Ik doe verder niet aan sport, dus 't gaat bij mij op de verkeerde plekken zitten. Hoewel ik moet zeggen dat als ik gewoon lig ik mezelf ook te slank vind. Maar als ik sta wil ik een platte buik.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch echt nog steeds te licht met een gewicht van 85kg en een lengte van 1.96m.
Nou, dat doen DIE amerikanen niet, doorgaans leven er zat op wat hier sub-toppers-in-de-sport levenswijze isquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef dotCommunism het volgende:
Gezien de gemiddelde Amerikaan zou ik niet naar hun regels luisteren.
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe verder niet aan sport, dus 't gaat bij mij op de verkeerde plekken zitten. Hoewel ik moet zeggen dat als ik gewoon lig ik mezelf ook te slank vind. Maar als ik sta wil ik een platte buik.
Yep, mijn polsen e.d. zijn bijvoorbeeld erg dun, maar het bier gaat wel ergens zitten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.
Veel lopen en bewegen helpt ook wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.
Fixed.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Monolith het volgende:
Oh hij hoogt het topic nr automatisch al op.
Nah, goed eten is het belangrijkste als het puur om omvallen gaat. Sport is wel belangrijk voor andere dingen natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja gewoon een half uurtje lichte / matige inspanning per dag helpt natuurlijk al. Maar daarnaast is het ook niet verkeerd om nog zeker 2 keer per week wat intensiever te bewegen.quote:
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel, het blijft een kwestie van energiebalans uiteindelijk.
Dat is als zeggen dat wiskunde uiteindelijk een kwestie van getallen optellen en aftrekken is. Klopt, maar veel en veel te simpel gesteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel, het blijft een kwestie van energiebalans uiteindelijk.
Ja eet te veel en je kan omvallen. Eet nog meer en gelijk een tuimelaar val je niet meer omquote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef dotCommunism het volgende:
Nah, goed eten is het belangrijkste als het puur om omvallen gaat. Sport is wel belangrijk voor andere dingen natuurlijk.
Gemiddeld minder, ondanks de zwaardere hersenenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?
Nee, het is niet veel en veel te simpel gesteld, het is een gemakkelijke manier om alles een beetje op orde te houden. Je hebt geen hogere wiskunde nodig voor een simpel sommetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat wiskunde uiteindelijk een kwestie van getallen optellen en aftrekken is. Klopt, maar veel en veel te simpel gesteld.
Och, wel wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Arme jongen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zelden zo moe geweest en ik heb geen reet gedaan.
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het is niet veel en veel te simpel gesteld, het is een gemakkelijke manier om alles een beetje op orde te houden. Je hebt geen hogere wiskunde nodig voor een simpel sommetje.
gewicht, hitte, vannacht genoeg geslapen? tekenbeet gehad? en natuurlijk:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ik word ouder.quote:
Ik heb ook niet veel meer gedaan dan een beetje flirten en ouwehoeren met een collegaatje.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ja... whatever.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.
Ben jij in het verleden soms een dikkertje geweest?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef dotCommunism het volgende:
Tja, de hele dag of niet? thermostaat op 18 of 31? Gooi je er groene stroom in, of grijs gas?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
Mijn adagium mbt eten is:
Het kacheltje moet blijven branden.
Dat is inderdaad heel belangrijk om te weten...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat ook meetelt is je orgaan functies, je lichaamsvoorkeur en 'kunde' om bijv. eiwit te gebruiken of juist niet.
Wat en hoeveel vloeistof wanneer.
Goed ontbijten.
Hoog of lage bloedsuiker zien te krijgen voor bepaalde acties enz enz.
Ja, dat doen sporters wel eens, de domme...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
Natuurlijk kun je ook lekker aan de amfetamine om af te vallen.
Ermee gaan sporten is ook behoorlijk dom.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, dat doen sporters wel eens, de domme...
Nee niet om te sporten, maar om af te vallen voor de sport, een gewichts-klasse lager in martial arts willen komen bijv.quote:
Snap ik. Het weer is echt vreselijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef eriksd het volgende:
Normaal zou ik gaan tennissen maar geen zin.
Ik sla het sporten ook even over vanavond ivm werk. Bovendien is squashen met dit weer daar ook echt een hel.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef eriksd het volgende:
Normaal zou ik gaan tennissen maar geen zin.
HEMA.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef eriksd het volgende:
Ik moet nog een fiets kopen ook, bedenk ik mij nu.
Nah. Ik wil specifiek een batavus railstar, beviel uitstekend.quote:
Dan zul je wel weten waar je moet zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah. Ik wil specifiek een batavus railstar, beviel uitstekend.
Oude verhuurfiets was het. Bomvrij.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan zul je wel weten waar je moet zijn.
Dat criterium hanteer ik ook vaak wanneer ik objecten aanschaf.quote:
Hangt af of persoon in kwestie zijn hersens gebruikt.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga naar de MediaMarkt en koop voor een paar tientjes een koeltoren. Heb ik ook gedaan en er nu nog plezier van (staat in m'n nek te blazen).quote:
Blijft zoiets in Amsterdam lang bij de orginele eigenaar?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah. Ik wil specifiek een batavus railstar, beviel uitstekend.
Dan begrijp ik dat je niets aanschaft.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
Tsja, ik weiger te betalen voor inrichtingen van overheidsgebouwen
Trouwens, VS is al geruisloos over de 20.000 posts heen. Toch een prestatie, sinds zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, in die tijd hadden ze nog geen warme zomers, dus daar hebben ze dan geen rekening mee gehouden. Kunnen je technische medestudenten niet net zoals het A-team van wat kauwgom, een elastiekje en wat afvalhout een instantairco fixen?quote:
Ik woon in een jaren 70 gebouw. Wat een ellendequote:
Zodra het praktisch wordt, heb je meer aan MBOers.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ai, in die tijd hadden ze nog geen warme zomers, dus daar hebben ze dan geen rekening mee gehouden. Kunnen je technische medestudenten niet net zoals het A-team van wat kauwgom, een elastiekje en wat afvalhout een instantairco fixen?
Dan krijg ik hopelijk beide kwaliteitenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra het praktisch wordt, heb je meer aan MBOers.
Alles wat niet op papier staat is chinees voor de TU/e-ers.
Informatica op het MBO, en alles wat daarna komt economie. Misschien kan ik ooit ICT als bijvak nemen?quote:
Serieus?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra het praktisch wordt, heb je meer aan MBOers.
Alles wat niet op papier staat is chinees voor de TU/e-ers.
Kan, maar wat heb je aan ICT op de uni?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Informatica op het MBO, en alles wat daarna komt economie. Misschien kan ik ooit ICT als bijvak nemen?
Nee, dat is niet zo prettigquote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet als je kranten moet bezorgen
Dat is meer voor de hobby en voor het geval datquote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan, maar wat heb je aan ICT op de uni?
GS doet bedrijfskunde aan de TU. Dat stelt geen reetd voor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had altijd gedacht dat technische studies heel moeilijk waren en alleen maar door een genie gedaan konden worden.
Dan heb je al je MBO-diploma, nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is meer voor de hobby en voor het geval dat![]()
Of als "backup" voor als er als econoom niet zo veel werk is o.i.d.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS doet bedrijfskunde aan de TU. Dat stelt geen reetd voor.
Jij deedquote:
Ik dacht dat GS iets met bouwkunde ofzo deed?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS doet bedrijfskunde aan de TU. Dat stelt geen reetd voor.
1 vakje volgen op WO-niveau ook nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat schijnt niet van heel hoog niveau te zijn
Correctquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat GS iets met bouwkunde ofzo deed?
Correctquote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie wel
Ik dacht dat je trouwens economie studeerde
Dat is het vmbo van de uni.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie wel
Ik dacht dat je trouwens economie studeerde
Bedrijfskunde, wat zet jij daar tegenover?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Hoho mensen, van alle mensen hier heb ik de meest nutteloze.
Ik volg vakken op de grens van bouwko en bedrijfskunde.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zit EG dan te zeuren over bedrijfskunde?
Valt meequote:
Ja.quote:
Allemaal pretstudies. Maakt toch niet uitquote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zit EG dan te zeuren over bedrijfskunde?
Jij wilt via MBO - HBO - Universiteit, toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je weet hoe dat werkt met al die richtingen e.d. wel ja
Pretstudies met baankansen. Jouw studie heeft ook mogelijkheden, maar jij benut ze nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allemaal pretstudies. Maakt toch niet uit
Mwah, ik zou eerder elektrotechniek als pretstudie betitelen, een beetje studeren maar je kunt er niets mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allemaal pretstudies. Maakt toch niet uit
Ja. En misschien nog een toelatingsexamen proberen, zo deed mijn vader dat ookquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij wilt via MBO - HBO - Universiteit, toch?
Iets met rechtquote:Op maandag 27 juni 2011 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, wat zet jij daar tegenover?
Hmm... Ligt eraan. Colloquium doctum na je 21e is geen zekerheidje.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. En misschien nog een toelatingsexamen proberen, zo deed mijn vader dat ook
Is dat haalbaar denk je?
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
vraagje:
[.] Whiskers is vandaag ook chagrijnig
[.] Whiskers is poeslief vandaag.
[X] Geen van beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |