Nee ik vind dit verhaal gewoon eenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar Carli Banksquote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik las Carli Banks.
Nogal een anticlimax.
nee dat lijkt me niet tof... een beetje playen is koel, maar dat nietquote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Aha, een koortslip. Dan heb je zeker ook anaal zijn temperatuur opgenomen met je vleesthermometer?
als je dan toch homo bent, doe het dan meteen goedquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niet tof... een beetje playen is koel, maar dat niet
ook niet slikken trouwens
Echt waar, Captain Obvious?quote:
jonge, ik heb geen herpies! die bultjes komen van zijn koortslip, met een paar dagen is het wegquote:Op maandag 27 juni 2011 16:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS heeft eigenlijk in het echt herpes opgelopen maar probeert het nu af te doen met een grap maar wil eigenlijk wel graag wat meer info
Een koortslip is onderdeel van het herpesvirus.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
jonge, ik heb geen herpies! die bultjes komen van zijn koortslip, met een paar dagen is het weg
haha hoop dat je aan 't trollen bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
jonge, ik heb geen herpies! die bultjes komen van zijn koortslip, met een paar dagen is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Eigen schuld dikke bult TS! Vieze vuile homo! Een uitgang is een UITGANG! Dat je dat nog steeds niet doorhebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Aha, een koortslip. Dan heb je zeker ook anaal zijn temperatuur opgenomen met je vleesthermometer?lessen is moelukquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2011 17:12:08 ]
TS is een nephomo!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef Sealnova het volgende:
[..]
als je dan toch homo bent, doe het dan meteen goed
kankerkind is 1 woordquote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
wat ben jij toch een kanker kind zeg
Die wordt gestenigd voor een menigte dat demonstreert tegen kerncentrales? watquote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef anno2010 het volgende:
straf voor ts omdat ie homo is:
[ afbeelding ]
Dit. En ja TS, dit is echt waar. En herpes is niet te genezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
haha hoop dat je aan 't trollen bent.
zo niet: officiele naam voor koortslip is Herpes Simplex. Komt vooral voor op je lippen maar kan ook voorkomen op je geslachtsdelen. Is inderdaad binnen een paar dagen weg maar de kans is groot dat bij gebrek aan weerstand 't weer opduikt en je piemeltje regelmatig doet jeuken.
30% van de mannen heeft herpes maar de meeste weten het niet. Alleen de eerste keer is het meestal het ergst qua looks. Komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dit. En ja TS, dit is echt waar. En herpes is niet te genezen.
Je gaat er overigens niet dood aan.
Half goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
Koortslip en herpes zijn twee verschillende virussen btw
de meeste mensen zijn resistent en dragen 't virus alleen met zich mee. ze ondergaan niet de vervelende jeuk en blaasjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef jackson het volgende:
[..]
30% van de mannen heeft herpes maar de meeste weten het niet. Alleen de eerste keer is het meestal het ergst qua looks. Komt allemaal wel goed.
Prima klacht en dito topic!
http://instantrimshot.com/index.php?sound=downerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
Koortslip en herpes zijn twee verschillende virussen btw
yep en van gepijpt worden ook...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef anno2010 het volgende:
Kun je van een beetje pijpen ook soa krijgen dan
Ja. Herpes dus oa.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef anno2010 het volgende:
Kun je van een beetje pijpen ook soa krijgen dan
Ik ben 20 , maar ik dacht dat je alleen soa kon krijgen als je helemaal pijpte ,ipv een beetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ja. Herpes dus oa.
Overigens is het wel heel triest als je boven de 12 bent en dat niet weet. Deed je school niet aan voorlichting ofzo ?
fucking hell, volgens mij meen je dit nog serieus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Ik ben 20 , maar ik dacht dat je alleen soa kon krijgen als je helemaal pijpte ,ipv een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jong. In alle gevallen van seksueel contact is de kans groot dat je een soa kan oplopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Ik ben 20 , maar ik dacht dat je alleen soa kon krijgen als je helemaal pijpte ,ipv een beetje.
Komt zo'n 20-jarige gast binnen:quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Nee jong. In alle gevallen van seksueel contact is de kans groot dat je een soa kan oplopen.
Welnu, het beste wat je nu kan doen is je huisdokter inlichten. (en nee, ga je niet schamen. Dit gebeurt tegenwoordig dagelijks, echt waar)
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt zo'n 20-jarige gast binnen:
TS: "Dokter, dokter, volgens mij heb ik een soa!"
Dokter: "Waarom denk je dat?"
TS: "Nou, gisteren pijpte ik mijn vriendje een beetje en..."
De gemiddelde dokter hoort wel vreemdere dingenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt zo'n 20-jarige gast binnen:
TS: "Dokter, dokter, volgens mij heb ik een soa!"
Dokter: "Waarom denk je dat?"
TS: "Nou, gisteren pijpte ik mijn vriendje een beetje en..."
Laat ze maar lachen..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en bedankt he!
mensen zoals jou zouden ze van deze aardkloot moeten verbannen!
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Levolution het volgende:
Toen ik de TT las, wilde ik een homograp maken, maar de OP ownde mij.
cpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |