Nee ik vind dit verhaal gewoon eenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar Carli Banksquote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik las Carli Banks.
Nogal een anticlimax.
nee dat lijkt me niet tof... een beetje playen is koel, maar dat nietquote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Aha, een koortslip. Dan heb je zeker ook anaal zijn temperatuur opgenomen met je vleesthermometer?
als je dan toch homo bent, doe het dan meteen goedquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niet tof... een beetje playen is koel, maar dat niet
ook niet slikken trouwens
Echt waar, Captain Obvious?quote:
jonge, ik heb geen herpies! die bultjes komen van zijn koortslip, met een paar dagen is het wegquote:Op maandag 27 juni 2011 16:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS heeft eigenlijk in het echt herpes opgelopen maar probeert het nu af te doen met een grap maar wil eigenlijk wel graag wat meer info
Een koortslip is onderdeel van het herpesvirus.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
jonge, ik heb geen herpies! die bultjes komen van zijn koortslip, met een paar dagen is het weg
haha hoop dat je aan 't trollen bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
jonge, ik heb geen herpies! die bultjes komen van zijn koortslip, met een paar dagen is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Eigen schuld dikke bult TS! Vieze vuile homo! Een uitgang is een UITGANG! Dat je dat nog steeds niet doorhebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Aha, een koortslip. Dan heb je zeker ook anaal zijn temperatuur opgenomen met je vleesthermometer?lessen is moelukquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2011 17:12:08 ]
TS is een nephomo!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef Sealnova het volgende:
[..]
als je dan toch homo bent, doe het dan meteen goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |