Oh?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
VanVelzen maakte misbruik van zijn lengte
Beste show, duhquote:Op maandag 27 juni 2011 13:12 schreef robdriessen het volgende:
Voor welke categorieën gaan jullie mij nomineren?
Plaatjes-in-elkaar-flanserquote:
Beste tieten heb ik zojuist nog gewonnenquote:
Nee MrGreenquote:
Ah het is maar een ideequote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
Is de verkiezing niet een BEETJE voorbarig, we zijn nog geen maand live met Radio 49!
idd.. beter wachten.. met een half jaar doen.. kijken wie zijn er nog.. en dan verkiezingen houdenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
Is de verkiezing niet een BEETJE voorbarig, we zijn nog geen maand live met Radio 49!
Radio 49 ja, maar het fenomeen radio in onzin voor je leven! is er al een tijdje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
Doen jaquote:
Ja sorry..MrGreen is gwnquote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij kiest nieteens voor mij? Dat valt me zwaar tegen
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef robdriessen het volgende:
VH heeft ook een goeie stemquote:
Ja hij is wel een baas. Sowieso alleen al vanwege zn afkomstquote:
Precies, ben wel benieuwd wie men als de beste DJ ziet eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?Kan toch best..
Dan kun je het dan na een bepaalde tijd nog eens terug laten komen..
Die van VH ken ik niet, maar dat laatste, eensquote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
VH heeft ook een goeie stemen rob
Vh heeft zaterdagnacht een show met mic gedaanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van VH ken ik niet, maar dat laatste, eens
Hoi hoiquote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
yo mensen![]()
laatste uur viel uit
Oh man, waarom mis ik die dingen altijdquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vh heeft zaterdagnacht een show met mic gedaanmeezingen en alles
hij heeft freak me voor mij verpest
rob heeft een geilere stemquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
dragems heeft de geilste stem, rob heeft een vlotte babbel en mrgreen heb ik nog nooit gehoord.
Ja de grootste kutmod maakt ook nog steeds kansquote:
Crewbash, banquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja de grootste kutmod maakt ook nog steeds kans
Die onder het busstation?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens lang leve de snackbar op Capelsebrug
Alleen heb ik nu buikpijn
Je had er live bij moeten zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh man, waarom mis ik die dingen altijdWacht maar tot ik vakantie heb!
Zeuren om ban = banquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meest hilarische radio moment : Naatje_1 kreun
Dat ze een kut heeft betekent niet dat ze een kutmod isquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ze een kut heeft betekent niet dat ze een kutmod is
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee Fantaquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Leukste luisteraar met drank op: myraela
Ik trok voorbarige conclusies, dat vind ik leukquote:
Das een oudje aangezien o.us er nog in staatquote:
Oh, da's niet eerlijk. Jullie hebben mij nooit meegemaakt met drank opquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
'quote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Meest slechte moment: mijn kreunquote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meest hilarische radio moment : Naatje_1 kreun
Correct zit bij Noord, niet Capelse Brug.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bij Correct enzo? Die heeft echt patat met schwung ja!
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi hoi Stifflerquote:
Ik weet nog niet wanneer ik uit gedownload benquote:
Je bent niets gewend jijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
irritantste duo op radio 49-meets: faye en knetter
Je had echt schijt aan allesquote:
quote:
o.us is weblogger, dus ook crewquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das een oudje aangezien o.us er nog in staat
Ah nee man, tis goed te doenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Correct zit bij Noord, niet Capelse Brug.
Ik ken die zaak wel ja, als ik in t Rivium moest werken daar altijd broodje kaas halen.
Iets dat bederfelijk is of frituur moet je daar echt niet nemen.
Het is een touringcar.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KloptIk zou ook nooit buschauffeur kunnen worden... Ik heb rust nodig.
Samzz met drank op, oh ohquote:Op maandag 27 juni 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's niet eerlijk. Jullie hebben mij nooit meegemaakt met drank op![]()
Ik stem voor verkiezingen NA 9 juli
Zo erg is het nietquote:
Hij kan slapen tussen zijn dienstenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KloptIk zou ook nooit buschauffeur kunnen worden... Ik heb rust nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |