Ik doe verder niet aan sport, dus 't gaat bij mij op de verkeerde plekken zitten. Hoewel ik moet zeggen dat als ik gewoon lig ik mezelf ook te slank vind. Maar als ik sta wil ik een platte buik.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch echt nog steeds te licht met een gewicht van 85kg en een lengte van 1.96m.
Nou, dat doen DIE amerikanen niet, doorgaans leven er zat op wat hier sub-toppers-in-de-sport levenswijze isquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef dotCommunism het volgende:
Gezien de gemiddelde Amerikaan zou ik niet naar hun regels luisteren.
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe verder niet aan sport, dus 't gaat bij mij op de verkeerde plekken zitten. Hoewel ik moet zeggen dat als ik gewoon lig ik mezelf ook te slank vind. Maar als ik sta wil ik een platte buik.
Yep, mijn polsen e.d. zijn bijvoorbeeld erg dun, maar het bier gaat wel ergens zitten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.
Veel lopen en bewegen helpt ook wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.
Fixed.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Monolith het volgende:
Oh hij hoogt het topic nr automatisch al op.
Nah, goed eten is het belangrijkste als het puur om omvallen gaat. Sport is wel belangrijk voor andere dingen natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja gewoon een half uurtje lichte / matige inspanning per dag helpt natuurlijk al. Maar daarnaast is het ook niet verkeerd om nog zeker 2 keer per week wat intensiever te bewegen.quote:
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel, het blijft een kwestie van energiebalans uiteindelijk.
Dat is als zeggen dat wiskunde uiteindelijk een kwestie van getallen optellen en aftrekken is. Klopt, maar veel en veel te simpel gesteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel, het blijft een kwestie van energiebalans uiteindelijk.
Ja eet te veel en je kan omvallen. Eet nog meer en gelijk een tuimelaar val je niet meer omquote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef dotCommunism het volgende:
Nah, goed eten is het belangrijkste als het puur om omvallen gaat. Sport is wel belangrijk voor andere dingen natuurlijk.
Gemiddeld minder, ondanks de zwaardere hersenenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?
Nee, het is niet veel en veel te simpel gesteld, het is een gemakkelijke manier om alles een beetje op orde te houden. Je hebt geen hogere wiskunde nodig voor een simpel sommetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat wiskunde uiteindelijk een kwestie van getallen optellen en aftrekken is. Klopt, maar veel en veel te simpel gesteld.
Och, wel wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Arme jongen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zelden zo moe geweest en ik heb geen reet gedaan.
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het is niet veel en veel te simpel gesteld, het is een gemakkelijke manier om alles een beetje op orde te houden. Je hebt geen hogere wiskunde nodig voor een simpel sommetje.
gewicht, hitte, vannacht genoeg geslapen? tekenbeet gehad? en natuurlijk:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ik word ouder.quote:
Ik heb ook niet veel meer gedaan dan een beetje flirten en ouwehoeren met een collegaatje.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ja... whatever.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.
Ben jij in het verleden soms een dikkertje geweest?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
Tja, de hele dag of niet? thermostaat op 18 of 31? Gooi je er groene stroom in, of grijs gas?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
Mijn adagium mbt eten is:
Het kacheltje moet blijven branden.
Dat is inderdaad heel belangrijk om te weten...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat ook meetelt is je orgaan functies, je lichaamsvoorkeur en 'kunde' om bijv. eiwit te gebruiken of juist niet.
Wat en hoeveel vloeistof wanneer.
Goed ontbijten.
Hoog of lage bloedsuiker zien te krijgen voor bepaalde acties enz enz.
Ja, dat doen sporters wel eens, de domme...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk kun je ook lekker aan de amfetamine om af te vallen.
Ermee gaan sporten is ook behoorlijk dom.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, dat doen sporters wel eens, de domme...
Nee niet om te sporten, maar om af te vallen voor de sport, een gewichts-klasse lager in martial arts willen komen bijv.quote:
Snap ik. Het weer is echt vreselijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef eriksd het volgende:
Normaal zou ik gaan tennissen maar geen zin.
Ik sla het sporten ook even over vanavond ivm werk. Bovendien is squashen met dit weer daar ook echt een hel.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef eriksd het volgende:
Normaal zou ik gaan tennissen maar geen zin.
HEMA.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef eriksd het volgende:
Ik moet nog een fiets kopen ook, bedenk ik mij nu.
Nah. Ik wil specifiek een batavus railstar, beviel uitstekend.quote:
Dan zul je wel weten waar je moet zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah. Ik wil specifiek een batavus railstar, beviel uitstekend.
Oude verhuurfiets was het. Bomvrij.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan zul je wel weten waar je moet zijn.
Dat criterium hanteer ik ook vaak wanneer ik objecten aanschaf.quote:
Hangt af of persoon in kwestie zijn hersens gebruikt.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga naar de MediaMarkt en koop voor een paar tientjes een koeltoren. Heb ik ook gedaan en er nu nog plezier van (staat in m'n nek te blazen).quote:
Blijft zoiets in Amsterdam lang bij de orginele eigenaar?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah. Ik wil specifiek een batavus railstar, beviel uitstekend.
Dan begrijp ik dat je niets aanschaft.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
Tsja, ik weiger te betalen voor inrichtingen van overheidsgebouwen
Trouwens, VS is al geruisloos over de 20.000 posts heen. Toch een prestatie, sinds zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, in die tijd hadden ze nog geen warme zomers, dus daar hebben ze dan geen rekening mee gehouden. Kunnen je technische medestudenten niet net zoals het A-team van wat kauwgom, een elastiekje en wat afvalhout een instantairco fixen?quote:
Ik woon in een jaren 70 gebouw. Wat een ellendequote:
Zodra het praktisch wordt, heb je meer aan MBOers.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ai, in die tijd hadden ze nog geen warme zomers, dus daar hebben ze dan geen rekening mee gehouden. Kunnen je technische medestudenten niet net zoals het A-team van wat kauwgom, een elastiekje en wat afvalhout een instantairco fixen?
Dan krijg ik hopelijk beide kwaliteitenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra het praktisch wordt, heb je meer aan MBOers.
Alles wat niet op papier staat is chinees voor de TU/e-ers.
Informatica op het MBO, en alles wat daarna komt economie. Misschien kan ik ooit ICT als bijvak nemen?quote:
Serieus?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra het praktisch wordt, heb je meer aan MBOers.
Alles wat niet op papier staat is chinees voor de TU/e-ers.
Kan, maar wat heb je aan ICT op de uni?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Informatica op het MBO, en alles wat daarna komt economie. Misschien kan ik ooit ICT als bijvak nemen?
Nee, dat is niet zo prettigquote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet als je kranten moet bezorgen
Dat is meer voor de hobby en voor het geval datquote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan, maar wat heb je aan ICT op de uni?
GS doet bedrijfskunde aan de TU. Dat stelt geen reetd voor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had altijd gedacht dat technische studies heel moeilijk waren en alleen maar door een genie gedaan konden worden.
Dan heb je al je MBO-diploma, nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is meer voor de hobby en voor het geval dat![]()
Of als "backup" voor als er als econoom niet zo veel werk is o.i.d.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS doet bedrijfskunde aan de TU. Dat stelt geen reetd voor.
Jij deedquote:
Ik dacht dat GS iets met bouwkunde ofzo deed?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS doet bedrijfskunde aan de TU. Dat stelt geen reetd voor.
1 vakje volgen op WO-niveau ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat schijnt niet van heel hoog niveau te zijn
Correctquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat GS iets met bouwkunde ofzo deed?
Correctquote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie wel
Ik dacht dat je trouwens economie studeerde
Dat is het vmbo van de uni.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie wel
Ik dacht dat je trouwens economie studeerde
Bedrijfskunde, wat zet jij daar tegenover?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, van alle mensen hier heb ik de meest nutteloze.
Ik volg vakken op de grens van bouwko en bedrijfskunde.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zit EG dan te zeuren over bedrijfskunde?
Valt meequote:
Ja.quote:
Allemaal pretstudies. Maakt toch niet uitquote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zit EG dan te zeuren over bedrijfskunde?
Jij wilt via MBO - HBO - Universiteit, toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je weet hoe dat werkt met al die richtingen e.d. wel ja
Pretstudies met baankansen. Jouw studie heeft ook mogelijkheden, maar jij benut ze nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allemaal pretstudies. Maakt toch niet uit
Mwah, ik zou eerder elektrotechniek als pretstudie betitelen, een beetje studeren maar je kunt er niets mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allemaal pretstudies. Maakt toch niet uit
Ja. En misschien nog een toelatingsexamen proberen, zo deed mijn vader dat ookquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij wilt via MBO - HBO - Universiteit, toch?
Iets met rechtquote:Op maandag 27 juni 2011 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, wat zet jij daar tegenover?
Hmm... Ligt eraan. Colloquium doctum na je 21e is geen zekerheidje.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. En misschien nog een toelatingsexamen proberen, zo deed mijn vader dat ook
Is dat haalbaar denk je?
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
vraagje:
[.] Whiskers is vandaag ook chagrijnig
[.] Whiskers is poeslief vandaag.
[X] Geen van beide
Gelukkig kan je altijd nog voor jezelf beginnen als je echt geen uitweg meer ziet.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm... Ligt eraan. Colloquium doctum na je 21e is geen zekerheidje.
Die HBO - P route gaat eraan, schakeljaar wordt onbetaalbaar. Ik zou voor een CD gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat haalbaar denk je?
Dat kan, maar dan heb je nog steeds een achterstand.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd nog voor jezelf beginnen als je echt geen uitweg meer ziet.
Dan moet je wel wat te bieden hebben. Niet lullig bedoeld dit, maar zorg dat je jezelf kan onderscheiden.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd nog voor jezelf beginnen als je echt geen uitweg meer ziet.
De vraag is op dit lange traject straks nog wel kan...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat haalbaar denk je?
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je nog steeds een achterstand.
Hmm, true. Maar een goed voorbeeld hiervan is denk ik wel 3voud, mits zijn verhaaltjes natuurlijk waar zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat te bieden hebben. Niet lullig bedoeld dit, maar zorg dat je jezelf kan onderscheiden.
Je kan nog steeds met je propedeuse naar de uniquote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vraag is op dit lange traject straks nog wel kan...
En toelatingsexamen kan toch pas op je 21e? Je was toch 15? Wil je daarop wachten?
Je kon altijd na je HBO-p naar de uni. Ik weet niet of dat nog kan.
Wat bedoel je precies met CD?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die HBO - P route gaat eraan, schakeljaar wordt onbetaalbaar. Ik zou voor een CD gaan.
ONDERNEMERSVAARDIGHEDEN.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat te bieden hebben. Niet lullig bedoeld dit, maar zorg dat je jezelf kan onderscheiden.
Klopt. De wereld vercertificeerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat niet gedaan?quote:
Je bent nu 15.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hmm, true. Maar een goed voorbeeld hiervan is denk ik wel 3voud, mits zijn verhaaltjes natuurlijk waar zijn
[..]
Je kan nog steeds met je propedeuse naar de uni
NO SHIT SHERLOCKquote:
Social Media Guru's zijn echt kansloosquote:Op maandag 27 juni 2011 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
Ja, maar met alleen ondernemersvaardigheden kom je er niet.
Je moet ook iets verkopen, of dat nu jezelf of een goed is laat ik in het midden.
NO SHIT CAPSLOCKquote:
QFTquote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Ik walg van de HBO-P route. Doodsteek geweest voor het universitair onderwijs.
Hmm.. ik heb deze weg juist met mijn vader gekozenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent nu 15.
Na je mbo ben je 19. Na 1 jaar HBO ben je 20. Dan naar de uni. Als je dat perse wilt, dan zou ik hbo niet uit willen zitten.
Korter: je gaat nu havo doen. Dan ben je 17, hooguit 18. Dan kan je in 1 jaar je HBO -p halen. Dan ben je 18. Dan kan je ook naar de uni.
Heb je je wel laten informeren bij studie adviseur? En wat vind je vader ervan?
Wat zijn jouw talenten?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Correctie: talenten/eigenschappen voor het ondernemerschap.Ik ben dat niet zo .
Hoezo, zijn op die manier teveel ongekwalificeerde mensen op de uni gekomen?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
U dreigt de toorn van TitusPullo over u af te roepen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, van alle mensen hier heb ik de meest nutteloze.
Als het geld oplevert, hoezo niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Social Media Guru's zijn echt kansloos
Hmm ja, vast dat en niet het feit dat de VWO-leerlingen te weinig niveau hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Ja. Bij mij wel tenminste.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, zijn op die manier teveel ongekwalificeerde mensen op de uni gekomen?
Jup.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, zijn op die manier teveel ongekwalificeerde mensen op de uni gekomen?
Net als jacuzzi-verkopers, je staat gewoon laag op de ladderquote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het geld oplevert, hoezo niet.
Ben je nog niet toegelaten dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb deze weg juist met mijn vader gekozen
En ik heb me al in laten schrijven bij een ROC, maar ik heb nog hoop
Alsof het een het ander automatisch vergoelijkt. Wat een hondsberoerde redenering weer dit. Heb jij toevallig die P route gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, vast dat en niet het feit dat de VWO-leerlingen te weinig niveau hebben.
quote:
Hmmm, heb er zelf geen ervaring mee, ben ze zelf nooit (bewust) tegengekomen.quote:
Het is wel een feit dat je niet altijd vrolijk wordt van wat er nu op het VWO zit.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof het een het ander automatisch vergoelijkt. Wat een hondsberoerde redenering weer dit. Heb jij toevallig die P route gebruikt?
Tuurlijk, dC was een havo-breezahquote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof het een het ander automatisch vergoelijkt. Wat een hondsberoerde redenering weer dit. Heb jij toevallig die P route gebruikt?
Ja, dat ontken ik toch nergens? Wat doet dat af aan het feit dat het gros van de HBO figuren niet op een uni thuishoort?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat je niet altijd vrolijk kijkt naar wat er nu op het VWO zit.
Die moeten door een streng propedeuse-programma naar het HBO afvloeien.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat je niet altijd vrolijk wordt van wat er nu op het VWO zit.
Mij zou het uiteindelijk alleen om de centjes gaan, boeiend wat anderen ervan vinden. Echter zou ik wel een functie als jacuzzi-importeur willen hebben, dan verdien je net iets beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als jacuzzi-verkopers, je staat gewoon laag op de ladder
Broodwinning blijft broodwinning, maar betreffende sujetten zijn een bijzonder dichte benadering van vleesgeworden sneuheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het geld oplevert, hoezo niet.
Nee, door een streng centraal examen de zwakke sujetten het VWO-diploma onthouden en een HAVO-diploma geven.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die moeten door een streng propedeuse-programma naar het HBO afvloeien.
Hoe dan ook, je moet je eigen interesse volgen. ICT ligt jou aan het hart. Misschien wordt je niet gelukkig met die leervakken op het HAVO of VWO met al die kuttalen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja ik ben al toegelaten op het ROC
Wie kan het beter verwoorden dan Reya.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Broodwinning blijft broodwinning, maar betreffende sujetten zijn een bijzonder dichte benadering van vleesgeworden sneuheid.
Ze hebben verfbommen gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef StarGazer het volgende:
Cultuurdemonstratie in Den Haag
Tram die vanwege ongeregeldheden niet de binnenstad in mocht rijden
Graag, maar het probleem is meer dan het centraal examen de schoolexamens.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, door een streng centraal examen de zwakke sujetten het VWO-diploma onthouden en een HAVO-diploma geven.
Veel is er inderdaad niet om geboeid te worden, meestal praat ik na de les dieper over de stof met leraren, dat maakt het wat interessanterquote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je moet je eigen interesse volgen. ICT ligt jou aan het hart. Misschien wordt je niet gelukkig met die leervakken op het HAVO of VWO met al die kuttalen.
Met het ROC leer je voor een beroep. Je kan dan altijd nog verder zien. Maar eigenlijk ben je slim, het verbaast mij een beetje dat jij geen last hebt van onderprestatie. Je moet je haast kapot vervelen tijdens de les, of niet?
Nee, dan zit je kennelijk op het niveau.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef robin007bond het volgende:
Heel erg is het toch niet om via een colloquium doctum te proberen?
Waar je zeker gelijk mij hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie kan het beter verwoorden dan Reya.
Daarnaast heb je ook nog zoiets als klassen binnen beroepen. Een voetballer of een jacuzzi-importeur blijft, ongeacht zijn vermogen, wat lager op de sociale ladder staan dan een chirurg of advocaat.
Dat is niet erg, maar reken je niet rijk. Wie zeg dat je daar doorheen komt? En je moet tot je 21 wachten. In die zes jaar kan je via de mbo en hbo je verder ontwikkelenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef robin007bond het volgende:
Heel erg is het toch niet om via een colloquium doctum te proberen?
Daar kan ik me wel in vinden, maar voor de mensen die echt kunnen moet deze mogelijkheid er nog wel zijn. Misschien een wat strenger traject?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dan zit je kennelijk op het niveau.
Waar het mij om gaat is dat een HBO-P'tje kennelijk per definitie hetzelfde is als een toets van iemands WO capaciteiten met positief resultaat.
Dan pak je dat systeem aan, door bijv. die SE's een minder zwaar gewicht te geven.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Graag, maar het probleem is meer dan het centraal examen de schoolexamens.
Iedereen die 8en staat en met 4en voor het CE nog een zesje haalt, is geholpen door de school.
Sowieso wacht ik er niet op en ga ik gewoon door met MBO en HBO in die tussentijdquote:Op maandag 27 juni 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet erg, maar reken je niet rijk. Wie zeg dat je daar doorheen komt? En je moet tot je 21 wachten. In die zes jaar kan je via de mbo en hbo je verder ontwikkelen![]()
Ik zou niet tot je 21 wachten.
Dit is inderdaad wel heel erg.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef StarGazer het volgende:
Cultuurdemonstratie in Den Haag
Tram die vanwege ongeregeldheden niet de binnenstad in mocht rijden
Ik heb er geen, waar staat dat voor? Cultuurbezuinigingen?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben blij dat ik maar twee zwarte-kruisjes-vrienden op Facebook heb.
Ik weet niet. Wat ik wel weet is dat ik weer eens mocht lopen. Is het niet vanwege stakingen, is het wel vanwege dit soort grapjesquote:
Correct, maar je moet niet verwachten dat een VWO je een zorgeloze overgang zal garanderen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan pak je dat systeem aan, door bijv. die SE's een minder zwaar gewicht te geven.
Een VWO-diploma hoort gewoon op universitair niveau voor te bereiden, klaar uit.
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb er geen, waar staat dat voor? Cultuurbezuinigingen?
Je komt per slot van rekening uit de omgeving van Nijmegen, dan mag je dat niet zo heel erg verwonderen.quote:
Dat klopt, maar feit blijft dat het niveau op het VWO flink omhoog moet, zowel het CE als de aangeboden lesstof. Dan zeef je al heel wat minder capabelen uit die vervolgens naar het HBO of MBO kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct, maar je moet niet verwachten dat een VWO je een zorgeloze overgang zal garanderen.
Je moet, zeker voor bepaalde zware studies, nog behoorlijk wat inhalen.
Dat ik 2 vriendjes heb met kruisjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je komt per slot van rekening uit de omgeving van Nijmegen, dan mag je dat niet zo heel erg verwonderen.
Ik ga ze even tellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben blij dat ik maar twee zwarte-kruisjes-vrienden op Facebook heb.
Verstandig.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso wacht ik er niet op en ga ik gewoon door met MBO en HBO in die tussentijd
Ha, ik heb er geen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ik 2 vriendjes heb met kruisjes?
In Amsterdam moeten dat er ongetwijfeld meer zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje maar hier. Een socialistjequote:
Te vroeg op invoeren gedrukt?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verstandig.
Je hebt met je jonge leeftijd op dit moment geen optie voor een CD, dus dat is thans geen optie. Als jij perse uni wil gaan doen, dan is dit een mogelijk traject of anders havo-vwo, havo-hbo-p (best zwaar) of mbo-hbo-p (goed) te doen.
Maar eigenlijk zou het voor jou
Gekkiesquote:
En daardoor wordt jij ook langzaam linksquote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef eriksd het volgende:
Tsja, ik kan er kostelijk van genieten hoor. Al mijn collega's zijn links tot extreem links.
Het past denk ik wel bij jouw.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso wacht ik er niet op en ga ik gewoon door met MBO en HBO in die tussentijd
Waar komt toch dat sprookje vandaan dat ik links ben? Ik ben de light variant van jou, dat is wat anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daardoor wordt jij ook langzaam links
Dan moet die 2e meet er gauw komen, om hem weer in ons eigen kamp te krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daardoor wordt jij ook langzaam links
Koos heeft gezegd dat hij jou links zal makenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar komt toch dat sprookje vandaan dat ik links ben? Ik ben de light variant van jou, dat is wat anders.
Ach.. ik heb er wel vertrouwen in. Mijn ouders ook en die zullen het wel het beste weten.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het past denk ik wel bij jouw.Die CD moet je als backup beschouwen.
![]()
En af blijven vragen wat je wil. Wil je een technisch (praktisch) beroep of wil je straks meer bedrijfskunde of economie doen? Want dat is wel een hele verschil.
Ik merk ook een interesse bij je op dat vlak. Als jij iets met economie zou willen, dan lag havo/vwo misschien meer in de rede?
Maar ik ken je uiteraard niet goed genoeg om hier helder voor je te zijn.
Jaquote:
Zo is het maar net. Maar hersens heb je, dus je kan het vast welquote:I.i.g. wil ik dus sowieso MBO - HBO doen, ondertussen kan ik misschien die CD doen. Slaag ik dan zeg ik doei tegen het HBO, slaag ik niet dan leg ik me er bij neer en ga ik gewoon verder.
Koos kan zoveel zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos heeft gezegd dat hij jou links zal maken
Hoe kwam je eigenlijk op het VMBO terecht?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach.. ik heb er wel vertrouwen in. Mijn ouders ook en die zullen het wel het beste weten.
Ach hij zegt zoveel.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos heeft gezegd dat hij jou links zal maken
Correct. We maken ons gewoon zorgen om jequote:
Niks doen op de basisschool waardoor ik de basis heel erg gemist hebquote:Op maandag 27 juni 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk op het VMBO terecht?
Dat vind ik aardig.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. We maken ons gewoon zorgen om je
Mooi dat je je gesteund voelt. Je vader is iig een mooi voorbeeld, hij is zeer goed opgeleid. Je ouders kennen je door en door en zullen best beseffen wat voor jou het beste is. Je weg is al uniek, net als die van je vader. En je gelooft in jezelf, zo kom je tenminste op mij over.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach.. ik heb er wel vertrouwen in. Mijn ouders ook en die zullen het wel het beste weten.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi dat je je gesteund voelt. Je vader is iig een mooi voorbeeld, hij is zeer goed opgeleid. Je ouders kennen je door en door en zullen best beseffen wat voor jou het beste is. Je weg is al uniek, net als die van je vader. En je gelooft in jezelf, zo kom je tenminste op mij over.
Het zal vast goedkomen met je
Dat is balen, inderdaad!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niks doen op de basisschool waardoor ik de basis heel erg gemist heb![]()
Wat heb ik daar nu spijt van
Graag gedaanquote:Op maandag 27 juni 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Bedankt voor de steun
Uit jouw mond wordt het ernstig.quote:
Ik denk dat jij als PvdA'er daar heel hard je mondje over moet houdenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
Tsja, hier kon je op wachten: Van Ardenne: Nederland zakt in internationale pikorde
Fix your imagequote:
Ik behoud graag mijn huidige imago.quote:
quote:
quote:
Het is niet erg hoor, je bent een bruikbare soortquote:
Ik heb ook gevoelens ja?!!quote:
Dat denk ik niet, stond Kok niet aan de wieg van Nederland als gidsland?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij als PvdA'er daar heel hard je mondje over moet houden
Ging de PvdA niet recentelijk omwille van wat lullige gemeenteraadszetels onze reputatie ten grabbel gooien door een kabinet op te blazen over een internationale missie?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, stond Kok niet aan de wieg van Nederland als gidsland?
Richt jij je nou maar op het een beetje schoonvegen van die partij van je, daar is nog genoeg te doen me dunkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de VVD zich diep, heel diep moet schamen, de MP leveren maar ondertussen wel qua beleid gegijzeld worden door christenextremisten aan de ene kant en fascisten aan de andere kant.
Daar gaat je liberale gedachtengoed
Dat was een principekwestie, het CDA draaide en werd daar op afgerekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ging de PvdA niet recentelijk omwille van wat lullige gemeenteraadszetels onze reputatie ten grabbel gooien door een kabinet op te blazen over een internationale missie?
Gidsland zijn levert volgens mij veel meer op dan het kost.quote:Sowieso: gidslandIk heb 10x liever wat concreets hier dan de suikeroom van de wereld uit te hangen.
Nee, neem dan liever een land waar extreem-rechts en fundamentalistisch religieus een onevenredig grote invloed op het landsbestuur nietwaar?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben niet graag inwoner van een gidsland.
De PvdA staat tenminste nog voor haar principes, dat kan je van de andere twee middenpartijen niet meer zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Richt jij je nou maar op het een beetje schoonvegen van die partij van je, daar is nog genoeg te doen me dunkt.
Liever in een land waar geen enkele politieke partij invloed heeft op het landsbestuurquote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, neem dan liever een land waar extreem-rechts en fundamentalistisch religieus een onevenredig grote invloed op het landsbestuur nietwaar?
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA staat tenminste nog voor haar principes, dat kan je van de andere twee middenpartijen niet meer zeggen.
Het levert wat op voor de PvdA banencarrousel bedoel je.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een principekwestie, het CDA draaide en werd daar op afgerekend.
[..]
Gidsland zijn levert volgens mij veel meer op dan het kost.
Aha een militaire dictatuur dus?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever in een land waar geen enkele politieke partij invloed heeft op het landsbestuur
Na je studie eventueel naar het buitenland vertrekken, als het je hier niet zint?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben niet graag inwoner van een gidsland.
Aha en die is anders dan de VVD- en CDA-banencarrousel?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het levert wat op voor de PvdA banencarrousel bedoel je.
Nee, een laissez-faire maatschappij.quote:
Hmm, optie.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na je studie eventueel naar het buitenland vertrekken, als het je hier niet zint?
Welke principes exact? Die partij tolt als een stuurloos schip in de rondte.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA staat tenminste nog voor haar principes, dat kan je van de andere twee middenpartijen niet meer zeggen.
Alleen ben je nu als Nederlander een stuk minder welkom in het buitenland dan 15 jaar geleden. Dat heb ik aan den lijve ondervonden in Italië.quote:
Ik hoef ook niet als de messias binnengehaald te worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen ben je nu als Nederlander een stuk minder welkom in het buitenland dan 15 jaar geleden. Dat heb ik aan den lijve ondervonden in Italië.
Jij droomt dus van een gidsland. Staat genoteerd.quote:
Stel je niet aan. Dat de PvdA als enige middenpartij haar principes niet verkwanselt vind ik eerder tragisch. En heel erg slecht voor dit land.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
De PvdA en principes. Het zou zo de titel van een komische act kunnen worden.
Ik vind het een subjectieve constatering (soit, pleonasme).quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Dat de PvdA als enige middenpartij haar principes niet verkwanselt vind ik eerder tragisch. En heel erg slecht voor dit land.
Kan je dat nader uitleggen?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen ben je nu als Nederlander een stuk minder welkom in het buitenland dan 15 jaar geleden. Dat heb ik aan den lijve ondervonden in Italië.
Ach ook daarin verschillen ze niet van VVD en CDA.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:45 schreef eriksd het volgende:
Maar hey: jullie weten je stemvee goed te bedienen middels arabische verkiezingspamfletten.
Welke principes? Die partij heeft geen principes en verkeert mogelijk in de grootste crisis in haar bestaan. Echt, hoe kom je erop.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Dat de PvdA als enige middenpartij haar principes niet verkwanselt vind ik eerder tragisch. En heel erg slecht voor dit land.
Oh?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij droomt dus van een gidsland. Staat genoteerd.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke principes? Die partij heeft geen principes en verkeert mogelijk in de grootste crisis in haar bestaan. Echt, hoe kom je erop.
Wel tekenend voor de PvdA trouwens, dit wapperende vingertje weer: wij hebben principes. Flikker toch op.
Ga je niet prat op je progressief-pragmatisme?quote:
In 1996 kreeg ik zonder problemen een vast arbeidscontract. In 2001 moest ik eerst een verblijfsvergunning hebben waar ik twee dagen voor bij de vreemdelingenpolitie in de rij heb gestaan. En toen werd ik ook veel vaker aangehouden, zomaar op straat omdat ik er niet Italiaans uitzag. En als ik dan m'n Nederlandse paspoort liet zien lachten ze me heel hard uit en fouilleerden me op drugsquote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je dat nader uitleggen?
Waarom? En op welke manieren merk je dat?
Ze hebben er wel een paar. Draaikonten, moslims paaien, bagatelliseren... De mooiste is toch wel zelfverrijking. Daar kunnen de VVD regenten nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke principes? Die partij heeft geen principes en verkeert mogelijk in de grootste crisis in haar bestaan. Echt, hoe kom je erop.
Wel tekenend voor de PvdA trouwens, dit wapperende vingertje weer: wij hebben principes. Flikker toch op.
Allicht, maar ik ben niet zo'n dromerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga je niet prat op je progressief-pragmatisme?
Ook dat is subjectief.quote:
Kan ook aan je uitstraling hebben gelegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
In 1996 kreeg ik zonder problemen een vast arbeidscontract. In 2001 moest ik eerst een verblijfsvergunning hebben waar ik twee dagen voor bij de vreemdelingenpolitie in de rij heb gestaan. En toen werd ik ook veel vaker aangehouden, zomaar op straat omdat ik er niet Italiaans uitzag. En als ik dan m'n Nederlandse paspoort liet zien lachten ze me heel hard uit en fouilleerden me op drugs
Dat is me in de jaren negentig nooit overkomen.
Goh, lag het dan aan Paars? Immers, maatregelen die in de jaren 90 zijn doorgevoerd, werken pas enkele jaren later door.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
In 1996 kreeg ik zonder problemen een vast arbeidscontract. In 2001 moest ik eerst een verblijfsvergunning hebben waar ik twee dagen voor bij de vreemdelingenpolitie in de rij heb gestaan. En toen werd ik ook veel vaker aangehouden, zomaar op straat omdat ik er niet Italiaans uitzag. En als ik dan m'n Nederlandse paspoort liet zien lachten ze me heel hard uit en fouilleerden me op drugs
Het is veel makkelijker om van de zijkant populistisch te blaten dan concrete plannen te hebben hoe dit land te regeren. Dat zie je zowel ter rechterzijde bij de PVV als links bij de SP.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:51 schreef eriksd het volgende:
Ik heb liever de SP dan de PvdA. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Dus je gaat straks over naar de PVV, het duidelijke broertje van de VVD?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:51 schreef eriksd het volgende:
Ik heb liever de SP dan de PvdA. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
En op welke manier heeft dat te maken met de Nederlandse politiek, en diens aanzien in het buitenland?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt.quote:
PVV is kut.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus je gaat straks over naar de PVV, het duidelijke broertje van de VVD?
Allemaal 3x niks dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om van de zijkant populistisch te blaten dan concrete plannen te hebben hoe dit land te regeren. Dat zie je zowel ter rechterzijde bij de PVV als links bij de SP.
Nee dat lach aan die joker die Nederland voor internationale tv-camera's belachelijk maakte, Fortuyn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, lag het dan aan Paars? Immers, maatregelen die in de jaren 90 zijn doorgevoerd, werken pas enkele jaren later door.
Dan maar schimmig en oneerlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
SP ook. Maar wel beiden duidelijk en eerlijk.
Minst kleine eerder. Alle gevestigde partijen scoren vrij matig.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Allemaal 3x niks dus.
Vandaar dat VVD ook de grootste is geworden.
Trieste figuren met hun onmacht acties.quote:
Aangezien die joker Berlusconi al sinds jaar en dag regeert in het Romeinse Rijk, kan men toch alleen maar concluderen dat Italianen wel van jokers in de politiek houden?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat lach aan die joker die Nederland voor internationale tv-camera's belachelijk maakte, Fortuyn.
Ik ga nog een keer op z'n graf zeiken.
En hoe is dat relevantquote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Minst kleine eerder. Alle gevestigde partijen scoren vrij matig.
Ze stemmen in ruime meerderheid gewoon met de VVD mee op dat gebied hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En op sociaaleconomisch gebied ook niet echt te vergelijken met de VVD.
Voor de matige conditie van de meeste Nederlandse politieke partijen.quote:
Was het niet juist de VVD die bepaalde concessie's aan Henk & Ingrid de PVV moest doen om te regeren?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze stemmen in ruime meerderheid gewoon met de VVD mee op dat gebied hoor.
Kom op, Fortuyn is by far dè persoon die Nederland sinds WO2 de meeste schade heeft berokkend. En de samenleving heeft verdeeld, hij heeft mijn land een kutland gemaakt en dat neem ik hem, ook postuum nog, enorm kwalijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Trieste figuren met hun onmacht acties.
En andersom, ze wouden beiden maar al te graag. Het is ook niet veel meer dan een volkse afscheiding van de VVD natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was het niet juist de VVD die bepaalde concessie's aan Henk & Ingrid de PVV moest doen om te regeren?
De Nederlandse burger krijgt minder vertrouwen in de politiek?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de matige conditie van de meeste Nederlandse politieke partijen.
Hoho, niet zo over de Grootste Nederlander aller tijden.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, Fortuyn is by far dè persoon die Nederland sinds WO2 de meeste schade heeft berokkend. En de samenleving heeft verdeeld, hij heeft mijn land een kutland gemaakt en dat neem ik hem, ook postuum nog, enorm kwalijk.
En dat alleen omdat ie behalve op minderjarige jochies ook vooral op macht geilde, gore egotripper
Juist. Liever oneerlijk, bedrieglijk en ontwijkend dan populistisch.quote:
Berlusconi aan de macht heeft Italië er inderdaad ook niet leefbaarder op gemaakt, eind jaren negentig onde Prodi was het geweldig toeven daar.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien die joker Berlusconi al sinds jaar en dag regeert in het Romeinse Rijk, kan men toch alleen maar concluderen dat Italianen wel van jokers in de politiek houden?
Dat weet ik niet. Maar de standaard verdeling vanuit de oude zuilen lijkt wel definitief vervlogen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Nederlandse burger krijgt minder vertrouwen in de politiek?
Goede zaak.
Neuh. Hij was een stem die stelselmatig onderdrukt werd in de politiek.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, Fortuyn is by far dè persoon die Nederland sinds WO2 de meeste schade heeft berokkend. En de samenleving heeft verdeeld, hij heeft mijn land een kutland gemaakt en dat neem ik hem, ook postuum nog, enorm kwalijk.
En dat alleen omdat ie behalve op minderjarige jochies ook vooral op macht geilde, gore egotripper
Is dat wel zo?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
En andersom, ze wouden beiden maar al te graag. Het is ook niet veel meer dan een volkse afscheiding van de VVD natuurlijk.
Nog beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar de standaard verdeling vanuit de oude zuilen lijkt wel definitief vervlogen.
Laat me niet lachenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, niet zo over de Grootste Nederlander aller tijden.
Je krijgt je zin niet, GS. Leer dat nou eens.quote:
Maar je kan dus wel concluderen dat het niet aan Fortuyn heeft gelegen dat men in Italië anders over Nederlanders ging denken, immers vonden de Italianen de clowneske Berlusconi in die tijd (2001) helemaal de bom.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Berlusconi aan de macht heeft Italië er inderdaad ook niet leefbaarder op gemaakt, eind jaren negentig onde Prodi was het geweldig toeven daar.
Ik hoef mijn zin ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je krijgt je zin niet, GS. Leer dat nou eens.
Van Aartsen was ook een goede liberaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ik ten tijde van Fortuyn ook wel op hem gestemd had.
Het was de combinatie van het populisme van Berlusconi aan de macht en Nederland dat niet meer serieus genomen werd door het gekir van die kale nicht van de LPF.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je kan dus wel concluderen dat het niet aan Fortuyn heeft gelegen dat men in Italië anders over Nederlanders ging denken, immers vonden de Italianen de clowneske Berlusconi in die tijd (2001) helemaal de bom.
Hij doorbrak de schijnheilige zoethouderij. Niets is beter dan de werkelijke feiten.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het gaat jouw kant niet op. Of is de toegenomen populariteit van populistische partijen jouw droombeeld?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoef mijn zin ook niet.
Zolang het maar mijn kant op gaat
True, maar Dijkstal was zo'n zacht ei.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van Aartsen was ook een goede liberaal.
Nee, de toegenomen twijfel in de politiek als middel voor de maakbare samenleving wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het gaat jouw kant niet op. Of is de toegenomen populariteit van populistische partijen jouw droombeeld?
Word.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar Dijkstal was zo'n zacht ei.
GS functioneert het beste in een machtsvacuum met polderwetgeving die toch niet functioneert.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het gaat jouw kant niet op. Of is de toegenomen populariteit van populistische partijen jouw droombeeld?
Nee, Fortuyn liet het compleet doorslaan naar de andere kant, kritiek was terecht, maar dat epistel "De puinhopen van Paars" was gewoon een gedrocht van een tekst vol leugens, gericht op de onderbuik van de lagere sociale klassen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij doorbrak de schijnheilige zoethouderij. Niets is beter dan de werkelijke feiten.
Dat jij je gekwetst voelt zegt helemaal al zo weinig. Gewoon wat meer melk drinken, dat helpt tegen zuur.
Maar dacht jij nu werkelijk dat het de Italianen interesseerde wat er in de Nederlandse gebeurde en ze je daarom anders gingen behandelen? En waarom in Italie wél en in andere landen niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was de combinatie van het populisme van Berlusconi aan de macht en Nederland dat niet meer serieus genomen werd door het gekir van die kale nicht van de LPF.
Klopt. Een soort Belgie.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
GS functioneert het beste in een machtsvacuum met polderwetgeving die toch niet functioneert.
Hij is VVD, geen PvdA.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
GS functioneert het beste in een machtsvacuum met polderwetgeving die toch niet functioneert.
Ach, dat is vooral een golfbeweging.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de toegenomen twijfel in de politiek als middel voor de maakbare samenleving wel.
Daarom juist; een machtsvacuum is het beste voor me, een paternalistische Job die met de centen smijt alsof het playmoney is, zou desastreus zijn voor me.quote:
Liberaliseringen ook. Dus daarmee is het, hier vaak beschuldigde, neoliberalisme gewoon een golfbeweging.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat is vooral een golfbeweging.
Lol. Je verwoord de mens die je niet eens kent of vertegenwoordigd. Staat best dullig. Voornamelijk omdat je ook de plank mis slaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Fortuyn liet het compleet doorslaan naar de andere kant, kritiek was terecht, maar dat epistel "De puinhopen van Paars" was gewoon een gedrocht van een tekst vol leugens, gericht op de onderbuik van de lagere sociale klassen.
PvdA heeft een grote overheid nodig omdat ze anders niet aan de slag komen.quote:
Dat weet ik wel zeker, Italië is van oudsher zeer esterofiel, vooral Nederlanders en Duitsers stonden in hoog aanzien. Nu alleen nog de Duitsers, Nederland kunnen ze niet meer serieus nemen. En dat in een land dat zelf een clown als MP heeft, kan je nagaanquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dacht jij nu werkelijk dat het de Italianen interesseerde wat er in de Nederlandse gebeurde en ze je daarom anders gingen behandelen? En waarom in Italie wél en in andere landen niet?
Hey ik woon hier tussen Henk, Ingrid, Mohammed en Fatima in. Kan jij niet zeggen, gok ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je verwoord de mens die je niet eens kent of vertegenwoordigd. Staat best dullig. Voornamelijk omdat je ook de plank mis slaat.
Enige wat ik hoor is jouw onderbuik. En nogmaals, die stelt niet veel voor.
Jouw partij is van de onderklasse. Jouw partij laat het compleet afweten. Jouw partij hanteert het laat maar waaien principe. Jouw partij creert telkens groepen. Jouw partij blijft mensen in de zielighoek duwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Fortuyn liet het compleet doorslaan naar de andere kant, kritiek was terecht, maar dat epistel "De puinhopen van Paars" was gewoon een gedrocht van een tekst vol leugens, gericht op de onderbuik van de lagere sociale klassen.
Correctie; bepaalde Italiaanse kringen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, Italië is van oudsher zeer esterofiel, vooral Nederlanders en Duitsers stonden in hoog aanzien. Nu alleen nog de Duitsers, Nederland kunnen ze niet meer serieus nemen. En dat in een land dat zelf een clown als MP heeft, kan je nagaan
Een partij met zoveel zetels haalt overal een substantieel deel van de kiezers vandaan. Maar een onderzoekjequote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Komt niet een substantieel deel van de PVV-kiezers uit de hoek vab PvdA en CDA aangewandeld? (waarmee ik niet wil ontkennen dat er ook kiezers van de VVD naar de PVV zijn overgewandeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |