen zo.. dalijk zit het nog vol fokkersquote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, bijna allemaal vaste klanten.
Het is niet dat je zomaar in boven-leeuwen verzeild raakt als hier niks te zoek hebt
Gezellig toch, een kroeg vol met fokkers.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. je bent je toko wel via het wereld wijde web aan t verkopen zo.. dalijk zit het nog vol fokkers
Moeten we wel een keertje doen. Dan kom ik de muziek verzorgen in de avondquote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig toch, een kroeg vol met fokkers.
ligt er aan of ze allemaal op hun telefoon bezig zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig toch, een kroeg vol met fokkers.
Als je je broek maar aanhoudtquote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten we wel een keertje doen. Dan kom ik de muziek verzorgen in de avondDJ MONO LIVE
of ik met live prankcalls grg grquote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten we wel een keertje doen. Dan kom ik de muziek verzorgen in de avondDJ MONO LIVE
let maar op met kipfilet.. die worden 'anders' gebruiktquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zal even met Lama443 overleggen wat wij meenemen, gezien het feit dat de hoeveelheid vlees (om op de BBQ te doen, ik heb het hier dus NIET over tetten) nog wat klein is en drinken op een lege maag is niks.
Gegroet.
Snuffa
Edit: Ik heb het topic niet doorgelezen maar gezien het feit dat Huppel bier meeneemt kan ik erop rekenen dat er bazenbier dat Hertog Jan heet is?
Speklapjes werken beter. Die zijn steviger als er nog een stuk zwoerd op zit. En met een beetje geluk nog een tepelrand. Geiler wordt het nietquote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef clevy het volgende:
[..]
let maar op met kipfilet.. die worden 'anders' gebruikt
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Speklapjes werken beter. Die zijn steviger als er nog een stuk zwoerd op zit. En met een beetje geluk nog een tepelrand. Geiler wordt het niet
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef clevy het volgende:
[..]
let maar op met kipfilet.. die worden 'anders' gebruikt
Pak gewoon de fiets mang. Zo groot is R'dam nietquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Weten we trouwens al hoe laat dit festijn begint? Want Lama en ik moeten de bus van 00:00 hebben, dus moeten we rond 23:30 weg
Boze tongen beweren dat er twee kratten Grolsch aanwezig gaan zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zal even met Lama443 overleggen wat wij meenemen, gezien het feit dat de hoeveelheid vlees (om op de BBQ te doen, ik heb het hier dus NIET over tetten) nog wat klein is en drinken op een lege maag is niks.
Gegroet.
Snuffa
Edit: Ik heb het topic niet doorgelezen maar gezien het feit dat Huppel bier meeneemt kan ik erop rekenen dat er bazenbier dat Hertog Jan heet is?
Naar huis fietsen vanaf Zuidplein is zo'n 30 KMquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak gewoon de fiets mang. Zo groot is R'dam niet
Ik breng uiteraard heineken meequote:Op maandag 27 juni 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat er twee kratten Grolsch aanwezig gaan zijn.
voor mij is het maar 105kmquote:Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naar huis fietsen vanaf Zuidplein is zo'n 30 KM
Dus nee. Het spijt me
geen bier?quote:
En ik wil op zich ook wel een paar vleesjes omdraaien.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben vroeger een hele tijd slager geweest. Ik wil best wel even wat vrije tijd opgeven om eens aan het spit te staan. Uiteraard met bier in mijn handen. Ik ben immers een echte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |