quote:
quote:
Ik heb graag dat Flupke en Mathilde wegblijven van belangrijke eventsquote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Morthill het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)58731&type=1&theater
de koninklijke familie is ook weer gearriveerd, benieuwd wanneer Bea naar een wedstrijd in Rotterdam/Rosmalen gaat
Dat jurkje had wel wat langer gemogenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Morthill het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)58731&type=1&theater
de koninklijke familie is ook weer gearriveerd, benieuwd wanneer Bea naar een wedstrijd in Rotterdam/Rosmalen gaat
Heeft ie maar even op moeten wachten hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef alors het volgende:
Nou meneertje heeft zijn racker, nu niet meer miepen maar gewoon meppen
Idd, ik bespan het nog sneller.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Heeft ie maar even op moeten wachten hoor
ja ik hoorde zoiets, dat is op zich wel tragischquote:Op maandag 27 juni 2011 14:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Heeft ie maar even op moeten wachten hoor
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef tja77 het volgende:
Sabine Appelmans zag ik graag in de tijd dat ze nog op de baan stond. Lief ding...
Is die soms op analoge TV te volgen? BBC?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef Mykonos het volgende:
Mensen, ga Gasquet - Murray kijken, heerlijke partij tot nu toe
Ja BBC2quote:Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is die soms op analoge TV te volgen? BBC?
Is dat Judy Murray van twintig jaar terug?quote:
Bij mij is BBC 2 er niet meer analoog.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is die soms op analoge TV te volgen? BBC?
Ik geloof dat vrijwel iedereen hier dat vindt. Ik vind het niet zo' mooi, met zo'n uitzwaai die alle kanten opgaat. Zelf vind ik Nalbandians backhand het mooist.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef tja77 het volgende:
Zonder de discussie aan te zwengelen wat nou beter, of effectiever is. Vind ik de backhands van Wawrinka en Gasquet, de mooiste qua stijl.
Dat wel, maar ik was bang voor een dubbel/enkel handige backhand discussie...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof dat vrijwel iedereen hier dat vindt. Ik vind het niet zo' mooi, met zo'n uitzwaai die alle kanten opgaat. Zelf vind ik Nalbandians backhand het mooist.
Bartoli ziet er vandaag toch doenbaar uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Bartoli of Williams, dat is als kiezen tussen spruitjes en asperges, gatverdamme, MOET ik kiezen? Liefst geen van 2-en, maar dan toch maar Bartoli.
Serenaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Bartoli of Williams, dat is als kiezen tussen spruitjes en asperges, gatverdamme, MOET ik kiezen? Liefst geen van 2-en, maar dan toch maar Bartoli.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Bartoli ziet er vandaag toch doenbaar uit.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de relatie tussen lekkere en gezonde groenten als spruiten en asperges met die twee lelijke trollen?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
Beter ging ze samen met Schiavone op schermen, met zo'n mooi allesbedekkend pak aanquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Die bartoli had op softbal moeten gaan als werper.
EHEC?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen lekkere en gezonde groenten als spruiten en asperges met die twee lelijke trollen?
Ik vind die groente smerig, en van die dames ben ik ook niet gedient.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen lekkere en gezonde groenten als spruiten en asperges met die twee lelijke trollen?
Bijltjesdag voor de Belgen. Van Wickmayer had ik het verwacht, van Malisse wist ik het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef tong80 het volgende:
Niet de dag voor de Belgen.
Wickmayer in 3 kwartier van de baan geslagen. Won 2 games.
En Tomic
Nu naar de BBC
Die Kubot speelt echt goed. Serveert en retourneert goed, en is sterker aan het net dan Lopez.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef Norrage het volgende:
Kubot de eerste set tegen lopezHad daar toch een straight sets voor Lopez verwacht.
Geef hem maar NASCARquote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef tong80 het volgende:
McEnroe vind Formule-1 maar niks. 'Je ziet nooit iemand een auto passeren.' Zit wat in.
Als je geen Formule 1 kijkt zie je dat inderdaad nooit gebeuren. Ik heb gisteren een knap inhaalmanoeuvre gezien van Alonso die voorbij Webber gingquote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef tong80 het volgende:
McEnroe vind Formule-1 maar niks. 'Je ziet nooit iemand een auto passeren.' Zit wat in.
Hoeveel inhaalmanoeuvre's in hoeveel tijd heb je gezien?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als je geen Formule 1 kijkt zie je dat inderdaad nooit gebeuren. Ik heb gisteren een knap inhaalmanoeuvre gezien van Alonso die voorbij Webber ging
Was zeker mooi. Heb dat ook gepost. Maar je weet ook dat zoiets niet te vaak gebeurt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als je geen Formule 1 kijkt zie je dat inderdaad nooit gebeuren. Ik heb gisteren een knap inhaalmanoeuvre gezien van Alonso die voorbij Webber ging
jammer dat niemand Vettel ooit voorbijgaatquote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
John WAS de hawk eye....quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef BobW het volgende:
Bartoli gaat serveren voor de winst![]()
Hup Serena!
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Natuurlijk wordt je voor het eerst gebroken op 6-3 6*-5. Anders was het geen WTA geweest.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Norrage het volgende:
Wtf wat een mentaliteit van serena op die MPs zeg
Ik krijg het best warm als zo op en neer wipt om te serveren..quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef Norrage het volgende:
Wat ongelooflijk knap van bartoli zeg, echt een tof mens!!!!![]()
Nu moeten ze alleen nog dat debiele gedoe verbieden wat ze tijdens de service van een tegenstander doet...schijnslagen, spastische bewegingen, geprovoceer...gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef Norrage het volgende:
Wat ongelooflijk knap van bartoli zeg, echt een tof mens!!!!![]()
Gasquet had de eerste set moeten winnen om uberhaupt een kans te maken om te winnen van twee sets en een break voor te choken.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Murray.
Netjes, had wel wat meer van Gasquet verwacht.
Die weet wat te doen als haar tenniscarrière slabakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef tja77 het volgende:
Cibulkovaaaaaaaa tegen Frotniakki
[ afbeelding ]
Hoe is die sloeber zo ver geraakt?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:33 schreef tja77 het volgende:
Djokovic al meteen een break voor, dankzij 3 dubbele fouten van Llodra
Llodra is een held.quote:
In de single net zo goed. Hij laat het alleen maar 2,3 toernooien per jaar zien, maar dat maakt hem eigenlijk alleen maar bazigerquote:
Kubot - Lopez is het minst slechtquote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef Susi het volgende:
Is er nog een toffe wedstrijd om te kijken momenteel ?
Die is nog maar net begonnen, dus deze staat nu aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef tja77 het volgende:
Wedstrijd kun je het (nog) niet noemen, maar Djoko tegen Llodra. Llodra maakt veeeeeel fouten en Djokovic doet weinig fout.
Lullig. Wtf is er aan de hand met de Williamsen? Venus is er ook uit aan het vliegen...dacht dat ze weer fit waren. Toch te weinig wedstrijdritme?quote:
Ze piekt op de goede momenten?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
Die Pironkova heeft sinds haar halve finale van vorig jaar maar 5 wedstrijden nog gewonnen de rest van het seizoen. Dit seizoen nog maar 4 wedstrijden...
En nu staat ze bijna in de kwartfinale van wimbledon...
6-3 *3-1 Pironkova.
Natuurlijk is het een fout van Llodra, maar hij had wel alles en met goede ballen, dan blijft het geniaalquote:Op maandag 27 juni 2011 17:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Llodra gaf hem gewoon weg. Die forehand had Djokovic nooit meer bij mogen komen.
Zag er heel mooi uit ja.quote:
Nee, Hawkeye op setpoint waardoor het weer 40-A werd ipv 2-0 in sets voor Djokovicquote:Op maandag 27 juni 2011 17:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zag er heel mooi uit ja.
Maar werd er nou net een hawk eye aangevraagd, waardoor het 30-40 werd ? Heb ik even gemist.
Nee. Leek een DF op matchpoint, maar Llodra challengde en het bleek er geen te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zag er heel mooi uit ja.
Maar werd er nou net een hawk eye aangevraagd, waardoor het 30-40 werd ? Heb ik even gemist.
Matchpoint is wel heel vroeg, het was pas setpointquote:Op maandag 27 juni 2011 17:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee. Leek een DF op matchpoint, maar Llodra challengde en het bleek er geen te zijn.
Virtueel Matchpointquote:Op maandag 27 juni 2011 17:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Matchpoint is wel heel vroeg, het was pas setpoint
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef Piperidine het volgende:
Cibulkova - Sharapova
Lisicki - Bartoli
Paszek - Azarenka
Kvitova - Pironkova![]()
![]()
.
Is zo. Maar Lopez pakt die kansjes dan nét niet (aan begin van deze set).quote:Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef Piperidine het volgende:
Maar Kubot houdt zijn servicegames niet meer zo makkelijk.
quote:
Gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef Bombvis het volgende:
Apart Hawkeye moment bij Djokovic, geen beeld maar scheidsrechter zei dat de al goed was omdat ze dat gezien hadden op de beelden
In dat geval heb ik niks gezegd, kijk ik toch niet genoeg tennisquote:
Het gebeurt overigens wel zo weinig dat het opmerken niet gek is.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks gezegd, kijk ik toch niet genoeg tennis
Vind je? Hoewel, denk ik gewoon een slechte foto.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Maanvis het volgende:
wat een leuk meisje die wimbledon uncovered presenteert op BBC2
[ afbeelding ]
Ik hoop op Nadal-Djokovic als finale...quote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef Burnie88 het volgende:
Hopen dat Nadal er nu uit vliegt, dat zou de dag compleet maken.
Snap jij dat nou? Dat ze allerlei dingen over Wimbledon gaan uitzenden tijdens Wimbledon, doe dat voor het toernooi!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Maanvis het volgende:
wat een leuk meisje die wimbledon uncovered presenteert op BBC2
[ afbeelding ]
Ik wil koning Federer weer eens zien winnen, die man gun ik het echt enorm.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop op Nadal-Djokovic als finale...
Sharapova - Bartoliquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
Cibulkova (24) - Sharapova (5)
Lisicki - Bartoli (9)
Paszek - Azarenka (4)
Kvitova (8) - Pironkova (32)
Zeg 't maar.
Sharapova - Lisickiquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
Lisicki - Bartoli (9)
Paszek - Azarenka (4)
Zeg 't maar.
Sharapova - Bartoliquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
Lisicki - Bartoli (9)
Paszek - Azarenka (4)
Zeg 't maar.
Daarom wil je dat Nadal verliest... zodat Federer weer een GS kan winnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik wil koning Federer weer eens zien winnen, die man gun ik het echt enorm.
oh nee, krijgen we zo dadelijk weer een Nadal vs Federer discussiequote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom wil je dat Nadal verliest... zodat Federer weer een GS kan winnen.
Ze won Rome, SF Roland Garros dus je zou denken dat ze wel in goede doen is.quote:
Is tenslotte alweer 3 topics geleden ofzo dat dat voor het laatst gebeurde.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
oh nee, krijgen we zo dadelijk weer een Nadal vs Federer discussie
DIe liggen er allemaal al uit, dusquote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze won Rome, SF Roland Garros dus je zou denken dat ze wel in goede doen is.
Maar Zvonareva, Li, Stosur, Williams, Williams, Wozniacki zouden toch beter moeten kunnen?!
Nee maar de enige manier voor Federer om een GS te winnen is als Nadal er in ieder geval voor de finale uit ligt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
oh nee, krijgen we zo dadelijk weer een Nadal vs Federer discussie
Tegen Azarenka dan maar.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
Sharapova was mijn tornooifavoriete vooraf
Dat hebben we inderdaad gezien op Wimbledon 2006 en 2007.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee maar de enige manier voor Federer om een GS te winnen is als Nadal er in ieder geval voor de finale uit ligt.
Ik win ook eenvoudig van Llodra als ik zo goed was als Djokovic.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Susi het volgende:
Djokovic doet het eigenlijk bijzonder goed weer.
Hij bedoelt waarschijnlijk op Roland Garros.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad gezien op Wimbledon 2006 en 2007.
Ik heb het over de laatste jaren héquote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
quote:
quote:
En Lisicki ook gewonnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Pironkova.
Beide Williams zussen eruit op 1 dag.
Djokovic is niet bijzonder goed bezig, vind ik. Slechte wedstrijd tegen Baghdatis, en toch wel afhankelijk van een paar missers van Llodra om te breaken.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Susi het volgende:
Djokovic doet het eigenlijk bijzonder goed weer.
Ik ben ook geen kenner hoor, kijk alleen met de grote toernooien wat wedstrijden. Maar vergeleken met de vorige wedstrijd vond ik dit stukken beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic is niet bijzonder goed bezig. Slechte wedstrijd tegen Baghdatis, en toch wel afhankelijk van een paar missers van Llodra om te breaken.
Serveerde wel goed deze wedstrijd, maar met dit spelt wint hij niet van Federer.
Ik weet het wel, maar waarom zou Wimbledon 2006 en 2007 te lang geleden zijn als dat nota bene de ondergrond is waar nu op gespeeld wordt?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Wanneer won Federer voor het laatst op een GS van Nadal?
Als Nadal de finale haalt dan is Federer runner-up, als die de finale ook haalt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar waarom zou Wimbledon 2006 en 2007 te lang geleden zijn als dat nota bene de ondergrond is waar nu op gespeeld wordt?.
Waar is je glazen bol? Het staat nog altijd 7-5 voor Federer op wedstrijden die niet op gravel worden gespeeld. Als Federer speelt zoals op RG tegen Nadal, dan wint Federer nu op gras.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Nadal de finale haalt dan is Federer runner-up, als die de finale ook haalt.
Edit: Dus doe maar Nadal-Djokovic
2008 is nog korter geleden en toen won Nadal op Wimbledon. Ik hoop ook dat Federer wint, maar ik denk dat het zo werkt op dit moment:quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar waarom zou Wimbledon 2006 en 2007 te lang geleden zijn als dat nota bene de ondergrond is waar nu op gespeeld wordt?.
Dat zeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner hoor, kijk alleen met de grote toernooien wat wedstrijden. Maar vergeleken met de vorige wedstrijd vond ik dit stukken beter.
net 15 geworden.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef Nober het volgende:
Straks Indy de Vroome!!
Hoe jong is die eigenlijk, 14?
Nadal won de laatste drie ontmoetingen, en is met een 7-2 voorsprong in GS ontmoetingen favoriet maar jij mag vinden van niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:15 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Waar is je glazen bol? Het staat nog altijd 7-5 voor Federer op wedstrijden die niet op gravel worden gespeeld. Als Federer speelt zoals op RG tegen Nadal, dan wint Federer nu op gras.
Federer wint wel op gras van Nadal.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, ik kan het niet zien op d'r facebook want ik moet me dan eerst aanmelden.
Zo geïnteresseerd? Toch geen lid van Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ... - Martijn?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Oké, ik kan het niet zien op d'r facebook want ik moet me dan eerst aanmelden.
Haha, ze schijnt een toptalent te zijn dus dan ben ik wel geïnteresseerd hoe ze het gaat doen op Wimbledon ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zo geïnteresseerd? Toch geen lid van Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ... - Martijn?
Ja ik ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Federer wint wel op gras van Nadal.
Michael Madsen had zijn vader moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:28 schreef Lagrinta het volgende:
Die uitstraling van Del Potro is wel geweldig.
Jaha, hij doet me aan Safin denken qua houding en talent.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael Madsen had zijn vader moeten zijn.
Zijn wij nou als enigen voor Bartoli? Of ben je alleen tegen Williams?quote:
Gooit ie zo vaak met zn racketquote:Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jaha, hij doet me aan Safin denken qua houding en talent.
Tegen Williams. Het was kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn wij nou als enigen voor Bartoli? Of ben je alleen tegen Williams?
Qua tennis weet ik niet, daar heb ik geen verstand van.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jaha, hij doet me aan Safin denken qua houding en talent.
Nee hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:33 schreef Dos37 het volgende:
haha maar er is toch zo'n ongeschreven regel dat je elkaar niet op het lichaam speelt?
You and your mother always the same.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:33 schreef Dos37 het volgende:
haha maar er is toch zo'n ongeschreven regel dat je elkaar niet op het lichaam speelt?
Denk ik ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee maar de enige manier voor Federer om een GS te winnen is als Nadal er in ieder geval voor de finale uit ligt.
Je bedoelt als je fan van Federer bent. Alleen ik ben Federer-fan.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:06 schreef Bramaldo11 het volgende:
Als je Federer-fan bent hoop je juist dat Nadal wint, want Federer zelf wil altijd het liefst de finale tegen Nadal spelen om zo een Borg-McEnroe-historie te creëren.
TBs willen we zien?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef TheGeneral het volgende:
Delpo overleeft een BP en komt op 3-3.
Nee, vanaf de finale van Wimbledon 2008.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Mi scusiquote:Op maandag 27 juni 2011 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk ik ook.
[..]
Je bedoelt als je fan van Federer bent. Alleen ik ben Federer-fan.
Precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal won de laatste drie ontmoetingen, en is met een 7-2 voorsprong in GS ontmoetingen favoriet maar jij mag vinden van niet.
Haha nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Joh geeft niks, hoe lang kennen we elkaar nou.quote:
Jammr, ik vind Bartoli leuk.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tegen Williams. Het was kiezen tussen 2 kwaden.
quote:
Dat was Federer toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef Nober het volgende:
Wat is het prijskaartje van Nadal's horloge dit keer?
Nooit. Zeker niet nu Nadal boos werd.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
En laat Ramos nou eens doorpakken en de volgende keer dat Nadal te veel tijd neemt een point penalty geven.
$ 525.000.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef Nober het volgende:
Wat is het prijskaartje van Nadal's horloge dit keer?
Nee Nadal, die speelt elke wedstrijd met een horloge van 500.000 euroquote:
Nee, dat zo'n sponsor dat accepteert, snap ik daadwerkelijk niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee Nadal, die speelt elke wedstrijd met een horloge van 500.000 euroZiet er niet uit, zo'n horloge onder dat polsbandje vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |