fucking hell, volgens mij meen je dit nog serieus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Ik ben 20 , maar ik dacht dat je alleen soa kon krijgen als je helemaal pijpte ,ipv een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jong. In alle gevallen van seksueel contact is de kans groot dat je een soa kan oplopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Ik ben 20 , maar ik dacht dat je alleen soa kon krijgen als je helemaal pijpte ,ipv een beetje.
Komt zo'n 20-jarige gast binnen:quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Nee jong. In alle gevallen van seksueel contact is de kans groot dat je een soa kan oplopen.
Welnu, het beste wat je nu kan doen is je huisdokter inlichten. (en nee, ga je niet schamen. Dit gebeurt tegenwoordig dagelijks, echt waar)
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt zo'n 20-jarige gast binnen:
TS: "Dokter, dokter, volgens mij heb ik een soa!"
Dokter: "Waarom denk je dat?"
TS: "Nou, gisteren pijpte ik mijn vriendje een beetje en..."
De gemiddelde dokter hoort wel vreemdere dingenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt zo'n 20-jarige gast binnen:
TS: "Dokter, dokter, volgens mij heb ik een soa!"
Dokter: "Waarom denk je dat?"
TS: "Nou, gisteren pijpte ik mijn vriendje een beetje en..."
Laat ze maar lachen..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en bedankt he!
mensen zoals jou zouden ze van deze aardkloot moeten verbannen!
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Levolution het volgende:
Toen ik de TT las, wilde ik een homograp maken, maar de OP ownde mij.
cpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |