hahahha nee hoor jij heb een mooie bos hout voor de deurquote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
Dat zandloperfiguur maak ik me niet zo'n zorgen over, dat hou ik toch wel, maar het formaat van die zandloper hè...
met een fikse zandloper heb je lekker veel tijd, of werkt het niet zo?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Leandra het volgende:
Dat zandloperfiguur maak ik me niet zo'n zorgen over, dat hou ik toch wel, maar het formaat van die zandloper hè...
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
Allemaal hartelijk dank voor de gezelligheid.
Het is altijd mooi van forummensen hun ware gezicht te zien![]()
Toen ik aankwam stond de tentwat ik een wonder vond.
[ afbeelding ]
De hele avond en nacht wisselden af met buitjes en droog weer.
Onder de partytent zaten we droog![]()
[ afbeelding ]
En hitte kregen we van het vuur![]()
[ afbeelding ]
Twee keer gebbq-ed op de avond met de overheerlijke spareribs van Soury
[ afbeelding ]
Het leek wel of iemand in z'n broek zat te pissen van het lachen![]()
[ afbeelding ]
En dan kunnen alle Remmen los![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
In het eerste topic had ik beloofd m'n bellenblaasmachine mee te nemen![]()
[ afbeelding ]
tot groot succes.
[ afbeelding ]
en menig bel werd doorgeprikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot 7 uur in de ochtend bleef ik met Heidi alleen over en genoten we van de Amerikaanse Wipeout op de laptop
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk, bedenk ik mij nu pas, hadden we een rondritje moeten organiseren in een drie-tonner, was wel passend geweest bij die tent.quote:
hahaha zie je mij al zitten, maar was wel leuk geweestquote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk, bedenk ik mij nu pas, hadden we een rondritje moeten organiseren in een drie-tonner, was wel passend geweest bij die tent.
[ afbeelding ]
Ik durf met haar wel de bossen inquote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha zie je mij al zitten, maar was wel leuk geweesten Soury aan het stuur die rijd goed hoor daar durf ik wel de zandweggetjes mee op.
Goed is die he?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lag ik dus net op één oor heerlijk te slapen werden we in de legertent om 8.45 uur met dit nucleair alarm gewekt omdat Remlosdie op zijn mobiele telefoon was vergeten uit te zetten
Het zou mooi zijn als het zo werkt, vooral met zo'n kleintje op deze leeftijdquote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
met een fikse zandloper heb je lekker veel tijd, of werkt het niet zo?
Je moet eigenlijk even vragen waar Soury dat spul vandaan heeft, daar werd je wel erg vrolijk van (na twee-drie hijsen)quote:
Kwaliteit he? Heb nu de Teun_CD opstaan en luister ernaar op snikheet balkon. Doet het prima een toffe mix van muziek Teunquote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk even vragen waar Soury dat spul vandaan heeft, daar werd je wel erg vrolijk van (na twee-drie hijsen)![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook met de voetjes in een badje?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwaliteit he? Heb nu de Teun_CD opstaan en luister ernaar op snikheet balkon. Doet het prima een toffe mix van muziek Teun
Plantenspuit. Geen zin in emmers sjouwenquote:
Wij hebben een mini badje van bij de bart smit....2 emmers en het is volquote:Op maandag 27 juni 2011 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Plantenspuit. Geen zin in emmers sjouwen
Hahahaha, ik dacht "Wat is er plots met die gast aan de hand?". Hij begon opeens enorm te grinniken en had nogal lol. Niet veel later zie ik hem zo achterover vallen. Geweldig........, hoe hij ook bleef lachen!! Als WJ hem niet opgeraapt had, had hij er nu vermoedelijk nog gelegenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwaliteit he? Heb nu de Teun_CD opstaan en luister ernaar op snikheet balkon. Doet het prima een toffe mix van muziek Teun
Godver ik had de kleinste gekocht. Daar gaan zeker 7 a 11 emmers in. Op een piepklein balkonquote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben een mini badje van bij de bart smit....2 emmers en het is vol
Ja ik vond het ook wel prima geloof ik. Uhhh waar is ie nou??? Oh op de grond . Nou okquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahaha, ik dacht "Wat is er plots met die gast aan de hand?". Hij begon opeens enorm te grinniken en had nogal lol. Niet veel later zie ik hem zo achterover vallen. Geweldig........, hoe hij ook bleef lachen!! Als WJ hem niet opgeraapt had, had hij er nu vermoedelijk nog gelegen
Dezelfde titel komt er gelijk achteraan, ook goed!quote:
Hij bleef ook zo braaf liggen voor de foto!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel prima geloof ik. Uhhh waar is ie nou??? Oh op de grond . Nou ok
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij bleef ook zo braaf liggen voor de foto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |