maar mijn enkels vallen nog mee... heb het gevoel dat het vocht zich bij mij over het gehele lichaam heeft verspreid...
 maar mijn enkels vallen nog mee... heb het gevoel dat het vocht zich bij mij over het gehele lichaam heeft verspreid...

Héél veel sterkte.. en ik duim héél erg hard dat het morgen blijkt te kunnen, de laserbehandeling.. en dat het goed zal uitpakken voor je beide meisjes..
 Héél veel sterkte.. en ik duim héél erg hard dat het morgen blijkt te kunnen, de laserbehandeling.. en dat het goed zal uitpakken voor je beide meisjes..   

Klopt helemaal meid!! we zijn a.s Donderdag 10 jaar getrouwd...nu pas onze eerste kindje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Susie het volgende:
Als we toch wat leeftijden neerzetten: 35. Tja, als je je kerel niet eerder tegen komt, of wat laat en je wilt eerst andere dingen op orde wilt hebben, dan gebeurt het wat later... Lekker belangrijk, ieder zijn eigen redenen toch?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

uiteindelijk pas met 29 weken... maar was daarvoor al wel 3 keer ziek geweest.. (in overleg met teamleidster wat dagen ziek gemeld, om minder drukke weken te krijgen...).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef Poezebeest het volgende:
BJ; met hoeveel weken ben je minder gaan werken / gestopt?

quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef Kyara het volgende:
Ik wist niet wat tts was dus heb even gegoogled.Dankje...wou het net gaan googelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt heftig en niet eerlijk
 **human milk for human babies**
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

en die harde buiken waren dus een seintje?quote:

Je gaat naar de VK, eigenlijk om gerust gesteld te worden en je komt terug met dit nieuws
  Je gaat naar de VK, eigenlijk om gerust gesteld te worden en je komt terug met dit nieuws   

Wat een schrik.
  Wat een schrik.   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

voor PM en haar mannen! Van harte gefeliciteerd!!!
 voor PM en haar mannen! Van harte gefeliciteerd!!!

Dit!!quote:

Jaaah! Laten we eíndelijk onze plannen eens uitvoeren!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
over een poosje al die mannen van ons eens bij elkaar zetten, moonah?

Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd!
 Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd! en ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid.
 en ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!

geniet ervan!
 geniet ervan!

quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef NotTheSame het volgende:
MJ Potjandubbeltjes, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit hier gewoon even te huilen op de bank.Leest ook even mee en namens mij en hem echt ontzettende veel succes en sterkte gewenst voor morgen en de komende tijd!
Hier is inmiddels ook de pleuris uitgebroken. De chaos is niet te overzien. Omdat we in een verbouwing zitten ligt alles onder zeilen en staat er veel los in de tuin...De zeilen zijn compleet met bouwhekken en al omgewaaid, die hebbenen ik net weer rechtop gezet, en zover ik kon zien zijn er in de buurt zelfs tuinschermen zijn omgewaaid.
We zitten nu als 2 verzopen katjes op de bank bij te komen, ik moest net echt moeite doen om niet om te waaien zo hard waren de windvlagen. Hopelijk hebben we het ergste nu gehad...
Alle Brabo's United! (Alleen mag ik mezelf niet meerekenen als rasechte Limbabnees)Hier ook een import brabo, ook oorspronkelijk LimbaneesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM-girl en man gefeliciteerd met jullie zoon!
Hier was het met recht noodweer, nu is het weer rustig, maar de plantjes en de boom van een van de achterburen vonden dit niet leuk.

Wat een klap zal dat idd zijn zeg. Ik hoop dat het splitsen morgen wel gaat lukken!
 Wat een klap zal dat idd zijn zeg. Ik hoop dat het splitsen morgen wel gaat lukken!

gefeliciteerd met jullie zoon en broertje
 gefeliciteerd met jullie zoon en broertje  

Wat een ongelofelijk verschrikkelijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Na het lezen van de link de tranen in mn ogen. Wat ontzettend heftig. Meis, heel veel succes morgen en de komende tijd. Ik hoop echt dat de laserbehandeling mogelijk is en dat deze goed uitpakt.
  Wat een ongelofelijk verschrikkelijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Na het lezen van de link de tranen in mn ogen. Wat ontzettend heftig. Meis, heel veel succes morgen en de komende tijd. Ik hoop echt dat de laserbehandeling mogelijk is en dat deze goed uitpakt. 
  !!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!
 !!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!

, wat super erg dit, zeg! Ik heb ook gelijk opgezocht wat TTS is, want ik had er nog nooit van gehoord... maar wat vreselijk dat jullie dit treft! Heel, heel veel sterkte... en heel veel succes voor de operatie van morgen... wat kan het toch raar lopen allemaal he... maar het blijkt maar weer hoe goed het is geweest dat je in ieder geval gebeld hebt...
 , wat super erg dit, zeg! Ik heb ook gelijk opgezocht wat TTS is, want ik had er nog nooit van gehoord... maar wat vreselijk dat jullie dit treft! Heel, heel veel sterkte... en heel veel succes voor de operatie van morgen... wat kan het toch raar lopen allemaal he... maar het blijkt maar weer hoe goed het is geweest dat je in ieder geval gebeld hebt...   

Nou, was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik wilde ff snel een foto van ons huis posten voordat we naar de gyn gingen, maar kon zo snel niks vinden... dus tja... lang leve Fundaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Aventura het volgende:
@Jose, verkapte ik-heb-een-huis-te-koop-post?En ik vind het alsnog een hoog afdakje en dus alsnog gekkenwerk! Hoe ist verder?
 .
.  Met jou ook?
 Met jou ook?   
 quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poezebeest, wat gaat het toch hard... je bent gewoon alweer 16 weken!

PM girl... wat lees ik nu??? Je bent gewoon al bevallen!!! Wow, dat heb je snel gedaan!! Gefeliciteerd!![cheerlie-blauw-1.gif]() **Life is e@sier with your eyes closed**
**Life is e@sier with your eyes closed**

ja doe eens bevallen jij!quote:

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!

Tja, sorry... die kleine vindt het nog veel te gezellig daarbinnenquote:
 . Vandaag wel weer even kunnen spieken, was weer leuk! De kleine lag te drinken en met z'n handje voor z'n gezicht te bewegen... leuk om te zien!
 . Vandaag wel weer even kunnen spieken, was weer leuk! De kleine lag te drinken en met z'n handje voor z'n gezicht te bewegen... leuk om te zien!  ! Prettig gesprek gehad. Het was een jonge arts van 34 jaar. En het mooiste nieuws was nog wel dat die taart van vorige week sowieso niet aan mijn bed komt te staan, want zij is op vakantie!
 ! Prettig gesprek gehad. Het was een jonge arts van 34 jaar. En het mooiste nieuws was nog wel dat die taart van vorige week sowieso niet aan mijn bed komt te staan, want zij is op vakantie!   

Gefeliciteerd met je jongste, ook voor B. en S.
 Gefeliciteerd met je jongste, ook voor B. en S.

Het was heet (
 Het was heet (  ), maar het ging vlug en voorspoedig! Na een goede nachtrust met weeën wakker worden en met de lunch waren we al klaar!
 ), maar het ging vlug en voorspoedig! Na een goede nachtrust met weeën wakker worden en met de lunch waren we al klaar! 

Ik weet niet precies wat, maar ik wens je wel heel veel sterkte.
 Ik weet niet precies wat, maar ik wens je wel heel veel sterkte.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |