Ja ik vond het ook wel prima geloof ik. Uhhh waar is ie nou??? Oh op de grond . Nou okquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahaha, ik dacht "Wat is er plots met die gast aan de hand?". Hij begon opeens enorm te grinniken en had nogal lol. Niet veel later zie ik hem zo achterover vallen. Geweldig........, hoe hij ook bleef lachen!! Als WJ hem niet opgeraapt had, had hij er nu vermoedelijk nog gelegen
Dezelfde titel komt er gelijk achteraan, ook goed!quote:
Hij bleef ook zo braaf liggen voor de foto!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel prima geloof ik. Uhhh waar is ie nou??? Oh op de grond . Nou ok
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij bleef ook zo braaf liggen voor de foto!
Ja braaf stilquote:Op maandag 27 juni 2011 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat erg, klinkt alsof het een hondje is
Hij is ook grappigquote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja braaf stilIk heb me de tering gelachen met Remlof, vraag me niet waarom
Ik heb een smsje gestuurd of het mocht, kreeg geen antwoord, maar dit zal vast wel ok zijn, hij is zo goed als onherkenbaar. En anders moet ie muh maar slaanquote:
WJ op zijn best ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een smsje gestuurd of het mocht, kreeg geen antwoord, maar dit zal vast wel ok zijn, hij is zo goed als onherkenbaar. En anders moet ie muh maar slaan
Ik vind alle foto's van mij stomquote:Op maandag 27 juni 2011 19:26 schreef mootie het volgende:
Ik heb maar 5 foto's gemaakt en Kally vindt die van haar stom! *huilt
Ik sprak hem net, hij moest lachen en ik moest vertellen dat hij er in het echt toch veel leuker uitzag. Nah,,capsones weer van die gozerquote:
Hij had een kloon gestuurd zaterdag?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sprak hem net, hij moest lachen en ik moest vertellen dat hij er in het echt toch veel leuker uitzag. Nah,,capsones weer van die gozer
quote:
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 27 juni 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik denk het, maar hoop het niet. Twee van die gozers, die zijn in staat om heel Nederland plat te krijgen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |