Haha, nu voel ik me raarquote:Op maandag 27 juni 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, tenzij het zaterdagnacht is en je je hobby wilt beoefenen... Maar daar hebben we het nog wel even over
Goed punt, en van te voren goed je handen wassenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Monopoly, als je aan het vlees zit, graag je broek aanhouden.
Er was wel vlees. Maar ik was verlegen enzo. En ik had geen honger.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet op leven.
Er hoort vlees bij een bbq
over wiens vlees hebben we het dan weer?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Vleesvlees. Of Smegma's kontje. Het maakt me niet uit, bij beide houd die zijn broek maar aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
over wiens vlees hebben we het dan weer?
Ben jij zo verlegen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was wel vlees. Maar ik was verlegen enzo. En ik had geen honger.
Hee, ik ben erbij, ik zet de tent op z'n kop en dan hebben we één groot feestquote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef clevy het volgende:
als er op de bewuste datum ook zoveel geluld wordt als hier de topics vullen dan zal er veel spraakwater nodig zijn
Wordt een gekkenhuis.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee, ik ben erbij, ik zet de tent op z'n kop en dan hebben we één groot feest
de tent buiten of binnen? met zoveel volk is de wijk dalijk volquote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly worstenbroodjesquote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ga je me nog leren hosselen?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goedquote:Op maandag 27 juni 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga je al mijn stiekeme tips geven
Dat doen er wel meer, ik ben kroegbaas, ben het gewend om elke avond Dezelfde flauwe moppen te horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Als ik lam ben ga ik altijd slechte moppen tappen, tot vervelens toe.
Wees hierop voorbereid.
goed wisselend publiek heb je danquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer, ik ben kroegbaas, ben het gewend om elke avond Dezelfde flauwe moppen te horen.
En dan ben ik ook zat dus dan is het erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |