quote:Op maandag 27 juni 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je meenemen eigenlijk (voordat er 300 hamburgers aanwezig zijn en voor de rest niets)?
Duitse vrouwenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Mono van Duitsers.
Dat komt goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Mono van Duitsers.
die AH is dan binnen geen tijd leegquote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
Aan de andere kant - aannemende dat niet iedereen tegelijk aankomt - als iedereen nu bij de plaatselijke supermarkt zijn spulletjes gaat halen kan er een lijstje gemaakt worden waardoor er behoeftegestuurd boodschapjes gedaan kan worden.
das wel heul veulquote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn 82718 supermarkten, 938 slagers en 3854 bakkers.
Ik ben tegen!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben voor het boodschappen doen met zijn allen. Desnoods van te voren een potje maken zodat iedereen ongeveer hetzelfde kwijt is aan versnaperingen.
Daaromquote:
Bij Oksel was er zo onbenullig veel eten over, dat was gewoon zonde.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop stiekem dat iedereen zelf redelijk genoeg is om in te schatten wat normaal is om mee te nemen. Ik maak me daar ook echt geen zorgen om. Als het op is, is het op. Als we nog honger hebben bestellen we een pizza en anders laten we de avondwinkel drank bezorgen. Ik denk eerder dat we teveel gaan hebben.
Met Oksel zijn BBQ was ik volgens mij zo'n 10 euro aan eten kwijt en had ik naast dat nog wat flessen sterke drank mee.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij hoeveel mensen hier klinkt het idee dat er chocola in zijn bier zit lekker in de oren?
Ja iddquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop stiekem dat iedereen zelf redelijk genoeg is om in te schatten wat normaal is om mee te nemen. Ik maak me daar ook echt geen zorgen om. Als het op is, is het op. Als we nog honger hebben bestellen we een pizza en anders laten we de avondwinkel drank bezorgen. Ik denk eerder dat we teveel gaan hebben.
Met Oksel zijn BBQ was ik volgens mij zo'n 10 euro aan eten kwijt en had ik naast dat nog wat flessen sterke drank mee.
Bah chocoladequote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Bij hoeveel mensen hier klinkt het idee dat er chocola in zijn bier zit lekker in de oren?
Ik ben geen chocolade liefhebber, dus sorry.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
Chocolade.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |