Oh?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
VanVelzen maakte misbruik van zijn lengte
Beste show, duhquote:Op maandag 27 juni 2011 13:12 schreef robdriessen het volgende:
Voor welke categorieën gaan jullie mij nomineren?
Plaatjes-in-elkaar-flanserquote:
Beste tieten heb ik zojuist nog gewonnenquote:
Nee MrGreenquote:
Ah het is maar een ideequote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
Is de verkiezing niet een BEETJE voorbarig, we zijn nog geen maand live met Radio 49!
idd.. beter wachten.. met een half jaar doen.. kijken wie zijn er nog.. en dan verkiezingen houdenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
Is de verkiezing niet een BEETJE voorbarig, we zijn nog geen maand live met Radio 49!
Radio 49 ja, maar het fenomeen radio in onzin voor je leven! is er al een tijdje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
Doen jaquote:
Ja sorry..MrGreen is gwnquote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij kiest nieteens voor mij? Dat valt me zwaar tegen
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
VH heeft ook een goeie stemquote:
Ja hij is wel een baas. Sowieso alleen al vanwege zn afkomstquote:
Precies, ben wel benieuwd wie men als de beste DJ ziet eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?Kan toch best..
Dan kun je het dan na een bepaalde tijd nog eens terug laten komen..
Die van VH ken ik niet, maar dat laatste, eensquote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
VH heeft ook een goeie stemen rob
Vh heeft zaterdagnacht een show met mic gedaanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van VH ken ik niet, maar dat laatste, eens
Hoi hoiquote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
yo mensen![]()
laatste uur viel uit
Oh man, waarom mis ik die dingen altijdquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vh heeft zaterdagnacht een show met mic gedaanmeezingen en alles
hij heeft freak me voor mij verpest
rob heeft een geilere stemquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
dragems heeft de geilste stem, rob heeft een vlotte babbel en mrgreen heb ik nog nooit gehoord.
Ja de grootste kutmod maakt ook nog steeds kansquote:
Crewbash, banquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja de grootste kutmod maakt ook nog steeds kans
Die onder het busstation?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens lang leve de snackbar op Capelsebrug
Alleen heb ik nu buikpijn
Je had er live bij moeten zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh man, waarom mis ik die dingen altijdWacht maar tot ik vakantie heb!
Zeuren om ban = banquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meest hilarische radio moment : Naatje_1 kreun
Dat ze een kut heeft betekent niet dat ze een kutmod isquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ze een kut heeft betekent niet dat ze een kutmod is
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee Fantaquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Leukste luisteraar met drank op: myraela
Ik trok voorbarige conclusies, dat vind ik leukquote:
Das een oudje aangezien o.us er nog in staatquote:
Oh, da's niet eerlijk. Jullie hebben mij nooit meegemaakt met drank opquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
'quote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Meest slechte moment: mijn kreunquote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meest hilarische radio moment : Naatje_1 kreun
Correct zit bij Noord, niet Capelse Brug.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bij Correct enzo? Die heeft echt patat met schwung ja!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi hoi Stifflerquote:
Ik weet nog niet wanneer ik uit gedownload benquote:
Je bent niets gewend jijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
irritantste duo op radio 49-meets: faye en knetter
Je had echt schijt aan allesquote:
quote:
o.us is weblogger, dus ook crewquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das een oudje aangezien o.us er nog in staat
Ah nee man, tis goed te doenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Correct zit bij Noord, niet Capelse Brug.
Ik ken die zaak wel ja, als ik in t Rivium moest werken daar altijd broodje kaas halen.
Iets dat bederfelijk is of frituur moet je daar echt niet nemen.
Het is een touringcar.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KloptIk zou ook nooit buschauffeur kunnen worden... Ik heb rust nodig.
Samzz met drank op, oh ohquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's niet eerlijk. Jullie hebben mij nooit meegemaakt met drank op![]()
Ik stem voor verkiezingen NA 9 juli
Zo erg is het nietquote:
Hij kan slapen tussen zijn dienstenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb zat rust hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geil?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo erg is het niet
Ik ben wel heel klef, heb ik begrepen. En melig.
Strak gedaan Rob.quote:
Melig is juist leuk..quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo erg is het niet
Ik ben wel heel klef, heb ik begrepen. En melig.
niet rust op die manier, gewoon, ik heb geen behoefte aan drukte om mij heen. Koters, dronkelappen, neh, ik zou er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zat rust hoor
Dat ik zelf niet op tijd ga slapen is wat anders..
quote:
Bling Blingquote:
oudquote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef robdriessen het volgende:
www.thewildernessdowntown.com Moet je eens doen als je Chrome hebt. Supervet.
Lul niet, das pas in de avondquote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
Moet je morgen ook crossen met de bus Jofu, schijnt noodweer te worden met hagelstenen van 7cm, alles.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Strak gedaan Rob.
Dat herinnert me eraan dat ik gister twee stuiterballen heb kwijtgemaakt. Ik kwam ze opeens tegen dus ik dacht: kan ik die van het balkon naar beneden gooien en dan weer opvangen.
Het antwoord was twee keer "nee".
Heb je geen natuurkunde op school gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 13:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Strak gedaan Rob.
Dat herinnert me eraan dat ik gister twee stuiterballen heb kwijtgemaakt. Ik kwam ze opeens tegen dus ik dacht: kan ik die van het balkon naar beneden gooien en dan weer opvangen.
Het antwoord was twee keer "nee".
Morgenavond is ook gewoon morgen hequote:Op maandag 27 juni 2011 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lul niet, das pas in de avond
Eerst bijna 35 graden..
Weet ik, maar aangezien Arcade Fire nu op die Guppie-antenne knalt, dacht ik even herhalenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgenavond is ook gewoon morgen he
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien Arcade Fire nu op die Guppie-antenne knalt, dacht ik even herhalen
erg zegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
Grmbl, kut radio, zit ik weer iets van 30 gb aan muziek binnen te harken.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)me-hagelstenen.dhtmlquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je geen natuurkunde op school gehad![]()
?
Ach, ik heb ruitenwissers enzo, en die werken gewoonquote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgenavond is ook gewoon morgen he
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)me-hagelstenen.dhtml
ESTOFEX code 2, dat betekent dat het echt flink kan gaan spoken.
Ja ik weet niet hoor, maar weet je wel met welke snelheid je zo'n stuiterbal naar beneden moet gooien mocht hij weer helemaal omhoog komenquote:
Hmm ik heb morgenavond de eerste training van het seizoenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Limburg schijnt deze keer het hardst getroffen te gaan worden.quote:
Hangt ook af van de hoogtequote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar weet je wel met welke snelheid je zo'n stuiterbal naar beneden moet gooien mocht hij weer helemaal omhoog komen?
Ik mis het verband.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik hou niet zo van onweer als ik alleen benquote:
Hij torende ongeveer drie meter boven me uit. Het feit dat ik gewoon niet zo goed kan gooien heeft niets te maken dat ik waardeloos in natuurkunde ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar weet je wel met welke snelheid je zo'n stuiterbal naar beneden moet gooien mocht hij weer helemaal omhoog komen?
Indirect causaal verbandquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Limburg schijnt deze keer het hardst getroffen te gaan worden.
Dus jullie oosterlingen voor de verandering geen ondergelopen tunnels zoals 2 jaar geleden in Enschede
Och meisje tochquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van onweer als ik alleen ben
mooi he!quote:
Dat jij dat nou niet kanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
mensen die natuurkundig gaan berekenen of hun stuiterbal weer omhoog komt_!
Awwquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Limburg schijnt deze keer het hardst getroffen te gaan worden.
Dus jullie oosterlingen voor de verandering geen ondergelopen tunnels zoals 2 jaar geleden in Enschede
Kruip je toch tegen je vent aanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet berekenen of het economisch gezien wel handig is om naar parkpop te gaan bijvoorbeeld. Zoiets doe je gewoon...quote:
Ik ben doodsbang voor onweerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook al.. ik vind het machtig mooi, ex werd er altijd extreem geil vanquote:
Dat is wat anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet berekenen of het economisch gezien wel handig is om naar parkpop te gaan bijvoorbeeld. Zoiets doe je gewoon...
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Zokunen het volgende:
Hmm hagel van 7cm, m'n tennisracket maar eens opzoeken, zal die grappenmakers daarboven krijgen!
Vibrator <=> bliksemafleider?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook al.. ik vind het machtig mooi, ex werd er altijd extreem geil van
Je kan beter berekenen of het economisch gezien slimmer is om via zevenaar of gouda naar parkpop te gaan, maar dan moet je wel de welvaart in ruime zin meerekenen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet berekenen of het economisch gezien wel handig is om naar parkpop te gaan bijvoorbeeld. Zoiets doe je gewoon...
Dat doe ik dus niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je kan beter berekenen of het economisch gezien slimmer is om via zevenaar of gouda naar parkpop te gaan, maar dan moet je wel de welvaart in ruime zin meerekenen.
Is het melkhagel, pure hagel of hagelmix?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:41 schreef Zokunen het volgende:
Hmm hagel van 7cm, m'n tennisracket maar eens opzoeken, zal die grappenmakers daarboven krijgen!
misschien zijn het wel vlokkenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het melkhagel, pure hagel of hagelmix?
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
maar, ik ben mijn boeken wegbrengen, mijn oh zo geliefde boeken, kuch.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, jullie mogen stoppen met verzoekjes. Om 14 uur komt broertje er in.
Kan er niks aan doen.. vind dit zooo grappig nummerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind zelf de Party Animals mashup chiller!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, jullie mogen stoppen met verzoekjes. Om 14 uur komt broertje er in.
Faye, maar Guppie vindt dat het niet mag. Sorry.quote:
Ik vind het ook heel irritant, ik wil het veranderen, maar weet niet of de rest dat ok vindquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef dockx het volgende:
Ff wat anders, wie heeft het rooster op maand gezet?
Is een weekrooster niet wat logischer?
Huh, had ik hem wel gedaan? o.Oquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Faye, maar Guppie vindt dat het niet mag. Sorry.
Ik vind het goed.. is veel handigerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel irritant, ik wil het veranderen, maar weet niet of de rest dat ok vind
We kregen het juist niet veranderd ofzo..quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel irritant, ik wil het veranderen, maar weet niet of de rest dat ok vind
Ja, doenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hem wel op een week staanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kregen het juist niet veranderd ofzo..
*kuch* drie keerquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben ook zwaar voorstander van rooster op week.
Disco-dip of nootjes dip ?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is DIT wat je nodig hebt!
[ afbeelding ]
hier nietquote:Op maandag 27 juni 2011 13:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Als het goed is, is het rooster nu op week
Staat hier nu nog op maandquote:Op maandag 27 juni 2011 13:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Als het goed is, is het rooster nu op week
Ja ok dat kan ookquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij torende ongeveer drie meter boven me uit. Het feit dat ik gewoon niet zo goed kan gooien heeft niets te maken dat ik waardeloos in natuurkunde ben.
Lekker doen zou ik zeggenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin om te stappen in Amsterdam vrijdag
Ik denk dat de link in de OP daar ook voor aangepast moet worden.quote:
dan kan ik er ook niks aan doenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat de link in de OP daar ook voor aangepast moet worden.
In principe wel want jij bent de TSquote:
yoquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef robdriessen het volgende:
Broertje, na Alice Cooper kun je er in!
Film kijken kan altijd nog. Je moet naar Boom Chicago op het Leidseplein, da's pas lachenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil naar pirates op het leidseplein, maar niemand wilt mee
Soms voel ik me remy
Ik laat het wel aan webhawk over ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 13:56 schreef dockx het volgende:
[..]
In principe wel want jij bent de TS
Maar als je niet zeker weet moet je er maar niks aan veranderen denk ik..
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik laat het wel aan webhawk over ofzo
Nee ik wil perse vrijdag naar piratesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Film kijken kan altijd nog. Je moet naar Boom Chicago op het Leidseplein, da's pas lachen
Mijn God, wat ben je aan het binnenhalen? Alles uit de top 40 van 1968 tot nu?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ik moet nog ongeveer 38 uur downloaden nu
Maar gelukkig kan het op pauze
Top 100 van 1965 tot nuquote:Op maandag 27 juni 2011 13:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben je aan het binnenhalen? Alles uit de top 40 van 1968 tot nu?
Live geluiden, maar zachtjes.quote:
quote:
quote:The Clash quotShould I Stay or Should I Goquo
quote:
bestequote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor![]()
Zo Knetter op de trein zetten![]()
![]()
joa.. ik ben er ook vandoor..quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor![]()
![]()
Dag dagquote:Op maandag 27 juni 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. ik ben er ook vandoor..
toedels peeps
neequote:
quote:
Goeie reisquote:Op maandag 27 juni 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. ik ben er ook vandoor..
toedels peeps
ik heb een beetje de baard in de keelquote:
neequote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Ben je een neger?![]()
Dat bedoel ik niet gemeen, maar je klinkt zo.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Viro het volgende:
Er komen updates eraan voor radio 49. Eerst alles regelen/fixen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Viro het volgende:
Er komen updates eraan voor radio 49. Eerst alles regelen/fixen.
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef dockx het volgende:
Ik denk al, waarom hoor ik hem toch telkens niet..
Maar ik had m'n linker oordoppie niet in..![]()
Middagquote:
hey Trollquote:
quote:
Middagquote:
hey dudequote:
Jij schijnt en sexy stem te hebben. Laat eens horenquote:
dankquote:
Ik zou t wel nice vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef robdriessen het volgende:
Zouden er trouwens fans zijn voor een soul & jazz themashowtje?
JA!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik praat nu tegen jequote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij schijnt en sexy stem te hebben. Laat eens horen
Idd heel interessantquote:Op maandag 27 juni 2011 14:31 schreef robdriessen het volgende:
Interessant muziekjesnieuws:
Er is een nieuwe hype op het internet voor de muziekliefhebber: Turntable.FM. Let op mensen, dit gaat het helemaal worden. Dat wordt in ieder geval al gezegd op de site allaboutjazz.com. Op deze site kun je met muziekliefhebbers chatten en gelijk een plaatje met zijn allen luisteren. Een soort virtueel huis dus met allemaal verschillende kamers waar je met elkaar naar nieuwe plaatjes kunt luisteren. Weg eenzame nachten zoekend naar goeie muziek. En het is overigens allemaal legaal hoe je daar naar muziek luistert. Het adres is dus Turntable.fm.
Hij doet het niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:31 schreef robdriessen het volgende:
Interessant muziekjesnieuws:
Er is een nieuwe hype op het internet voor de muziekliefhebber: Turntable.FM. Let op mensen, dit gaat het helemaal worden. Dat wordt in ieder geval al gezegd op de site allaboutjazz.com. Op deze site kun je met muziekliefhebbers chatten en gelijk een plaatje met zijn allen luisteren. Een soort virtueel huis dus met allemaal verschillende kamers waar je met elkaar naar nieuwe plaatjes kunt luisteren. Weg eenzame nachten zoekend naar goeie muziek. En het is overigens allemaal legaal hoe je daar naar muziek luistert. Het adres is dus Turntable.fm.
Ik krijg dit bericht:quote:
quote:We're very sorry, but while we would love to let you in and rock out with us, we need to currently restrict turntable access to only the United States due to licensing constraints.
We are working very hard to try and get you in as soon as possible.
If you believe this is a mistake and you are located in the United States, please e-mail help [at sign] turntable dot fm
Again, sorry, and we hope to see you soon.
Billy Chasen
CEO
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Gelukkig hebben wij ons Radio49 nog
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:08 schreef Zokunen het volgende:
Hmm grappig, ik kom er net achter dat ik gewoon een cd van Sufjan Stevens heb
Naatje zijn held
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Gelukkig hebben wij ons Radio49 nog
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
of eigenlijk is daarbij deze PI van toepassing
Veel te benauwd idd.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
of eigenlijk is daarbij deze PI van toepassing
dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
mensen, ik ga er om 15 uur in en zie wel wat er uitkomt. Of er überhaupt wat uitkomt
VHquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee. Of je moet van een zware stem met zachte G houden.
eey dudequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |